Tegnap én is átéltem azt ami az AAA Autósoknál folyik. Felmentem Fótra, hogy beadjak egy autót és este 7 órától éjjel 24ig várattak mire sorra kerültem. De nem csak én vártam még többen is. Elmentünk egy próbaútra mondanom se kell, hogy egy olyan autót vittem fel amiben 1000km sincsen. 2,2 szerettem volna érte és ezek meg benyögték 1,6. A telefonon mikor felhívtam Őket azt mondták jó 2,1 kapok felcsaltak 100kmt aztán meg 1,6 és 5 órát váram. Nagyon köszönöm. Még egy ilyen utolsó társaságot még nem láttam. Amikor nemet mondtam akkor meg szóban támadtak hogy nem ér annyit nem, tem tudom eladni bla bla bla.
Erra ma felhívnak 1,75 Hát köszönöm szépen. Meg van a véleményem! Sokan várakoztunk ezek meg a tükrös szobában papír galacsinokkal szórakoztak, telefonon játszottak stb Egy ember volt aki valamit is foglalkozott az emberekkel de Ő sem jelentett sokat! Gyalázat ahogy az embert hülyítik ezek! És ezért mentem fel ezért fogyasztottam az üzemanyagot is 2 autóban. Mert a hülye ember aki reménykedik hogy talán oké lesz ha már a telefonban mondták így megszívatják
TESSÉK FIGYELMESEN OLVASNI FŐLEG AZOKNAK AKIK DICSÉRIK! EZ CSAK A JÉGHEGY CSÚCSA!
15 millióra büntettek egy magyar autókereskedéstSzerző: Vezes1.hu Dátum: 2016.01.22. 12:35A Gazdasági Versenyhivatal 15 millió forintra bírságolta az Autocentrum AAA Auto Kft.-t tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt.HIRDETÉSAz indoklás szerint a cég 2014 májusától bizonyítatlan piacelsőségi állításokat jelenített meg az autókereskedésről, valamint megtévesztő szlogennel reklámozta hétnapos cserelehetőségét.
A GVH szerint megalapozatlanul használta az AAA Auto a "Magyarországon és Közép-Kelet Európában a legnagyobb használtautó-kereskedés, amelynél az érdeklődő egy helyen a legtöbb autó közül választhat" állítást. A hatóság szerint a kereskedő megtévesztette a fogyasztókat azzal, hogy a hétnapos cserejogot általánosan, valamennyi gépjármű esetében biztosítja, mivel a jog gyakorlásának számos feltétele volt.
A bírság kiszabásakor a hatóság a jogsértéssel érintett kommunikáció költségeire alapozott. Súlyosító körülményként értékelte, hogy a jogsértő kereskedelmi gyakorlat időben elhúzódott és jelentős számú fogyasztót ért el. Enyhítő körülményként vette figyelembe a GVH, hogy a vállalkozás elismerte mulasztását a cserejoggal kapcsolatos kommunikációjával összefüggésben és az elvárt együttműködési kötelezettséget meghaladóan segítette a GVH Versenytanácsának munkáját.
A hivatal nem fogadta el a piacelsőségi állítások alátámasztására benyújtott tanulmányt bizonyítékként, mert az sem tartalmában, sem formájában nem felelt meg a vizsgált állításoknál elvárt igazolási kötelezettségnek. A felmérés ideje, módszertana ismeretlen, hipotézisei nem feleltek meg a kereskedelmi gyakorlatnak, és a tanulmány nem az Autocentrum AAA AUTO Kft.-re, hanem egyes európai országok használtautó-piaci viszonyaira vonatkozik - fejtette ki a GVH a közleményben.
A hozzászólásod ékes példája annak, hogy nem vesznek meg mindent, csak azért mert odavitték. Ha az autó tényleg hibátlan lett volna, le sem tudtad volna őket vakarni. Nyugodt lehetsz, úgy el nem engednek senkit csak egy legyintéssel, ha a gépkocsija valóban érdekli őket: Olyankor egy felkínált összeg mindig elhangzik, és amennyiben azonnal elutasítanád, akkor is megpróbálkoznak valamilyen másik ajánlattal - ám a beszámolód alapján még csak árat sem mondtak.
