Sziasztok. Újpesten került elő, és elvileg itt is készítették annó. De volt Stop kerékpár és Motorzománcozó Üzem , Muskovits Ferenc vállalkozása révén. Vázszáma amúgy 3961 és 2 mm-es karakterek. Versenyváz. Lesznek majd bővebb képek.
innétől nézve isteni szerencse hogy nem kérdeztem meg ,mert biztosan csúnyát mondtam volna . némileg osztom az árképzésüket mert amíg lószar van addig veréb is lesz . de ekkora talán mégsem.
Bár vannak akik minden szart eltudnak adni katonai bicajként , egy egy tudatlan emberkének.
de ez legalább eredeti gép volt mondhatni pedálokat leszámítva 100 % ban fajtiszta
eszembe sem jutott , lehet azért mert nem a veteránokra voltam kiváncsi, = örülök hogy végre 99,5 % ban mindent kitakarítottam a portáimról .)= hanem 1 jhonson autó ápolót szerettem volna levadászni .
bicajos témában is csak 1 érdemleges volt , 1 db M32 katonai bringa . ne kérdezd mennyiért árulták ,nem kérdeztem meg mert itt mindenkinek bazi nagy nagyító van a szájukban .
Ez ugyan olyan mint a gyári lánctányér, szóval még a stílusához is nagyon passzol. Megfogom próbálni azzal a mérettel amit javasoltál. Remélem elsőre sikerül összehozni.
Kell számítanod egy láncvonalat, amúgy nehéz megmondani a blokkhoszt. Vagy ha ez nem megy akkor szemre kell próbálgatással nézni a lánckeréktávolságot a láncvillától. Meg monoblokkok között is van amelyiknek a kúplása meredekebb, tehát nem csúszik fel annyira a kar, vagy a kinyúlásuk is változhat...
Ha józan parasztival gondolkozol, és a négyszöges tányér ugyanolyan mint az ékes. akkor általában a z ékes tengely hosszától 10-15 mm-el kell rövidebb blokk.
Nem hoztál fényképeket? Ha elmegyek az új ismerősömhöz, kitologatom a veteránokat az ólból és lefotózom őket. És még mennyi régiség. Leápolva minden, száraz helyen tárolva. Sok minden rendszerezve.
Van egy Túra Csepel kerékpárom. Az ékes hajtómű és a középcsapágy már a sírba visz és kiszeretném cserélni, egy négyszögtengelyes monoblokkra, de nem tudom hogy mekkora tengelyhosszúságúra lenne szükségem.
Ha valaki csinált már hasonlót az kérem segítsen!!
Van megoldás.......a kormánycsapágyat kell oldani....és a villa menetes részét melegíteni kell ! Majd jön a vascső---régi csákány nyele, és kis fizikai ráhatás. Felfelé nem ütünk, csak kocsmában.....:D
Emberek! A műanyag kormányfogantyút leszedtem. A nyeregtartó csövet kihúztam. DE A KORMÁNY!!!
Két napja ázik WD40-ben. Elég nagy forgatónyomatékot lehet azzal az ökörszarvval kifejteni, de ba.......ik rá. Meg sem mozdul. Ilyenkor megértem, aki alúról elveri.
Már előre mentegetem magam.
Egyenlőre csak kromofágozom és holnap valami kedvezőbb árú krómozót keresek. Az eddigiek aranyozás árában beszélgettek.
Találtam egy olyan kerékpár és egyéb gyűjtőt, hogy szerintem itt a legnagyobbak is respektálnák. Tőle kapok ezt azt.