Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ati977 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 10948

Wicked Belzebub! Milyen tápegységgel tesztelted az izzókat?

andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 10947

Hali!

 

Még nem árulom el, majd ha meglesz. :D

 

Valakinek van Night Breaker mellett Cool Blue w5w helyzetjelző?

 

Reléguru: írtad, hogy majd kicseréled a gyári helyzetjelzőt Cool Blue-ra, képet teszel be, hogy milyen lett?

Előzmény: A "traktoros" (10945)
A "traktoros" Creative Commons License 2013.02.11 0 0 10946

Tompított,                        Reflektor,                       Tompított , falon vetített.

   

 

   Philips NG. 

 

 

 

 

A "traktoros" Creative Commons License 2013.02.11 0 0 10945

    Üdv. 


   " Viszont már megvan, hogy mi lesz az utód. :D "

 

         ????

Előzmény: andrasrx8 (10944)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 10944

Tegnap este volt egy komoly teszt a Gold-al, sajnos mennie kell. Sokadrendű kanyargós utak, szakadó hó és vizes út, szinte vakon mentem. Jó a sárga fény, de a fényerő nagyon kevés. Városból kiérve 2 perc után kezdtem látni valamit.

 

Viszont már megvan, hogy mi lesz az utód. :D

andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 10943

Nekem belülről állítható magasságú fényszóró kell, amin ugye van állítómotor is, viszont a Kadettek nagy része nem ilyen. Ezért ritka az ilyen fényszóró.

Előzmény: Ati977 (10942)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 10942

Nem kevered Te véletlenül, a belső magasságállítást, a fényszóróbeállítással?

Előzmény: andrasrx8 (10941)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 10941

Ez 99% hogy sima kézi állítású. Amúgy elég ritka az állítómotoros, a bontóban is elég furán néztek rám, hogy mit akarok... :D

 

Ilyen most:

Az a sötét csík nagyon zavaró, pont a jobboldali sáv bal felén van menet közben.

Előzmény: Ati977 (10940)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 10940
Előzmény: andrasrx8 (10939)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 10939

Ez sajnos nem szétszedhető. A fényerővel nekem sincs bajom, pedig a jobb oldaliból nem sok fény jön ki. Múltkor letakartam a bal oldalit, nem sok fény maradt. :D Bontott lámpát viszont nem találok, gyári Hella lenne olyan 15 körül és plusszban ennyi lenne az állítómotor hozzá (le van törve, úgyhogy mindenképp kell az is). Bontóban csak sima kézi állítású van.

Előzmény: Ati977 (10936)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 10938

http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Izz%C3%B3k__H4+f%C3%A9nysz%C3%B3r%C3%B3izz%C3%B3k__+__+__+?lapszam=1&rend_irany=desc&rend_mezo=cikkkod&cikkkod=52900-TGS

 

100/55-ös H4. Ezt talán érdemes volna kirpóbálni. A távolsági sosem ég annyit, hogy kárt tegyen a tükörben, szerintem..

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10937

Hali.

 

Nincs is annál jobb :D

 

Nekem wagonr volt még a bordás fényszóróval, sztem jobban világított, mint ignis szabadtükröse...

Jah, alap izzókkal, akkor még nem szórakoztam izzótesztekkel :D

 

Üdv

G

Előzmény: andrasrx8 (10935)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10936

Parabolatükrös. Annak is megvan a maga előnye, például hogy szétszerelhető, kitisztítható, cserélhető az üveg. Ha jól emlékszem, a tükre is "valódi", nem műanyag - jobban bírja a hőterhelést.

 

Más. Izzócsere, Golf kontra Megane:

 

Előzmény: andrasrx8 (10935)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10935

Nekem is H4 van, ráadásul bordázott üveggel. :D

Előzmény: Ati977 (10934)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10934

Kíváncsiságból, mielőtt hazaindultam, körbenéztem a parkolóban. Az én szerencsétlen Suzukimon kívül két másik autót találtam, aminek H4-es a fényszórója, a többi mind dupla volt, többségében FF. Távolról sem reprezentatív, de azért elgondolkodtató. 

Előzmény: Wicked Belzebub (10933)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10933

Azért, de. Annyival jobb. Kétségtelen, h a mai H4-es tompítottak már tényleg nagyon jók, sztem tudnak annyit, mint a 25 évvel ezelőtt megjelent szabadtükrös, vagy projektoros lámpák, de ezen idő alatt azok is fejlődtek. És a biztonság néhe nem megfizethető. Egy jobb fajta H4 sem olcsó és soha nem lesz akkora fényerőd, mint egy alap H1-gyel, vahy H7-zel szerelt FF vagy DE lámpában.

Előzmény: Ati977 (10932)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10932

Nem vitás. A két funkciót ellátó tükör, nyilvánvaló kompromisszum.

 

Ellenben drága. Egy std. készlet H7+H1, valami prémium fajta (NBP v. GE+90), minimum 7-8e HUF (állítólag hamarabb tönkre is megy a H7). Ugyanez H4esben a fele. Szerintem annyival nem jobb (szigorúan magánvélemény, természetesen :)).

Előzmény: Wicked Belzebub (10931)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10931

Két fő előnye van, a szeparált tompítottnak.

1: nem kell az elavult fos H4-gyel szenvedni, ami a legrosszabb hatásfokú tompított

2: amikor refizel, égve hagyja a tompítottat, így magad előtt is látsz

Előzmény: Ati977 (10930)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 10930

Hello! Kár, de ahogy látom, nem befolyásol különösebben semmit. Piszokjó fénye van.

