Helló Infinitit 050 Vagy wanli s 1088 at ne hogy fel Rakj!!!!!!Nekem volt Wanlim ujonan vettem kb 20 km volt fennt ugyanebbe a méretben !Elviselhetetlen zugást hallasz!!!Utánna vettem michelint dupla árban de hangtalan!
Még csak nézegetek mert jelenleg lemez felni van fenn,és a gumik sem túl jók amik fenn vannak.Ha lesz lehetőségem akkor könnyűfémfelnivel együtt venném tavaszra.Az ár ugye fontos mert ha felnivel együtt veszi az ember már horror áron is lehet kapni.Én meg pont azt keressem ami jól is néz ki meg megbízható is.Használtnál csak az a baj hogy akár sérült is lehet ami azonnal nem derül ki.
Amiket én fogyasztásra írtam az nem a tiétek,az egyiket Tatabányán a másikat meg Bp én kereskedésbe néztem. Gumikat meg a felnit azt meg itt nézegetem. http://www.felnigumi.hu/index.php?p=konnyufelni_talalat
nem figyelsz... csak egy kicsit olvass vissza, legalább ketten írtuk a pontos fogyasztásunkat. Az enyém 2.0hdi 110LE-ről szólt. Városban sosem volt 8,2 alatt.
infinity? mármint hogy gumiban? az olyan lehet, mint a wanli. én tuti nem merném feltenni. bár ha van cascod, akkor max az önerőt bukod egy gyenge féktávon...
Ez most "akciós" van benne navigáció is és a kormányvezérlés is marad http://autohifi.addel.hu/detailproduct.php?productid=444882 egyáltalán nem olcsó, de ez kompromisszum mentes megoldásnak tűnik.
Mit ír ki a számítógép átlag fogyasztásra.Szerintem 7.5 nél nem igen szabadna többnek lennie,ha 3000 felé nem pörgeted.Igaz most néztem meg egy 1600 osét meg egy 2000 ét nem sok eltérés volt elsőnél 9 a másodiknál meg 9,2 volt az átlag,vegyes használatnál.Ja 7,5 et öcsém 1400 produkálja.
Szerintetek R16 os gumit fel lehet rakni az autóra? Méret: 205/55R16 W 94 XL Gyártmány: INFINITY Mintázat: INF-050 Évszak: nyári személy Sebesség index: W:270 km/h-ig
Ennek annyira nem örülök....főleg ilyen benzinárak mellett.Szeretem ezt a kis autót,de az,hogy ennyit eszik és ráadásul nem is megy elgondolkodtat az autóváltáson. :(
Hogy mi a rossz az autóban? Hát a tervezése, nincs annak baja azon kívül hogy 1.4es motort tettek az 1300kg-os kasztnihoz, és ezt még tetézték egy rövid váltó áttétellel. Az enyém (régi) 7.5-10lityi között evett.
Nekem egy 2001-es 1.4-es benzinesem van. Ma voltam Budapesten,ami tőlem 150 Km-re van.Ebből 100 Km autópálya. Lenne egy olyan kérdésem,hogy miért van az,hogy 8000 Ft-ból, azaz 25 liter benzinből tudtam csak megfordulni?Sehol nem mentem többel 100-110-nél. Ha jól gondolom ez kicsit nagy átlagfogyasztásra jön ki egy 1,4-estől. Tudna nekem segíteni valaki,hogy ez miért lehet?Vagy,hogy mi lehet rossz az autóban? Előre is köszi!
Ma találkoztam a vateran vett kalaptartó tulajdonosával.Kiderült autóbontójuk van,és egy pár percet beszélgetünk is a peugeotokról.Neki természetesen peugeot SW 2000HDI és egy 1600 os benzinese volt.Teljesen korekt rendes volt és jelezte ha valamik kell bátran keresem mert van minden amit szeretnék.Neki is ki volt szedve a gyári cucc,és hátul fittyeget a csomagtartóba mélynyomó is.:D Amiket ajánlasz az nem rossz,csak nem szívesen szedném ki a gyári cuccot mert szerintem maga az üléssel szembeni dizájnos konzol képét bontanám így meg,na meg a kényelmi funkciókból veszítenék amiket előttem már leírtak.Mesélt valami átalakítóról amivel meg lehetne oldani hogy azzal megoldható lenne a mélynyomó működése is.
Az a baj hogy a gyári fej siralmas minőségű jelet ad ki, erre még rá akasztasz egy jelszint konvertert (2176ft) így tovább romlik, és már alig marad valami, hogy szóljon az eleje. De itt van ez pl, és már jól is szól, a rádiója is jobb, és cd-ket sem kell már írogatni.
