De pl. megy egy film és többet meg szeretnék tudni róla (rendezőt, zeneszerzőt, szereplőket, stb.) a reklámszünetben nyomok kettőt, beleugatom a film címét a távkütyübe - és rögtön dobja a releváns infós oldalakat.
Sőt, ennek van egy Magic Link AI-nek becézett funkciója - amelyik a netről, a film közben - ő maga bányássza ki a netről releváns adatokat, videókat stb. - a pont folyó műsorról.
És működik. Ez tényleg csak egy gombnyomás és alul már ott is van az összes, a pont folyó műsorra-vonatkozó kapcsolódás.
Ezen azért agyalhattak egy keveset az LG-nél - mert nem csak a filmeknél működik, hanem pl. beszélgetőműsoroknál is.
Hanem arról van szó, hogy fafej informatikus-marketinges vagy.
Majd az informatika megoldja, ez a jelige.
Négykerekű szórakoztatóközpont és társai; akinek más kell vagy ezt kritizálja, kétségei vannak, az haladásellenes ókonzervatív kákán is csomót kereső hülye, debezzeg te meg az emberiség fényes jövőjének egyetlen lehetősége ugyebár.
A te stílusodban "Én okos vagyok... van persze aki hülye...de ez nem kötelező...én a helyes módszert választom...baj-e?"
No de
(még ha opponenseid nem is egészen ebben az irányban vitatkozn ak veled, csak hasonlóban)
1. A gép (ami ugye nem általános intelligencia) más hibákat fog elkövetni, mint az ember. Adott esetben egészen elemieket, cserébe azért, hogy pontosan fog fékutat számolni esős időben, és nem fárad el a monoton autópályázásban (mert nem tud unatkozni).
Még messze nem arról van szó, hogy tud-e akkora követ teremteni a Mindenható, amit ne tudna fölemelni.
(Tehát nem arról, hogy hogyan állítsa értéksorba a várható kár-alanyokat)
2. Van a rendszerben sok nem algoritmizálható, tehát szabályszegések sorozatával, de mindenki megelégedésére megoldható (és megoldandó) helyzet. Kb. minden 100 vezetői kilométerre 1, nagyvárosi forgalomban 5.
Ha ez nem jön össze (komoly baleset, tán 1 ezrelék), akkor jön az okos jogászok dörgedelme, hogy szabályosan kellett volna közlekedni, és TE vagy a felelős a balesetért.
És ez marad is, amíg nem csak gépi (turing-gép) résztvevői lesznek a közlekedésnek (tehát lesznek vadászó macskák, részeg vagy zenét hallgató "selátsehall" fiatalok (belváros, élménytársadalom, ugye), vagy versengő* egyedek, szélfútta falevelek és üres papírok, stb.
Megint csak nem azt látom lényeges iránynak, hogy 4 kismacskát, 3 nyugdíjast, 2 idegen kisgyereket vagy 1 sajátot (XOR) kíméljek meg az adott helyzetben.
3. Ha a gép igen nagyon kurva jó lesz, akkor megéri-e a közlekedési halálesetek és sérülések számát lefaragni 5-10%-al azért cserébe, hogy irgalmatlan nagy társadalmi költséget (időt, erőforrást) fordítsunk az új világra.
Lennének fontosabb feladatok az emberiség előtt.
Kezdve azon, hogy rá kénebeszélni az embereket a kisebb fogyasztásra és az időnkénti kisebb komfortra - s a tömegdemokrácia keretei között (legalábbis a jelen állás szerint).
*
(végül is biológiai lények lennénk, versengési hajlam nélküli lény nem létezhet, mert idejében kihalt, ez egy állandó szűrési feltétel)
No várj csak! Én is el voltam ájulva amikor megvettem, aztán jöttek a szoftverfissítések és egyre butább lett, ma már a netezés felejtendő, egy vacak videót nem képes lejátszani, támogatás nuku, örülök, hogy még TV üzemmódban használható.
