Sziasztok.Kaptam egy eberspacher d3wz kályhát vízszivattyúval. sajnos nem tudtam kipróbálni nincs hozzá üzemanyagpumpám.lenne egy webasto pumpa 8 ért, megvegyem? elindul vele? mennyire kompatibilis.?
Ez a kályha nem Ford Transit-ban van véletlen?? Gyári beszerelésű,vagy utólagos?
Ha gyári beszerelésű akkor az autó oldaláról is olvashatónak kellene lennie,ha nem,akkor EDITH-el olvasható,vagy a régebbi hibaolvasó kézi-készülékkel (ezek mind eredeti Eberspacher hibaolvasók). Mi az Ausfhürung száma a kályhának?
Táp ráadása ás a termosztát feltekerése után max fordulaton elindul a ventilátor és nem áll meg akkor sem ha letekerem a termosztátot. csak tám megszakitásra áll le.
ha van téli/nyári kapcsolója akkor az egy sima kétálású billenőkapcsoló lesz valahol a sofőr közelében.
ha meg van hozzá távirányító akkor elvileg állónak kell lennie ami viszint nem nézi mennyi kint a hőmérséklet....simán lehet,hogy csak rossz a kályhád....előfordul.
Előre is elnézést a tudatlanságomért a témában de még nem jutottam el odáig hogy végigolvassam a topikot, ezért inkább kérdeznék.........
Tehát, nyáron vettem egy A6 4B avant 2.5 Tdi-t amiben van gyárilag állófűtés, kaptam hozzá egy T60-as távirányítót is.
Lekérdeztük az autót: nincs benne hibakód vagyis a fűtésnek működnie kellene.....
Szerettem volna kipróbálni (+12C volt kint) de csak a szellőztetés indult el az autóban. (kintről sem ciripelés, sem búgás stb. nem hallatszott csak a ventillátor indult el bent az autóban)
A kézikönyvében találtam valami utalást hogy csak +5C alatt indul el a kályha....... már ha igaz.
Olvasgatva a fórumon azonban lehet hogy csak "nyári" állásban van és ezért nem indítja el a kályhát?
Ha van ötletetek kérlek osszátok meg velem hogyan tudnám télire állítani és letesztelni?
Hol lehet a biztosítékja (kinti/benti bizt. tábla) hogy reset-eljem.
A kályhát megtaláltam legalább az fizikailag benne van, de ennél tovább nem jutottam........... :)
Nekem most egy vízszivattyúval megy állóban is, csak a vízcsövet kellene átkötnöm a fűtés bemenőjére... lehet, hogy a szűrőn keresztül szívja vissza a nyálat... vagy nemtom... :)
Mindegy előbb-utóbb, ha a tank lenn lesz, megcsinálom a búvárcsövet is, meg akkor hátra kerül a pumpa is!
a kieg akkor megy amikor az autó is,ergo akkor ,ha van,a tank ac is megy amin viszont állás közben nem tudja a fűtés szivattyúja átszívni az üzemanyagot.nagyjából ennyi...
Szia, beleér a benzinbe minden esetben a visszafolyó ág. Jó lenne, ha nem kellene a szivattyút hátra vinni csövekkel, ezért lenne jó elöl elhelyezni.
Elvileg a benzint fel kell vegye a szivattyú a 8mm üzemanyag csövön is, és utána tolhatja a 4/2 csövön tovább. A 4/2 csőnek valami páncélozást kellene kiépíteni, ha hátulról már abban jönne a benzin.