Keresés

Részletes keresés

szilvatövis Creative Commons License 2019.03.20 0 0 346339

Szerintem a Toyota ha már tudja is, de eddig biztosan nem tudta mit csinál, hiszen a hidrogéncellás vonal nyilvánvaló tévút és meglehetősen sokáig erőltették.

Nehogy azt mondja valaki, hogy az üzemanyagcekllaában jelenleg nagyobb biznic van mint a BEV-ben!

Előzmény: newman2018 (346329)
szilvatövis Creative Commons License 2019.03.20 0 0 346338

A Toyota kerek-perec megmondta hogy az EV a jelenlegi formajaban nem biznisz, pont.

 

Gondolom közben azért hozott össze a Panával egy EV akku gyártó közös vállalatot többségi részesedéssel, hogy majd a kankurenciának árulja az akkukat. Lehet így akarja tönkretenni az ellenlábasokat. :-)

 

Viszont bejelentette, hogy 2025-re minden autója elektromos hajtású lesz mélyen hallgatva, hogy ebbe BEV is helyet kap-é.

Előzmény: Törölt nick (346317)
kobab Creative Commons License 2019.03.20 0 0 346337

Már többször linkeltem neked amikor játszótéri elemeket alakítottak ki a leszerelt lapátokból. Ez cáfolja részben amit írsz. Most nem szeretném még egyszer előkeresni.

 

De jelentős mennyiségről van szó. Most utána olvastam, ez 2017-es dán anyag, 31-44. oldalak.

https://projekter.aau.dk/projekter/files/213319772/Waste_management_of_end_of_service_wind_turbines.pdf

 

Ez frissebb: https://www.livingcircular.veolia.com/en/industry/how-can-wind-turbine-blades-be-recycled

 

Nézd, egy cementgyárban hulladék nélkül elégethető, úgy hogy a lapát-égetés viszonylag magas hótartalma hasznosul.

 

Üvegszálasnál a körforgás szempontjából legjobb megoldásnak az lenne, ha önmagában égetnék, és szigetelésre használnák a maradt üvegszálat. 

 

A Veolia anyagból kiderül, hogy a szénszálas kompozitok aránya egyre nagyobb. Itt tényleg a pirolízis is megoldás lehet, kérdés hogy a maradt anyaggal mit tudnak kezdeni. (guminál is ez örök probléma) 

Előzmény: padisah (346240)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.20 0 0 346336

Hat azert ez nem egy nagy wasistdas... ilyen ertekeket tud egy sima tdi is... innentöl az egesz hokuszpokusznak nem biztos hogy van ertelme..... nem igazan latom benne az elörelepest... amennyivel innovativabb meg nem karos diesel, azal szemben meg ott az akku környezeti terhelese..

Előzmény: Törölt nick (346327)
mica-r Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346335

De egyébként nem érdemes decilitereken versenyeznünk, azt állítottam hogy nincs jelentős eltérés a két kocsi mérete és fogyasztása között az átlag felhasználó szempontjából.

Előzmény: mica-r (346334)
mica-r Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346334

Ez pont nem az adott méretű autók összehasonlítása. 

Ha már Spritmonitor, akkor megnéztem egy évet, amiben a Prius és az Octavia átlaga látható. 

Prius középérték 4.29 (plug in) illetve 4.5. Az Octavia 5.37 (de a Priusosok között kicsivel lehúzza az átlagot szerintem a fogyasztásbajnok mániákusok adata)

Előzmény: newman2018 (346333)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346333

De igaz majd keresek fotókat a kedvedért.

 

Még egyszer belinkelem lehet csemegézni: https://www.spritmonitor.de/de/die_sparsamsten_autos.html

 

Javaslom a méreteket is figyelembe venni. :) 

Előzmény: mica-r (346325)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346332

Sok cég tönkre ment a világon. Nokia szerintem van csak nem a régi fényében. (telefon) 

 

Ha te előre megtudod jósolni melyik megy tönkre akkor világ egyik leggazdagabb embere lehetsz a tudásoddal. :) 

Előzmény: Rangun (346330)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346331

Nekem  5,1  körül volt de nem volt autópálya csak M0 110-el olyan 2x10 km naponta és város, külváros 30km.

