Keresés

Részletes keresés

merays Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62880

Lehet 3:) de alig látszik...:)

Előzmény: pazolta (62879)
pazolta Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62879

Szia Robi!

 

2mm az nagyon pici....

Előzmény: merays (62878)
merays Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62878

Sziasztok. Újpesten került elő, és elvileg itt is készítették annó. De volt Stop kerékpár és Motorzománcozó Üzem , Muskovits Ferenc vállalkozása révén. Vázszáma amúgy 3961 és 2 mm-es karakterek. Versenyváz. Lesznek majd bővebb képek.

Előzmény: pazolta (62876)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62877

innétől nézve isteni szerencse hogy nem kérdeztem meg ,mert biztosan csúnyát mondtam volna . némileg osztom az árképzésüket mert amíg lószar van addig veréb is lesz . de ekkora talán mégsem.

Bár vannak akik minden szart eltudnak adni katonai bicajként , egy egy tudatlan emberkének.

 

de ez legalább eredeti gép volt mondhatni pedálokat leszámítva 100 % ban fajtiszta

Előzmény: kétkerekes (62871)
pazolta Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62876

Szia Robi!

 

Csak nem Hrubos "Stop" kerékpárod van???

Előzmény: merays (62873)
Lacman68 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62875

Szerintem inkább az előbbi,mint utóbbi....

Előzmény: merays (62873)
pazolta Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62874

Szia Csabi!

 

Szívesen, de nem kitűnő a válaszom, mert nem birodalmi szabványt jelent a D.R.G.M.

hanem  bejegyzett birodalmi szabadalmat....

Előzmény: csaszi-k (62872)
merays Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62873

Szerintetek mi lehet ez a felirat? STOP vagy STAR?

csaszi-k Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62872

Üdv!

Köszönöm szépen a mindenre kiterjedő, kitűnő választ!!

Előzmény: pazolta (62867)
kétkerekes Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62871

A nagyítótól is nagyobb,amúgy kerekkető,és mellette volt egy váz és némi alkatrész.

Különben egész jó volt,sokan voltak innen is.

Előzmény: 1.bendeguz (62870)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62870

eszembe sem jutott , lehet azért mert nem a veteránokra voltam kiváncsi, = örülök hogy végre 99,5 % ban mindent kitakarítottam a portáimról .)= hanem 1 jhonson autó ápolót szerettem volna levadászni .

 

bicajos témában is csak 1 érdemleges volt , 1 db M32 katonai bringa . ne kérdezd mennyiért árulták ,nem kérdeztem meg mert itt mindenkinek bazi nagy nagyító van a szájukban .

Előzmény: gepesz (62861)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.11.24 0 0 62869

nincs mit köszönni ,

Előzmény: merays (62868)
merays Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62868

Bendegúz, köszönöm mégegyszer a "csomagot"!!

pazolta Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62867

Szia Csabi!

 

Kattints a képre és tisztán el tudod olvasni: 1924-es!

 

A 09 azt jelenti, hogy 1909-es típus.

A F&S a Fichtel & Sachs (gyártó) rövidítése.

A 24 az évjárat.

A Wien-Berlin azt jelenti, hogy ezen a versenyen a győztes gép Torpedó aggyal volt felszerelve.

A Sachs System: Ernest Sachs 1903-as szabadalmára utal.

DRGM: német birodalmi szabvány

Előzmény: csaszi-k (62853)
pazolta Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62866

Kedves kérdésed van Császár!

 

Azt nem ismered, hogy hány éves a kapitány?

 

Legalább egy fotóval tisztelj már meg minket és megpróbálunk segíteni.....

 

Tessék megkeresni a vázszámot, mert VAN neki - aki keres az talál, aki nem.....

 

 

Előzmény: Patrik Császár (62849)
Ricsi0410 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62865

Köszönöm neked is! Ez sokat segített. Az a nagy helyzet, hogy már megvan, hogy milyen hajtóművet teszek rá.

http://ebike.hu/termekek/hajtas/hajtomu/negyszog-tengelyes/14282_noname-hagyomanyos-hajtomu-negyszogtengelyes-hajtomu/

Ez ugyan olyan mint a gyári lánctányér, szóval még a stílusához is nagyon passzol. Megfogom próbálni azzal a mérettel amit javasoltál. Remélem elsőre sikerül összehozni.

