Keresés

Részletes keresés

lapar Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266822

És akkor hogy oldottad meg, vettél másikat?

Előzmény: etniez (266809)
zylo. Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266821

Ja, utána rájöttem. :)
A bal oldali gyertya a problémás robogóból való. A jobboldali egy másik motorból, az talán kicsit sokat kap, valahol a kettő között lenne jó, de inkább a sötétebbhez közelebb lenne megnyugtató. Az a furcsa, hogy a fogyasztás inkább sok, mint kevés, a gyertya viszont túl világos szerintem.

Előzmény: tcaoe (266818)
etniez Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266820

0-40 km/h 11 másodperc :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=97ive64qPmA

Előzmény: tcaoe (266819)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266819

Hát, annyiért, ami működik, és nem kotyog-lötyög mindene. De ebben az árkategóriában jó eséllyel minden rossz.

Előzmény: szegdan21 (266815)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266818

Már az elektróda körüli kerámiarészre gondoltam.:)

Csinálj már egy képet, amennyire felénk szürke a pala, az teljesen okénak tűnik.

Előzmény: zylo. (266813)
etniez Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266817
Előzmény: etniez (266816)
etniez Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266816

Szia! Az ötvenes négyüteműek nem mennek. De tényleg nem. Egy ügyesebb gyerek rollerrel lehagy.

A kétüteműek meg büdösek, 4 litert fogyasztanak, hangosak, de mennek valamennyire.

Ha nem zavar a tetű sebesség, akkor vegyél Kymco Agility 4T-t. Talán van ennyiért.

Előzmény: szegdan21 (266815)
szegdan21 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 266815

Sziasztok! B-s jogsival szeretnék 50 ccm-es robogót vezetni, botba menni, rokonokhoz a városban elszaladni és néha unalomból kertvárosi részen 30-40 km/h-val "kirándulgatni".

Ez lenne az első robogóm, mindenképpen valami nagyobb testűt szeretnék, úgy gondolom számomra a 4 ütemű a legmegfelelőbb. Ki mit ajánlana nekem 60-80 ezer forint között ? Használtat vennék mindenképp csak nem tudom milyen márka/típus a megbízható, nem tudom milyen irányba menjek el? Előre is köszönöm a segítséget!

zylo. Creative Commons License 2017.06.15 0 0 266813

:D Az eletróda. A porcelán belülről nem igazán látszik...

Előzmény: tcaoe (266812)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.15 0 0 266812

Az elektróda, vagy a porcelán?

Előzmény: zylo. (266811)
zylo. Creative Commons License 2017.06.15 0 0 266811

Igen, úgy néztem. Palaszürke.

Előzmény: tcaoe (266810)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.15 0 0 266810

Mi a szürke? Mert a világosszürke, az nem az igazi, de a sötétebbel semmi baj.

Úgy nézed, hogy meleg motorral, terhelten nagy gázzal mész egy kicsit, utána azonnal leállítod?

Mert amúgy másként ezeknél nem sok értelme van.

Előzmény: zylo. (266807)
etniez Creative Commons License 2017.06.15 0 0 266809

Nem tudom. Nekem a CG125-n ferdült el a kormány kétszer is.. Próbáltuk hajlítgatni, de nem lett tökéletes sehogy.

Szerintem nem is lehet tökéletesre formázni, csak gépekkel.

Előzmény: lapar (266808)
lapar Creative Commons License 2017.06.15 0 0 266808

Szia! Szerinted ezzel a picit hajlott kormánnyal hová lehet menni?

(tudom, bárhová elmegyek vele, de most a javításra gondoltam)

Gondoltam ezt a szezont átbicegem vele, aztán majd télen leszerelem.

Előzmény: etniez (266771)
zylo. Creative Commons License 2017.06.15 0 0 266807

Üdv,
Suzuki Sepia CA1HB, azzal hozta az öcsém, hogy nem pörög ki és beköpi a gyertyát. Nézem, az automata szívató beragadt, csere, OK. A motor normálisan megy, de a gyertya most inkább szürke, mint világosbarna, tehát keveset kap.