Ha jól rémlik, akkor PPS-ből lehet állítani a kimenet jelszintjét. Egy jó szervizben meg kell kérdezni. Hátrány, hogy akkor nem csak a ládának kell egy erőlködő, hanem az összes sugárzónak. Vagy meg lehet próbálkozni egy jelszint konverterrel, autóhifis cégek 3-4 félét mindig árulnak, pár ezertől a pár csilliárd forintig.
Sziasztok Az előbb rácsukodott a kapu a jobb tükrömre és szétőrt a hátulján lévö müanyag de csak az amelyik szinre van festve !Olyat lehet e külön kapni??
Igen Rca kimenet az fontos lenne,mert egy sima hangfalkimenet az nem jó.Akkor ezek szerint a gyáriba nincs ilyen kimenet.Enyémbe gyári van + cd táras az autómba.Szerinted így nem lesz jó,van valami ötlet?
Nem rossz gondolat az aktív cucc ha az min. egy pioneer sub-pump(a), de ha valami sal-os mnc-s gagyi cucc akkor inkább lebeszélnélek. A gyári magnónál a hangfalkimenetre tudod kötni, de az nem hoz jó minöséget, érdemesebb kicserélni egy jobb minöségüre, amin van Rca kimenet, és az egyébként is sokszor tisztábban szól.
Zenével kapcsolatba pár szó.Nem szól jól azért akarjátok kicserélni benne,vagy a dizájn nem tetszik.Egyik barátomnál igaz nem peugeot-ja van de azt mondta nekem a gyári hangfalaknak elég ha a magas tartományokat tudják,és akkor mutatta hogy mitől is szól jól az ő autójába a zene.Kinyitotta a csomagtartóját és volt benne egy aktív mélynyomó,ami egy mozdulattal kikapható belőle,csak egy csatlakozóval van a ládához rögzítve.Igaz külön van vezetékezve az akkumlátorhoz,de ha van egy kis kézügyességed magad is megtudod csinálni,az enyémet is így fogom megtervezni.Nem akarom használni,vagy hátra kell pakolni a csomagtartóba,két perc alatt kikapható.Egy kérdés azért felmerül van e a gyári magnón csatlakoztatási lehetőség?
...:-)) mint ahogy azt a gyújtáselosztós modern vasrudat sortrafónak...:-DD mindig tanul az ember:-DDD A lényeg, hogy mindenki azt is érti, miről van szó, de tényleg nem árt pontosnak lenni. Így nem égünk, mint a "Reisztág". Én is félig műszaki ember lévén már nem foglalkozom a motortérrel, amióta betört a rendszerváltás az autóparkomban is, csak tisztítási, utántöltési és izzócserélési célzattal nyitom ki a motorháztetőt. Ugyanúgy nem találnám a gyújtáselosztót, mint a sortrafót ezekben a kocsiban és kicsit sem bánom, hogy nem nekem kell ezekkel szórakoznom ha visszaemlékszem, milyen 8 napon túl gyógyuló sérüléseket tudtam magamnak okozni mondjuk a Ladámban a 21. századi technikának kikiáltott Vibril fúvóka kicserélésével, aztán az eredeti visszarakásával, az oroszoktól szerzett gagyi benzin után a karburátor szétszerelésével. A francia meg szerencsére külön szerszámparkot hozott létre a szereléshez, így esélyem sincs a magam módján barmolni. Cserében többe kerül az aktus, aminek a divatmajom lányaim húdetudnakörülni, mert rajtuk spórolom. (magamon már nincs mit...)
A történetről nem ez az első (sem a tizedik) dolog, ami eszembe jut, de a többiek elég jól lefedték, szóval én is naggyon grat, szép húzás volt ;) de...
A reistag-ot Reichstag-nak írjuk le majd legközelebb, jó? "Birodalmi tanács", parlament lenne a fordítása, összetett szó, satöbbi. de ezt tényleg csak az információ kedvéért írtam ám, nem akartam zavart kelteni az erőben sem, és senki lelkivilágában sem :)
Na, nagyon nyelvészkedős hangulatomban vagyok... Bocs :DDD
Na igen, sajna az SW-be nem jó. Nekem is ez volt a bánatom :) De én azt hiszem, hogy a Motorvédő burkolat megveszem. Nekem benzines SW-m van, s arról lespórolják, mondván, "ezeknek úgysem kell, s így a kocsi is olcsóbb". Viszont az ékszíj legalul van, igen veszélyes helyen, na meg az sem baj, ha kicsit nehezebben jut be a kosz és a felpattanó kő a botorházba...