Előzmény: Hajdu Zsigmond (62864)
Hajdu Zsigmond Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62864

üdv: 120-122mm monoblok kell bele De ezt mindig a hajtomü dönti el. Csepel forgalmaza ,fekete szinü hajtomüvet tegyél rá és ahhoz ez a méret kell.

Előzmény: Ricsi0410 (62858)
Ricsi0410 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62863

Köszi szépen. 

Akkor valószínűleg maradok a próbálgatásnál :/ 

Előzmény: wolfzoli78 (62862)
wolfzoli78 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62862

Kell számítanod egy láncvonalat, amúgy nehéz megmondani a blokkhoszt. Vagy ha ez nem megy akkor szemre kell próbálgatással nézni a lánckeréktávolságot a láncvillától. Meg monoblokkok között  is van amelyiknek a kúplása meredekebb,  tehát nem csúszik fel annyira a kar, vagy a kinyúlásuk is változhat...

Ha józan parasztival gondolkozol, és a négyszöges tányér ugyanolyan mint az ékes. akkor általában  a z ékes tengely hosszától 10-15 mm-el kell rövidebb blokk.

Előzmény: Ricsi0410 (62858)
gepesz Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62861

Nem hoztál fényképeket? Ha elmegyek az új ismerősömhöz, kitologatom a veteránokat az ólból és lefotózom őket. És még mennyi régiség. Leápolva minden, száraz helyen tárolva. Sok minden rendszerezve.

Előzmény: 1.bendeguz (62857)
gepesz Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62860

Persze. Mielőtt kivettem a csavart leküldtem a diót.

Előzmény: 1.bendeguz (62857)
gepesz Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62859

Az anyát felhúztam, onnan kapja a vegyszert.

Előzmény: hagymatech (62856)
Ricsi0410 Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62858

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

 

Van egy Túra Csepel kerékpárom. Az ékes hajtómű és a középcsapágy már a sírba visz és kiszeretném cserélni, egy négyszögtengelyes monoblokkra, de nem tudom hogy mekkora tengelyhosszúságúra lenne szükségem.

Ha valaki csinált már hasonlót az kérem segítsen!!

Előre is köszi! 

 

Üdv.: Ricsi

1.bendeguz Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62857

diót kiütötted ? vagy csak a csavart vetted ki ? ha a diót bent hagyod feszíteni akkor nem fog kijönni,a kormány.

Előzmény: gepesz (62854)
hagymatech Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62856

Szio !

 

Van megoldás.......a kormánycsapágyat kell oldani....és a villa menetes részét melegíteni kell ! Majd jön a vascső---régi csákány nyele, és kis fizikai ráhatás. Felfelé nem ütünk, csak kocsmában.....:D

Előzmény: gepesz (62854)
gepesz Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62855

Képek?

Előzmény: 1.bendeguz (62844)
gepesz Creative Commons License 2014.11.23 0 0 62854

Emberek! A műanyag kormányfogantyút leszedtem. A nyeregtartó csövet kihúztam. DE A KORMÁNY!!!

Két napja ázik WD40-ben. Elég nagy forgatónyomatékot lehet azzal az ökörszarvval kifejteni, de ba.......ik rá. Meg sem mozdul. Ilyenkor megértem, aki alúról elveri.

Már előre mentegetem magam.

Egyenlőre csak kromofágozom és holnap valami kedvezőbb árú krómozót keresek. Az eddigiek aranyozás árában beszélgettek.

Találtam egy olyan kerékpár és egyéb gyűjtőt, hogy szerintem itt a legnagyobbak is respektálnák. Tőle kapok ezt azt.

csaszi-k Creative Commons License 2014.11.22 0 0 62853

Szia!

 

Igen-igen, több írás van rajta a szokásosnál, csak nem nagyon tudtam elolvasni! Ez milyen Torpi agy, és mikori?

 

A Wildcat a vázszám alapján '78-as.

Előzmény: pazolta (62851)
pazolta Creative Commons License 2014.11.22 0 0 62852

Szia Csabi!

 

Érdekes gépeid vannak!!!

 

Elég korai (78-as) Wildcat, úgy néz ki mint egy Úttörő megmatricázva...

 

72-ben már ilyen lett:

 

Előzmény: csaszi-k (62847)
pazolta Creative Commons License 2014.11.22 0 0 62851

Szia Csabi!

 

Tetszik a lengyel - főleg a Torpi agy - szerintem nem 38-as, hanem ilyen:

 

Előzmény: csaszi-k (62848)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!