Keresés

Részletes keresés

newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347420

A Citroened azért fogyasztott keveset mert iciri piciri volt. 

 

Egy mostani alsó közepes autó pl. Focus az kb 2x olyan nehéz, kb 1 méterrel hosszabb és kb fél méterrel nagyobb a tengelytávja. (Szerintem a Zastavára is ez vonatkozik) 

 

Tehát akkor megegyezhetünk, hogy  nem a karburátor miatt fogyasztott keveset hanem azért mert super mini kategória? :) 

Előzmény: zöldkomcsi: (347416)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347419

Nem 250E forint az átalakítás  legyél nyugodt. Az ólom akkumulátor nehéz és hamar tönkremegy a lítiumion akkumulátor pedig drága. Ha a kocsi nem tudja megoldani a rekuperálást - márpedig egyszerű átalakítással nem tudja- akkor nem sokat nyersz. 

Az elektromos és hibrid autóknak az egyik   előnyük: a mozgási energiát el tudják tárolni

akkumulátorban.  

 

 

Mondom ne erőltesd ezt a dolgot. :) 

 

 

Előzmény: zöldkomcsi: (347418)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347418

Irónia akart lenni csak te mivel az autókhoz se igazán értel, a fantáziád viszont szegényes nem értetted.

Egyébként nyugodtan felvehetne ilyen alkatrészt akár melyik autógyár mint rendelhetőséget. Kisebb lesz a csomagtere az akkumulátor miatt. Nem tudom ezt így minek számítanák be, ha rendszeresen feltölti az akkumulátort nyilván annyival kevesebb fogy az üzemanyag tankból. Önmaga nem tudná mozgatni az autót, de megfelelő fordulatszámoknál ha beavatkozik, csak csökken az üzemanyag fogyasztás.

nekem úgy mondták 250 000 ft egy ilyen és a szükséges átalakítás, hogy be kerülhessen a generátor helyére. Több 100 millió euroról van szó, annyiból ki lehet azért fejleszteni valami opcionális kellékeket. A gázos autóknak is csökken a csomagtere még is sokan elfogadják.

Előzmény: newman2018 (347412)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.07 -8 1 347417

nem hallottam olyat: gázolajjal hűtik a turbót.

 

Nem véletlenül :)

Előzmény: newman2018 (347414)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347416

Nem tudom, a zasztim 6-6.5 közt fogyasztott és volt nálam egy dupla karburátoros citroen ax kis sport autó, 1995 körül, belgiumban lett véve 150 000 körülikm el, a német pályán gyakorta 180-200 közelében is meghajtottam, 140-160 észre se véve, úgy fogyasztott 6-7 közt.

Előzmény: newman2018 (347413)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347415

... nem vagyok annyira otthon....

Előzmény: newman2018 (347414)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 2 347414

"Cserébe a menetdinamika olyan lenne, mint 1980-ban, mert a kocsi 100-150 kW helyett lenne 40-70kW"

 

És az autó önsúlyából is levennél 4-6-8 mázsát és akkor a menetdinamika olyan lenne mint az 1980-s évekbeli kocsiknak.

 

Dízelben nem annyira otthon  nem hallottam olyat: gázolajjal hűtik a turbót. Nem is érintkezik a gázolaj a turbóval. Ez milyen motor? :) 

Előzmény: orgonatündér (347409)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347413

NEM ismered a mai injektoros és egy karburátoros motor közti működési különbséget. 

Számottevő a különbség nem tört százalék.

Előzmény: zoldcomchy (347408)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347412

Van egy apró gond: nem te döntesz ezekben a dolgokban mert te ott vagy ahol és a akik döntenek azok meg a döntési pozícióban.

 

Egyébként mivel nem értesz az autókhoz nem is kerülnél olyan pozícióba, hogy dönthess.

 

Nem bántásként mondom.

 

" fiat helyében értesíteném az összes tulajdonosomat, hogy ha gondolja a szakszervízben adott összegért beépítik ezt neki és máris teljesült a flotta előírás. "

 

Ezt ha Sb. elolvassa meghal a röhögéstől. :) 

Előzmény: zoldcomchy (347405)
padisah Creative Commons License 2019.04.07 -1 2 347411

minden populáció, amikor átlép az ipari civilizáció határán, feljavul az orvosi ellátás, a táplálkozás, lecsökken a gyermekhalandóság stb ott létrejön egy demográfiai boom

 

a populáció nőtagjai még gyerekszülésre vannak szocializálva, nem fertőzte meg őket feminista agymosás, és fejenként 6-7 gyereket szülnek, a korábbi gyerekhalandóság hatását komenzálva