 

A súbertűt már a legfelső állásba tettem, de nem hozott javulást. A benzinszintre nem találok adatot, de ugyanannyi vagy talán magasabb is, mint régebben. (Járt már nálam korábban ez a motor.) Könnyen indul. A főfúvókán szintén nincs semmi szám, de ez volt benne korábban is és jó volt. A gyertya most épp 7-es hőértékű NGK, de 8-as is szürke volt.

 

Az olajszivattyú működik, mindkét nyomóágon jön az olaj. Meg mentem már a motorral ~40 km-t, ha nem lenne olaj, az már kibukott volna. A fogyasztás kb 5 liter végsebességnél, és kb 3 liter 30-40 között. Nem tűnik úgy, mintha keveset kapna... De ezt elfogadnám, ha a gyertya nem lenne szürke... Mi lehet az oka?

tcaoe Creative Commons License 2017.06.14 0 0 266806

Nézd már meg a benzinszintet járó motornál, ha meg lehet.

Normális motorokon a karburátor alján van egy csonk, meg fölötte egy csavar.

Arra kell egy csövet húzni, felhajlítani a karburátor mellé, kinyitni a csavart és megnézni, hogy hol a szint. Ha nagyon csökken, nem jut elég benzin a karburátorba. Akkor a csap a rossz, vagy a vákuumcső.

Előzmény: Dezit1 (266805)
Dezit1 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 266805

Egyik autószerelő ismerős is azt javasolta a gyujtásvezérlőt (CDI) cseréljem ki most azt várom, csak gondoltam hátha addig valaki tud valamit mondani

Előzmény: Törölt nick (266804)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.14 0 0 266804

Nem lehet hogy zárlatos a robogód?

Előzmény: Dezit1 (266803)
Dezit1 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 266803

sziasztok, cseréltem a robogomba új karburátort de a problémám még mindig megvan, alacsony fordulatnál tudok gurulni vele de ha ráhuzom a gázkart akkor akadozik. A benzinszűrőben alig van üzemanyag. Öninditóval nem is indul a motor csak ha berugom. A szelepfedő tűzforró pedig csak pár percet ment a motor az normális?

tcaoe Creative Commons License 2017.06.14 0 0 266802

Akkor vagy sok a benzin, vagy kevés a levegő. Ezek nem szoktak különösebben füstölni.

Lehet rossz a szívató is, de inkább a légszűrő, vagy a karburátor. Mondjuk valami embertelen főfúvóka is lehet benne.

Előzmény: Kokilla31 (266799)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.14 0 0 266801

Nem hinném, hogy van különbség a blokknál. Mind a kettö csak HyPer2 blokknál készült kétütemüben.

Előzmény: drn72 (266798)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.13 0 0 266800

Ugyanaz a cég csinálja mint a Rometet, ugyanabban a gyárban, ugyanolyan (hányadék) összeszerelési minősgben , tehát ha nem értesz a szerelésükhöz vagy folyamatosan nem tudsz 700-800 km-enként valami elromlott alkatrész miatt szétkapni a járgányt, akkor nem ajánlom békesség gel számodra.

és egy jó tanács: Közvetlenül a gyártól rendeld meg, a magyar importőrt hagyd ki a buliból, mert csinál érdekes dolgokat a Nála levő motorokkal(ezt itt nem fogom részletezni, de nyugodtan írhatsz nekem a ja jsbalzska@gmail.com címre és ott részletesebben kifejtem.)

Előzmény: kisvautas (266797)
Kokilla31 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 266799

Sziasztok!

 

Ombre6, tcaoe! Köszi a válaszokat! (Aprilia Area51 különolajzás légtelenítés)

 

Végül kicsavartam, engedtem egy kis olajat a légtelenítőnél. Előtte zöld, most sárga színű olaj volt-van benne, könnyű volt észrevenni mikor jön az új olaj. 

