Segítséget szeretnék kérni, én nem vagyok egy nagy autó guru. Két éve vettük használtan az 1.9es 88kWos 2003.12hó gyártott scenicünket. Pár hónapja a jobb oldali ablaktörlő nem töröl jól, kb szemmagasságban hagy egy nagy foltot. Kicseréltük a lapátot egy bosch párra, de úgy tűnik feleslegesen, mert a hiba nem szűnt meg. Ahogy nézem, a lapát egyszerűen nem ér hozzá a szélvédőhöz az útjának nagyjából felénél. Előtte és utána tökéletes.
Mi lehet a baj forrása, mitől nem lr az üveghez a lapát?
Sziasztok!ki kell vennem a bal első ülést,mert az alatta lévő csati gajra ment!Kérdés! Ha kiveszem az ülést légzsákkal kapcsolatba mire figyeljek?elég ha csak az aksit veszem ki és ugy huzom szét, vagy van valami más trükk is?köszönöm a válaszokat előre is
Ha valóban szabadkezes a kocsi, akkor az a "fekete", ami egyébként sötérbordó, az IR kapu. Ez érzékeli, hogy be akarsz hatolni és a kártya felismerését követően nyitva a zárat. Ha nem szabadkezes a kocsi, akkor csak dísz.
Ez érdekes, én is most vettem a gépet, az enyémnek a kilincs alatt vannak valami fekete gombszerű valamik. De hiába. Az ajtók is csak a kártyán lévő gomb megnyomása után nyílnak-záródnak, valamint az inditás is csak akkor megy ha behejezem a kártyát...
Tegnapi napon sikerült vásárolnom, egy 2008/4 évjáratú 1.6 Privilege Scenic-t.
Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy most az autó csak úgy nyitódik, ha megnyomom a kulcson a gombot, illetve csak úgy indul, ha bedugom a kártyát a helyére. Viszont, ha jól tudom, akkor ezek az autók azt is tudják, hogy kártya megnyomása/behelyezése nélkül indítani/nyitni az ajtókat, elég ha csak nálam van.
Meg kell tanítani a kártyákat? Hogy működik ez? Hogyan lehet ezt beállítani, "megoldani"?!
Van két rádiós centrálzár kulcsom, mind a kettő kulcs gyári. Ezek közül az egyiket időszakosan elfelejti az autóm, és újra kell tanítani. Majd ez után rövid ideig használható, de utána ez kezdődik előről, kb. 1-2 hetente.
Tudtok rá megoldást? Köszönöm a válaszokat előre is.
Örülök, hogy itt nem a típus köpködése megy, hanem a segítés.
Nekem közel 6 éve van egy 2004-es Grand Scenic 1.9 Privilege-m.
A hadak útját megjártam vele, ahogy már itt írta valaki, ha használt autót veszel vagy sikerül olyat venni amire már költöttek vagy olyat amire Te fogsz költeni.
Még így sem érzem, hogy utálnám, mivel hihetetlenül használható, kényelmes és sokoldalú típus, bár gondolom ezzel semmi újat nem mondtam.
142.000 km-rel vettem, 167.000 km-nél( 2 éve) átesett a szokásos Renault betegségen, így akkor a teljes motor felújításra került, amely tartalmazta: - új főtengely - hajtókar, megerősített hajtókar csapágyakkal - új turbó, csövekkel együtt - gyűrűk, tömítések, szimmeringek + a vezérlés is le lett cserélve. Ez felért egy fejlövéssel!
2016. novemberében (202.000 km-nél) került sor - a kettőstömegű lendkerék + kuplung - alsó és felső motortartó bakok - generátor ékszíj + feszítők - féktárcsák + fékbetétek - automata kézifék cseréjére. Ez már nem ért fejlövésként, mert már tervezve volt, de nem esett jól!
És a legrosszabb az egészben, hogy most meg családi okok miatt el kell, hogy adjam.
Ha lenne olyan ismerősötök, aki még nem ábrándult ki a Renault-ból légy szíves jelezzetek, mert kereskedőnek biztos nem adom el, inkább kölcsönt veszek fel. Köszi, hogy elolvastatok!
Ahogy bnorci is írta: nincs gond, ha nincs gond... :) S bár én már korábban cseréltem izzítógyertyát más típusú kocsin, de itt nagyon ijesztgettek, hogy mennyire össze tud rohadni. Egy korábbi hsz-ben leírtam: "...Az egész csere 4 Motrio gyertyával 18 eFt volt..." Márkaszervizben, hivatalosan, számlával.
Mikor próbálgattam elérni először valahogy a bowdent elölről támadtam. Próbáltam kipattintani a műanyag hütőrácsot, de a hideg végett nem úgy pattant ahogy kellene :)
Ilyen berut lehet vajon ilyen unix és társainál venni?