Fontos információ október 29.-i RÓMA-CIAMPINO-i utasainknak Közzétéve:2004. 10. 22.
Tisztelt Utasunk!
Október 28. és 30. között a Róma Ciampino repülőtér biztonsági okokból le lesz zárva.
Az Ön 29-ei Wizz Air járatát, emiatt lehet, hogy törölnünk kell, de leszállási engedélyért folyamodtunk Róma Fiumicino repülőterére.
Nem született még döntés arra nézve, hogy repülhetünk-e Fiumicino-ra, de, amint ez megszületik és tudatják velünk, kirakjuk ezt az információt a wizzair.com honlapra.
Arra kérjük, hogy ellenőrizze rendszeresen a honlapot, hogy megjelent-e hír erről a járatról.
Amennyiben törlésre kerül sor, foglalását módosítjuk bármely más Wizz Air járatra, amennyiben van még rajta hely, vagy az eredeti foglalásra befizetett összeget felhasználhatja egy későbbi foglalás kifizetésekor.
Sziasztok, a következőkben kérném T. Topiclakók segítségét.
Jövő péntek este Wizzairrel Rómába utazunk és kihasználva a Halottak napi hosszú 7végét hétfőn jövünk vissza.
1/2 füllel hallottam, hogy vmi. nemzetközi rendezvény miatt (nem hinném, hogy vallási, inkább politikai) a Ciampino reptért abban az időben biztonsági okokból lezárják.
A Wizzair ügyfélszolgálatán érdeklődtem, ahol annyit mondtak, hogy már több utas is feltette a kérdést, azonban nekik (még) nincs infójuk.
Szerintetek az átirányítás a Da Vincire lesz?, esetleg 'neadjisten valami egzotikus elhagyatott katonai reptérre Rómától cca 190 Km-re? Brr.
Spec a Da Vincis átirányítás abból a szempontból nem is lenne roszz, hogy onnan van a központba gyorsvasút, azonban a túlterheltség miatt gondolom a fapadosokat, így a Wizzairt is jó hátra sorolják, így beszívhatunk egy párórás késést.
Mivel elég láma vagyok a témában, előre is kössz minden infot.
Még a kerozin-pótdíjjal is olcsóbb így az utazás, mint pl a SkyEurope-pal. Az ingyenjegy-akcióval a W!ZZ kb az EasyJet alacsonyabb árú, 1150-1850 Ft-os jegyeivel van egy árban.
Tudja valaki, mi van a mai Wizzair járatokkal? Elmúlt napokban rendszerint egy percet sem késtek (inkább előbb jöttek-mentek), erre ma már reggel 1ó10 percet késik a Milánó-Katowice járat, a Kat-Dortmund pedig 2 órát.
A Miláno-Katowice azért érdekel, mert délután az lesz a BUD-Beauvais...
Nem tudom, hogy azokon a járatokon, amelyeken eddig utaztam WZZ-vel, hány ingyenjegyes utas repült, de mindig sokan voltunk a gépen. Viszonyítom ezt a Malévnál, KLM-nél, BA-nál stb tapasztaltakhoz. Pl. láttam egy spanyol útlevelű hölgynél 169-es sorszámú beszállókártyát. Nem vonnék le belőle messzemenő következtetéseket.
Nem értem, miért hirdetnek meg napi 3 járatot LTN-be, a nov 13-ai utamat át kellett tennem 5-ére, mert törölték a 201-es járatot. Van amelyik napon csak egy járatot hagytak meg.
Valamit tudok, de ezzel kapcsolatban nem sok mindent. Csak azt, hogy minden ilyen akciójukat meghosszabbítják, és gyanítom, hogy a 180 székes kapacítás mondjuk 20%át adják el ilyen "áron" / leg. Én meg épp ma délután nézegettem, hogy mire ad még ilyen jegyet és meglepődve tapasztaltam, hogy szinte minden járat minden napján volt ingyenes jegy. Vagy ha épp nem ingyenes, néhol be be figyelt egy egy 1990es ár. Szerintem nincsenek teli a gépek. Szerintem nem adtak el túl sok ingyenes jegyet. Szerintem.
Noha nekem a fapados utazásaim során mindig sikerült az elsők között felszállni (mert ténylegesen előbb csekkeltem be, nem azért mert tolakodtam volna), nem tartom jónak a szabad ültetéses rendszert.
Gondolom a check-in dolgozók sem bánnák azt a kis többlet-munkát, amit az ültetési rend meghatározása jelentene. Rosszul gondolom?
A W!ZZ légitársasáot méltató véleményre: Nekem is csak jó tapasztalatom volt eddig velük. Remélem, novemberi Lutoni utam is jó lesz. (Bár az easyjet sem volt rossz, csak furcsa volt, hogy BUD-SXF útvonalon a steward sem magyarul, sem németül nem beszélt.)
Engedje meg, hogy elismerésem, és gratulációm fejezzem ki az Ön által vezetett Légitársaságnak az egy év alatt elért eredményekért.
Önökkel utaztam - családommal - ( két kis gyermek, menyem és fiam )
2004. 09.06-án WIZZ 201-es járattal Londonba, (indulás reggel 6 óra)
2004. 09.17-én WIZZ 204-es járattal jöttünk haza, mely Londonból 20,35-kor indult.