 

aztán később, amikor már nyilvánvaló hogy most a 7 gyerekből 6 fogja megérni a felnőttkort a korábbi 2 helyett, ennyi gyerekre már nincs szükség, ugyanakkor anyukának is lehet állása amiben keres egy kis pénzt a családi költségvetésbe

 

ekkor a demográfiai együttható, a reprodkciós ráta, a vállalt gyerekek száma csökkenésnek indul

 

és ez a csökkenés nem stabilizálódik a társadalom fenntartásához szükséges szinten, hanem akár nullára is le tud csökkenni, amit összességében a civilizáció okoz

 

amit most afrikában látunk, pont ez a népességrobbanás, ez megvolt Magyarországon is az 1900-as években, amikor ide gyűrűzött be az ipari forradalom

ez a népességrobbanás legalább 50 évig el fog tartani mostantól, miközben az európai demográfia egyre jobban fékeződik, tehát a népességcsere feltételei simán fennállnak

 

a cigányság viszont nem esik bele ezekbe a fázisokba, mert nem alkot önálló civilizációt, nem létezik sem cigány állam, sem cigányok által többségében lakott terület - majd lehet hogy lesz, más államok területén, de még nincs

 

A cigányság óriási területen szóródott szét európában, és felvette az underclass szerepét, vagyis olyan be nem illeszkedett, félbűnözői, alkalmi munkából élők csoportját, akik a munkásosztály alá pozícionálják magukat. Ők egy párhuzamos társadalmat alkotnak azzal amelyik körülöttük van, de ők maguk csak érintőlegesen a részei, ez az érintkezés pedig leginkább abból áll hogy parazitaként a többségi társadalomból élnek. 

 

Namost az nem igaz hogy sohasem integrálódnak, a saját érdekük is az integrációt diktálja, integrálva sokkal jobb életszínvonalat tudnak elérni, ugyanakkor akik nem integrálódtak, a társadalom pedig ostoba módon erőforrásokat ad a parazita életmód folytatásához (lásd segélyezés, elnéző büntetések vagyon elleni bűncselekményekre), azok egyszerűen gyorsabban növelik a cigány populáció integrálatlan részét, mint amilyen tempóban bármilyen európai civilizáció integrálni képes őket.

 

Tehát a cigányság (nem integrált része) esetében a szaporaság egy állandó jellemző, sohasem fognak eltűnni a 4-5 gyerekes segélyből élő családok. Az ilyen családok 5 gyerekéből fog mondjuk 2 vagy 3 integrálódni, de marad 2-3 másik akik nem integrálódnak és megismétlik amit a szüleik csináltak.

 

Ez ugyancsak egy népességcserét eredményez. Fel lehet rajzolni 3 réteget, az őslakos európai, az integrált cigány, meg a nem-integált cigányokét. Az integrált cigány reprodukciója is le fog esni, ahogy asszimilálódik a fehérekhez, de neki van utánpótlása a nem integráltaktól. A fehéreknek meg nincs, tehát előbb utóbb kicserélődik a populáció többé-kevésbé integrált cigányokra.

 

Az afrikaiak Afrikában saját tárasadalmakat alkotnak, ott nem az van mint itt hogy az orvos, a polgármester, a rendőr etc magyarok, hanem ott ezek is feketék. Ott előbb utóbb (50 év) lecseng ez a népességrobbanás, mert saját magukat kell eltartaniuk, gondoskodni magukról, és ugyanígy mint itt, a a nők dolgozni fognak nem sok gyereket szülni.

 

Viszont az az afrikai népesség akik idejöttek, azoknak ugyanúgy nyitva áll az underclass 'élettere' mint a cigányoknak, és ugyanúgy tartós népességgyárként tudnak funkcionálni. Akár évszázadokon át, hacsak valaki tudatos etnikai/faji tisztogatás keretében meg nem szabadul tőlük. Ez ugyanígy igaz az arabokra is, ugyanakkor szerintem az arabok genetikailag és kultúrálisan is kompatibilisebbek az őslakos eu népességgel mint a feketék. A törökök még kompatibilisebbek.

 

Előzmény: zöldkomcsi: (347339)
szilvatövis Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347410

Ha te mondod akkor biztosan fogyóban is vannak már....

 

Nem ellenőrzött forrás, fenntartással kezelendő, bár több helyen fellelhető hír... Németországban biztosan nem fogynak bevándorló hátterű lakosok:

https://www.breitbart.com/europe/2018/10/21/42-percent-of-children-under-six-come-from-migration-background-in-western-germany/

Előzmény: zöldkomcsi: (347393)
orgonatündér Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347409

Ugyanott tudod elsütni, ahol megmondtad volna, hogy hitelből ugyanúgy meg tudod venni a Ferihegy Repülőteret mint a BA (és tőle a Hochtief) vette.

