Szerintem a Toyota ha már tudja is, de eddig biztosan nem tudta mit csinál, hiszen a hidrogéncellás vonal nyilvánvaló tévút és meglehetősen sokáig erőltették.
Nehogy azt mondja valaki, hogy az üzemanyagcekllaában jelenleg nagyobb biznic van mint a BEV-ben!
A Toyota kerek-perec megmondta hogy az EV a jelenlegi formajaban nem biznisz, pont.
Gondolom közben azért hozott össze a Panával egy EV akku gyártó közös vállalatot többségi részesedéssel, hogy majd a kankurenciának árulja az akkukat. Lehet így akarja tönkretenni az ellenlábasokat. :-)
Viszont bejelentette, hogy 2025-re minden autója elektromos hajtású lesz mélyen hallgatva, hogy ebbe BEV is helyet kap-é.
Már többször linkeltem neked amikor játszótéri elemeket alakítottak ki a leszerelt lapátokból. Ez cáfolja részben amit írsz. Most nem szeretném még egyszer előkeresni.
De jelentős mennyiségről van szó. Most utána olvastam, ez 2017-es dán anyag, 31-44. oldalak.
Nézd, egy cementgyárban hulladék nélkül elégethető, úgy hogy a lapát-égetés viszonylag magas hótartalma hasznosul.
Üvegszálasnál a körforgás szempontjából legjobb megoldásnak az lenne, ha önmagában égetnék, és szigetelésre használnák a maradt üvegszálat.
A Veolia anyagból kiderül, hogy a szénszálas kompozitok aránya egyre nagyobb. Itt tényleg a pirolízis is megoldás lehet, kérdés hogy a maradt anyaggal mit tudnak kezdeni. (guminál is ez örök probléma)
Hat azert ez nem egy nagy wasistdas... ilyen ertekeket tud egy sima tdi is... innentöl az egesz hokuszpokusznak nem biztos hogy van ertelme..... nem igazan latom benne az elörelepest... amennyivel innovativabb meg nem karos diesel, azal szemben meg ott az akku környezeti terhelese..
De egyébként nem érdemes decilitereken versenyeznünk, azt állítottam hogy nincs jelentős eltérés a két kocsi mérete és fogyasztása között az átlag felhasználó szempontjából.
Ez pont nem az adott méretű autók összehasonlítása.
Ha már Spritmonitor, akkor megnéztem egy évet, amiben a Prius és az Octavia átlaga látható.
Prius középérték 4.29 (plug in) illetve 4.5. Az Octavia 5.37 (de a Priusosok között kicsivel lehúzza az átlagot szerintem a fogyasztásbajnok mániákusok adata)
Nincs jelentosege, nem abbol el a Toyota. De egy kozepes EV-t barmikor ossze tudnanak dobni, ugye nem gondolod hogy mondjuk a Toyota nem tudja azt hozni barmikor, amit a Hunyadi?