Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2022.02.27 0 0 82164

Mondom, hogy kell:  Csak akkora gázokat húzol, hogy elég legyen az utazósebesseg elérésére, ez 100-nál több semmiképp ne legyen. Ha utolérsz valakit, ne előzd meg, menj lassabban. Gondolja arra is élvezettel, épp milyen rohadt keveset fogyasztasz. Ha meg kell állni, tervezz előre, motorfék amíg lehet, semmi féktépegetés, a betét zabálja a tárcsát . Kanyar előtt szintén fontos, időben motorfékezz le annyira, hogy úgy vedd be, hogy a tankra tett pohár víz se löttyenhessen ki. 

:)

Előzmény: kiss_atti (82163)
kiss_atti Creative Commons License 2022.02.26 -2 1 82163

Nem értesz: tényleg nem értem.

 

Volt egy garnitúra valamim a CT-n, direkt óvatosan mentem vele ( vagy csak magamhoz képest) és 12k km-t ment el...

( Szerintem T30 Evo Brigi volt, de nem esküszöm meg rá.) Még be is írtam valamelyik fórumba, hogy ezért az 1.000 km "megtakarításért a franc az, aki nem húzza a gázt normálisan...

Előzmény: zöld_I (82154)
kiss_atti Creative Commons License 2022.02.26 0 2 82162

A Hortobágy

 

király túracélpont, csak Tiszafüred után kell figyelni arra az egy trükkös "S"-kanyarra ...

:-))))

Előzmény: R100 (82160)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.02.26 0 0 82161

Azt is csipázom. 😀 Bár pár hete akkora szél volt, hogy Tiszafürednél megadtuk magunkat, és máskorra tettük a tank meglátogatását.

Előzmény: R100 (82160)
R100 Creative Commons License 2022.02.26 0 1 82160

Hortobágy?

Finom technikás egyenesek, hmmm!

Előzmény: dvorcsakl (82159)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.02.26 0 0 82159

Finnország az én országom!

Előzmény: Stenmark1 (82157)
hamvasat Creative Commons License 2022.02.26 0 0 82158

Szerintem mindegyik gumi kockásra kopna ilyen használattól, ez ne legyen döntési szempont.

Előzmény: Stenmark1 (82157)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.02.26 0 0 82157

dvorcsaki

 

Elsőben ragaszkodom a Conti Tr A III hoz a csendessége miatt, és nem is kopott vészesen, meg voltam elégedve vele, a hátsó egyenesre kopott, igaz a skandináv utak ilyenek, ill Finnország, ahol a kanyart nem nagyon ismerik az útépítésben :-) Lehet kipróbálom a vegyest!

Előzmény: dvorcsakl (82132)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.02.26 0 0 82156

R100

 

Köszönöm!

 

Egyébként a hátsó nagyon ramaty állapotban van, nagyon egyenesre kopott a közepe, azon gondolkodtam, hogy nem teszek fel ilyet még egyszer. Az eleje viszont még elég jól bírja, és eddig a vizesre ez volt a legcsendesebb, ami nekem fontos szempont. Van egy másik hátsó kerekem, amivel vettem (Bri Battlax A 41), azt gyorsan ki tudom cserélni felnivel, és kipróbálom a vegyest.

Előzmény: R100 (82127)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.02.26 0 0 82155

zöld_I

 

Köszönöm, magam sem gondolom szentségtörésnek, de eddig volt párban amit akartam.

Előzmény: zöld_I (82126)
zöld_I Creative Commons License 2022.02.25 0 0 82154

"Sosem értettem meg"

 

Magát a mechanikáját értem, hogy kell csinálni.ú, bármelyikünk megtudná. Csak azt nem értem, hogy akkor hol marad az élvezet :D 

Előzmény: kiss_atti (82153)
kiss_atti Creative Commons License 2022.02.25 0 2 82153

Nem volt sok motorom,

 

de a legelején ment el egy BT 020-as Brigi a Deauville-en 15k km-t, utána minden gumim, minden motoromon max 9.500-12.000 km-t ment. Kivéve a CT-n az Anakee 3-at, mert az 15-öt ment, de a 40 éves Ikarus difi hang miatt soha többet nem lett...

A Mostani Pirelli ST II-k 11.000 körül mennek el, utána QKA. Pedig már nem is sietek ...

 

Sosem értettem meg, hogyan lehet 25-30k km-t menni egy garnitúrával... 

Előzmény: zöld_I (82143)
hamvasat Creative Commons License 2022.02.25 0 0 82152

Nekem az Accord fóliás volt. Mivel volt korábban pár elburjánzott anyajegy a fejemen, karomon, ami melanóma gyanús volt, de a szövettan szerint semmi vész, azért óvatos voltam és rárakattam s kocsira a legUVszűrősebb fóliát. Tök illegál. Bementem egy vizsgaállomásra, mutatom mi van rajta, jöhet vagy nem jöhet. Erre mindenféle pofavágás, mondom oké, ha baj, akkor már itt sem vagyok. Azt mondja hagyjam itt, megoldja.

