Részben az. Jobb mintha a mostani olajmaradékkal menne. Szívem szerint én is megcsináltatnám de most kell egy működő autó.
Ezért akarok mindenképp olajat cserélni. Tavaszig meg csak már kibírja a friss olajjal, évekig ment ezzel a kátránnyal. Akkor lesz 2-3 nap hogy otthagyjam a kocsit a szerelőnél.
Az úgy szép. Oda van ragadva rendesen. Sajna nincs rá több keretem hogy teljesen megcsináljam. Nem saját autó csak használom. Megteszem amit tudok de most se idő se pénz elég hogy megcsinálják. (párom mindennapos és ott akarok lenni) Talán majd tavasszal ha lesz rá pénz minden megcsináltatok. (vezért. vízpumpa görgő stb.) Akkor megnézetem endoszkóppal hogy mi is a helyezett bent. És ha úgy látom lepucoltatom és kap egy új olajat szűrővel.
Nincs klima. Ebbe nem jutott. Most beszéltem a szerelőkkel. motoröblítő, olaj, olajszűrő csere egyben 9000Ft. Holnap viszem.
Mondjuk a szerelők szeme is elkerekedett amikor elmondtam hogy minimum 3 éve nem lett olaj cserélve. Találtam egy papírt a kocsiba felragasztva hogy miszerint 2008 valamikor volt utoljára cserélve. Legalábbis ami fel lett jegyezve.
Őszintém megmondva 3 éve járok oda ahol van a kocsi. Azóta nem volt olajcsere. És előtte sem volt már egy jó ideje cserélve.
Most legtöbbet én használom a kocsit(ajándék az anyóstól).
Benzines 1.4 és 55 lovas. Igen indul a motor ha le van húzva az érzékelőnél. Majdnem fel is szál. ezzel nincs gond.
Hát már volt hogy gőzölt és akkor sem indult be. Meg tudnád mondani hogy melyik az? Nekem van 3 relé és egy biztosíték benne. De amikor kihúztam egyet és indítani akartam hát nem ment. Visszadugtam és szépen fel is adtam a próbálkozás. Nehogy nagyobb legyen a baj. Hát nem tudom. Klimának a helyt nem találom. Nincs benne. De azt tudom amikor ment még a venti akkor először lassan és ha kellett be is kapcsolt ahogy kell. Bár ebben nem vagyok 100% biztos. Lehet hogy keverem a másik kocsival. Időközben megtaláltam 4 liter elég lesz. 15w40 De nem tudom hogy az megfelel.
Szerintem azt az olajat ki kellene mosni belőle. Biztos Mannolt raktak bele :-)
Elf olaj kell bele, 10W40 általában jó, de sokan raknak bele 5W40, 5W30-as olajat.
A mennyiség a motor típusától függ. (Dízel, benzin 1,4 8 vagy 16 szelepes, 1,2-es.)
A klímásokban van 2 fokozatú ventilátor. A motortérben, az akkumulátornál van a relé és biztosíték doboz. Lehúzott érzékelőnél beindul a ventilátor. Mi a gond vele?
Nem kell lehúzni az érzékelő csatlakozóját. Beindul majd magától, ha kell.
Fel is vettem velük a kapcsolatot, hétfőn mondják meg mikor tudnak fogadni, ill. van-e cseredarab raktáron, mert addig a szereplő szabin van. Az ár még annyi amit írtál. Érdemes velük kicseréltetni, állítják ügyesen kb. 30 perc alatt 2.000.-Ft-ért megoldják és nem bontják meg a lökhárítót sem.
Érden cserélik felujitottra 30 +áfáért.http://kormanyszervo.ewk.hu ha odáig jutsz, ki is szerelik cserélik. Nekem kb. öt éve cserélték. És én érdi vagyok, sokat nem kellett mennem érte 😊
Cserés lesz, de ne kapkodd el! Nekem az első hibákat észlelve kb fél évig ment, míg végképp megadta magát. A hangja lesz csak idegesítő :-). Gyári felújított lett a vége 78ezerért.
Segítséget szeretnék kérni, egy 2004-es 1.5 dci Thaliám van. Egy reggeli indításnál azt tapasztaltam, hogy a kormányszervó szivattyú nyiszorgó, akadozó hangot ad ki, majd folyamatos üzem során, egy idő után elhallgat. Megnéztem az olajszintet, okés. Nem tudom mit lehet vele tenni, menthető-e v. javítható-e még?
A csere 150eFt, a felújított motor is 80eFt körül van. A kiszerelése is macerás, mert a bal első lökhárító alatt van, nehéz hozzáférni. Többen azt mondják járjak így vele míg működik. Gondoltam a reléjét is megnézem, de fölösleges, mert nem állandóan csinálja, csak minden nap az első indításkor.
Ha valakinek hasonló problémája volt kérem jelezzen!