Olvasónkat nagyon megviselte az eset, soha többé nem akar BMW-be ülni, és a cégnél több ilyen típusú autót is visszaadtak a használóik, mert vannak, akik kisgyerekeket szállítanak és életveszélyesnek érzik az autókat
Ezeket a nagyértékű termékeket, mint a gépkocsi, az előző sorozatok híre adja el;
ti. hogy van akkora felhalmozott tudás, meg tervtár a gyárban, ami...
Ezt ellenőrizni nyilván nem tudja a kívülálló (a bennfenteseknek is nehéz), ezért heurisztikákat alkalmaz
(Úgyis mint: az olasz autó rohad, a francia megbízhatatlan, a koreai igénytelenül összerakott, az oroszokban van anyag, de semmi közük a finom munkához (se beltér, se fogaskerék) , a merci megbízható, a Volvo örök élet+2 nap, stb. stb. )
A 2000-es évekig a BMW-t tán az adta el, hogy szolíd, de mégis gyors , közúti értelemben sportos kocsi
(Derrick felügyelő is azzal járt, ugye)
A 2025-ös BMW-ket meg ez a mostani széria
"romantikus hangulatra vágyik? szereti a tábortüzet?"
A heurisztika az lesz, hogy a BMW az kigyullad.
A másik heurisztika meg az lesz, hogy a német autó emissziója csalós és vacak, de ez - ellentétben az előzővel - csak féligazság, mert mind ezt tudja.
Mert adott peremfeltételek, névleges fogyasztás (tehát implicite előírt literteljesítmény) és elfogadott igények ("minimum 150lóerő kell, 50-80 nem elég") magukkal rántják azt, hogy a mérési ciklus jó lesz, de cikluson kívül elképesztő dolgok, meg hogy baszakodni kell a koromszűrővel (kiégetési ciklus)
Szóval ezek mellett kb. ezt lehet megcsinálni a dugattyús belsőégésűvel.
Illetve ott van az, hogy nem mindgey, hogy CO2-ről vagy valamiféle koromról ill. összetett szén óriásmolekuláról/vegyületről/kolloid komplexről beszélünk.
Lehet kevesen ismerik, de ehhez jár egy szenzációs távvezérlő, a Magic. Úgy néz ki, hogy ez az LG szabadalma, mert még egyetlen márkánál sem láttam ilyet. https://www.youtube.com/watch?v=uoxYO9DslkA
Ez azt tudja, hogy a képernyőn megjelenik egy kurzor, ami pont úgy viselkedik, mint az egérkurzor a PC-n - csak ezt a távkütyü mozgatásával lehet kergetni. Első körben mindenki azt hiszi, hogy olyan, mint valami lézerkard, amivel rásugárzol a képernyőre - de nem, a távkütyübe épített giroszkóp mozgatja.
Másik dolog a távkütyübe épített hangfelismerő, amivel (magyarul is) bemondom mit akarok - és már löki is. Ez főleg a netes böngészőnél csoda - mert ha hirtelen érdekel valami - beleugatom a távvezérlőbe és már tölti is az oldalt. Semmit nem kell bepötyögni, betűket vadászni, stb.
Szóval nem olyan moslék TV ez - pont ezért tettem szóvá azt a pár bosszantó hibáját, amit pici odafigyeléssel, nulla dollárból kiküszöbölhettek volna. Csak úgy látszik, nem volt rá idő.
Igen, ha az "ártalmatlanítás"-t kötelező újrahasznosításba tereled át. Kérdés, hogy ennek jelenleg mekkora a politikai
realitása. Gyanítom valami ilyesmit kell(ene) erőltetni a WTO-ban, vagy a következő klímacsócson.
Ezt nemzetállami szinten szeret bevezetve, szerintem (rövid távon) a gyártóid brutális versenyhátrányba kerülnének.
EU-szinten viszont hatalmas versenyelőnybe... akkor ugyanis a külföldi gyártóknak IS helyben kell gyártókapacitást felhúznia VAGY megállapodást kell(ene) kötnie helyi gyártókkal a termékeik újrahasznosítására (ingyen nyersanyag).
