Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GaspiW123 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1964

Úgy-úgy!

 

Termosztát csere, hűtőfolyadék ellenőrzés-csere, kartonpapír a hűtő elöl eltávolít.

Előzmény: 504LACI (1963)
504LACI Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1963
A konyha módszer max arra jó, hogy tényleg működik-e a termosztát. Egyszerűen azért, mert macerás mérni, hogy 78 vagy 82 fokon nyit ki, konkrétan nem is lehet. A forró vízben egyáltalán örülj ha látod, hogy nyílik. Új termosztát pár ezerért kapható Unix, Láng, Bárdi, Start közül valahol.
Előzmény: DIESEL 3.0 (1959)
csabais Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1962
De van akinek az adagolóelem áteresztése miatt azon a csövön gázolaj távozik.Nekem is volt ilyen.
Átalakítottam új tipusúra.
Előzmény: bakonyigg (1960)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1961

Bocs ezt nem tudtam csak a saját ótómból indultam ki.

akkor ezek szerint luxusautóm van ! :D

Előzmény: bakonyigg (1960)
bakonyigg Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1960

Hali, sajnos a 200D-adagolojat meg nem tettek bele az olajkeringesbe...zart rendszerben fut.

Megneztem , masfel deci olaj kell bele. Szerintem bObO torolgesse le szepen szarazra kivulrol az adagolojat, es menjen vele parszaz metert. Utana latni fogja, hogy pontosan honnan lesz az adagolon az olajfilm. Nem tudom milyen szerelo gondolja hogy a hatalmas olajhartya a blokk es a kuplunghaz talalkozasanal az adagolobol jon, de ha ez igy lenne, akkor mar reg szarazra futott volna az egesz pumpaszerkezet, es megallt volna ahogy kell. A 200-as adagoloja es a moci kozotti hajlott cso egy tulfolyo, arra az esetre, ha tultoltene valaki az adagolot, de nem ad kenest az A.-nak. Ezert ildomos kb. 3 evente  egyszer lecserelni az adagolo olajat is. Elsonek a 240 D 3.0 tulajdonosai elvezhettek a luxust, hogy egy olajcserevel elinteztek mindent :-)

Udv mindenkinek

Előzmény: DIESEL 3.0 (1959)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1959

Hali

hétvégén ha nem sikerül másik termosztátot venni akkor is szereld ki szerintem a régit és nézd meg,lehet,hogy csak be van ragadva.

Ha ez az eset áll fenn tisztítás után "konyha" módszerrel ellenőrizhető

melegíts vizet egy rossz lábasban 80fok körül nyilnia kellene.

Jövő héten baromi hidegek lesznek amíg a termosztát nem ok. addig szerintem ne nagyon járj a géppel.

Mellesleg az előző tulaj mondhatta volna,hogy van egy ilyen bibi. Ezek után jó lesz ellenőrizni,hogy hány fokig bírja a hütővíz ami benne van nehogy további meglepi

érjen.

Ami az adagolót illeti én úgy csináltam,hogy vettem egyet bontóban 15.000,-ért

5.000,-ért beállítattam  tízért kicseréltettem (3.0-nál elég xar volt hozzáférni egy napig szenvedtünk a szakival de legalább kézbe véve ellenőrizhető minden tömítés

hogy elkerüljük az olajfolyást)a régi pedig a tartalék jól jöhet az még.

Ha jól tudom az adagoló a motorolajból szedi magának az olajat.

Az sem egy jó jel ha a köztes szűrő reggelente kiürül.

A helyedben felvenném a kontaktot néhány környékbeli bontóssal esetleg adagoló szervízzel. Sajnos ez egy ilyen játék-az elején viszi a pénzmagot a kicsike de ezért hálás is tud lenni ám!!   

Előzmény: b0b0 (1956)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1958
jogosak az észrevételeid...  hmm
Előzmény: b_bokonon (1948)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1957

BERNET tipust talaltam 123 200d hez. az jo lenne? es 24 oraig nyitva vannak:)

 

vagy keresgeljek tovabb, w115 hoz.

 

es akkor legalabb nem barkacs.

 

b

b0b0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1956

kosz a valaszt, segitseget.