Mindamellett érdekelt a dolog, így elküldtem a linket egy volt kollégámnak, hogy nézzen már a gépkocsi körmére, mert gyanús. Nos, megnézte (az általad küldött linken szerepel a BMW rendszáma) s azt mondta, hogy a rendszerben valóban úgy van feltüntetve, hogy nem akarták megvenni a gépkocsit, mert tényleg 6 hibát mutatott ki a kütyüjük - amit nem értek, hogy miért nem mutatta akkor a felvásárló, amikor ott álltál velük - a srác még a hibakódokat is elküldte, ha érdekel, mellékelhetem.
Félre ne essék, annak idején, amikor nekik adtam el a gépkocsimat, rengeteget olvastam ezen és ehhez hasonló fórumokon, hogy micsoda lehúzás az egész, mire kell készülnöm, ha belevágok - így már nem ért váratlanul az egész színház és inkább a beavatott közönség szerepkörében néztem végig az előadást - sikeresen eladtam a gépkocsit, mindkét fél megelégedésére, nem valami vén talicskát, hanem egy 2009-es Honda Civic-et (persze, az sem a világ közepe, csak érzékeltetni akartam, hogy nem egy Matiz volt az). Az árért meg kellett dolgozni, de végül is elértük, amit akartam.
Miután ott kezdtem dolgozni, láttam, hogy van egy forgatókönyv és meg van kötve a felvásárlók keze. Láttam, hogy hibáztak, láttam, hogy miként viaskodnak az ügyfelekkel és az ügyfelek pedig velük és azt is számtalanszor, amikor egy kívülről tipp-topp állapotú kocsit nem akartak átvenni, mert hibás volt a turbó, olaj került a hűtővízbe, vagy mert rosszul járt az automata sebességváltó.
AAA legnagyobb fasszopók.Ha bemész mindjárt jön a kajfer,udvariasan felkínálja segítségét,meg az életét.De ahogy ott hagytál valamennyi pénzt akár foglalónak akár előlegnek úgy néznek át rajtad mint az ablakon.Jöhet a többórás várakozás 8 aláírásra.Én eddig kétszer majd fél napot töltöttem ott.És még nem vagyok a végén.Mostmár a pénzem után futok.De mégegyszer nem tenném be a lábam hozzájuk.
Tegnap 2012.12.12 vittem el hozzájuk a 2005-ös BMW 530d-met,tudtam,hogy nem fogom ott hagyni és ezt mondtam is nekik telefonban amit nem nagyon akart elfogadni a magyart erősen törő ember,mert "mi van ha megegyezünk én el megyek az autóval,kipakolom a személyes dolgaimat és útközben valami történik az autóval?" Nemes egyszerűséggel a válaszom az volt,hogy akkor STORNO az üzlet.
Szóval megérkeztem szombat reggel 9.00h-kor elkérték a kocsi forgalmiját,törzskönyvét,de én mivel itthon le fénymásoltam ezért csak 1db A4-es lapot kapott. Elvitte majd 10 perc múlva jött egy magát határozottnak gondoló emberke aki kérte a forgalmit és a törzskönyvet.
Megmutattam neki és közöltem,hogy ezt innen nem viszi sehova,de ők az eredetiből tudnak dolgozni mondta,kinevettem és mondtam neki,hogy a fénymásolatból ugyanolyan ügyesen meg tudja nézni amit akar.
El telt kb 15-20 perc és jött is az én emberem,átnézte töviről hegyire,kipróbálta én elmondtam neki,hogy mit csináltattam rajta mennyit költöttem rá és,hogy mennyiért fogom oda adni ha meg tudunk egyezni mert nem kenyérre kell és áron alul mindenáron nem adom el.
Nem tudott belekötni az autóba(Tényleg rendben van,karcmentes, hibakódmentes)hozott egy kis kütyüt amit rádugott a computerre lekérte a hibakód listát,ott álltam mellette és láttam,hogy 0 hibakódot mutatott.
Elment az ember az irodába majd 10 perc múlva megjött,hogy 6 hibát mutatott neki a gép,ebből 4 nem is érdekelné,de 2 olyan ,hogy inkább nem szeretnék megvenni.