 

(és még sorolhatnám a cégeket itt és máshol)

 

Csak neked nem adnak, nekik meg igen (nincs meg az ismeretség, illetve az egy rendszer, ez meg csak a Théta Bt. lenne)

 

egyébként az emissziós cirkusz megoldása ennél is egyszerűbb lenne (de a CO2 flottaátlagon is segítene).

A "régi" (5 éves) dieselek teljesítményét visszavenni. Tehát nem lenne olyan működési tartomány, ahol üzemanyaggal hűti a turbót, nem lenne annyi korom, tehát nem lenne kipufogótisztíás többlet gázolaj ottani elégetésével, stb.

És mellesleg a katalógus-fogyasztás is javulna egy kicsit (a valós meg sokat)

Cserébe a menetdinamika olyan lenne, mint 1980-ban, mert a kocsi 100-150 kW helyett lenne 40-70kW

 

Vagy azt mondani, hogy a gázolajban van mondjuk 23% megújulósan termelt szintetikus szé nhidrogén, ami - CO2-semleges lévén - nem számít bele a CO2 egyenlegbe.

Előzmény: zoldcomchy (347406)
zoldcomchy Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347408

...mondjuk nem tu'om, de szerintem az injektoros se számottevően kevesebbet mint a végén már a karburátoros, de levegő szennyezésben a városban jelentős az, tört % is.

Előzmény: newman2018 (347402)
zoldcomchy Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347407

Ismerősömnek mindég bmw je van mert a német anyacégénél előírás a 3 toposnak, hogy 2 évnél idősebb autót használni tilos, abból kapnak benfentesek fele köri áron, pár 10 000km el.

Előzmény: GPS (347403)
zoldcomchy Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347406

....pl sumákba vissza vásárlom tőle a 10kWh akkumulátorból 9 et ((((-: arra sincsen törvény, hogy adhat e el alkatrészt az autójából. szerintem műszaki vizsgán nem ellenőrizhetik az akkumulátorok kapacitását

Amit a teslának fizetnék azt meg elisszuk. Na? hol kéne ezt elsütni? (-:

Előzmény: zoldcomchy (347405)
zoldcomchy Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347405

Ez egy plugin lenne, ha a meglévő már gyártott sőt, utólag beszerelhető alkatrész kiegészül egy nagyobb akkumulátorral amit tölteni lehet, az már netto csökkentés. tehát? a fiat helyében értesíteném az összes tulajdonosomat, hogy ha gondolja a szakszervízben adott összegért beépítik ezt neki és máris teljesült a flotta előírás. Mert azt már sehol nem írják elő, hogy használni is kötelező, ha feltölti feltölti ha nem nem, akkor sima hibrid csak.

Előzmény: newman2018 (347402)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 1 347404

Értelmezni kellene a cikket. Nem azért válnak meg ezektől a kocsiktól 1 éven belül mert nem "boldogok" a tulajok

Előzmény: GPS (347403)
GPS Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347403

 

 

Ezeken az új autókon adnak túl leghamarabb a gazdáik

 

Na mit gondoltok, melyik autótómárkáktól szabadulnak meg laghamarább a "boldog" tulajok - vagyis az újonnan vásárolt márkák közül melyikből lesz elegük kevesebb mint 1 év alatt?

 

Na, lehet találgatni:

 

1 BMW 7.9%

2 Porsche 7.6%

3 Mercedes-Benz 7.4%

4 Land Rover 6.5%

5 Jaguar 6.4%

6 MINI 6.2%

7 FIAT 5.2%

8 Audi 5.1%

9 Nissan 5.0%

10 INFINITI 4.7

 

Vagyis 100-ból ennyien szabadulnak meg az új autójuktól - röpke 1 éven belül. Érdekes, nem?

Vajon mi az oka?

Meg hol a Tesla?

 

 

Forrás: https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/04/07/ezeken_az_uj_autokon_adnak_tul_leghamarabb_a_gazdaik/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link.

newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347402

Amit írtál már megcsinálta több cég pl.  a Suzuki. Gyári adat szerint is csak pár decivel fogyaszt kevesebbet ez a "hibrid." mint az ugyanilyen ICE autó.

Előzmény: zöldkomcsi: (347398)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.07 -1 1 347401

Azt látom, személyes cigány ismerősöm is van 1 gyerekkel nem is lesz több és általában veszem észre, nincs olyan sok gyerek már náluk se. Olyan 50 év lehet a fázis eltolódás.

