Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

simongab Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43483
ÉÉÉSSS Suzukiba :)
Előzmény: Martinka. (43481)
simongab Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43482
Lusta voltam és optimista :) Akkor jöhet a regisztráció. És a végén a bontott cucc :)
Előzmény: molnarnorbert (43476)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43481
Hú ez jó kérdés! Engem is érdekelne. Rakják ezt Citroenbe, Pugba, Fordba, Mazdába... és még ki tudja mibe. De kié a dicsőség?
Előzmény: simongab (43479)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43480

Ezúttal meg is jegyeztem, és talán értem is annyira hogy el tudjam magyarázni a szaikinak mit várok tőle. :)

 

Köszönöm!

Előzmény: molnarnorbert (43473)
simongab Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43479
Ez PUG motor?
Előzmény: molnarnorbert (43477)
simongab Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43478

10 percig csak káromkodott, egy fiatal srác volt. Alvázszámot kért hátha meggondolom magam. Könnyüfém felnire csavar takaró, sebváltóra bőr szoknya, a javitófestéket meg sem mertem kérdezni :)

 

Egyébként azt hiszem ez az idő nem a dizelnek való, úgyhogy ma előhúztam a cilinderből az én kicsi rizsrakétámat. Szerintem élvezetesebb vele a városban :)))))

Előzmény: molnarnorbert (43476)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43477
Sas,
milyen is lesz az új autód?
Kivárod ezt?
http://www.a5.hu/cgi-bin/partner.cgi?partnerID=9&cikkID=38190

De ahogy nézem a mostanában megjelenő cikkeket, mindenhova az 1.6HDI-t rakják (még a Volvo S80-ba is), és ebben is az lesz az induló motor.
Az meg talán kevés neked...
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43476
A 43316-ban leírtam, hogy te magadnak hogyan próbálhatod ezt meg...
Hátha több szerencséd lesz.
Egyébként mik voltak azok? csak hogy tudjam, hogy Frédiéknél is esik a szinvonal, vagy valami nagyon egyedi, kézzel épített autód van-e?
:)
Előzmény: simongab (43475)
simongab Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43475
Sokan sokmindennel foglalkoznak :) nekem ma a frédibéninél alvázszám alapján sem tudtak 3 egyszerű alkatrészt beazonosítani :))))))))
Előzmény: molnarnorbert (43474)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43474
Kinek a papné, kinek a paplan...
Nem akartam senkit semmire rábeszélni, konkrét igény volt, hogy mondjunk szakikat, akik ilyesmivel foglalkoznak.
Előzmény: simongab (43472)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43473
Múltkorában már "megmondtam a tutit" :)))
Köss egy vastag kábelt az akksira, vidd el a szivargyújtóig, ott rakj rá egy relét, amit a szivargyújtó húz meg és enged el. A relé másik végét meg kösd a cuccodra.
persze a szivargyújtó helyett a biztosítékpanel 15-öséről is vehetsz gyújtásjelet, de a szivargyújtónál tökre elfér a relé...
Előzmény: Martinka. (43470)
simongab Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43472
Szerintem a totalcar cikke világosan leírja mi a lényege az egésznek. Lehet hogy vannak tartalékok az autóban, de lehet hogy nem...Én gányolásnak tartom.
Előzmény: molnarnorbert (43471)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43471
?Másolás?
ez honnan jött?
Én nem írtam másolásról.
Azt írtam, hogy ő is letölti a te saját szoftveredet, módosít rajta és visszatölti.
Nem másol senkit és semmit.
De azt is írtam, hogy nem tudok referenciákról, cserébe olcsó. Innentől meg mindenki maga tudja eldönteni, mit preferál.

Előzmény: Jena307 (43468)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43470

Ülésfűtésem a befejező fázisba került. :)

 

Elkészült az elektronika ami 1-5 fokozatban szabályozza a hőmérsékletet. Már csak be kell építeni és már kész is van.

 

Csak van egy kis gond. Az elektronika igényli azt a 14,2 V-ot ami a szivargyujtóban nincsen benne. Ott stabil 12V van. Kellene nekem valaki hozzártő aki ad egy konkrét tervet hogy az áramot honnan hozzam, és egy kapcsolási megoldást hogy úgy működjön mint a szivargyujtó (gyujtás nélkül nincs ott áram).

Vagyis aksiról tápláni, szivargyujtóról vezérelni. Ezt kellene megvalósítani. Mi kell hozzá mit-hogyan...

 

Tudnátok ebben segíteni?