Nem gondoltam vámokra, inkább a termékciklus zárásához kapcsolódó kényszerű anyagáramlások, recirkulációk versenyátformáló hatására.
Nagyon durván leegyszerűsítve, ha egy új termék legyártásához szükséged van a régire, mert annak az anyagából építed fel, akkor ugye nem egy, hanem két gyártási és szállítási szakasz kapcsolódik közvetlenül (elválaszthatatlanul) a termékhez. Ez viszont kedvez a helyi feldolgozásnak.
Ha a szállítás költsége növekszik önmagában a szállítási pályák költségtényezője miatt, akkor érdemesebb lesz sok esetben kihelyezni a (re)processzálást helybe.
Már csak az a kérdés, hogy jó ötlet-e az elosztott termelési struktúrát zárt, vámokkal védett piacokkal párosítani, vagy sem? Lehet-e a versenytől védett gazdaság versenyképes? Tud-e,
a termelésben a versenyt szándékosan korlátozó, globális piac elleni retorikát erőltető politika nyitott maradni a globális információs piac irányába?
Fontos téma ez és terítéken is lesz jó darabig. A termékpályák zárása, zárt anyagi ciklusok külső energiával működtetése változtani fog az ipari, termelési szerkezeteken is szerintem.
A 3D nyomtatás, és robotika technológiai fejlődése a kisszériás termelést helyzetbe hozhatja egyre több területen, ami globális infrmációs piacot, de lokális, elosztott termelési strukturát eredményezhet.... ha nem is mindenben, de sokmindenben.
Igen az energia IS bárhol IS előállítható lesz, és talán még sok minden más IS. :-)
Felerősödtek azok a vélemények a politikában (IS), akik úgy érzik elveszíthetik az iparági vezető szerepüket.
eddig párhuzamos fejlesztett mindenki mindent, de az USA-beli vagy Kínai versenytársak potenciáljával már nem képesek lépést tartani, ha nem koncentrálnak egy területre.
A javaslat lényege: koncentrálják az erőforrásaikat és a befektetési potenciált az akku alapú elektromobilitásra, így a Párizsi Egyezményben 2050-re előirányzott 0 emissziós cél reálisan elérhetővé válhat.
... a Rajna és az Elba még a mi életünkben megszűnhet folyónak lenni... a rendszeres, időleges kiszáradásuk szinte biztosra vehető...ha a vízi szállítás lehetősége megszűnik, akkor az üzemanyagárak (is) jelentősen fognak drágulni (mint pl tavaly nyáron is). Tehát minden IS drágulni fog, amit szállítgatni kell és minden IS versenyképesebbé válik
amit helyben lehet előállítani.
Az elektromobilitás egyik nagy előnye, hogy az üzemanyag bárhol IS előállítható.
A LinkedIn post written by the Volkswagen CEO outlined his points as follows. “In order to stop global warming, there is no way around the Paris climate targets. To do this, the car must become cleaner as soon as possible and CO2-free by 2050 at the latest. E-mobility is the only technology that is feasible from today’s perspective. I am convinced that if we concentrate all our energies on the leading technology of electromobility, we will achieve both: the car will become cleaner in the short term and CO2-free in the long term. And the car country Germany will be the world leader in driving the future,” Diess wrote.
És részletesebben kifejtve még egyértelműbb. A paradigmaváltás kellős közepén vagyunk. Nem tudok németül, azért a fordított szöveget másolom be, az eredeti linkjével:
"A technológia nyitott" - ez mindig a német autóipar hitele volt. Benzin és dízel, CNG és hibrid, e-autók, üzemanyagcella és szintetikus üzemanyagok: Elvben mindenki mindent megtett, általában párhuzamosan. A vezető technológiák ipari politikájának meghatározását a Volkswagen is elutasította.
Valamennyi német gyártó jelentős mértékben fektet be az elektromobilitás, különösen a Volkswagen bővítésébe és felemelésébe. A politikusok és a szövetségek többé nem tehetnek úgy, mintha egyenértékű alternatívák lennének.