 

Mikor megyek vissza, hogy kész, akkor meg nekiállt vergődni, hogy többet ide ne hozzam, mert tele a töke az ilyenekkel, stb-stb, ott fröcsögött. Na ekkor kiakadtam, mondtam, hogy nekem itt ne hisztizzen, normálisan kérdeztem, hogy megcsinálja vagy vigyem máshova. Ha megcsinálta, akkor ne pattogjon, nem volt kötelező. Én is értetlen voltam, hogy ennek mi értelme volt.

 

Annak idején a 90es években még a KPM-hez kellett hordani a motorokat. Haverommal vállaltunk műszakiztatást, mert mindenkit kivágtak, ha jó volt a motor, ha nem. Direkt szívatás volt. Szinte mindegyiket kétszer kellett vinni. Haverom jött kocsival, aztán a parkolóban bütyköltük az épp kitalált óhajt. Volt, hogy elzavart fékcsövet cserélni, pedig patent volt. Parkolóban szilikonspray, plusz ronggyal letörlés, máris jó volt neki.

 

Múltkor az általam épített utánfutóba is belekötöttek, nem akarták átengedni mindenféle hülyeségért. Átvittük ugyanolyan állapotban Pécsre, ott simán átment és nem gyözték csodálni, hogy ez igen, ez utánfutó.

 

Valószínűleg ez a frusztrált kisemberek bosszúja a társadalomra, amit kivetítenek akire tudnak.

 

Lehet, hogy a te emberedet előző este nem cummantotta le az asszony, vagy szarul indult a napja, oszt te jöttél szembe. Ennyi...

Előzmény: zöld_I (82150)
hamvasat Creative Commons License 2022.02.25 0 0 82151

Nekem azért kopott el szerintem hamar a Road4, mert akkor sportmotoros stílusban kezdtem el használni a GS-t és abáltam rendesen a gyorsításokat. A 2. Garnitúra környékén kezdtem el ráérezni a "just flow" érzésre.

Előzmény: Mortoff (82149)
zöld_I Creative Commons License 2022.02.25 0 0 82150

Érdekes élmény: van egy hely, ahova szoltam vizsgáztatni vinni motorokat. Nem drága, van mindg időpont, kedvesek, soha semmi baj nem volt. Betoltam a GS-t. Kijön az ember: Mik ezek az indexek?

Mondom nem tudom, ezzel vettem, benne az E. De miért füsös szürke. Mo dom nem tudom. Miért ledes a hátsó lámpa? Mik ezek a karácsonyfaizzók elöl? (Osram Led ködlampa, E-s). Hmmhmmm, Sebring dob, nem gyári. Műbizonylat??  Nálam van mindig, odaadtam, elvitte, utána nézegette, nem.Y- al van e feltéve. Már az elején szóltam, ha problémásnak látja, semmi gond, el se kezdjük, én balra el. Meg kötözködött, hogy a fék határeset, aztán elkérte a normál vizsgadíjat....a fene se érti az ilyet...

Mortoff Creative Commons License 2022.02.25 0 0 82149

"Pedig azért döntögetek, bár lehet nem annyira, mint te."

 

Nem hinném. Alapvetően nyugodt stílusban motorozok.

Persze van, hogy elgurul a gyógyszer, de egyre kevésbé

jellemző. A Road4 nálam valahol 11-12e körül lett kuka.

Előzmény: hamvasat (82139)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.02.25 0 0 82148

Leginkább igen . 

Előzmény: bacus (82147)
bacus Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82147

Miért? Lassan tolod? :D

Előzmény: HorváTH 69 István (82146)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.02.24 -1 1 82146

Ez nem csak önuralom kérdése . Van akinek ez a normál vezetési stílusa... Például , velem is kevesen bírják tartani a tempót ! :)))

Előzmény: zöld_I (82143)
hamvasat Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82145

Na, ezt én sem tudom. Én nem tartom magamat csapatósnak, mégsem tudom ezeket a futásteljesítményeket megközelíteni sem. Igaz, nem is törekszem rá. Sosem vonom meg magamtól a teligázas gyorsitás élményét, de nem is abálom folyamatosan. Pedig a hayabusásoktól anno azt hallottam, hogy 1500-2000km egy hátsó gumi, de én s pályagumikkal is simán elmentem 5-6000km-t, szóval biztos nem vagyok egy veszett állat :-)

Előzmény: zöld_I (82143)
T1OK3 Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82144

Ismerős Road 2-vel 30 ezret ment el. Én 2 garnitúra Metzeler z8-at használtam el 32e km alatt. Kicsit többet is elment volna csak az első garnitúrát idő előtt lecseréltetem egy hosszabb túra miatt.

Mindkét motor R1150R volt.

Előzmény: zöld_I (82143)
zöld_I Creative Commons License 2022.02.24 -1 1 82143

Én amúgy azt nem értem, hogy egy gumival 100 ló körüli nehéz motorral hogy lehet elmenni ilyen 25-30 ezreket,

pedig rendszeresen jönnek szembe ilyenek. Mármint, hogy ahhoz milyen önuralom kellhet, mert akkor kizárva a lendületes 

kanyarodás, a nagyfék, meg a nagygáz is. 

