Ennek a pudingnak borzasztó egyszerű evés próbája van: ha a flottás cégek (taxik, szállítók, stb.) rácuppannak és elkezdenek EV-vel járni, akkor igaz az elemzés.
Pont olyan rugalmasan fog elszakadni pár éven belül a lítium-ionos EV-től az euroatlanti térség mint ahogy ma nyilatkozott Merkel a pár évvel ezelőtti menekült kérdés kezelésről. (Minden jó volt, csak...)
Az elektromos autózás térhódítása megállíthatatlan, bár eddig sokakat visszatartott az elektromos autók magas ára, a Quartz beszámolója azonban kiemeli, hogy az elektromos autók ára immár az amerikai gépjárműárak mediánja alá csökkent, míg a new yorki önkormányzat autóflotta-kezelője által közzétett adatokból kiderül, hogy az elektromos autók bizonyos esetekben már a vételárat és minden egyéb más költséget figyelembe véve valóban versenyképes alternatívát jelentenek a hagyományos, benzines járművekkel szemben.
Kicsit tevecc, mert NEM egy elfogult lap allitja, hanem a czikket a nyújorkiak irtak ... nyugodtan olvasd el ... nem szegyen az olvasas ... en szoltam ...
New York City says electric cars are now the cheapest option for its fleet
Minden autoval megeshet, hogy "kiakad" a kilincse, vagy bedöglik a klima, kifordul a hamutarto ... Különben egy auton ~150 000 merföld alatt vagy 5 garnitura gumit kell rarakni, fekbetetet cserelni ...
de még csak azt sem fejtette ki, hogy miért ne tudná a kormányzat leállítani a beruházást, holott még egy kapavágás sem történt a kijelölt terülteten.
Azért, mert egy ilyen beruházás nem az építésről, vagy a technikáról szól - hanem pénzről, de főként politikáról, illetve egy ember tejlhatalmának a korlátlan idejű megőrzésének a bebiztosításáról.
A Paks 2-ért felelős miniszter kínosan ügyelt arra, hogy egyáltalán szóba hozza Varga Mihályt, a február végi oroszországi útjának eredményét, de még csak azt sem fejtette ki, hogy miért ne tudná a kormányzat leállítani a beruházást, holott még egy kapavágás sem történt a kijelölt terülteten.
bocs, de ez alapján a cikk alapján nem vonható le semmiféle magvas következtetés...
Nem latod a magvakat? :-)
Hat az az lenne, hogy az EV piszkalasa evente x-be kerül, a hybride ~3x-be, az ICE pedig 5x-be.
Ez nem tul sok, de kiindulaskeppen azert több info, mint a semmi ... Igy is kijön, mondjuk ~8 evre ~8000 $ különbseg ... nomeg az üzemanyag araiban levö különbseg ...
The newsletter takes a closer look at 10 models: three all-electric models, four hybrids, and three gas cars. The three all-electric cars —
the Chevy Bolt, the Ford Focus Electric, and Nissan Leaf — were lowest in annual maintenance costs, ranging from $204 with the Bolt to $386 with the Focus Electric.
A few of the hybrid vehicles cost the city more than $1,000 in maintenance in 2018,
and gas vehicles like the Ford Fusion and Focus checked in with a maintenance cost average of $1,621 and $1,805, respectively.
végignéztem pár videót olyan interjúval amerikai polgárokról, akiknek az akarata (megkérdezése) nélkül szélkereket telepítettek a lakóháza környékére
... és azóta nem tudnak aludni a zaj miatt. Többen negyedáron eladták a lakásukat a szélerőmű tulajdonosának, semmi kártérítés, a felelősséget sem ismerik el. A szabályozás pedig a szélkerék tulajdonosokat védi.
pont arra gondoltam, hogy a magyar szabályozás kifejezetten indokolt egészségügyi okból, hiába nem tetszik a szeles iparnak
a finn esetben meg én se a terveket nem láttam, se a hatóság működésébe nem látok bele, tehát azt nem tudom megítélni hogy milyenek a tervek
az viszont nyilvánvaló, hogy az atomipar eleve erősen szabályozott, és ez kiváló lehetőséget biztosít annak aki politikai hatalommal rendelkezik, és akadályozni akarja az atomenergiát (és a finneknél ez a második erőműépítés ami bukdácsolni kezdett)
ebből nem következik, hogy így is van, és tényleg akadályozzák is, de ez olyan mint egy krimiben, ha 30 emberből 1-nek van módja és indítéka is elkövetni a gyilkosságot, akkor ott kell kutakodni