 

Amúgy nem igazán értettem, mire jó ez a dupla fényszóró. Az ember azt gondolná, hogy két fő előnye van a H4esekhez képest, egyrészt, hogy ha kiég a tompított, nem kell a távolsági izzóját is egyben kihajítani, így ésszerűbb, tehát olcsóbb - de nem az. (Sőt, a H7esek rendre drágábbak). Másrészt, hogy külön állítható a két-két tükör, precízebben be lehet állítani - de ezt sem lehet. Legalábbis a Focusban csak együtt állíthatóak.

 

A fénye viszont jobb, a H4es tompítotthoz képest. Szélesebb területet világít, és távolabbra állítható, anélkül hogy vakítana.

Előzmény: Spyros (10929)
Spyros Creative Commons License 2013.02.06 0 0 10929

Helló!

Az én Focusomban is mattulnak a tompított tükrök(mindkét oldalon szimmetrikusan)

normál Philips izzóval szerelték gyárilag,és már a Night Breaker előtt elkezdődött a folyamat.

Tehát nem az emelt fényerejű izzó okozza. :(

ONB :)

 

Előzmény: Ati977 (10925)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 10928

Nem, mert azt még a Suzukiban próbáltam. De külföldi oldalakon dícsérik (Ring Xenon Ultima néven).

Előzmény: Ati977 (10927)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 10927

Láttál különbséget a +90-hez képest?

Előzmény: andrasrx8 (10926)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 10926

Cseréltem mind a kettőt. De már vissza is ment a Gold, a Megalight pedig az új gazdájánál van. :D

Előzmény: Ati977 (10924)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 10925

Rendbetettem a Focus fényeit.

 

 

Kiszereltem mindkét fényszórót, kihajigáltam belőle a régi izzókat. Nem volt vészes egyik sem, de a tompítottak felemásak voltak, ráadásul az egyik végéről erősen mállott a fekete festék. Fura, mert ilyet még nem láttam. A fekete darabkák ott csücsültek a fényszóró aljában. Felpolíroztam mindkét fényszórót, és kicseréltem az összes izzót (Helyzetjelzőket is, ha már szét volt szedve).

 

 

Sajnos kicsit vakulnak a tompított tükrei. Ezzel nincs mit tenni. Lehet hogy korábban valami 55w-nál erősebb izzó volt benne..

 

 

Ezek kerültek bele. Nagyon kíváncsi voltam a sportlightra - hálistennek egyáltalán nem kékes, sem a fénye, sem szemből nézve. Érzésem szerint kb 4000k lehet.

 

 

Így más sikerült rendesen beállítani is, legalábbis szerintem ok. (Tesco mélygarázs, természetesen :D)

 

Ati977 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 10924

Így felemásan próbáltad, vagy kicserélted mindkettőt? 

Előzmény: andrasrx8 (10923)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 10923

Megvolt az első teszt.

Tungsram Gold vs. GE Megalight Ultra +120

 

Szép erős fehér fénye van, de városból kiérve valahogy mégse látok többet, mint a Gold-al. Pedig száraz volt az út, azt hittem, hogy kisüti majd a szememet, de nem, sőt. Lehet túlságosan megszoktam már a sárgát, de nem tűnik olyan nagyon erősnek a Megalight. A másik meg hogy így nem ismerik meg az autót, már szóvá is tették, hogy keresték a sárga lámpát, de nem találták. :D Szerintem megy vissza a Gold. :D

Ati977 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 10922

Egyelőre nem hiszem. További H4-es izzók vásárlását nem tudom megoldani, az értelmi képességemről alkotott -amúgy lesújtó- vélemények, valamint a házaséletem minőségének további romlása nélkül. Legalább az egyiknek ki kéne égnie, de erre nem sok esély mutatkozik a közeljövőben :)

 

A Focus világítását kéne rendbehoznom. Talán említettem már, hogy rendesen beállított tompított mellett, a távolsági fények teljesen más magasságba világítanak (H7+H1). Mivel a tükrök együtt mozognak, csak arra tudok gondolni, hogy az izzók nincsenek megfelelően betéve. Ma délelőtt belekukkantottam mélyebben - mindkét H1-es búrája fekete. Nemtom mi történhetett velük. Sajnos a tompított tükrei felül egy-egy foltban kezdenek vakulni. Alighanem holnap kiszedem mindkettőt, és belemélyedek a problémába. (Mindez persze úgy fog kezdődni, hogy az összes izzót kihajítom, és kicserélem.)

Előzmény: Trotter66 (10921)
Trotter66 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 10921

Ha méssz a Báróúrhoz, ezúton is üdvözlöm, korábban a topicba is írogatott.

Előzmény: Ati977 (10919)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 10920

A Narváról olvastam itt a topicban, hogy nem sárga, hanem csak sárgás. Én is kíváncsi leszek, csak lenne már sötét. :D

Előzmény: Ati977 (10919)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 10919

'sztá hogy mire jó? Inkább hagyjuk. Annál is inkább, mert több mint valószínű, hogy az üvegre festették a csíkokat.

 

http://autofejlesztes.hu/izzo-6055w-p43t-azzuro-kobalt-vecta-am1777-p-12073.html#!tab6

 

Inkább ez:

 

http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=4387

 

keltette fel az érdeklődésemet. A GE +120ra kíváncsi leszek.

Előzmény: Wicked Belzebub (10918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!