Ha már Rábáról esett szó: az egyik haverom mesélte, hogy a 74-esen ment előtte egy nyerges Rába. Rakott póttal úgy nyomta neki a vezér, hogy a haverom csak 130 km/h-val tudta megelőzni. 110-120-szal követte végig.
Nem lehet sok, de nem tudtam bejutni a telephelyre. Dany mellett van, 2-4km-es ut vezet oda be, es komolyan korul van veve, dupla kerites, minden. A faktol be sem lehet latni. Szoval nagyon gengszternek latszik a hely :)
Azert vadaszom tovabb, mert gyonyoru a belseje, es akarok arrol is fotokat kesziteni. (Na meg felnyitott motorhazzal...vilagito szelesseg-jelzokkel....stb..stb :) )
lucky dog:
Végre egy igazi kamionos!
I'm waiting for further American,Aussie,and Canadian truckers to write me!
Azért erről az igen finoman és diplomatikusan cizellált diszidálási folyamatról még írhatnál ezt-azt!:)Hátha tőled valami jó kis tippet...
Végülis miért hagytad abba?És most mivel foglalkozol?
Írj még,plz,ezzel a hozzászólásoddal csak felcsigáztad a figyelmemet!Ne hagyd abba,méééééég!!!!!!:))
Minden jót:Nicco
Legyen szerencséd,Locator!
Mindenesetre nem tudom,hogy jó dolog lenne-e egyből egy 40 tonnás szerelvénnyel bajlódni első nekifutásra mondjuk valahova Nyugat-Európába.
Eleinte én is így gondolkoztam,de szerintem kezdetnek megteszi majd valami kisebb szóló is ide a közelbe.Szerintem ebbe a szakmába is bele kell tanulni szép apránként.
HC-t akkor se......
"Bár szerintem ilyen fiatalon nem fogsz egyből nagy kocsira kerülni,pláne nemzetköziben. "
Én azért reménykedem, mert vannak kapcsolataim...
HC-vel kapcsolatban: Szerintem annyira nem rossz cég, a CAMION-t csak ritkán olvasom , de a nagybátyám náluk dolgozik 3 éve. Panaszkodott korábban, de most már beállt a helyzet, állandó angolos és 2 hetente otthon van. Nekem az tetszik -főleg ilyen fiatalon- hogy csinálják a CEMT-et és (tehát pl. Spanyolból Finnbe fuvar stb.) Ezért mennék oda.
Locator:
"Most fogok érettségizni egy gimnáziumban."
Látom,a lelkesedéssel nálad sincs baj!:)
Bár szerintem ilyen fiatalon nem fogsz egyből nagy kocsira kerülni,pláne nemzetköziben.
"Legszívesebben a HC-hez mennék."
Na attól kíméljen meg az úristen!!!Még ha ismerősöd van,akkor se!
Gázosabb cég ma Magyarországon nem igazán létezik.Gondolom,te is lelkes olvasója vagy a Camion Truck&Bus-nak.Olvasd el a februári számban a HC-ról szóló cikket(egyéni vállalkozókká akarják alakítani a sofőröket).
Ha már multi,akkor inkább Volán Tefu!
OFF:Nem volna kedved emilezni velem?Kíváncsi vagyok rád,mint "sorstársra",kollégára!
demusz@freemail.hu
C -> 18 év
D -> 21 év
E -> ez akkor lehet ha már legalább két éves a jogosítványod (B kategóriától számítva)
Tehát mint pl. én 17 évesen levizsgáztam B-ből
és most 19 évesen megyek C+E-re.
Ja és 18 évesen levizsgáztam C-ből és Belföldi árufuvarozóiból. Most csinálom a T.I.R.-t.
Úgyhogy, ha most "végez" egy kamionsofőr és saját pénzén csinálja akkor majdnem fél millió Ft-ot ér a jogosítványa.
Ja és emellé ha nemzetközizni akarsz kell a PÁV II., ha belföldezni PÁV III.
Most fogok érettségizni egy gimnáziumban.
Amikor végzek egyből szeretnék dolgozni,
de mellette jó lenne csinálni a közlekedésmérnökit
Győrben távoktatásban.
Még nem tudom melyik cégnél.
Legszívesebben a HC-hez mennék.
Locator:
Igen,én is kamionozni akarok,majd 1-2 év múlva.Addig még van pár más tervem.
De majd a buszozást is ki akarom próbálni.
A Miloshoz úgy "nyaliztam be" magamat,hogy a C jogsimat a munkaügyi központ támogatta és nekik kellett egy igazolás valamilyen leendő munkáltatótól.Én meg olvastam a Camion,Truck&Bus-ban erről a Milosról,hogy kezdő sofőröket keresnek,hát felhívtam őket és nagyon rendesek voltak.Ennyi.Persze ez még nem jelent semmit!Mire én kormánykerékhez kerülök,addig meg is szűnhetnek.
Te hol fogsz dolgozni?
És milyen suliba jársz?
Nicco
Sziasztok,remélem nem minősítitek ezt a hozzászólást OFF-ként.Speditőr vagyok a nyugati határszélen,lehet,hogy némelyik őstopikossal találkoztam is már.Igazából az érdekelne,hogy milyennek látjátok a speditőrök melóját,már ha összeakadtok velük.Én szívemből szeretem a munkámat,biztosan van rajta javítanivaló,úgyhogy segítsetek,kérlek!