Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266676

Majd meglátod. Ezzel nagy csoda nem lesz, jobban ki tud forogni, azért kell esetleg könnyebb görgő.

Előzmény: balint730 (266675)
balint730 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266675

Nincs fojtva. Jelenleg piros kuplungrugók vannak benne az maradhat?

Előzmény: tcaoe (266674)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266674

Össze kell vele fúvókázni, ha eddig fojtva volt. A Gianelli szokta adni a görgőket, ha kellenek.

Előzmény: balint730 (266673)
balint730 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266673

Yamaha Aerox. jelenleg egy gyári kipufogó van rajta és egy Giannelli extra V2-t szeretnék rátenni.

Előzmény: tcaoe (266672)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266672

Hát most milyen kipufogó és milyen robogó?:)

Előzmény: balint730 (266671)
balint730 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266671

Sziasztok.

Ha egy sportkipufogót teszek egy 50ccm-es robogora mit kell utána állítani?A henger és minden gyári egy 50eshez való kipufogot tennék rá. Elsősorban a görgőkre gondolok könnyebbek vagy nehezebbeket? Kuplung rugóból milyen színű ajánlott esetleg a karbit kell e állítani.

tcaoe Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266670

Dehogynem. De éppen ráértem.:)

Előzmény: Quattroman (266669)
Quattroman Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266669

nem jöttél még rá hogy, ha nem a számára elképzelt megfelelő választ kap rögtön kioktatásba kezd?

Előzmény: tcaoe (266668)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266668

Mi lenne, ha megtanulnál olvasni?

Azt kérdezted, hogy mi történne, ha a hengerből kivennéd a fojtást.

A Minarellik hengerét nem fojtják, amit linkeltél, az sem fojtás. De ott is le van írva, hogy szinte semmit sem számít, ha kiszenvedi az ember. A Piaggiokon van fojtott henger, de abból meg nem lehet kivenni semmit, cserélni kell, mert mások a vezérlési idői.

Kicsit összetettebb ez a fojtás egy kétüteműnél, de neked ahhoz még nőni kell egy kicsit, hogy mindent érts.

 

Ha meg a kipufogóból akarod kivenni, akkor a kipufogót kérdezd.

Azzal kezdtem ugye, hogy a kettő közül az egyikben akár lehet is. Vedd ki, baj nem lesz belőle.

Előzmény: koszipisti (266667)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.22 0 0 266667

Milyen fojtás van annál a hengerben, amit ki lehet venni?

 

Azt kérdezed annál a hengernél ?  Nem tudod , hogy minden motoron van valamilyen fojtás ?  Minden motor nagyobb teljesítmény leadására képes eredetileg , mint amikor piacra dobják. A  csúcs teljesítményt fojtással csökkentik a motor kímélésének érdekében.  A fojtás lehet elektromos , számítógép vezérlésű, de akár a motor vezérlését is eltolhatják úgy hogy kissebb teljesítményt tudjon leadni a motor. A motorkerékpároknál a kipufogó fojtást alkalmazzák leggyakrabban.  Az első képen láthatod hogy a henger kipufogó nyílása kőr alakú lenne, de az egyik fele beöntött. Tehát ez a szűkítés a fojtás.  A másik képen láthatod hogy itt a fojtást egy behegesztett alátéttel valósították meg. Ezek lassítják a gázáramlást ,ami  teljesítmény csökkenését okozza. 

