Keresés

Részletes keresés

Pomber Béla Creative Commons License 2019.03.19 0 1 346237

Ennek a pudingnak borzasztó egyszerű evés próbája van: ha a flottás cégek (taxik, szállítók, stb.) rácuppannak és elkezdenek EV-vel járni, akkor igaz az elemzés.

Előzmény: _Berci (346231)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346236

Nu, akko nekom kone egy 10 ev koruli 700ropi korul, legalabb 90%-os aksival...

 

 

Előzmény: _Berci (346231)
kobab Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346235

Pont olyan rugalmasan fog elszakadni pár éven belül a lítium-ionos EV-től az euroatlanti térség mint ahogy ma nyilatkozott Merkel a pár évvel ezelőtti menekült kérdés kezelésről. (Minden jó volt, csak...) 

Előzmény: _Berci (346231)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346234

Nincs másra adottságunk, esetleg lignit, de az eleve drágább, és nagyon szennyező.

Előzmény: _Berci (346233)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -8 0 346233

Ha te mondod. :-)))

Előzmény: Rangun (346232)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346232

Tök mindegy, atomerőmű nélkül nem lesz olcsó áram.

Előzmény: _Berci (346221)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -7 0 346231

 

Lyé! Mán magyarul is ezt állittyák.

 

Az elektromos autózás térhódítása megállíthatatlan, bár eddig sokakat visszatartott az elektromos autók magas ára, a Quartz beszámolója azonban kiemeli, hogy az elektromos autók ára immár az amerikai gépjárműárak mediánja alá csökkent, míg a new yorki önkormányzat autóflotta-kezelője által közzétett adatokból kiderül, hogy az elektromos autók bizonyos esetekben már a vételárat és minden egyéb más költséget figyelembe véve valóban versenyképes alternatívát jelentenek a hagyományos, benzines járművekkel szemben. 

 

https://www.portfolio.hu/vallalatok/szamok-bizonyitjak-mar-jobban-megeri-az-elektromos-auto-mint-a-benzines.317921.html

 

Előzmény: _Berci (346230)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -7 0 346230

 

Kicsit tevecc, mert NEM egy elfogult lap allitja, hanem a czikket a nyújorkiak irtak ... nyugodtan olvasd el ... nem szegyen az olvasas ... en szoltam ...

 

New York City says electric cars are now the cheapest option for its fleet

 

https://qz.com/1571956/new-york-city-says-electric-cars-cheapest-option-for-its-fleet/

 

Előzmény: newman2018 (346229)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346229

Ezt egy elektromos autók iránt "elfogult" weboldal állítja csak szólok. :) 

Előzmény: _Berci (346220)
GPS Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346228

 

Elég nagy baj, hogy így van.

.

Előzmény: _Berci (346227)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -6 0 346227

Akar en is irhattam volna ... de mind1, hogy Rangununk vegülis kitöl olvassa ...

Előzmény: GPS (346225)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -6 0 346226

Minden autoval megeshet, hogy "kiakad" a kilincse, vagy bedöglik a klima, kifordul a hamutarto ... Különben egy auton ~150 000 merföld alatt vagy 5 garnitura gumit kell rarakni, fekbetetet cserelni  ...

Előzmény: Auralianus (346224)
GPS Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346225

 

de még csak azt sem fejtette ki, hogy miért ne tudná a kormányzat leállítani a beruházást, holott még egy kapavágás sem történt a kijelölt terülteten.

 

Azért, mert egy ilyen beruházás nem az építésről, vagy a technikáról szól - hanem pénzről, de főként politikáról, illetve egy ember tejlhatalmának a korlátlan idejű megőrzésének a bebiztosításáról.

 

Ezért.

.

Előzmény: _Berci (346221)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346224

eltekintve az ellopott alkatrészek miatt megugró költségekről szóló résztől, igen, igazad van...

Előzmény: _Berci (346220)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -6 0 346223

Legalabb rutin vizsgalatot minden auton kell vegezni ...

Előzmény: DonQuijote (346222)
DonQuijote Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346222

" $204 with the Bolt "

 

Jól lehúzták őket, ahhoz képest hogy a Bolton 150000 mérföldig csak a kerekeket kell rotálni meg a pollenszűrőt cserélni...

Előzmény: _Berci (346217)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -6 0 346221

 

Tovabbra sincs kapa.

 

A Paks 2-ért felelős miniszter kínosan ügyelt arra, hogy egyáltalán szóba hozza Varga Mihályt, a február végi oroszországi útjának eredményét, de még csak azt sem fejtette ki, hogy miért ne tudná a kormányzat leállítani a beruházást, holott még egy kapavágás sem történt a kijelölt terülteten.