A Ford Kuga 180Le dízel kézi váltóval 18-as kerekekkel ugyanilyen felhasználás mellett 7.3 (valós értékek) Többre számoltam.

 

Előzmény: Törölt nick (346327)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346330

Ja, a Nokia is tudta, volt pénze is.

Előzmény: newman2018 (346329)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346329

Szerintem tudja a Toyota mit csinál és van pénze szakértőkre is ha esetleg bizonytalan lenne. :)

Előzmény: Rangun (346323)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346328

Azt nem is tudnak elbukni, az autogyartas es az inveszticiok nem igy mukodnek. 

Előzmény: Rangun (346323)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346327

Nekem 5,7 volt a Prius ~40e kilometer alatt.

A Rav4-ben most van ~12e, es 7,9-en allok, ez majd nyaron egy kicsit lejjebb megy, aztan hosszu tavon beallok par tizeddel ez ala saccra.

Előzmény: newman2018 (346314)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346326

Fabiaba még nem ültem, de ránézésre nincs nagy különbség.

Előzmény: Törölt nick (346321)
mica-r Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346325

Tehát nem igaz az általad állított nagyságrend különbség.

Előzmény: newman2018 (346314)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346324

DE a belseje sokkal nagyobb. Csomagtartója nem. Octáviának nagy.

Előzmény: mica-r (346320)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346323

Nem akarják elbukni amit ICE gyártásba fektettek, így lesz egy nagy gyártóból kicsi, technológia váltáskor.

Előzmény: Törölt nick (346317)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346322

MIndig megelőzöl. :) 

Előzmény: Törölt nick (346317)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346321

Ugy latszik kamuzol, mert akkor nem irnal akkora hulyeseget hogy a Prius Fabia nagysagu.

Előzmény: Rangun (346312)
mica-r Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346320

pár centivel lehet nagyobb tengelytávja, nem jelentős adat.

Előzmény: newman2018 (346301)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346319

Nem akarja. Különbség. 

 

Előzmény: Rangun (346313)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346318

Persze, de de ha kihagyod belole az uzemanyagcellat, es beleraksz egy nagyobb akkur meg egy fedelzeti toltot akkor meg is van, minden mas benne van.

Előzmény: newman2018 (346316)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346317

Nem akarja. A Toyota kerek-perec megmondta hogy az EV a jelenlegi formajaban nem biznisz, pont.

Előzmény: Rangun (346313)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346316

Arról nyilván hallottam de az nem tiszta EV.

Előzmény: Törölt nick (346311)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346315

Epp valamelyik nap ment egy elottem, rohejes volt amikor nagy gazt adott akkor gozfelho csapott ki a kipufogojan :)

Előzmény: Törölt nick (346311)
newman2018 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346314

Prius 4 meg könnyen lemegy 4 alá.

 

Most nem akarok linkelni a saját fogyasztásomról P3 600-700 km-es távokat mert nem szeretem a fogyasztás linkelést.

Előzmény: mica-r (346303)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346313

De hisz nem tudja. Ezek a tények.

Előzmény: Törölt nick (346310)
Rangun Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346312

Vezettem már Priust, meg Octaviát is, te ne akard elmagyarázni, nekem.

Előzmény: Törölt nick (346308)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346311

Mirai. Ritka ronda szegeny. Errefele van nehany.

Előzmény: newman2018 (346309)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.19 0 0 346310

Nincs jelentosege, nem abbol el a Toyota. De egy kozepes EV-t barmikor ossze tudnanak dobni, ugye nem gondolod hogy mondjuk a Toyota nem tudja azt hozni barmikor, amit a Hunyadi?

Előzmény: Rangun (346306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!