A Citroened azért fogyasztott keveset mert iciri piciri volt.
Egy mostani alsó közepes autó pl. Focus az kb 2x olyan nehéz, kb 1 méterrel hosszabb és kb fél méterrel nagyobb a tengelytávja. (Szerintem a Zastavára is ez vonatkozik)
Tehát akkor megegyezhetünk, hogy nem a karburátor miatt fogyasztott keveset hanem azért mert super mini kategória? :)
Nem 250E forint az átalakítás legyél nyugodt. Az ólom akkumulátor nehéz és hamar tönkremegy a lítiumion akkumulátor pedig drága. Ha a kocsi nem tudja megoldani a rekuperálást - márpedig egyszerű átalakítással nem tudja- akkor nem sokat nyersz.
Az elektromos és hibrid autóknak az egyik előnyük: a mozgási energiát el tudják tárolni
Irónia akart lenni csak te mivel az autókhoz se igazán értel, a fantáziád viszont szegényes nem értetted.
Egyébként nyugodtan felvehetne ilyen alkatrészt akár melyik autógyár mint rendelhetőséget. Kisebb lesz a csomagtere az akkumulátor miatt. Nem tudom ezt így minek számítanák be, ha rendszeresen feltölti az akkumulátort nyilván annyival kevesebb fogy az üzemanyag tankból. Önmaga nem tudná mozgatni az autót, de megfelelő fordulatszámoknál ha beavatkozik, csak csökken az üzemanyag fogyasztás.
nekem úgy mondták 250 000 ft egy ilyen és a szükséges átalakítás, hogy be kerülhessen a generátor helyére. Több 100 millió euroról van szó, annyiból ki lehet azért fejleszteni valami opcionális kellékeket. A gázos autóknak is csökken a csomagtere még is sokan elfogadják.
Nem tudom, a zasztim 6-6.5 közt fogyasztott és volt nálam egy dupla karburátoros citroen ax kis sport autó, 1995 körül, belgiumban lett véve 150 000 körülikm el, a német pályán gyakorta 180-200 közelében is meghajtottam, 140-160 észre se véve, úgy fogyasztott 6-7 közt.
Van egy apró gond: nem te döntesz ezekben a dolgokban mert te ott vagy ahol és a akik döntenek azok meg a döntési pozícióban.
Egyébként mivel nem értesz az autókhoz nem is kerülnél olyan pozícióba, hogy dönthess.
Nem bántásként mondom.
" fiat helyében értesíteném az összes tulajdonosomat, hogy ha gondolja a szakszervízben adott összegért beépítik ezt neki és máris teljesült a flotta előírás. "
minden populáció, amikor átlép az ipari civilizáció határán, feljavul az orvosi ellátás, a táplálkozás, lecsökken a gyermekhalandóság stb ott létrejön egy demográfiai boom
a populáció nőtagjai még gyerekszülésre vannak szocializálva, nem fertőzte meg őket feminista agymosás, és fejenként 6-7 gyereket szülnek, a korábbi gyerekhalandóság hatását komenzálva
aztán később, amikor már nyilvánvaló hogy most a 7 gyerekből 6 fogja megérni a felnőttkort a korábbi 2 helyett, ennyi gyerekre már nincs szükség, ugyanakkor anyukának is lehet állása amiben keres egy kis pénzt a családi költségvetésbe
ekkor a demográfiai együttható, a reprodkciós ráta, a vállalt gyerekek száma csökkenésnek indul
és ez a csökkenés nem stabilizálódik a társadalom fenntartásához szükséges szinten, hanem akár nullára is le tud csökkenni, amit összességében a civilizáció okoz
amit most afrikában látunk, pont ez a népességrobbanás, ez megvolt Magyarországon is az 1900-as években, amikor ide gyűrűzött be az ipari forradalom
ez a népességrobbanás legalább 50 évig el fog tartani mostantól, miközben az európai demográfia egyre jobban fékeződik, tehát a népességcsere feltételei simán fennállnak
a cigányság viszont nem esik bele ezekbe a fázisokba, mert nem alkot önálló civilizációt, nem létezik sem cigány állam, sem cigányok által többségében lakott terület - majd lehet hogy lesz, más államok területén, de még nincs
A cigányság óriási területen szóródott szét európában, és felvette az underclass szerepét, vagyis olyan be nem illeszkedett, félbűnözői, alkalmi munkából élők csoportját, akik a munkásosztály alá pozícionálják magukat. Ők egy párhuzamos társadalmat alkotnak azzal amelyik körülöttük van, de ők maguk csak érintőlegesen a részei, ez az érintkezés pedig leginkább abból áll hogy parazitaként a többségi társadalomból élnek.