 

uzemanyag nem fogyott ki, es nem is rangat. minden rendben van vele, csak a szurot csereltem ki, mert eleg trutyis volt. es ugye probaltam kezivel felszivni de sehogyan sem vette. aztan vegul szajjal, csovon szivogattam kicsit. az segitett valamit, es utanna oninditozas...de vegul is nem volt veszes. csak hat az van hogy ugy nez ki a kezi ac az nem megy, es felo hogy ha nem zar jol akkor levegos lehet...de mondom, egyelore nem erzek semmi rangatast. de ha elerheto akkor jo volna cserelni.

 

adagolo dolog aggaszt picit, piros oil kupakos ahol utantolteni kell. de a szintjet sehogyan sem tudtam megnezni. milyen olja jar bele? az adagolo alja, oldala tisztaszinu konnyuolajfolyasos. alulrol jol lehet latni. tehat szerintem az tuti ereszt, ha nem is attolo van a nagy taknyolas. ez a szivargas hogyan orvosolhato? mert az adagolorol szep dolgokat lehet olvasni ha bemondja az unalmast.

 

termosztatot hol tudok venni helyileg?  bar melo utan szerintem mar zarora van mindenhol. esetleg hetfon reggel. vagy mindne valamirevalo boltban kapni?

 

amugy, ha a muszerrel van a gond, akkor ha jo a termosztat, a karton mind1 kell legyen hogy ott van e vagy sem. vagy a mernokok ennyire szamoltak a menetszellel?

 

vagy most se muszer se termosztat nem jo?:( az volna a nem semmi...

 

hat amig nem kerul bele az uj, addig mindenkeppen nagyon figyelem a hutovizet, es a csovek, motor homersekletet az tuti.

 

nem bocsajtanam meg magamnak ha ebbol lenne nagyobb baj...

 

 

 

Előzmény: bakonyigg (1954)
bakonyigg Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1955

Egyebkent meg nincsen szukseged a kezipumpara, vagy tan kifogyott a gazolaj????

Ha annyira levegos lenne, akkor ugralna mint egy bakkecske, es nem is tudnal menni vele. Vagy tan azota rangat is ?

Nincs ott nagy baj, szerintem.

 

Előzmény: b0b0 (1953)
bakonyigg Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1954

Kedves bObO,

Az adagoloban nincsen sok olaj, asszem csak kb. 3 deci , teljesen fuggetlenul  a motor kenorendszeretol. Igy aztan furcsa amit irsz, mert alulrol azert eleg szepen taknyadzik a gep. Mindenkeppen ellenorizzetek hamar , mert az adagolo nem filleres arucikk ugye :-), es olaj nelkul  hamar kaputt lesz szegeny.

A hutoviz meg mivel ez nem Zsiga, hanem Allolampa, mindenfele buhera nelkul stabilan 80-85 C kell hogy legyen, telen max 10 km utan. Minden ami elter ettol az azonnal orvosolando, mert a dieselmotor nyolcszor erzekenyebb a hutoviz mennyisegere es hofokara, mint a benzines testverei. A termosztat 4000 Ft-nal nem lehet dragabb,(nemet BEHR) , vizpumpa bizonyara ok, hiszen nem tulmelegszik a moci, de ellenorizd inkabb  ovatosan egy fuggetlen jo homerovel is, mert ugye a muszereid nem voltak igazan gyari tokeletes allapotban a vasarlaskor.:-)))))

Hutovizet pedig hetente figyeld, a hutoben magaban felul belul a hatso falba nyomott hupli aljaig  kell hogy erjen, hidegen is.

Udv  

Előzmény: WAndrew (1951)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1953

kosz akkor a roppant fontos ablakmoso eredetiseg kerdest kitargyaltuk:)

 

enyim, barkacs, jobboldali, 2elektromotoros, amibol az 1ik mukodik, es a kapcsoloja lent van a veszjelzo mellett.

 

de vegul is mukodik, es esztetikailag nem veszes, bar nem eredeti. szivesen nyomogatnam labbal:)

 

lampat kezzel kivulrol szoktam.

 

na de a motorter!

 

termo, kezi ac, ezekkel mi lesz?

 

b

Előzmény: 504LACI (1952)
504LACI Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1952

"kézilábfék"

na ezen jót mosolyogtam. Rögzítőfék pedál a becsületes neve.

