Nem hiszem.. engem sose vittek busszal, szerintem az első bepakolásnál jobban jársz egy autóval oda vinni a motyót. utána mikor már haza jössz 2-3 napra elég a buszon az a táska is amibe a szennyest hozod.
Csak annyit kell amit otthon használsz.. kb 2 köbméternyi cucc. a hajszárítótól a vágódeszkáig,edények, füszerek, evöeszköz, tányér, pohár, kv fözö, camping gáz, camping szék. parabola. laptop. meg vagy 2 bőrönd ruha. legyen szabadidő, szerelő. fürdö, meg még téli is. 2pár cipő, bakancs mellé., papucs, szóval neked kell tudni mennyit akarsz vinni. ha jársz campingezni akkor kb van sejtésed. minden kell. szó szerint. persze lehet menni egy szál zacskóval is...
De igen, voltam ott is. Viszont én innen ismerlek, már vagy 2-3 éve járok ide rendszertelen időközökkel, viszonylag nagy időkihagyásokkal. Olvasgattam nagyon sok írásotokat Zotyával meg gfx-el. Csak nem te is ott voltál? Milyen névvel voltál ott?
figyelmetlen voltam, kuty után ugye van egy benzinkút, és ott szokott lenni kontroll:D én meg nem tudtam eldönteni, most van kontroll vagy sem. A középutat választottam. Sajnos előttem nem volt kamion akit kövessek birkaszellemmel :DD Én már tolattam vissza osztrákba is:D
amit a telo számol nettmozgást és ami a tényleges az csalóka lehet, ezért kell progit használni ami tényleg számolja a legkisebb mozgást is... ugye ha jol tudom kerekit a voda:DD
többször irsz be hirdetéseket... Ezeket ismered is?? Szerintem felesleges álláshirdetéseket bekopizni ide... Véleményem szerint aki hirdet az szar cég:DD és ugye volt már olyan forumtársunk akit becsaptak valamelyik év decemberébe
a másik a buszos kiutazás.....
otthonról elindulsz kimész a gyüjtőponthoz legyen kb 6 ora... ott még várakozzál 2-3 orát, majd ülj be a buszba és menj kb 10-16 orát.... aztán cuccolj be a kamionba és el is indulhatsz, mert a kártyád tiszta
csináltam hasonlót másik cégnél, nem egy életbiztosítás
Pozsonyi cégnél(A-H Trans) voltam, amelyiknek Venloban (NL) volt a telephelye, de ott már úgy hívták, hogy Martin Wismans Régi kopott géppark, arrogáns viselkedés a sofőrrel, rossz szemmel nézték, hogy csak 4 hét melózok, és a fizetésnek sem volt fix időpontja, hanem össze vissza, amikor utaltak, akkor volt a fizetés. Ha 2 hónap múlva akkor akkor, ha 3 , akkor akkor.
Konténeres hirdetés nem nagyon van, az nagyon kihalásos szerintem, oda csak kézből kézbe lehet bejutni.
Nemzetközi Gépkocsivezető / Kamionsofőr JE CHARTER – Közzétette JE CHARTER – Gent, Vlaanderen, Belgium 0 217 Állásajánlat leírása J&E CHARTER sro BRATISLAVA, Szlovák telephellyel rendelkező Belga fuvarozói cég, keress nemzetközi gépkocsivezetőket uniós munkavégzésre, többnyire konténeres áruszállítás és ponyvás Választható munkaciklusok: 4–6 hét munka az UNIÓ területén, 1-2 hét otthonlét Elvárások: • CE kategóriás jogosítvány • Digitális gépjárművezetői kártya • érvényes GKI igazolvány • minimum 2 éves nemzetközi tapasztalat 40 tonnas gepkocsival • szükséges angol vagy német nyelvtudás – alapfok • Európa ismerete • EU-s munkatapasztalat További juttatások• beteg és baleset biztosítás • bónusz gazdaságos közlekedésért • kiutazás munka helyszínére és vissza lehetséges vállalati autóval – felkínált havi jövedelem: 2000 EUR/nettó / hónap – munkaszerződés szlovák törvények szerint – Buntetlen előelet, jó megjelenés Jelentkezés az állásajánlatra Küldje el önéletrajzát a : jechartersro@gmail.com Kategória: Nemzetközi gépkocsivezető. Jogosítvány: CE. Érvényességi idő még 29 days.
Köszi szépen, hasonlóból léptem ki most. Szlovák irányba most nem szívesen mozdulnék, mert megjártam. Lehet, hogy rosszat választottam, mindegy, nem tetszett, ott hagytam. A másik meg ott is 4-6 hét volt, de inkább a 6 hetet tették kötelezőnek, ott is hagytam, az egy kicsit sok.
Innentől az van, hogy október 2.-án GKI vizsga, rá kb. két hét amíg a kártyát megkapom ,utána mehetek beszerződni, jöhet a négynapos képzés. Utána meg tűz a tanulójárat!
Felemás érzéseim vannak. Első benyomásra tök profinak tűnt a szervezés. A portán le volt adva a nevem, kedvesen fogadtak. Ki kellett tölteni egy 80 kérdésből álló tesztet. Mivel nekem még nincs
GKI-m többször is csak tippeltem.
Ezután szimulátoron kellett vezetni ,ami három részből állt. Először el kellett induli Kresz szerint
(tehát biztonsági öv, irányjelző, világítás..),majd az út mellet egy parkolóba be kellett tolatni.
A második feladat rámpára tolatás két félpótkocsi közé 5 perc szintidővel.
Én két korrekcióval két perc alatt tudtam megcsinálni. A harmadik feladat 7 perc vezetés országúton,
különféle forgalmi helyzetekkel. Nahát itt csak idióták voltak az úton. Pl. út melletti parkolóban áll egy
autó ,irányjelzőzik balra..lassítok próbálom elengedni, majd amikor már szinte mellette vagyok kivág
elém. Másik szitu: az én oldalamon jön velem szembe egy gyalogos az út szélén, szintén lassítok
majd amikor szinte odaérek ,szépen átsétál előttem az úton. Életszerű igaz?
Persze tudom, hogy itt a váratlan helyzetre adott reakcióra kíváncsiak , de lehetett volna benne egy
szokványos helyzet is:)
Ezután következett egy orvosi vizsgálat: vérnyomás, EKG, szem, vizelet stb.
Amít idáig leírtam fél tíztől negyed egyig történt, viszonylag gördülékenyen. Ezután már csak egy
pszichológiai vizsgálat és egy interjú volt hátra.
Na a pszichológiára 2 és fél órát kellett várni , igazából nem tudom miért.
Lehet, hogy ez egy monotónia-tűrés teszt volt. :)
Egyébként szerintem teljesen felesleges, ugyanaz mint a PÁV. Felvillanó képekről mire emlékszel,
utána vagy 150 kérdés amikkel próbálnak ellentmondásokba keverni.
Legvégén pedig egy interjú ami közös volt az összes felvételizőnek.
Miért akarsz idejönni, fizetési elvárások.. ,egyébként szörnyű az egész, családtól távol, meg kell