Én csak néztem és pislogtam,hogy ez mi???
Elköszöntem és eljöttem,gondolkoztam,hogy mi lehetett a probléma,hogy még csak nem tett egy szemtelen ajánlatot sem??
Túl jó volt az autó vagy nem volt szimpatikus nekik az én határozottságom,vagy tudta,hogy amennyiért ő megvenné én nem adnám oda ?
Nem tudom
Szóval ez volt az én kis történetem az AAA autóval.
""Tudomásom szerint három személy is ellenőrzi az autókat:"""
Az én gyári metálfényű teljesen hibátlan fiatal autómról, mivel műszaki hibát nem tudtak találni, belém akarták dumálni, hogy minden eleme külün-külön fényezve volt mert biztosan megtörték.
Az ő autójuknak, amit cserébe vittem volna, nem működött a 140 ezer Ft-os navigációja, darált az egyik első fék, lógott egy kormányösszekötő és az egyik hátsó kerékagy csapágy de azt állították, hogy az autó tökéletes, én nem értek hozzá. Az sem számított, hogy közöltem velük, az első szakmám autószerelő.
Akkor most döntsd el te, a szerelőik/műszakisaik, átbaszós, lehúzós tetvek mert tudják mit csinálnak, vagy egyszerüen csak dilettáns lótifutik, akiknek a szakmai tapasztalatait nem lehet érvként felhozni?
Alapvetően hányok ettől a cégtől.Az évek alatt háromszor mentem el szivességként autót átnézni Fótra.A 3 autóból 1 nagyobb gázra vészprogramra kapcsolt, egy alapjáraton fulladozott, egy másik pedig a soron következő műszakin sem ment volna át.Cserébe az eurotaxon 1 milliós autóra háromszázezres árajánlatot adtak.
Ez arcátlan lehúzás.Konkrétan mindenkinél bepróbálkoznak és aki meg van szorulva, azt kőkeményen leveszik.Undorító, pofátlan, erkölcstelen üzletpolitika, amit tényleg nem Magyarországról irányítanak.
Bár igazából csak egy kérdésre kértél választ, azért én a többire is válaszolnék.
Fillérekért - horroribilis árakon.
Ugye nem gondolod, hogy ez működő üzletmodell lehet? Mégis, ki az az értetlen, aki anélkül vesz autót, hogy körbenézne a piacon, hogy milyen árakon mozognak a hasonló aspektusú gépkocsik? Ezzel számolt anno a cég is, egyetlen ár sem lehet teljesen valóságtól elrugaszkodott, mert akkor ott rozsdulnának rájuk - mellesleg, amennyiben egy gépkocsi túl sokáig van a telepen és senki nem érdeklődik felőlük, akkor ott kidobások és pénzbüntetések várnak azokra, akik valami eladhatatlant vásároltak meg a cégnek. Ez itt a nagy különbség, az összes autó a vállalat kezében van, nem csak úgy kiállítja más gépkocsiját.
Átvizsgálás
Tudomásom szerint három személy is ellenőrzi az autókat: a felvásárló, aki az ügyféllel tárgyal, egy másik technikus, aki még egyszer teszteli a gépkocsit - ilyenkor emelőre kerül az autó és tüzetesebben át van nézve, majd egy harmadik - az autóparkért felelős - is, aki hiba esetén javítást rendel el.
Totálkáros autó
Az idő alatt, amíg ott dolgoztam, jelentéseket küldtek az olyan autókról, amelyeket nem vettek meg azért, mert totálkárosak voltak. Ám nem csak azokat, hanem olyanokat is, amelyeknek nem működött a sebváltója, hibát jelzett a motor stb. Nem igazán értem, hogy miért változtattak volna ezen - bár lehet, hogy a korábbi gyakorlatok ilyenek voltak – erről nem tudok – és még mindig kitörölhetetlenül ott élnek a köztudatban.
