Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43938
Hát, itt olyan 35-40 centi. Hólánc ajánlott. A fő utakat eltakarították, a mellékutak havasak, a többi simán necces. És, megint nem tud bejutni a garázsba a macska. Felszórtam a felhajtót, úgy már ment neki. Ha ki lehetne kapcsolni a kipörgésgátlót a beállás idejére...semmi bajon nem lenne vele.
Előzmény: Sas-307 (43928)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43937
Én nem ítélem el őket annyira mert: mikor megvolt a bömös, leesett az első hó, már mentem is ki éjszaka a megfelelő helyekre a faluban és csapattam keresztbe hosszába, ugyanezt megteszem minden télen ha van hó a puggal is, mert nekem erre van lehetőségem nem a drága vezetéstechnikai tréningre, és érzem az autót, tudom hogyan reagál, esp-vel, esp-nélkül, és akik csapatnak a forgalomban azok is érzik, jó jó attól még nem kéne ok. de azért parázni sem kell, mert lehet azt az autót uralni 100%-ig akkor is ha keresztbe megy a segge.
Lehet nekem esni de a véreimet meg kell védenem :)
Előzmény: Smíró (43936)
Smíró Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43936
Nem a feeling-gel van a baj, hanem a "hol"-lal. Ne velünk szemben, mellettünk, vagy előttünk. Mondjuk a Hringen, vagy ahol mást nem veszélyeztetnek. Egyetértek GF-val:-))
Előzmény: Jena307 (43935)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43935
Ez fájt :( "ebből az állatfajból"
de legesleginkább ez "hátsókerékhajtású szarjaival riszáltatta a kocsijának a fenekét"
vérzik a szívem e sorokat olvasva, nincs olyan nap hogy nem agyalnék hogyan tudnék visszaülni egy ilyen hátsókerékhajtású szarba, és válhatnék ismét egy külön állatfajjá, de ezt csak az értheti aki már megízlelte a hátulhajtós fílinget.
Előzmény: gombfoci (43930)
engusz Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43934
Mind a kettőt ki kellene tisztítani! Csak azt nem tudom, hogy mivel..?
Előzmény: ateszx20xev (43923)
engusz Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43933
Lehet mind a kettőt tisztítani kellene. Vagyis jó lenne.
Előzmény: ateszx20xev (43923)
mind_the_gap Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43932
pirellivel én is szívtam az off autón. amint lehet lecserélem..

közben szétszedtem a középső konzol alját, felemeltem a váltószoknyát. A gömbcsukló szerű részt bekente valaki, biztos kotyogott, ezért mozgott nagyon nehezen a váltó kar. A bowdenek viszont mozognak rendesen, szóval nem itt keresendő a hiba forrása. a motortérben nem nagyon tudtam nézelődni, mert az akkut ki kellett volna szerelni és kellett volna valaki aki kapcsolgatja a fokozatokat. és a hó is szakadt...
Előzmény: gombfoci (43930)
simongab Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43931
A sok tapló BMW-Merci-Audi... téli gumit vesz és azt gondolja hogy akkor lehet nyomni mint nyáron. Cikázik, előzget, meg rááll a kocsira. Megfogadtam ha egy ilyen f@sz megint összetöri a kocsit rendört hívok!!!!!
Előzmény: gombfoci (43930)
gombfoci Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43930
Azért itt pest környékén nem volt olyan vicces az a hirtelen hullott és hulló 20-25 cm hó. Tegnap reggel kellett egy kis túrát csinálnunk Budaörs-Gödöllő viszonylatban. Csak a városon keresztül próbáltunk meg eljutni, mert ha egyszer beáll az M0...
Szóval hihetetlen volt, a sok kis khmmm... BmW-s gyerek (igen, 3-at is láttunk ebből az állatfajból), a hátsókerékhjtású szarjaival riszáltatta a kocsijának a fenekét, közúton! Láttunk egy klassz előzést az egyiktől, örültünk neki, hogy előttünk ment a kiscsávó, emelkedőn nem tudott visszakeveredni a sávjába. ha minket is összetör, tuti nekiesek valamivel. A másik kisk*csög Gödöllő belvárosában, szombat reggel, piac etc, nagy forgalmú úton szórakozott. Épp a járdán mentünk, az a balfék meg piroslámpát kapott, gondolta, hogy azt a 100 métert már cikk-cakkban teszi meg. Örültem, hogy nem sodródott ki, mert minket kaszált volna el (na meg a komplett násznépet, mert esküvőn voltunk). Milyen érdekes, hogy csak a bmw-sek gyakoroltak, mindenki maximálisan óvatos volt... Mind1.

