Az előző is tetszett,-) na, de ha csak úgy szó nélkül hagyom, azt hiszed, valami bajom van Veled:-)) Egyébként itthon is van "olyan" hideg, csak olyan sípályák/hegyek nincsenek. (irigyellek értük)
Ne is mondd, -15C, ma reggel nekem is, hosszu inditozas utan indult csak el. 5-6x inditozok, hajtja, hajtja, majd beindul, beroszket, lefullad. Majd jon megint..tekeri, tekeri...roszket, lefullad. kis varakozás után ujra....pár mp..es START! hm hm..vakartam is eleget a fejem..hogy ez most normális vagy nemtudom. Akksim nem uj....de hajtotta. Akksi csere megoldaná ezt?
Ma delutan aztan tankoltam bele Alpesi Dizelt..hátha majd ez segit rajta.
Létezik olyan program, ami a kodos, CAPTCHA-kodokot is kiolvassa, majd folytatja a letoltést. pl.JDownloader. Lehet használni a data.hu szerverekhez, vagy a rapidos szerverekhez is. Ha igy értetted te is, akkor tudok meg ebben segiteni.
kérdeznék, ha valaki okos tudja, mondja, léci, kössz :)
Van egy file a nagy nagy intrernet egyik bugyrában, amit szeretnék letölteni. Azonban a hely, ahonnan jön, elég instabil kapcsolatot biztosít, így a letöltés állandóan megszakad, és nem lehet folytatni, újra kell kezdenem. nos, így sosem fog lejönni.
A letöltéshez egyébként be kell írni egy grafikus képról leolvasható kódot, emiatt a hagyományos letöltés manager-eket nem tudom alkalmazni (ugye?). Mi a megoldás? az lenne a jó, ha valahogy legalább a szakadásig letöltött adoatok megmaradnának, és egy újabb indításkor ehhez kapcsolódva folytatódna a letöltés... Lehet ilyet?
Sziasztok! :) Régen jártam errefelé. Feltettem a felnit meg a tetőcsomagtartót a vaterára, ha esetleg vkit érdekelne... :) Persze még mindig áll, hogy fórumosoknak olcsóbban odaadom! Itt a két link: http://www.vatera.hu/peugeot_307_alessio_f1_alufelni_161872666.html http://www.vatera.hu/peugeot_307_tetocsomagtarto_161874087.html Másik, hogy egész jól megy az Opel az etanollal.. Csak már megint emelték az árát... De aki bele szeretne vágni, annak csak ajánlani tudom. :)
Köszönöm hogy időt szánátl rá. Megbeszéltem uncsitesómmal, ha jobb idő lesz akkor kergesse meg és talán valósabb adatot kap mint így (ma -16°C). Meg abban maradtunk ha van fűtés az utastérben akkor jó a gép. :)
A fogyasztáshoz van érdekes sztorim, 8.5öt mutatott a fedkomp, amikor elindultunk Egerből Bpre. Végigmentünk a pályán oda-vissza 140+-al, kolbászoltunk a városban is, mire hazaértünk lement 7.6-ra. Ami még mindig nem kevés, de hát valamikor sokat is kell ennie a kerregőnek. :)
Hát kicsit utánna kerestem, és az 1.1-hez valóban 89°C nyitási hőmérsékletű termosztátot írnak. Ettől függetlenül logikusan a visszahűlés ugyanúgy meg kell hogy legyen, ahogy írtam.
Azt hiszem 82-es, és talán 90 körüli létezik. Ha meg meg lett kergetve, és 82-nél nyitott a termosztát, akkor tök normális, hogy ahogy kinyit visszaesik a hőmérséklet, mivel nagyobb körön kering, plusz a hűtőn át éri hideg levegő. Az enyémen gyönyörűen látszik, hogy felmegy 82-re, kinyit, és szemmel látható ahogy rögtön visszamegy 78-80-ra. (innentől lehet neki nyomni :) ) Meg ugye a kis motor túl nagy hőt sem termel, így könnyen visszahülhet. Szerintem ennyi az oka.
Igen, monokrom "c" Mp3-al. Ezek szerint a Mode gombbal tudom változtatni? Holnap megpróbálom. Köszi a gyors választ. A "kód" kérdéssel meg várok Ambree-ra.
Kicsit bővebb paramétereket is írhattál volna... Ha kékfogas a cussosod, akkor feltételezem, monokrom C képernyőd van és mondjuk egy mp3-as rádiód. Annak a csatorna váltó 1-es gomja feletti gombot megnyomogatva vált a kijelző 3x. Rádió, kombinált, sötét - ha jól emlékszem. A kombinált kijelzésen hagyd.