Jena307 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43469
Persze ez valóság is lehet ha szélsőséges tuningról van szó, egyébként szerintem propaganda, a gyári védelmi mechanizmusát meghagyják a motornak, tehát igen 0,9 bar, helyett 1.1-et tölt a turbó, de ha ez sok lenne betiltana a túlmelegedés miatt. Így többet forog=kevesebb az élettartam, de pl, engem nem izgat ha nem megy el 400ezret, csak 350et.
Előzmény: Xe3 (43461)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43468
Másolás?
Az járható út, ha pont olyan motorkódú, és pont ugyan az a motorvezérlő kompu, mint a donoré, és ha biztosan tudod hogy valamelyik a 3szaki közül csinálta a donor programot. És még így sem biztos. Nekem műxik és tényleg költséghatékony. De ha egy szedett-vedett internetről letöltött programot raknak fel, vagy kókler írja át, akkor lehet készülni tartalék csigával, szivattyúval, üzemanyagal stb. Itt szerintem a tudást kell megfizetni, mert a felszerelés kb.10-15ezer ft, a többi fent van a neten, ennyi erővel világ-világtalan csinálhatná, és csinálja is sajnos, olcsóé, a mesterek meg drágáé, ez nem lehet véletlen. Van itt kolléga ki már megjött a teszkós csiptuningból.
Előzmény: molnarnorbert (43456)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43467

Jól gondolod. Kisebb fordulaton csökkenthető ez a plusz hőfok. Ha klímát is kapcsolsza akkor egyáltalán nem tapasztalni ezt a bugot. :) 

ádibébi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43466
Ja. És ezek szerint ettől van az, hogy ha tavasszal-nyáron teljesen letekerem a hőfokot és minél feljebb nyomom a fordulatszámot, hogy átszellőztesse a kinti friss, 17-18 fokos levegővel az utasteret, annál inkább azt érzem, hogy még mindig fűt az istenadta... Gondolom, nyomja be a motor saját hőjét az utastérbe is... Jajj de béna :D
Előzmény: Martinka. (43464)
Zolysys Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43465
Pontosan ezért kérdeztem. Nekem a csati olvadt meg. de már a 2. is kezdi :S azon morfondírozom, hogy másik csatival kéne megoldani a motorra pedig direktre kötni.
Előzmény: Martinka. (43464)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43464

Megnéztem természetesen, és minden ok volt vele. Bár tény hogy baromira felhevült.

 

Végül is nálam az volt hogy 50% felett a motor megállt 2 percre, majd elindult ugyanennyire, és ezt ismételte. Ha levettem 50% alá akkor folyamatosan pörgött.

 

Tehát amikor "feltekertem" az ellenállás túlhevült, és lekapcsolta magát. Amint kihült megint bekapcsolt. Egy ilyen felhevült állapotban fogtam meg a csatit és bizony forró volt. Meg nem égett, addig nem ment fel a hőfok. Az új motor hibátlan, max fordulaton az is meleg, de ez normális. Ha megnézed a képen mekkora hűtőbordát raktak rá, jól látszik hogy ekkora hőre számítottak. :)

Előzmény: Zolysys (43462)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43463
Na meg ez is jó cikk a turbóról, s annak élettartamáról:

http://totalcar.hu/magazin/technika/turbo100
Zolysys Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43462
Maradjunk abban, hogy elektronikus fordulatszámszabályzás :)

A csatit amit lehúztál róla nem nézted meg, nincs megolvadva?
Előzmény: Martinka. (43460)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43461
Köszi, most a helyére kerültek a dolgok :)

Azért ez a cikk sem rossz!

http://totalcar.hu/magazin/technika/turbotuning/

Érdemes elolvasni azoknak, akik chiptuning-ot fontolgatnak :)
Előzmény: Martinka. (43458)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43460
Sajna nekem nem olyan ellenálás kell, hanem ilyen itt alattam. :)
Előzmény: petya.83 (43377)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43459
Az enyémhez ilyen előtétellenállás, és motor kell:
Előtétellenállás2egybeépítve
kibelezvehátonfekve3
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43458
http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/

Itt a lényeget megtalálod.
Előzmény: Xe3 (43454)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43457
Én a nyáron jártam így. Nekem előtétellenállás halt meg. A motor hibátlan. Ha nálad fordítva lenne akkor van a számodra egy motorom, vagy megvenném az ellenállásodat. :)

Az enyém 2004-es digitklímás. Ha a tied is digitklímás akkor valszeg tudok segíteni ha nekiállsz szerelni. Mit hogyan kell szétszedni hogy hozzáférjél...
Előzmény: szirtimorc (43451)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43456
tuning témához:
a C8-P807 fórumon pont most írt egy srác, program letöltős-feltöltős megoldásról, költséghatékonyan (előzőek/4), csak éppen szegeden.
referenciát, egyebet nem tudok, csak az elérhetőségeit:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=96822575&t=9170520
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43455
pont itt balra fönt van a "Keresés" box.
tök hasznos találmány...
ha a fap-ra nem adna találatot, próbáld az EOLYS-t, vagy a részecske-t.
Előzmény: Xe3 (43454)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43454
Tök sokszor szóba került, de még mindig nem igazán tudom. Mi az a FAP? Vannak sejtéseim, de...
Előzmény: Jena307 (43450)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!