Életemben először utaztam e új lényegesen kedvezőbb árú - Önök által nem szeretett köztudatba bekerült elnevezésű „fapados” - járattal.
Kijelentem a járat Nem fapados , olyan figyelmességekkel, és kedvességgel találkoztam mindkét úton, amihez a nagy Nemzeti járatokon nem vagyok hozzá szokva.
- A Személyzet rendkívül , kulturált volt, mosolyuk kedvességük mögött nem a felvett bájt lehet érezni, hanem olyan érzése volt az embernek, mintha vendégként üdvözölnék a vendéglátók a saját repülőjükön. Végig figyelmesek, előzékenyek voltak, minden utassal, de Velünk talán még megkülönböztetett módon is bántak. 2 és 5 éves unokáimmal utaztunk, a beszálláskor előre hívtak bennünket és figyeltek a gyerekekre az út folyamán is.
- Mindkét út nagyon kellemes volt, valószínű, hogy másoknak is ez volt a véleménye, mert leszálláskor a megszokott udvariassági búcsúnál meghittebb köszönéseket hallottam az utasoktól és a Személyzettől. .
- Meglepett, - mert nem tudtam- hogy e gépen is lehet kapni inni és ennivalót, amit szakértelemmel szolgáltak fel, mindenki számára elérhető áron.
- A gép Kapitánya a szokásos be és elköszönő üdvözlésen kívül menetközben is adott tájékoztatást az utasoknak. . A gépet nagy szakértelemmel vezette.
- Gratulálok Önnek, és az Ön által alkalmazott kollegáknak! Véleményem szerint sikerült egy igen jó csapatot összeverbuválni, akik nemcsak mechanikusan végzik munkájukat, hanem minden gesztusuk, mozdulatuk,
mosolyuk mögött látható büszkeség sugárzik, nevezetesen „ Lássátok én a WIZZ Air légitársaságnál dolgozom „
- Az egy év alatt elért 250.000 utas szám azt hiszem Önmagáért beszél.
Végezetül amiért Önnek címezem az elismerésem az az, hogy a hét közepén láttam Önt a Napkeltében, amikor is a riporter ugyan a jelenlegi sikereihez gratulált, de nem hagyta, hogy Ön erről beszéljen állandóan a MALÉV-ról kérdezte, a válaszok elől Ön ügyesen kihátrált. Nagyon kulturáltan nyilatkozott, mert elmondhatta volna, lám, ha hagynak dolgozni akkor, ilyen eredményeket tudok elérni… .
Még egyszer köszönöm az Ön által vezetett légitársaságnak és a jelzett járatok Személyzetének azt a kedvességet és kiszolgálást, melyet az igen csekély viteldíjért szolgáltattak.
Ja, tudom, hogy ez milyen, mert a British Airways biznisz utasok ugyanilyenek! Még szerencse, hogy közel van a lounge, mert a BA-t jórészt a 18-as kapuhoz teszik, a biznisz váró pedig ugye a 19-esnél van...
Ó, volt nekünk is Air Kazahstan, kedves emlék nagyon! Én szerettem az utasaikat, nem volt velük probléma, csak mindig téliszalámi-szaguk volt! :o) Mondjuk vihettek volna kevesebb dobozt Atyrau-ba, mert a negyvenedik felcímkézésénél már az agyam helyén is doboz volt, de hát ez azt hiszem, érthető. :o)
De kár, hogy csak állítólag! Sajnos, ugyanúgy elkolbászolnak az utasok a kaputól, mint abban az esetben, ha konkrét helyük van. Én legalábbis nem tapasztalok ez ügyben különbséget. Ráadásul baromi nehezen értik meg, hogy nincs effektíve helyük, hanem szabadültetéses a járat és persze a sorszám szerinti beszállítást sem értik. Szerintem nagyobb púp egy freeseatinges járat, mint egy ültetett, akár a c/i-ről, akár a crew-ról van szó. Igazából télleg nem nagyon értem, hogy miért preferálja a W!ZZ-en kívül az easy is annyira, no meg a Germanwings is.
Pl. azért, hogy a normál légitársaságokénál rövidebb (pl. a Wizz-nél 30 perces) földi fordulóidő alatt senki ne kolbászoljon el annak tudatában, hogy biztos helye van, hanem ott tolakodjon a beszállításnál (magyarosan :-(( ), hogy jó helye legyen.
Most meg hova lett a karácsonyfa az akciós hírdetés hátteréből? És a szöveg is változott. Talán karácsony előtt egy újabb akció lesz csak előbb bevetették véletlenül?
Ez a wizznél úgy van hogy adják a beszállókártyát, rajta alul egy kis számmal és AZT MONDJÁK A SZERINT KEL MAJD SORAKOZNI...De jó magyar szokás szerint ha meghallják a hangosba hogy a wizzair x. járata készen áll az önök fogadására mindenki nyomul előre, és hát mégsem a szerint a kis szám szerint mész be...Ferihegyen mondták hogy a gyerekesek menjenek előre de ezt nem lehetett betartani...Bezzeg párizsban..ott frankón le volt zárva és ott tényleg mehettek előre a gyerekesek...olt egy kopasz tuskó..Úgy tolakodott...A gép még nem is száált le párizsban de ő már ott állt a beszálló kapunál...kb 70.nek mehetett..akkor én voltam az lső utas aki fellépett a fedélzetre...:d