Viszont ami jó volt, hogy a Conti WinterContact tényleg nagyon tapad, teljesen korrekt volt: a 25 centis hóban is simán 3 emberrel szépen indult (ott még nem járt kotró abban az utcában, a PUG eleje túrta az utat, a hóláncot elő se kellett venni). meg is jegyezték, hogy milyen jó kis autó... :-O
(Off autón Pirelli Sottozero van, szerintem az nem annyira jó, legalábbis az ABS sokkal hamarabb kapcsol be...)
Előzmény: Sas-307 (43928)
Smíró Creative Commons License 2010.01.31 0 0 43929
Még jó, hogy nem GPS "vezetett" oda... Genovában jártunk úgy, hogy elírta a szállás címét az utazási iroda. A PDA-t akkor vettem és nem esett le, hogy ha itthon sem találja a címet, akkor ott sem fogja. Nem jártam utána, ott meg 2 órán keresztül kerestük a kis utcát, senki nem tudta merre van, többször rátévedtem fizetős autópályára és nem győztem nyomni az eurót... Végül egy telefonkönyvből sikerült azonosítani a pontos utca nevet, de addig volt anyázás a "kidobott" pda pénz miatt, a balf@szságom miatt, és minden miatt:-)) (utólag mosolygok, akkor nem tettem és az útra is rányomta a bélyegét)
Előzmény: Sas-307 (43928)
Sas-307 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43928
Hi mindenkinek - megjöttünk újra Aflenzből (Gombfocinak hála most már pontosan tudjuk a nevét, két évig Alfenzbe jártunk :-((, úgy látszik az egész család diszlexiás :-))

A fogyiról: a megérkezés utáni 7.4 szépen felment 7.8-ra a reggeli melegítések+rövid távok miatt. Hazafelé éppen az 1000km-t értük el és visszatértünk a 7.4-es átlagfogyihoz.

Megnéztem, ez jobb mint a tavalyi, bár 2x akkora tetőbox-al mentünk. Ráadásul tavaly hazafelé többször vészüzemmódban poroszkáltam 110-el, most viszont úgy megy a kocsi, mint az állat. A 130-at ritkán lépem túl, de emelkedőkön és kielőzéseknél csak úgy mennek össze a visszapillantómban a mögöttem lévők.

Viszont a kipufogógáz elég büdös alapjáraton. (??)

Az itthoni katasztrófa helyzetet hallgattva a rádióban viszont elröhögtük magunkat az 5cm hó láttán, kint a 30cm sem jelentett egy percnyi fennakadást sem :-))
Előzmény: Sas-307 (36517)
Monof Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43927
Mire nem jó egy lebontott első rész :D
Előzmény: Jena307 (43874)
Kimiki Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43926
Köszi, így már értem, bár mostmár rémlik, hogy a szaki azt is írta, hogy beindulás után a kábelt úgy tegyük vissza, hogy még összevannak kötve, és asszem a beindult autón valami nagy fogyasztót is érdemes bekapcsolni a lecsatlakozás előtt.
Előzmény: Jena307 (43925)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43925
Ebben az esetben nincs is gond!
"hogy a pozitív - pozitívra van direktbe kötve, és jó akksi negativja az indítandó kasztnijára, (tehát kihagyva az akksit)"

de a másik verzióval: "illetve ha fordítva, hogy a negativ- negativ van direkt kötve, és a pozitív-pozitív a rossz aksi kivezetésének (pólusának) kihagyásával van összekötve"
már gond lehet, mert az első verzióban az indítás után simán le tudsz csatlakozni az indított autóról, határozott mozdulattal leveszed a bikakábel csipeszét, és már közben kicsit töltődött aksi nem vesz fel már túl nagy ampert, de a második verziónál, nem tudod felrakni járó motornál a pozitív sarut a merült aksira biztonságosan, meg nagyot is rántana a generátoron.
Előzmény: Kimiki (43924)
Kimiki Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43924
Tényleg nem kötözködni akarok, csak valóban  nem értem mi a különbség bikázáskor abban, hogy a pozitív - pozitívra van direktbe kötve, és jó akksi  negativja az indítandó kasztnijára, (tehát kihagyva az akksit) illetve ha fordítva, hogy a negativ- negativ van direkt kötve, és a pozitív-pozitív a rossz akksi kivezetésének (pólusának)  kihagyásával van összekötve. Nem okoskodni akarok, hanem komolyan érdekel miben van eltérés, hogy az egyik jó, a másik szar megoldás. Egyébként az utóbbit  Totalcar autodokija írta kimondottan motorvezérlő elektronikával ( tehát új, computeres ) felszerelt autók  bikázásához. Én elhiszem, hogy az itt leírtak a jó megoldások, csak az okát nem , és hogy miért van a két módszer közt ekkora eltérés mikor az elv ugyanaz, hogy az indítandó autó akksijának  egyik pólusát kihagyjuk .
Előzmény: Jena307 (43868)
ateszx20xev Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43923
Szívónyomásérzékelő a kis szar a szívósor bal oldalán. Már azt is cserélted 2x. De te az elektromos fojtószelepházra gondolsz, amit szintén már 2x cseréltél.:) De jegyezd meg a nevét, mert lesz azzal még probléma. Reméljük, most nem az kezd megint meghalni...
Előzmény: engusz (43916)
Smíró Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43922
Mozilla Firefox, Adobe Reader.
Előzmény: molnarnorbert (43920)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43921

