Hát, itt olyan 35-40 centi. Hólánc ajánlott. A fő utakat eltakarították, a mellékutak havasak, a többi simán necces. És, megint nem tud bejutni a garázsba a macska. Felszórtam a felhajtót, úgy már ment neki. Ha ki lehetne kapcsolni a kipörgésgátlót a beállás idejére...semmi bajon nem lenne vele.
Én nem ítélem el őket annyira mert: mikor megvolt a bömös, leesett az első hó, már mentem is ki éjszaka a megfelelő helyekre a faluban és csapattam keresztbe hosszába, ugyanezt megteszem minden télen ha van hó a puggal is, mert nekem erre van lehetőségem nem a drága vezetéstechnikai tréningre, és érzem az autót, tudom hogyan reagál, esp-vel, esp-nélkül, és akik csapatnak a forgalomban azok is érzik, jó jó attól még nem kéne ok. de azért parázni sem kell, mert lehet azt az autót uralni 100%-ig akkor is ha keresztbe megy a segge. Lehet nekem esni de a véreimet meg kell védenem :)
Nem a feeling-gel van a baj, hanem a "hol"-lal. Ne velünk szemben, mellettünk, vagy előttünk. Mondjuk a Hringen, vagy ahol mást nem veszélyeztetnek. Egyetértek GF-val:-))
Ez fájt :( "ebből az állatfajból" de legesleginkább ez "hátsókerékhajtású szarjaival riszáltatta a kocsijának a fenekét" vérzik a szívem e sorokat olvasva, nincs olyan nap hogy nem agyalnék hogyan tudnék visszaülni egy ilyen hátsókerékhajtású szarba, és válhatnék ismét egy külön állatfajjá, de ezt csak az értheti aki már megízlelte a hátulhajtós fílinget.
pirellivel én is szívtam az off autón. amint lehet lecserélem..
közben szétszedtem a középső konzol alját, felemeltem a váltószoknyát. A gömbcsukló szerű részt bekente valaki, biztos kotyogott, ezért mozgott nagyon nehezen a váltó kar. A bowdenek viszont mozognak rendesen, szóval nem itt keresendő a hiba forrása. a motortérben nem nagyon tudtam nézelődni, mert az akkut ki kellett volna szerelni és kellett volna valaki aki kapcsolgatja a fokozatokat. és a hó is szakadt...
A sok tapló BMW-Merci-Audi... téli gumit vesz és azt gondolja hogy akkor lehet nyomni mint nyáron. Cikázik, előzget, meg rááll a kocsira. Megfogadtam ha egy ilyen f@sz megint összetöri a kocsit rendört hívok!!!!!
Azért itt pest környékén nem volt olyan vicces az a hirtelen hullott és hulló 20-25 cm hó. Tegnap reggel kellett egy kis túrát csinálnunk Budaörs-Gödöllő viszonylatban. Csak a városon keresztül próbáltunk meg eljutni, mert ha egyszer beáll az M0... Szóval hihetetlen volt, a sok kis khmmm... BmW-s gyerek (igen, 3-at is láttunk ebből az állatfajból), a hátsókerékhjtású szarjaival riszáltatta a kocsijának a fenekét, közúton! Láttunk egy klassz előzést az egyiktől, örültünk neki, hogy előttünk ment a kiscsávó, emelkedőn nem tudott visszakeveredni a sávjába. ha minket is összetör, tuti nekiesek valamivel. A másik kisk*csög Gödöllő belvárosában, szombat reggel, piac etc, nagy forgalmú úton szórakozott. Épp a járdán mentünk, az a balfék meg piroslámpát kapott, gondolta, hogy azt a 100 métert már cikk-cakkban teszi meg. Örültem, hogy nem sodródott ki, mert minket kaszált volna el (na meg a komplett násznépet, mert esküvőn voltunk). Milyen érdekes, hogy csak a bmw-sek gyakoroltak, mindenki maximálisan óvatos volt... Mind1.
Viszont ami jó volt, hogy a Conti WinterContact tényleg nagyon tapad, teljesen korrekt volt: a 25 centis hóban is simán 3 emberrel szépen indult (ott még nem járt kotró abban az utcában, a PUG eleje túrta az utat, a hóláncot elő se kellett venni). meg is jegyezték, hogy milyen jó kis autó... :-O (Off autón Pirelli Sottozero van, szerintem az nem annyira jó, legalábbis az ABS sokkal hamarabb kapcsol be...)
Még jó, hogy nem GPS "vezetett" oda... Genovában jártunk úgy, hogy elírta a szállás címét az utazási iroda. A PDA-t akkor vettem és nem esett le, hogy ha itthon sem találja a címet, akkor ott sem fogja. Nem jártam utána, ott meg 2 órán keresztül kerestük a kis utcát, senki nem tudta merre van, többször rátévedtem fizetős autópályára és nem győztem nyomni az eurót... Végül egy telefonkönyvből sikerült azonosítani a pontos utca nevet, de addig volt anyázás a "kidobott" pda pénz miatt, a balf@szságom miatt, és minden miatt:-)) (utólag mosolygok, akkor nem tettem és az útra is rányomta a bélyegét)
Hi mindenkinek - megjöttünk újra Aflenzből (Gombfocinak hála most már pontosan tudjuk a nevét, két évig Alfenzbe jártunk :-((, úgy látszik az egész család diszlexiás :-))
A fogyiról: a megérkezés utáni 7.4 szépen felment 7.8-ra a reggeli melegítések+rövid távok miatt. Hazafelé éppen az 1000km-t értük el és visszatértünk a 7.4-es átlagfogyihoz.