 

 

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fegumotors.cdn4.shoprenter.hu%2Fcustom%2Fegumotors%2Fimage%2Fdata%2Fcikkek%2Ftuning%2F3kjhenger%2F3kj_robog-kipufogo-nyilas.jpg%3Fv%3Dnull&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.egumotors.hu%2F3kj_kipufogo_nyilas_tuning&docid=MsSszml-xzsxTM&tbnid=QrCC_JTjXxIKvM%3A&vet=10ahUKEwjfveHajYLUAhVBbhQKHf1qAJ4QMwg2KBIwEg..i&w=320&h=240&client=firefox-b&bih=586&biw=1016&q=henger%20folyt%C3%A1s&ved=0ahUKEwjfveHajYLUAhVBbhQKHf1qAJ4QMwg2KBIwEg&iact=mrc&uact=8

 

 

 

 

https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fdt125lc.uw.hu%2Ffiles%2FKipufogo_tuning-004.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fdt125lc.uw.hu%2Fkipufogo_tuning.html&docid=k669G_A6eUemyM&tbnid=5ORv5wx1IGqmHM%3A&vet=10ahUKEwjfveHajYLUAhVBbhQKHf1qAJ4QMwg3KBMwEw..i&w=2032&h=1536&client=firefox-b&bih=586&biw=1016&q=henger%20folyt%C3%A1s&ved=0ahUKEwjfveHajYLUAhVBbhQKHf1qAJ4QMwg3KBMwEw&iact=mrc&uact=8

Előzmény: tcaoe (266665)
Ötzi tesó Creative Commons License 2017.05.21 -1 0 266666

a dugattyú

az eléggé fojthatja :-D

Előzmény: tcaoe (266665)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.21 0 0 266665

Milyen fojtás van annál a hengerben, amit ki lehet venni?

Előzmény: koszipisti (266664)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.21 0 0 266664

Mi változik ha a hengerből kiveszem a fojtást ?

koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266663

A Persze hogy lehúztam a lendkereket és levettem az alaplapot. Mi hányféle van benne , nem értem a kérdést?

De minden bontás a hiba után annak kiküszöbölésére történt. Előbb kezdett dadogni és ennek következményekét és kiküszöbölésére kezdtem megbontani a motort. Meg melyik a pickup vezeték , mert járműtechnikában még nem hallottam ezt a kifejezést.

Előzmény: tcaoe (266662)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266662

Azt mondtad, hogy újak a főtengelyszimmeringek. Azt hogy a fenébe cseréled ki egy Minarellin úgy, hogy nem húzod le a lendkereket?

 

Előzmény: koszipisti (266660)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266661

Aha. És hányféle van abban a blokkban?:)

Előzmény: koszipisti (266659)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266660

Most van először a motor megbontva. Menet közben döglött be , tehát nem húzogatta senki.

Előzmény: tcaoe (266657)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266659

A pickup egy gyűjtő fogalom. Melyik vezetékre gondolsz pontosan ?

Előzmény: tcaoe (266657)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266658

Egy 50-es quadról beszélünk. Többe kerülne a pad bélése mint amit a quad ér. Lehúzom a hengert mert ez jó ötletnek tűnik , és már csak 5 perces bontásnyira van.

 

Most sokan meglepődnek, ezért kifejtem. Tajwan a 2 ezres év környékén megvette a yamaha raptor és blaster quadok gyártási jogát. Nem le koppintotta megvette. Az első években csak a vázat gyártotta tajvan . A motort és minden tartozékát japánból importálták. Az enyém is ez a széria , a váz kivételével mindene megegyezik a yamaha yog nextzone-vel.  A mostaniakkal már más a helyzet.

 

Típusa : SMC Ram Sky 50  utcai felszereltségű quad és rendszámos.

 

 

Előzmény: tcaoe (266652)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266657

Csak ez nem jelent semmit. Elég, ha megfeszítik a pickup vezetékeit, aztán kiszámíthatatlan lesz.

Előzmény: koszipisti (266656)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266656

A tekercs nincs szakadva, mert beindul  és 1/4 gázig húz is. de azért ezt átfogom nézni tüzetesebben.

Előzmény: zylo. (266650)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266655

Azt hiszem ma ezen a vonalon indulok el . Nem méregetek semmit mert igazából 6 csavarnyira vagyok hogy lehúzzam a hengert.