Namost az nem igaz hogy sohasem integrálódnak, a saját érdekük is az integrációt diktálja, integrálva sokkal jobb életszínvonalat tudnak elérni, ugyanakkor akik nem integrálódtak, a társadalom pedig ostoba módon erőforrásokat ad a parazita életmód folytatásához (lásd segélyezés, elnéző büntetések vagyon elleni bűncselekményekre), azok egyszerűen gyorsabban növelik a cigány populáció integrálatlan részét, mint amilyen tempóban bármilyen európai civilizáció integrálni képes őket.
Tehát a cigányság (nem integrált része) esetében a szaporaság egy állandó jellemző, sohasem fognak eltűnni a 4-5 gyerekes segélyből élő családok. Az ilyen családok 5 gyerekéből fog mondjuk 2 vagy 3 integrálódni, de marad 2-3 másik akik nem integrálódnak és megismétlik amit a szüleik csináltak.
Ez ugyancsak egy népességcserét eredményez. Fel lehet rajzolni 3 réteget, az őslakos európai, az integrált cigány, meg a nem-integált cigányokét. Az integrált cigány reprodukciója is le fog esni, ahogy asszimilálódik a fehérekhez, de neki van utánpótlása a nem integráltaktól. A fehéreknek meg nincs, tehát előbb utóbb kicserélődik a populáció többé-kevésbé integrált cigányokra.
Az afrikaiak Afrikában saját tárasadalmakat alkotnak, ott nem az van mint itt hogy az orvos, a polgármester, a rendőr etc magyarok, hanem ott ezek is feketék. Ott előbb utóbb (50 év) lecseng ez a népességrobbanás, mert saját magukat kell eltartaniuk, gondoskodni magukról, és ugyanígy mint itt, a a nők dolgozni fognak nem sok gyereket szülni.
Viszont az az afrikai népesség akik idejöttek, azoknak ugyanúgy nyitva áll az underclass 'élettere' mint a cigányoknak, és ugyanúgy tartós népességgyárként tudnak funkcionálni. Akár évszázadokon át, hacsak valaki tudatos etnikai/faji tisztogatás keretében meg nem szabadul tőlük. Ez ugyanígy igaz az arabokra is, ugyanakkor szerintem az arabok genetikailag és kultúrálisan is kompatibilisebbek az őslakos eu népességgel mint a feketék. A törökök még kompatibilisebbek.
Ugyanott tudod elsütni, ahol megmondtad volna, hogy hitelből ugyanúgy meg tudod venni a Ferihegy Repülőteret mint a BA (és tőle a Hochtief) vette.
(és még sorolhatnám a cégeket itt és máshol)
Csak neked nem adnak, nekik meg igen (nincs meg az ismeretség, illetve az egy rendszer, ez meg csak a Théta Bt. lenne)
egyébként az emissziós cirkusz megoldása ennél is egyszerűbb lenne (de a CO2 flottaátlagon is segítene).
A "régi" (5 éves) dieselek teljesítményét visszavenni. Tehát nem lenne olyan működési tartomány, ahol üzemanyaggal hűti a turbót, nem lenne annyi korom, tehát nem lenne kipufogótisztíás többlet gázolaj ottani elégetésével, stb.
És mellesleg a katalógus-fogyasztás is javulna egy kicsit (a valós meg sokat)
Cserébe a menetdinamika olyan lenne, mint 1980-ban, mert a kocsi 100-150 kW helyett lenne 40-70kW
Vagy azt mondani, hogy a gázolajban van mondjuk 23% megújulósan termelt szintetikus szé nhidrogén, ami - CO2-semleges lévén - nem számít bele a CO2 egyenlegbe.
...mondjuk nem tu'om, de szerintem az injektoros se számottevően kevesebbet mint a végén már a karburátoros, de levegő szennyezésben a városban jelentős az, tört % is.