A rendszerkibocsátás a kibocsátás-mentes mobilitásra nem indul el öt vagy tíz éven belül, de most. Egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak, hogy több pályán vezethessünk. Példa: Németországban az elmúlt évben újonnan regisztrált 330 hidrogénüzemű személygépkocsit regisztráltak. Jelenleg két rendelkezésre álló modell és 60 nyilvánosan hozzáférhető hidrogén töltőállomás található. Az egész országra kiterjedő, több mint 60 milliárd eurós beruházásra lenne szükség. De szükségünk van erre a pénzre a számos új generációs e-autó töltőállomására, amelyek jelenleg a piacon vannak, 2-3-szor jobb energiamérleggel.
A lényeg az, hogy a politika, az üzleti élet és a társadalom energiáit és erőforrásait a jövő vezető technológiájára összpontosítja. Ahelyett, hogy sok utat párhuzamosan folytatnánk, szükségünk van egy „általános tervre az elektromobilitásra ”. Csak ekkor gyorsan létrehozhatjuk a megfizethető e-autók kritikus tömegét. Ez az egyetlen módja a töltési infrastruktúra létrehozásának a szükséges energiaátalakítással együtt. Csak így fogják biztosítani a fogyasztókat.
Miért nem viszed vissza? Sztem napi egy órát minimum eltöltesz a próbálgatással, egyébként is ezért vetted, és erre nem alkalmas. Ha nem hiszik, próbálják ki ők.
A 32GB vagy nagyobb pendriveoknál gond ez. Valószínűleg gyenge az USB port tápellátása. Próbáld meg, hogy veszel egy olyan USB hubot aminek saját adaptere van és ezen kersztūl használod.
- 32G a limit, de próbáltam 4G-ával is - ugyanaz. Vesz-vesz-vesz - aztán pár prrc múlva leáll.
- Áram-gond nem lehet, mert ugyanaz a port viszi röhögve a 2T-ás HDD-t - az meg ugye nem annyit eszik, mint egy pendrive..
- USB-hubon keresztül EGYÁLTALÁN NEM megy - mert ahogy meglátja a hub-ot a portján, azonnal reklamál, hogy "USB-elosztón keresztül nem lehet felvételt készíteni!".
Ez valami LG szoftver széria-hiba, mert az előző generációs oprendszereikben is jelen volt és úgy látszik, ezt a legfrissebbe is átörököltették.
"Egyébként Theresának a mostani szopatása sem Nagy Britanniáról szól - hanem pitiáner, belső hatalmi- és pártérdekekről."
Ez igy igaz.szimpla pártpolitika a egész, de brexit lesz valamely formába
De hosszu a ut visszamenöleg mire idefajult a dolog.
73ba a közöspiac vámuniorol szolt a "eu", de idövel több és több politikai is lett ami sokszoz a uk nak nemtetszett akkor kezdödött, hogy a uk nem éu barát
. állando vitába áltak a tagsábidij végett amimajdnem negyede volt a EU kasszának, asztán jött a k.europai munkabevándorlás ami részben nemis volt rosz, de a végén kisiklott, merta eu szabta meg a terheket (mégha engedtek a gyeplöböl kicsit) stb stb.
A 32GB vagy nagyobb pendriveoknál gond ez. Valószínűleg gyenge az USB port tápellátása. Próbáld meg, hogy veszel egy olyan USB hubot aminek saját adaptere van és ezen kersztūl használod. Nem garancia, hogy jó lesz. Vagy próbáld ki egy kisebb kapacitású meghajtóval.
Legalább Class6, de inkább 8-10 besorolású pendrive-t keress-vegyél, ha a TV-ről HD-ben akarsz felvenni rá dolgokat.
32 GB, USB3-as, Class 10, Kingston. Elég jó?
Egyébként leteszteli, (természetesen) jónak találja... csak (random változó) 1...10 perc után jön az üzi: "A felvétel leállt, ellenőrizze az USB eszközét."
Utánanéztem a neten: kuncsaftok százai panaszkodnak ugyanerről és ami még megdöbbentőbb, hogy nem csak az én, 2018-as modellemnél - hanem jóval régebbi oprendszerűeknél is.