A VW már 2016-óta az EV gyártásra készül, jövőre talán már lesz néhány kapható modeljül is, eddig csak eGolf volt, ami nem arra lett tervezve.Szóval nem úgy van, ahogy Móricka elképzeli, aksi gyárak sem épültek még fel, ha lenne is kereslet, nem lesz akkumulátor hozzá, kivéve a Teslát.
Nem gyárt EV-t a Toyota viszont elad 500E hibridet Európában. Mit kötözködsz? Szerinted mennyi idő neki egy EV autót csinálni? Belerak akkumulátort egy kaszniba és kész. Tapasztalatuk van az inverter gyártásban és vagy 100-150 féle hibrid autót gyártottak az elmúlt 20 évben.
Gyorstöltőkről még nem hallottál? Amint jön az aksi tömeggyártás, vége lesz a hibridnek, már a magyarok is meg akarják szüntetni rájuk a zöld rendszámot, mert a környezeten nem sokat segít.
Azt, hogy kukába menjen a hibrid azt mi nem éljük meg abban nyugodt lehetsz. SOKAN NAGYON SOKAN fogják venni több okból is a jövőben: nem tudják otthon tölteni, messzi utakra is használni akarják olyan országokban és még rengeteg ok.
Több évtizedről van szó. A dízel és benzin is megélt évtizedeket egymás mellett. Egyik sem szorította ki a másikat.
A Toyota is EV-ben látja a jövőjét, eddig a hidrogénben hittek, csak a piacot nem érdekelte, a hibrid csak pótcselekvés, egykor menő volt, mert nem volt más, ma már van jobb alternatíva.
Dízelből még ma is 6 milliót adnak el, nem 500 ezret, és városban sem eszik lényegesen többet egy dízel, ne egy 250 lóerős BMW-vel mérd össze a gyengécske Toyotát, hanem hasonló kategóriával.
De ha már építkeztek, mély lap létesült, szegélykövek, járdák hozzá stb.... azt majd felbontják jövőre mikor jönnek tömegesen a villanyautók? Vagy majd 5 év múlva 1 hónap alatt lepnek el rangunék szerint mindent? Mint a telefonok a nyomógombosról a taperálósra olyan lesz az átmenet?