Megnéztem, ez jobb mint a tavalyi, bár 2x akkora tetőbox-al mentünk. Ráadásul tavaly hazafelé többször vészüzemmódban poroszkáltam 110-el, most viszont úgy megy a kocsi, mint az állat. A 130-at ritkán lépem túl, de emelkedőkön és kielőzéseknél csak úgy mennek össze a visszapillantómban a mögöttem lévők.
Viszont a kipufogógáz elég büdös alapjáraton. (??)
Az itthoni katasztrófa helyzetet hallgattva a rádióban viszont elröhögtük magunkat az 5cm hó láttán, kint a 30cm sem jelentett egy percnyi fennakadást sem :-))
Köszi, így már értem, bár mostmár rémlik, hogy a szaki azt is írta, hogy beindulás után a kábelt úgy tegyük vissza, hogy még összevannak kötve, és asszem a beindult autón valami nagy fogyasztót is érdemes bekapcsolni a lecsatlakozás előtt.
Ebben az esetben nincs is gond! "hogy a pozitív - pozitívra van direktbe kötve, és jó akksi negativja az indítandó kasztnijára, (tehát kihagyva az akksit)"
de a másik verzióval: "illetve ha fordítva, hogy a negativ- negativ van direkt kötve, és a pozitív-pozitív a rossz aksi kivezetésének (pólusának) kihagyásával van összekötve" már gond lehet, mert az első verzióban az indítás után simán le tudsz csatlakozni az indított autóról, határozott mozdulattal leveszed a bikakábel csipeszét, és már közben kicsit töltődött aksi nem vesz fel már túl nagy ampert, de a második verziónál, nem tudod felrakni járó motornál a pozitív sarut a merült aksira biztonságosan, meg nagyot is rántana a generátoron.
Tényleg nem kötözködni akarok, csak valóban nem értem mi a különbség bikázáskor abban, hogy a pozitív - pozitívra van direktbe kötve, és jó akksi negativja az indítandó kasztnijára, (tehát kihagyva az akksit) illetve ha fordítva, hogy a negativ- negativ van direkt kötve, és a pozitív-pozitív a rossz akksi kivezetésének (pólusának) kihagyásával van összekötve. Nem okoskodni akarok, hanem komolyan érdekel miben van eltérés, hogy az egyik jó, a másik szar megoldás. Egyébként az utóbbit Totalcar autodokija írta kimondottan motorvezérlő elektronikával ( tehát új, computeres ) felszerelt autók bikázásához. Én elhiszem, hogy az itt leírtak a jó megoldások, csak az okát nem , és hogy miért van a két módszer közt ekkora eltérés mikor az elv ugyanaz, hogy az indítandó autó akksijának egyik pólusát kihagyjuk .
Szívónyomásérzékelő a kis szar a szívósor bal oldalán. Már azt is cserélted 2x. De te az elektromos fojtószelepházra gondolsz, amit szintén már 2x cseréltél.:) De jegyezd meg a nevét, mert lesz azzal még probléma. Reméljük, most nem az kezd megint meghalni...
hali nem tud valaki nekem szerezni olcsón egy 307 hez (5ajtós 2,0hdi) tipusu autóhoz bal hátsó üveget?(elektromos nem tom számít e az üveg miatt) sürgős lenne mer felnyomták ebben a hóesésben.... sírógörcs kerülget köszi itt az emil címem: rock4ever89@freemail.hu
Nincs is annyi hozzászólásod...:-)) Mellesleg a hiba biztos az én készülékemben van, de nálam nem nyit meg semmi konkrétumot... De legyen ez az oldal, tök mindegy. Én csak célszerűségi okból írtam, hogy használjunk egyfajta "jogszabályt", amire lehet akár oldalszám szerint is hivatkozni.
Az elméleted jó csak hogy bikázáskor egy lemerült és egy töltött akkuról van szó, és ebben az esetben nem adódhat össze kapacitása mert a merült aksi le fogja szívni a töltöttet ha annak a generátora nem tölt után, ha két töltött akkuról beszélünk akkor igaz ahogy összeadódik szerintem.
Pedig nekem volt olyan. Először rángatott, aztán le is állt a motor, ahogy állóra fékezted az autót (pl. egy piros lámpánál). Gondolkodva egy kicsit, legutóbb rámértünk kompjúterrel, mínusz 40-50 fokos levegőt mért a legnagyobb nyári melegben. Akkor ki lett tisztítva. Ennek lassan egy-másfél éve. Viszont akkor mindegy volt neki, hogy mennyivel mentél, mindenhol csinálta. Most viszont csak 120-125 km/h felett...