Nem voltam még a fóti telephelyen, így nem tudok a fóliával letakart roncsautók témájához sem hozzászólni. Azért azt hozzátenném, hogy igen szokatlan és költséges Magyarországra átszállítani cseh gépkocsikat, hiszen ilyenkor ismét adót kell fizetni érte, nem is keveset, így felettébb furcsa, hogy roncsautókat hoznak át... - de ahogy mondtam vala, nem dolgozom már ott és nem voltam az általad említett telephelyen.
A "szlovák parasztok" pedig néha igényesebb fogalmazásmóddal és helyesírással bírnak, mint te, aki képtelen vagy helyesen használni a központozási jeleket. Lehet, hogy szellemesnek gondoltad a „sók rózsdavas”-szerű bejegyzésedet, de ez inkább szánalmas, mintsem ötletes.
Korábban már leírtam a tapasztalatomat bővebben, most csak röviden:
Székesfehérvár telephelyük egy üres hangár még egy darab csavarhúzó sincs, nemhogy diagnosztika és egyéb eszköz amit reklámoznak, amivel átnézik a vásárolt kocsit.
Szlovák alkalmazottak, kocsihoz nem értenek, asszisztálnak a központ lehúzós koncepciójához a begyakorolt forgató könyv szerint. Amíg ott tartózkodtam az összes oda csalogatott ügyfél elégedetlenül, veszekedve távozott, a szlovák alkalmazottak jól tűrték ehhez értenek ezért fizetik őket.
Végigolvastam X bejegyzést és volna pár megjegyzésem, mert ugye semmi sem csak fekete, vagy csak fehér.
1) Az AAA egy cseh cég. Nem szlovák, nem lengyel. Cseh. Akinek gondja van felismerni a két nyelvet, az ne csodálkozzon, hogy a világ nagy része úgy gondolja, hogy a finn és a magyar gond nélkül megérti egymást.
2) Igen, dolgoztam az AAA-ban. Nem Magyarországon, Csehországban. Így kicsit több rálátásom van a dologra, mint itt egyeseknek.
3) A felvidéki magyarok nem "szlovák parasztok", hanem magyarok, elszakítva, egy másik ország nyelvét is ismerve. Csodálkozom, hogy felhördülést vált ki egyeseknél a tájszólás, holott Mo. 50 százaléka valamilyen tájszólást beszél és nem az affektálós budapestit... + kicsit nehezebb magyarnak lenni külföldön, mint odahaza, ahol nem mérik végig az embert az utcán, ha az anyanyelvén beszél. Szóval, hátrébb az agaraggal, kedves sohasetudommegmilyenmagyarnaklennivalojaban-ok.
4) Naná, hogy az panaszkodik, akinek gondja van, s nem csinál senki sem ingyenreklámot egy cégnek, csak azért mert elégedett volt vele.
5) Vannak a cégben hibák és igen, megpróbálják a lehető legalacsonyabb árat kialkudni - ki nem tenné? Pénzről van szó. De hozzá tartozik az is az igazsághoz, hogy komoly sérülést szenvedett gépkocsit nem vesznek meg. Ilyenkor kell csak látni a tisztelt hölgyek, urak arcát, amikor elkerekedett szemekkel azt hallják, hogy még az AAA-ban sem tudják megvenni a gépkocsit, mert totálkáros.
Érdekes, amikor eladni viszik a legtöbben a gépkocsijukat (már ha annak lehet nevezni bármit is, ami 1 millió forint alatt van), akkor az csilli-villi, csodás darab, igaz, hogy itt is, ott is szépséghibái vannak, de ez az ÉN autóm, hogy merészel valaki alacsonyabb árat kínálni a gépkocsiért?... bezzeg amikor vásárlásra kerül sor, elvárják, hogy olyan legyen, mint ami most gurult ki a gyárból. Ezek HASZNÁLT autók. Aki többet vár el tőlük, csalódni fog és az esetek nagytöbbségében lutri egy használt gépjármű. Szart szarért. Ez igaz a felvásárolt gépkocsikra és az eladósorba kerülőkre is. Nem véletlenül kerül annyiba, amennyibe. Ha hibátlan lenne, akkor vsz. nem ezen az áron kínálnák.