Ismerősömnek mindég bmw je van mert a német anyacégénél előírás a 3 toposnak, hogy 2 évnél idősebb autót használni tilos, abból kapnak benfentesek fele köri áron, pár 10 000km el.
....pl sumákba vissza vásárlom tőle a 10kWh akkumulátorból 9 et ((((-: arra sincsen törvény, hogy adhat e el alkatrészt az autójából. szerintem műszaki vizsgán nem ellenőrizhetik az akkumulátorok kapacitását
Amit a teslának fizetnék azt meg elisszuk. Na? hol kéne ezt elsütni? (-:
Ez egy plugin lenne, ha a meglévő már gyártott sőt, utólag beszerelhető alkatrész kiegészül egy nagyobb akkumulátorral amit tölteni lehet, az már netto csökkentés. tehát? a fiat helyében értesíteném az összes tulajdonosomat, hogy ha gondolja a szakszervízben adott összegért beépítik ezt neki és máris teljesült a flotta előírás. Mert azt már sehol nem írják elő, hogy használni is kötelező, ha feltölti feltölti ha nem nem, akkor sima hibrid csak.
Na mit gondoltok, melyik autótómárkáktól szabadulnak meg laghamarább a "boldog" tulajok - vagyis az újonnan vásárolt márkák közül melyikből lesz elegük kevesebb mint 1 év alatt?
Na, lehet találgatni:
1 BMW7.9%
2Porsche7.6%
3Mercedes-Benz7.4%
4Land Rover6.5%
5Jaguar6.4%
6MINI6.2%
7FIAT5.2%
8Audi5.1%
9Nissan5.0%
10INFINITI4.7
Vagyis 100-ból ennyien szabadulnak meg az új autójuktól - röpke 1 éven belül. Érdekes, nem?
Amit írtál már megcsinálta több cég pl. a Suzuki. Gyári adat szerint is csak pár decivel fogyaszt kevesebbet ez a "hibrid." mint az ugyanilyen ICE autó.
Azt látom, személyes cigány ismerősöm is van 1 gyerekkel nem is lesz több és általában veszem észre, nincs olyan sok gyerek már náluk se. Olyan 50 év lehet a fázis eltolódás.
Húsz év alatt megtízszereződött a számuk.
Becslésem szerint.
Magyarország összlakossága közben csökkent.
Ebből a sziklából faragod ki, hogy a magyar szaporább. :DD (vagy csak volt)
Nem tudom, a magyar szerintem szaporább volt mint a cigány, vagyis előbb kezdődött el ez a rohamos népesedése. nagyon hosszú időn keresztül nem változott az arányuk. ...amennyire én tudom legalábbis.
Azt látom, személyes cigány ismerősöm is van 1 gyerekkel nem is lesz több és általában veszem észre, nincs olyan sok gyerek már náluk se. Olyan 50 év lehet a fázis eltolódás.
Csak írtam valamit, de szerintem 100 főleg több 100 milló euro elég kellene legyen egy ilyen fejlesztésre. Azt a continental terméket utólag is be lehet építeni, fogasszíjjal hajt és beavatkozik a vezérlésbe is, visszavesz a befecskendezésből és ez adja a nyomatékot helyette. akkor ha nagyobb az akkumulátor benne akkor gyakrabban szélesebb fordulatszám tartományokban teheti meg, míg le nem merül a tárol áram. ....na de a teslában lemerül és trélerre teszik vagy vonatják, az is ugyan az a helyzet, még rosszabb is.
Ez nem így van, semmi különös robbanás nem volt a roma lakosság szaporulatában, amikor mindenki akkor ők is. Kis késéssel lecsökken ott is., a felfutása is késett e magyarokhoz képest azt nem tudom, de szerintem igen.
pedig a continentaltól tudna vásárolni mint alkatrészt 42V os generátor-motor kombinációt. a rendeltetése, hogy az 1kWh akkumulátorát töltögetve rá segít a dízelre kritikus fordulatszámokon. na ha beépítek vagy 2-3 at, ne kelljen fejleszteni az 1 nagyobbat akkor teszek bele 10 kWh akkumulátort és máris lecsökkent a CO2 kibocsátás......ha megveszik,....ha töltögetik. szerintem ez nem kerülne annyiba.