Húsz év alatt megtízszereződött a számuk.

Becslésem szerint.

Magyarország összlakossága közben csökkent.

 

Ebből a sziklából faragod ki, hogy a magyar szaporább. :DD (vagy csak volt)

Előzmény: zöldkomcsi: (347399)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347400

...250 000 forint egy olyan, nem tudom benne van e az akkumulátor. javítson ki valaki ha nem jól tudom, nem olvastam, egy szerelő mondta.

Előzmény: zöldkomcsi: (347398)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 -1 0 347399

Nem tudom, a magyar szerintem szaporább volt mint a cigány, vagyis előbb kezdődött el ez a rohamos népesedése. nagyon hosszú időn keresztül nem változott az arányuk. ...amennyire én tudom legalábbis.

Azt látom, személyes cigány ismerősöm is van 1 gyerekkel nem is lesz több és általában veszem észre, nincs olyan sok gyerek már náluk se. Olyan 50 év lehet a fázis eltolódás.

Előzmény: Törölt nick (347394)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347398

Csak írtam valamit, de szerintem 100 főleg több 100 milló euro elég kellene legyen egy ilyen fejlesztésre. Azt a continental terméket utólag is be lehet építeni, fogasszíjjal hajt és beavatkozik a vezérlésbe is, visszavesz a befecskendezésből és ez adja a nyomatékot helyette. akkor ha nagyobb az akkumulátor benne akkor gyakrabban szélesebb fordulatszám tartományokban teheti meg, míg le nem merül a tárol áram. ....na de a teslában lemerül és trélerre teszik vagy vonatják, az is ugyan az a helyzet, még rosszabb is.

Előzmény: newman2018 (347395)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347397

A másik opció, hogy mint alkatrészt veszi meg, felszereli rá a kerekeket, ráragasztja az emblémát... (-:

Előzmény: GPS (347396)
GPS Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347396

 

Csakhogy egyszerűbb mindenféle jogi csűrcsavarokkal kijátszani a tiltást.... ha az kijátszható.

Mibe kerülne a hatóságnak megkérdezni, hogy

 

- Maguk, a Fiat, meg az az amerikai haverjuk összesen hány elektromost, vagy hibridet gyártanak évente/flotta?

- Hát teccik tudni, mi úgy amúgy konkrétan nem gyártunk elektromost, de itt van ugye a flottánkban a Tesla, azt tessék hozzászámolni.

- Mi az, hogy a flottájukban van? Mik maguk autógyártók, vagy mások kupecei?

- Autógyártók vagyunk, több mint 100 éve, de hát ezt ön is tudja, ugyebár.

- És elektromosat egyáltalán nem gyártanak? Maga mondta az előbb.

- Mi konkrétan, mint olyan, nem gyártanánk - de nem is kell, mert az EU előírás, mint teccik tudni....

- Na húzzanak a picsába és majd akkor jöjjenek vissza, ha majd lesz valódi EV gyártásuk, saját, nem a másé.

- De hát....

- Végeztem, haza lehet menni.

 

Kb. így képzel(ném) el a józan, logikus és korrekt hatósági munkát.

.

Előzmény: zöldkomcsi: (347392)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347395

Értesz hozzá. :) 

 

Előzmény: zöldkomcsi: (347392)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.07 -1 1 347394

Ez tényszerűen nem így van.

Előzmény: zöldkomcsi: (347393)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 -1 0 347393

Ez nem így van, semmi különös robbanás nem volt a roma lakosság szaporulatában, amikor mindenki akkor ők is. Kis késéssel lecsökken ott is., a felfutása is késett e magyarokhoz képest azt nem tudom, de szerintem igen.

Előzmény: szilvatövis (347389)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347392

pedig a continentaltól tudna vásárolni mint alkatrészt 42V os generátor-motor kombinációt. a rendeltetése, hogy az 1kWh akkumulátorát töltögetve rá segít a dízelre kritikus fordulatszámokon. na ha beépítek vagy 2-3 at, ne kelljen fejleszteni az 1 nagyobbat akkor teszek bele 10 kWh akkumulátort és máris lecsökkent a CO2 kibocsátás......ha megveszik,....ha töltögetik. szerintem ez nem kerülne annyiba.

Előzmény: GPS (347391)
GPS Creative Commons License 2019.04.07 0 0 347391

 

Még egy EU-s bürokratikus baromság.

Mégis kit akarnak átbaszni ezek a papírok tologatásával? Minket?

 

Euró százmilliókat fizet a Fiat, hogy a flottájába kerüljenek a Tesla elektromos autói

 

.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!