6) Soha, egyetlen egy fióktelepet vezető főnök sem tilthatja meg, hogy valaki szerelőt vigyen a vásárláshoz. Attól, hogy még autót akarnak vásárolni az emberek, nem lesznek szakértők a témában. Ahogy a mondás tartja: Peches ember ne menjen a jégre. Aki hisz a kereskedők szép szavának, az másutt is hisz, nem csak az AAA-ban.
7) Naná, hogy mindenfélét reklámoznak. Mert Te talán elhiszed, hogy a mágneses karperec, a csodakés, gyógyszerek stb. csodát tesznek? Miért ne lenne ez másként egy használtautó-kereskedés esetében?
8) Még egyszer elmondom: nem kínálhat senki egy gépkocsiért, amelynek a torka véres, hasa fáj sok pénzt. Miért, tán ő megvenné annyiért? Francokat.
9) Igen, nyitottak telephelyet Szegeden, van egy már - ahogy láttam - Székesfehérváron is. A térképük szerint továbbiak is tervben vannak. Tényleg ennyire szemét az a cég? Én már adtam el gépkocsit náluk, azelőtt, hogy beléptem. Olvastam én is fórumokat, mégis elmentem, nem bántam meg. Alkudtam keményen, de sikerült az általam elképzelt határra jutni. Kész. Ráment 4 órám, de mivel felkészültem rá, nem zavartattam magam. Eladtam és a pénz ára elég volt, hogy az egy tiszta új gépkocsi árának jó részét kifizessem. Utána léptem be, igaz adminisztrációs munkára, hozzájuk. Kb. 5 hónapja hagytam ott a céget, de nem hiszem, hogy nagyon rosszul állna a szénájuk - de miért is állna? Aki el akar adni és tud alkudni, az jól jár, aki meg nem, az szólítsa meg valamilyen ismerősét. Aki ért az autókhoz, az úgysem fog rosszat venni ott, aki meg nem, az ne csodálkozzon rajta, ha szerelő nélkül vág neki a piacnak.
10) Remélem, senkit sem bántottam meg, igyekeztem objektív lenni - ha nem sikerült, majd úgy is megkapom a magamét.
Meghirdettem Skoda Fabiám, 47000Km van benne, 2007/12havi, első tulaja vagyok. Az AAA auto 3 naponta dobja az SMS-ét, hogy megvenné azonnal KP-ra. A második SMS-ben már házhoz is jönnének csak hívjam vissza a megadott vezetékes számon. A hirdetésben kiemeltem, hogy SMS-re nem válaszolok és nem hívom vissza. Nem tudom le sem tiltani az üzeneteket, mert más mobil számokról jönnek. Gondolom azzal indítanak a találkozókor, hogy a fele árából mennyit engedek.
Nem fogod elhinni,de 2013-ban 45654 km,2015-ben 52651 km volt benne.Néha az ilyesmi is előfordul.
A technikának(Ügyfélkapu) köszönhetően vissza lehet nézni a hivatalos km óra állást.
Kipróbáltam de 2-3 km megtétele alatt a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet ezért nem jelentkezett a probléma ezt gondolom Te is tudod.Javaslatot viszont tettem rá,hogy min 10-20 km legyen a próba út főleg autópályán.!
Egyébként ez volt az első rossz tapasztalatunk és nem a bontóban fog kikötni az autó!!!
Mérési Tanúsítványok igazolják mindkét esetben az autó átvételét.Ennek ellenére nem hajlandók a hibás katalizátort kicserélni és kártalanítani. Ennyit az AAA Autocentrum Kft-ről.