Természetesen a kód is változtatható, de olyanom nincs, Ambree meg nincs itt - neki van.
Azért azt se feledd el, hogy ezeknek az 1 literes mociknak nagy lehet az a hűtőrács, amit az 1.4-esekhez terveztek. Az én 1.3-as fiat puntom (amit ráadásul a melegebb Olaszországra terveztek) még a műszer 1/4-es vonalát sem éri el télen. A legjobb ellenőrzés erre, ha fűtesz. Ha fel tudod fűteni a kocsit, akkor a motor üzem meleg (a kis kör működik).
2 kérdésre szeretnék választ kapni. 1: Pillanatnyi fogyasztási értékeket csak 1 kis ideig látom, vagy át tudom-e állítani, hogy fixen azt mutassa? 2: Bluetoothos telefonos kihangosító kódját meg tudom-e változtatni?
A 82 foknál nyitás normális, ez a gyári adat. Nekem is van, hogy ilyen időben nyugis tempónál 20km után se nyit ki. Egyszerű ellenőrizni; amikor 75 °C-ot mutat, nézze meg a hűtőbe menő felső csövet. Ha hideg, akkor a termosztát zárva van még, és a motor egyszerűen még nem melegedett fel eléggé. Bár az enyém két literes dízel, de az elv gondolom hasonló, max a benzines előbb melegszik.
Ezúttal uncsitesóm feleségének az 1.1-es benzines 2000-es évjáratú 206-osával van egy kis gond.
Termosztát csere volt, mert állandó nyitott állapot miatt nem melegedett fel. Csere után látszólag jó mert zárva tart amíg kell, melegszik a motor, de a mutató szerint csak 75°C-ig megy fel. Szerintem neki 90 környékén kellene nyitni, de nem vagyok biztos benne. Abban viszont igen hogy a 75 kevés.
A kijelző műszerrel (mutató) lehet gond? Vagy hol keressék a hibát? Én még arra is gondoltam hogy 82°C-os termosztátot kapott és a mai -10°C-os hideg miatt nem ment fel 80-82ig. Jobb időben talán felmenne. Hülyeség? Ha így van elég bele a 82, vagy 90 kell?
Naná, hogy működik. :) az első két hónapban mindig volt valahogy annyi cucc benne, hogy bevásárolni már úgy mentünk, hogy az első ülésre is pakoltam :) aztán azért normalizálódott a helyzet, de megfogadtam, hogy ennél nagyobb autót (buszt) nem fogok venni soha. Így is belerokkanok, mire becuccolok a lakásba egy kirándulás vagy vásárlás után, ha még nagyobb lenne, akkor tuti infarktust kapnék a második alkalommal...
De az nagy királyság, hogy az a babakocsi, amit azért vettünk meg, mert összecsukva (esernyőre) pont akkora, mint a 206 csomagtartója keresztben, az úgy befér hátulra _hosszában_, hogy az ajtóig még marad hely a kismotornak is :)
Sziasztok! Bár irigylem Molnár Norbit a 807-esért, de megnézném az első alkalommal, amikor majd telepakolja -> "mindegy mekkora a kocsid, úgyis telerakod" effektus vajon nála is működik-e ? :-)
Megérkeztünk Alfenzbe (fullra pakolva), az M0-n még 6.5 volt az átlagfogyi, kiérve már 7.2 - sztm ez is remek, de hazafelé gyanítom 6.8-ra visszamegy. Majd meglátjuk...
Üdv mindenkinek! Na ma reggel beadta a kulcsot az aksi. Mondom no probléma elő a bika kábel és inditás a másik kocsiról. Prüszkölve köhögve beindult és Rögtön írta az AF hibát illetve 1100-as fordulatnál többet nem forog.
Sajnos nem volt időm tovább foglalkozni vele. Beültem a csapásmérő kettesszámú Buzuki Ignisben és írány melózni.
Mi a fene baja lett neki? Lövésem sincs. Tegnap még vigan indult.
Nem :), jól emlékeztél, az össznek kell 75% lenni. De a rendőrnek, vagy akárkinek aligha lesz a kezében mérőeszköz, és azt se nagyon hiszem, hogy tudná évjáratra és felszereltségi szintre pontosan, hogy melyik autónak milyen üvege van gyárilag. Tehát a rendőrnél a műbizonylat elég lehet ahhoz, hogy tovább engedjen. Persze ha kekec, akkor berendelhet nkh-s vizsgálatra, de nem hiszem, hogy ilyen lenne...