Előzmény: hamvasat (82139)
zöld_I Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82142

Ha 100% aszfalt gumit keresnék, újra feltenném a trail 2-t.  Csak felfestéseken meg fehér aszfalton tudott megcsúszni a hátulja, de teljesen

kontrollálhatóan. Nekem a Rally str jobban bejön, mivel rákaptam a murvára. És nagyon fura, de a fehér aszfalton meg a vizes felfestéseken direkt sem tudom gázra megcsúsztatni. 

Előzmény: hamvasat (82139)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82141

Ha ugyanazt tudja dupla km-en, az már fejlődés.

Én messze a határtól motorozom, nem szoktam csúszkálni. A Road5 egyszer csúszott meg 2xeKm alatt, egy 130-as ívesen úton, ami most az A41-gyel 100-zal veszek. Igaz, most nem 25 fok van. De az A41 szilveszterkor beszaratott, annyit csúszkált.

 

Nekem nem csúszott a Bridge S20 se meg a BT23 sem. Igaz, nem is kopott el a szélük.

Előzmény: hamvasat (82140)
hamvasat Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82140

Amúgy a Road4 után a Road 5-re ígértek mindenfélét, hogy mennyivel jobb, mint az elődje. De én nem éreztem semmi különbséget, csak azt, hogy kétszer annyi a futásteljesítménye.

Előzmény: Mortoff (82137)
hamvasat Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82139

Mortoff!

 

Ez nagyon érdekes. A GS LC-n elkoptattam két garnitúra Road4-et. Teljesen meg voltam elégedve vele, nem volt vele megcsúszásom. Pedig használtam mindenféle terepen, vizen, hidegben. Gyorsan kopott, alig bírt ki 7-8000 km-t.

Aztán váltottam Road5-re, azzal is meg voltam elégedve, sosem csúsztam meg vele és az kibírt 15e km-t. Azzal adtam el az LC-t és képzeld, az új tulaj panaszkodott rá, hogy csúszkál a gumi.

 

Az új 1250GS-t direkte Road5-el kértem, az első 200km-en volt sima hideg aszfalton egy durva megcsúszásom, amit a formaleválasztónak tudtam be. Azóta mentem vele közel 10ekm-t és egyetlen megcsúszásom sem volt, tapad, mint a barom. Pedig azért döntögetek, bár lehet nem annyira, mint te.

 

Tavaly előtt jött cimborám K1300S-el túrázni velünk. Hátulra felrakott előtte egy Road 5-öt, aztán úgy közlekedett a túrán, hogy kanyarban lábtartó karistolás majd lapon fekvő motornál teligázzal gyorsított ki brutál módon, de állítása szerint még a kipörgésgátló sem avatkozott be.

 

Nem tudom mi az oka, hogy gyakran előfordul, hogy ugyanazzal a gumival egyesek elégedettek, mások meg nem.

 

Én a gyári Anakeevel voltam úgy, hogy minél előbb le akartam dobni a motorról, olyan szar volt, aztán haverom is vett egy GS-t Anakee-val, ő meg istenítette, pedig veretős a csóka.

 

Asszem e témában hülyén fogok meghalni :-)

 

Mindenesetre a Scorpion Trail 2-t Zöldin kívül mindenki isteníti, azt is ki akarom próbálni. Mármint a gumit és nem Zöldit :-)

Előzmény: Mortoff (82137)
hamvasat Creative Commons License 2022.02.24 0 0 82138

A GT a nehéz dögökre van, mint pl. K1600GT. De érdekes, hogy a Road 6 reklámjában a GT-t az r1250RT-vel reklámozzák.

Előzmény: dvorcsakl (82135)
Mortoff Creative Commons License 2022.02.23 0 0 82137

Ezt én is megerősítem. Igaz nem Road5, hanem Road4 volt az alany, de pezsgőt bontottam, amikor lekerült a motorról.

Egy szutyok, kiszámíthatatlan, a lehető leghülyébb szituációkban megcsúszó gumi volt. Ráadásul a 1150r nem is volt egy

erőmű a maga 86 lovával...

 

A GS-en a Metzeler Tourance és a Pirelli Scorpion Trail II sokkal jobb.

Előzmény: zöld_I (82136)
zöld_I Creative Commons License 2022.02.23 0 0 82136

1150 r-re tettem road 5-öt hátra, úgy vette az ember, hogy elöl az volt, még sginte szőrös. És állítja, hogy szar, kiszámíthatatlanul csúszkál meg, teljesen váratlanul. Egy bujkáló hiba miatt jártam vele pár hétig, én nem tudtam rendesen figyelni a megcsúszásra, annyira fájt rajta a derekam a szar ergonómia miatt :)))))

Előzmény: hamvasat (82134)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.02.23 0 0 82135

Az Adv-ra kell a GT verzió, vagy elég a sima? Trailt én sem láttam, de azt hiszem, nekem nem is kell.

Előzmény: hamvasat (82134)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!