Létezett elektromotoros kivitelű, ugyanott van a működtető gombja. A tartály ugyanaz, a kijövő cső megy be motorba. Motor a bal doblemezen a tartály és az akkutálca mögött rögzítve. Ha két motor van egymás mellett, akkor lámpamosós. A lámpamosósnak a működtető gombja is más. Minden egyéb más helyre szerelt tartály utólagos átalakítás.

Előzmény: WAndrew (1951)
WAndrew Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1951

Én eddig csak 1 tartályos ablakmosót láttam, és az bal elöl volt, a tartály mérete azonban 1-2 szériánál változó. Motorosat még eddig nem láttam 115-nél, hanem 1 pedált kell nyomkodni a kézilábfék és a kuplungpedál között, és nem motor hanem a lábad ereje hajtja ki a folyadékot :) (persze ez nem zárja ki a motorosat, csak én nem tudok róla)

Előzmény: b0b0 (1949)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1950

na hogy en is odaszoljak

 

a kek az azert kicsit tul van becsulve ar ugyileg, persze alkudni lehet belole gondolom.

 

de ugye a forgalombahelyezes kerdes, latni kene, hogy mennyire eredeti.

 

alapbol, keprol latszik, serult a fenyezes, tehat ahoz hozza kell nyulni.

 

tovabba megjegyzem, nekem az 1es szeria sokkal jobban tetszik. es nem csak azert mert nekem is az van:)

 

b

Előzmény: Doni_99 (1943)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1949

szervusztok

na, csak hogy a krimi folytatodjon:)

 

valoszinu hogy a termosztattal van a baj, mert este hazafele menet 45-50 fokig jutott a meromuszerem, es leallitas utan sem voltak tul melegek a csovek. bar minimnalis futes volt azert. kb 12.5 percet gurultam 4es felgazzal.

 

ma reggel szepen bevagtam egy szolid kartondarabot, ugy hogy 20% radiator szabadon maradt. ugyanazon az utvonalon visszafele mar felmelegedett 75-80 ra az ora szerint, futes is jobb lett, es a motor jarasa is csendesedett, finomabba valt... 

 

szerintem egyelore benne hagyom a kartont, es probalok valahol !Termosztatot! szerezni, ha valaki tud kerem segitsen.

 

amugy tegnap egy szomszeddal kicsit komolyabban raneztunk a dolgokra:

 

- kezi ac tapasztalataink szerint halott, uzemanyagszuronel reggelre ureset latok, gondolom szokik valahol a levego. tud valaki kezi ac modult jobb allapotban?

 

- olajfolyas nem fotengelyszimering, hanem az uzemanyagadagolo kenoolaja szivarog, es folyik le. tapasztalat? tomites lehet, csavarokra rahuzva megoldhat dolgokat? ha kimegy belole a szaft, akkor beall az uzemanyagellatas?

 

- ablakmoso motor, tarolo, eredetileg bal elol kellene legyen?, nekem jobb hatul van a motorterben es valami pot motor van raepitve, de az eredeti is rajta van. vagy alapbol 2 motoros volt? viszont a csovek eredetiek:) kapcsoloja alul a veszjelzo mellett kell legyen? gyanus...

 

na roviden ennyi.

 

kerlek aki tud segitsen, legalabb tippek szintjen.

 

koszonom szepen

 

udv

 

 

b_bokonon Creative Commons License 2006.01.20 0 0 1948

Nem rossz...


DE

 

vajh miért van tréleren rendszám nélkül? Valszeg itthon még nem volt forgalombahelyezve, így csak veteránként OT rendszámmal lehet. Ahhoz meg tiptop EREDETI állapot kell... de így is nagyon vonzó!

Előzmény: Doni_99 (1943)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1947

Ha mentél vele pár kört,akkor megállás után nézd meg (fogd meg) a radiátort,

ha csak a felső egynegyede meleg,az alsó háromnegyede hideg és öt-hat km után elkezdi az utasteret fűteni, akkor szerintem a műszer hazudik ellenkező esetben kötelezően ki kell cserélni a termosztátot a motort védendő okból.

Ha csak városban hajtod rövid szakaszokon nem árt letakarni a radiátort de akkor is szabadon kell hagyni legalább 10-15 cm-es sávot a visszatérő víz oldalán!

  

Előzmény: b0b0 (1945)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1946

:)))

 

Figyi B0b0!