Előzmény: tcaoe (266652)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266654

Eddig csak azt szajkóztad hogy valamit elrontottam. köszönöm az eddigi segítségedet ,és ne fáradj tovább a probléma megoldásával.

Előzmény: lapar (266649)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266653

Épp most küldtél el a p****ba.

 

Nem küldtelek el sehova , amúgy  én nem szoktam ilyen csúnyán beszél. És itt sem változtatok ezen.

 

Amúgy pedig a 266648 sz üzenet nem is neked szólt , nem értem a felháborodást.

Ne reagálj és ne bajlódj a válasszal .

Előzmény: Törölt nick (266648)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266652

Mondjuk a Piaggionál a gyertya helyén mérve az 5 bar már teljesen jó, a gyári konfig általában 3,5 alatt kezd igazán köhögni, szóval a 4 még simán lehet jó, attól függ, mennyire gyors az önindító, vagy milyen erősen rúgják meg a berugót.

Rendesen, 4500-on forgatva, állandó kenéssel kell magasabb értéknek lennie, az meg ugye csak padon megy.

Előzmény: -vacak- (266651)
-vacak- Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266651

Üzemanyagellátás akkor rendben, gyújtás rendben, szimeringek rendben,kipufógó nincs eldugulva, akkor mérj egy kompressziót. Unokatesóm Piaggio-ja egyik napról a másikra beadta az unalmast. Mindent kicseréltek már majdnem rajta, mire elérkezett a kompresszió mérés, kölcsön műszerrel. 4 bar volt hidegen, pedig meg esküdtek, hogy "van kompresszió", mivel a gyertyanyílást újjal befogva jónak ítélték.

Előzmény: koszipisti (266646)
zylo. Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266650

Gyújtás alaplap, töltőtekercs.

Előzmény: koszipisti (266638)
lapar Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266649

az a gyanús, amitmár az elején leírtam, hogy ha a felsorolt dolgok jók, akkor megy a moci.

Egyetlen kérdésre sem válaszoltál, csak annyit, hogy nem kell vele foglalkozni, mert az jó.

Valami csak elbarmolódhat átszerléskor, ha egy másik motor megy az alkatrészekkel.

Előzmény: koszipisti (266644)
tcaoe Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266647

Végigolvastam, azzal együtt, mikor kifejted, hogy ez a karburátor dolog neked nem egy túl mélyen ismert terület, úgy kb. a kocsmai simsonszerelés szintjéig megy.

 

Szóval: mi történik, ha feljebb teszed a súbert és ha lejjebb teszed (mert ugye meg is fulladhat a túl sok benzinben)?

Mi történik, ha leveszed a légyszűrőt?

Mi történik, ha adsz még levegőt a üresjárati csavarral és mi történik, ha elveszel egy kicsit?

Mit jelent, hogy jó a szint, meddig ér, és mennyire megy le gázra?

Jó-e a szívócsonk, nem áll-e más szögben a karbi, mint kéne neki?

Ez egy alap hibakeresés.

 

Előzmény: koszipisti (266646)
koszipisti Creative Commons License 2017.05.19 0 0 266646

Látom nem olvastad végig a hozzászólásokat. A karbi átvizsgálva többször szétszedve , nincs dugulva , benzin mennyiség is jó .A másik motor megy vele. A szimeringek cserélve ,a tömítettség nyomáspróbával ellenőrizve. A membrán is , azóta az is kilett cserélve.

 

A benzin mennyisége megvan alapjáraton és fordulaton is.  A motor 1/4 gázig tökélletes, bármilyen helyzetben húzol neki többet, olyan mintha elfogyna a benzin vagy levennéd a gyújtást. Visszaengeded a gázt 1/4-re abban a pillanatban úgy megy mintha semmi sem történt volna.

 

Hozzászólás 26617 -ben felsoroltak teszteltek a másik motoron. A felsoroltakon kívül várnék ötleteket.

Előzmény: tcaoe (266642)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!