2015.08.29-én vásároltam a fóti telepen (2151 Fót,Fehérkő utca 1.) Skoda Fabia gépkocsit,melyet azonnal kifizettem. Már az átadás problémát okozott mivel 08.31-e ígérték, a telefon hívást ami többszöri keresésemre sem sikerült,az alábbi telefonszámokon:061810-0042,061810-0000,0618100041.Visszahívást ígértek de nem történt meg.Majd 09.01-én végre este sikerült beszélnem olyan alkalmazottal aki nem visszahívást ígért,csak a vonal tartását.Közölte,hogy 1 órán belül érjünk a kocsiért,ez sikerült is. Szeptember 1-én haza indultam a fóti telephelyről az út keserves volt teljesítménye nem volt a kocsinak.Ahogy elérte az üzemi hőmérsékletet rángatott,leakart állni,hegyen lakom majd hogy nem tolni kellett felfelé. Másnap több fórumon(telefon,email) keresztül jeleztem a hibát,de érdemi intézkedés nem történt. 1 hétig állt az autó mivel a katalizátor működő képtelenné vált. Szakvéleményt elküldtem+fényképeket. Szeptember 9-n előzetes megbeszélés alapján vissza szállítattam a gépkocsit javítás céljából.(Senki nem jött ki megnézni 1 hét alatt) 10 éves autó 52750km, 2015.08.18-án vizsgázott?! Azóta eltelt 3 hét és senki nem értesít arról,hogy mikor kapom vissza üzemképes állapotban a gépkocsimat.Vagy mikor cserélik ki.Vagy egyáltalán mi fog történni.Telefonon csak visszahívást ígérnek de nem teszik meg.Emailben szintén hamarosan válaszolnak.Ami nem történik meg. Annyit még mondtak,hogy a kocsi csere nem lehetséges mivel augusztusban vettem az autót.Nem igazán értem az összefüggést. Nekem létszükséglet az autó,a munkahelyemet tömegközlekedési eszközzel nem tudom megközelíteni,mozgássérült édesanyámat rendszeresen vinnem kell orvoshoz,kezelésekre. Jelenleg kölcsön autóval tudom megoldani,ami számomra nagyon kényelmetlen. 2015.09.28-án végre átvehettem az autót,mely hangosabb lett, a teljesítménye megváltozott és szerencsésen hazaértem.(dízel autóknak van ilyen hangja) Ma ért a meglepetés amikor bevittem a szervízbe a kocsit .Ugyanis a katalizátor nem lett kicserélve,csak meg van buherálva.Felháborítónak találom,hogy ilyen módon intézik el a hozzá nem értő reklamáló ügyfeleket.Ehhez kellett 3 hét?Arról nem beszélve,hogy mekkora eszmei és anyagi kárt okoztak az elmúlt 1 hónap alatt. Nem akarom elhinni,hogy ezt megteheti bármelyik kereskedés bűntetlenül.Normál esetben visszahívják javításra elnézést kérve és azonnali kijavítják a hibát és kártalanítják az ügyfelet.Önöknél látom nem így működik csak az ígéret van. "A projekt keretén belül, kellő gondossággal, azon igyekszik, hogy minden ügyfelének minőségi szolgáltatásokat nyújtson. A cél, különösen a megfelelő ügyfélkezelés, az indokolatlan késedelem nélküli reklamáció-intézés, valamint a jelen oldalakon található kiegészítő szolgáltatások nyújtása.Azon igyekszünk, hogy Önök, hűséges ügyfeleink, mindig elégedetten távozzanak, és szívesen térjenek vissza hozzánk."
A haverom 3 éves Citroen C5 kombijára 3.4M-t mondtak, felrakta a használtautóra 4.25M-ért, egy hónap alatt elvitték 4M-ért, kp-re. Kitakarítani ő is ki tudta, fényképezni is, a vevőnek meg ő is meg tudtam mutatni, ezért felesleges az AAA-t közbevenni.
A Retkek megnyitották az újabb roncspiacukat Szegeden .
Állítólag mióta visszajöttek az országba már eladtak 3500 db roncsot.
Sok hülye ember van ha ez a szám igaz.
Múlthéten kíváncsicsiságból kimentem a fóti telephelyükre hát volt mit nézni.
Sok összetört összetákolt szar de szerencsére sok érdeklődő nem volt az értékesítők meg ott álltak egy csoportban.
Volt egy család és egy Chevrolet lacetitt néztek ( az autó tele volt hibákkal kívülről, sérült elemek, horpadás stb. ) az autókhoz nagyon értettek .
A horpadásokat, hézag és a szín eltéréseket nem vették észre vagy figyelembe de a hátsó lökhárítón található felszíni karcokat amiket valószínűleg csomagok okozták azon vagy 5 percig hezitáltak.
Na ilyen palimadarakból élnek meg ezek a simlisek.