 

Az OFF Dájcsiánkon' is volt ilyen "márkafüggetlen" kartonpapír és tökéletesen ellátta a feladatát.

 

/Megjegyzem én még Tőled is laikusabb vagyok:) /

Előzmény: b0b0 (1945)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1945

gyorsan egy buta kerdes, felvetes, otlet, egy kezdo w115 tulajtol termosztat-hofok temaban:

 

mivel tapasztalatom szerint nem melegszik 60 fok fole a kijelzo szerint a motor, igy gondoltam tenni kene valamit az ugy erdekeben, cel a 85 fok uzemi homerseklet. varosban ketyegve alig megy 45re fel.

 

igen am, de mielott a termosztathoz odanyultam volna, tegnap este enyhe ido volt ertsd+ fokok. es bizony szepen felment a mutato 75 fokra. tehat nyaron tuti elerheto a 85. megjegyeznem, hogy melegebben eddigi tapasztalataim szerint finomabban ketyeg a sziv.

 

na, arra gondoltam, nem matatom a termosztatot, es az kijelzot sem vonom ketsegbe, hanem szepen kartonnal letakarom a huto egy reszet. hidegben, menetszellel ugyis nehezen melegszik. ha egyebb nem is egy 15 perces probat meger nem?

 

vagy mondjatok ha nagy hulyeseg, zsigakon mar lattam hasonlot:))

 

de mas modszerrel meg nyaron lehetnek gondjaim.

 

kosz a segitseget.

 

b

b0b0 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1944

veteran ide, eredetiseg oda...en aszondom, egy szep borhuzat, ami radasul megy az ulesek szinehez. az tud szep esztetikus es fisszafogott is lenni.

 

es akkor mondjuk koltheted a maradek penzmagot elomelegitore, vagy tetoablakra:)

 

najo, ez rossz vicc volt.

 

b

Előzmény: DIESEL 3.0 (1942)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1943

Valakinek kék állólámpás merci vagy nem 'kék'?:)

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=427805&command=ugras&screenwidth=1024

 

 

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1942

Még jó,hogy nem tudok németül :D

akkor jól mondta a szalonban az emberke mikor egy ilyennek az árát tudakoztam,hogy kb 200.000,- de inkább több...

meg sem nézte pontosan a gépben (ennyire látszott rajtam,hogy csóró vagyok?)

hát akkor mostanában nem lesz kicserélve

lehet,hogy jobban jár az ember,ha behúzatja bőrrel az legalább ápolás esetén nem repedezik 

b0b0 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1941

kosz a beirast, azert ezt nem art tudni

 

pedig mar elkezdtem gyujteni ra a penzt...:)

 

b

 

 

 

Előzmény: bakonyigg (1939)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1940
Ez nagyon kafa, még ha nem is djári!:)
Előzmény: DIESEL 3.0 (1938)
bakonyigg Creative Commons License 2006.01.19 0 0 1939

Hali,

mielott most mindenki nekiallna 207-Euroert muszerfalat rendelni, kotelessegemnek tartom ideirni, hogy a nemet forumban azon megy a diskurzus, miszerint Nemetbol Hollandiaba 207 euro POSTAKOLTSEGERT kuldene el a regi tulaj es hogy ez sok vagy keves-e !

Tehat a mutargy sajat veteli ara nincs elarulva..

Udv mindenkinek

Herr Bakonyigg

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1938

Egy ilyen lököst  sem dobnék vissza

a gépegységről nem is beszélve

504LACI Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1937
Köszi!!!
Előzmény: DIESEL 3.0 (1935)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1936

ilyenkor banom hogy nem voltam szorgos nemetbol suliban:(

 

e-bayrol rendeltem egy garnitura szonyeget, meg 1 muszerfal kijelzoegyseget, annyira olcso volt nem birtam otthagyni. ules garnitura is van, de igy lattatlanba fenykeprol...

 

na, a lenyeg hogy erdemes az e-bayen neha szetnezni.

 

hatha talalok jobb diszlecet a kuszobomre, elozo tulaj elhagyta:(

 

b

Előzmény: DIESEL 3.0 (1935)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1935

http://www.mercedesclubs.de/scriptdaten/vdhforum/DCForumID1/6048.html

 

mi ez egy németnek és mi ez nekem!!

ennyi eurót egyben még nem is láttam:}

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!