 

 

Elindítottam, ment, de számomra mintha nagyon füstölne (folyamatosan, melegen, hidegen, alapon, fordulaton). Ok hogy 2T, de azért szerintem ennyire nem kéne. Bár a fene tudja, hogy a gyárban milyen mennyiségre kalibrálták az olajpumpát a karbival, de inkább 30-35ös aránynak tűnik. 

Oké, nincs tapasztalatom robogónál ezzel, de amiket látok és tudom, hogy 2T az nem füstöl (bár nem is biztos hogy különolajzásúak)

Nekem ami van 2T  S51 Simo, és 251Etz, meg kerti gépek, ott én keverem 50-re, de szinte nem is látni melegen a füstöt.

Ez meg köd (füst) utánnam......

 

Majd készítek egy vidijót, azon megnézhetitek.

 

Plusz, fura, hogy szivató nélkül elindul. Talán köze lenne egymáshoz? De ahogy picit is ráhúzom a szivatót be is fullad.

 

 

drn72 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 266798

Még abban kérném a segítségedet, hogy mi a különbség az én sportcity one 50 2t (Piaggio ZD4SBA) és a sportcity 50 street AC 2t (Piaggio- HP3) között, mert a kiszemelt Giannelli GO kipufogót  csak az utóbbi típushoz találtam. 

 

Köszönöm!

Előzmény: tcaoe (266794)
kisvautas Creative Commons License 2017.06.13 0 0 266797

Sziasztok, van bárkinek valami tapasztalata a Junak 901RC robogóval kapcsolatba? 

drn72 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 266796

Köszönöm szépen a mindig korrekt és segítő válaszodat! Egyébként a korábbi instrukcióid alapján kicseréltem az olajpumpámat, minden egyéb dolgokkal együtt. És még "boldoggá" is tett, hogy magamnak csinálhattam. :-)

Köszi!

Előzmény: tcaoe (266795)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.12 0 0 266795

Ja, egyébként olyan 4 liter körül van a normál fogyasztás, ha folyamatosan kihasználja az ember a teljes teljesítményt, akkor 4,5. Mivel kétütemű, ez nagyon ingadozhat, óvatosan kijön 3,5 körül, de akkor nem nagyon húzott az ember félgázt sem.

Előzmény: tcaoe (266794)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.12 0 0 266794

Jó, hát az nem jelent semmit, rengeteg szervizes szakember nem látott még gyári dokumentációt.:)

Egyszerűen leveszed a karbi tetejét, és megnézed, hogy mi van benne.

Nagy vonalakban A20-as tű van benne általában gyárilag, a fojtás eltávolításakor A7-re kell cserélni.

Ezen a képen kb. a hatos az A20, a kettes meg az A7:

 

https://www.egumotors.hu/dellorto_karburatorba_szabalyzo_tu_12_175_2210

 

De a Go szintjén az sem baj, ha nem ilyen van benne, kárt nem csinálsz a másik kipufogóval sem.

Előzmény: drn72 (266793)
drn72 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 266793

Azt nem igazán tudom, hogy kicserélték e az általad említett súbertűt, de az előző tulaj elmondása alapján "szervizes szakember" végezte a fojtások eltávolítását.(esetleg honnan lehetne megállapítani?)

A kipufogó szerintem attól lett hangosabb, hogy le lett fenekelve rajta egy rész, és szerintem akkor a hegesztés során egy kicsit kiéghetett, mert őszintén megmondva az nem szép munka.

Szerintetek mennyi lehet a reális, és inkább normális fogyasztás. Nem cibálom, normális tempóban hajtom a magam 82 kg-jával.

Előzmény: tcaoe (266792)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.12 0 0 266792

A GO eleve hangos lesz. Ahhoz nem kell semmi, ha a fojtás kiszedésekor kicserélték a súbertűt is, simán jó vele.

Előzmény: drn72 (266790)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!