Köszönöm! Amúgy már tegnap este sikerült távcsival felhúzni az ablakokat, csak nem voltam gépközlben hogy megoszthassam veletek az örömömet. :)

 

Letekertem a hátsókat is hátha azokat is feltekeri, de nem tette. :DDD Vicc volt. Mechanikus. :D

Előzmény: Xe3 (43918)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43920
milyen böngészőt használsz?
van pdf reader a gépeden?
Előzmény: Smíró (43913)
VFery Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43919
Nézz szét a vaterán!
Előzmény: jozef kovacs (43917)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43918
Az ablakot akkor húzza fel, ha a távirányítón legalább 2 másodpercig nyomod az ajtóbezárás gombot.
Előzmény: Martinka. (43862)
jozef kovacs Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43917
hali
nem tud valaki nekem szerezni olcsón egy 307 hez (5ajtós 2,0hdi) tipusu autóhoz bal hátsó üveget?(elektromos nem tom számít e az üveg miatt) sürgős lenne mer felnyomták ebben a hóesésben.... sírógörcs kerülget
köszi itt az emil címem: rock4ever89@freemail.hu
engusz Creative Commons License 2010.01.30 0 0 43916
Szívónyomásérzékelő? Vagy wtf? :D
Előzmény: ateszx20xev (43914)
Zolysys Creative Commons License 2010.01.29 0 0 43915
Jó akkor nevezzük másnak. ott van az elektromos fojtószelep környékén. :) Avagy nem? :)
Előzmény: ateszx20xev (43914)
ateszx20xev Creative Commons License 2010.01.29 0 0 43914
Tudsz mutatni egy légtömegmérőt egy 1.6 benzinesben? ;-))




Csak kötözködöm...
Előzmény: Zolysys (43904)
Smíró Creative Commons License 2010.01.29 0 0 43913
Nincs is annyi hozzászólásod...:-)) Mellesleg a hiba biztos az én készülékemben van, de nálam nem nyit meg semmi konkrétumot... De legyen ez az oldal, tök mindegy. Én csak célszerűségi okból írtam, hogy használjunk egyfajta "jogszabályt", amire lehet akár oldalszám szerint is hivatkozni.
Előzmény: molnarnorbert (43911)
E(x)clipseboy_ Creative Commons License 2010.01.29 0 0 43912
Van annak valami "külső jele", hogy sima zár, vagy szuperretesz van egy adott kocsiban?
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.29 0 0 43911
már milliószor írtam:
http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_hu_hu.htm
minden típushoz, évjáratokra lebontva, magyarul.
A kép, amit ma beszúrtam, szintén innen lett capture-ölve.
Előzmény: Smíró (43897)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 43910
Az elméleted jó csak hogy bikázáskor egy lemerült és egy töltött akkuról van szó, és ebben az esetben nem adódhat össze kapacitása mert a merült aksi le fogja szívni a töltöttet ha annak a generátora nem tölt után, ha két töltött akkuról beszélünk akkor igaz ahogy összeadódik szerintem.
Előzmény: Krila00 (43900)
engusz Creative Commons License 2010.01.29 0 0 43909
Pedig nekem volt olyan. Először rángatott, aztán le is állt a motor, ahogy állóra fékezted az autót (pl. egy piros lámpánál). Gondolkodva egy kicsit, legutóbb rámértünk kompjúterrel, mínusz 40-50 fokos levegőt mért a legnagyobb nyári melegben. Akkor ki lett tisztítva. Ennek lassan egy-másfél éve. Viszont akkor mindegy volt neki, hogy mennyivel mentél, mindenhol csinálta. Most viszont csak 120-125 km/h felett...
Előzmény: Jena307 (43908)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!