 

https://alfahir.hu/2019/03/18/paks_2_lmp_suli_janos_demeter_marta_parlament_varga_mihaly

 

_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -7 0 346220

 

bocs, de ez alapján a cikk alapján nem vonható le semmiféle magvas következtetés...

 

Nem latod a magvakat? :-)

 

Hat az az lenne, hogy az EV piszkalasa evente x-be kerül, a hybride ~3x-be, az ICE pedig 5x-be.

Ez nem tul sok, de kiindulaskeppen azert több info, mint a semmi ... Igy is kijön, mondjuk ~8 evre ~8000 $ különbseg ... nomeg az üzemanyag araiban levö különbseg ...

 

Előzmény: Auralianus (346218)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346219

Bebetonozod egy gránit barlagba, és ellesz sok 100 ezer évig, ingyen.

 

lehet, hogy a piramisok is valojaban atomtemetok, azert mekkennek meg a tudosok, akik mennek kutatni :-)

Előzmény: Rangun (346212)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.19 0 1 346218

bocs, de ez alapján a cikk alapján nem vonható le semmiféle magvas következtetés...

Előzmény: _Berci (346217)
_Berci Creative Commons License 2019.03.19 -7 0 346217

 

NYC reveals massive maintenance savings from electric cars in its fleet

 

The newsletter takes a closer look at 10 models: three all-electric models, four hybrids, and three gas cars. The three all-electric cars —

 

the Chevy Bolt, the Ford Focus Electric, and Nissan Leaf — were lowest in annual maintenance costs, ranging from $204 with the Bolt to $386 with the Focus Electric.

 

A few of the hybrid vehicles cost the city more than $1,000 in maintenance in 2018,

and gas vehicles like the Ford Fusion and Focus checked in with a maintenance cost average of $1,621 and $1,805, respectively.

 

https://electrek.co/2019/03/18/nyc-maintenance-electric-cars/

 

,m,1710 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346216

A szélenergia müködik már nagyon sokhelyen a világon, általába nem  nagyok, de forognak látmi lehet ittott  százával

azért nem nagyolk, mert könyü felszerelni

egy olyan bazi orjást nemlehet bárhol felszerelni, mert odais kell vinni, ami nagy probléma.

ilyen "egyszerü" dolgokat is figyelembe kell veni.

Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346215

A repedésbe is beton kerül.

Előzmény: Törölt nick (346214)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 1 346212

Bebetonozod egy gránit barlagba, és ellesz sok 100 ezer évig, ingyen.

Előzmény: kobab (346210)
kobab Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346211

1. Ez nem propaganda, hanem a valóság. Na innét kezd újra. Hajrá Pombi!

 

2. Amit írsz a Fertő-tóra az amúgy hülyeség, de az egy másik szál.

Előzmény: Pomber Béla (346209)
kobab Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346210

Ha  a szélenergia drága, akkor a nukis mocsok évezredekig pátyolgatása kibaszott drága. 

Előzmény: Rangun (346208)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346209

Hülye propaganda.

Tegyék be azt a széltérképet, hogy hol van egyáltalán értelme szélerőműveket telepíteni az országban.

 

Valahol a Fertő-tó sarkában van pár ilyen négyzetkilométer.

Előzmény: kobab (346205)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 2 346208

A szélenergia drága, annak a kevésnek is nyögjük a 35 forintos árát, még hosszú éveken keresztül.

Előzmény: kobab (346205)
padisah Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346207

végignéztem pár videót olyan interjúval amerikai polgárokról, akiknek az akarata (megkérdezése) nélkül szélkereket telepítettek a lakóháza környékére

... és azóta nem tudnak aludni a zaj miatt. Többen negyedáron eladták a lakásukat a szélerőmű tulajdonosának, semmi kártérítés, a felelősséget sem ismerik el. A szabályozás pedig a szélkerék tulajdonosokat védi.

 

pont arra gondoltam, hogy a magyar szabályozás kifejezetten indokolt egészségügyi okból, hiába nem tetszik a szeles iparnak

 

a finn esetben meg én se a terveket nem láttam, se a hatóság működésébe nem látok bele, tehát azt nem tudom megítélni hogy milyenek a tervek

az viszont nyilvánvaló, hogy az atomipar eleve erősen szabályozott, és ez kiváló lehetőséget biztosít annak aki politikai hatalommal rendelkezik, és akadályozni akarja az atomenergiát (és a finneknél ez a második erőműépítés ami bukdácsolni kezdett)

 

ebből nem következik, hogy így is van, és tényleg akadályozzák is, de ez olyan mint egy krimiben, ha 30 emberből 1-nek van módja és indítéka is elkövetni a gyilkosságot, akkor ott kell kutakodni

Előzmény: kobab (346205)
GPS Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346206

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!