Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
De Győrben is van szakadék busz.( Igen, itt van a legtöbb busz, ezzel tisztában vagyok ) De akkor is, nézz csak rá a kettő ősMercire vagy pár csuklós Credora. Ha már a legpatentebb helyet nézzük a megyében, ahol összességében kulturált járgányok futnak, az szerintem Mosonmagyaróvár már elég régóta.
Nem tudom miről beszélsz . Van egy Sopron -Petőháza járat délutánonként, azon elég gyakran szokott lenni ez a GNX. Mindenki csak leszállna róla, akire rátuszkolják. Amit dicsérni szoktak általában, az az IAW-045 ( sofőr szokta mondani, fix gazdás )
Igen, de azért a Citaro inkább, mint a Conecto. Így értem. Az egyik minőségi, a másik meg csak képen az, de még van hová fejlődnie. De hát ugye így szokott ez lenni a gyártók részről. Valamelyiket a valóban tehetős rétegnek, valamelyiket meg a gumicsizmás felvágós, de nincs mire című egyedeknek gyártja.
Nagyon várom már azt a napot, mikor üzemvezető úr polgármester úrral karöltve azzal a bejelentéssel köszönti a napot. Kedves győri volános munkavállalók, kedves győri polgárok. Itt egy 20 darabos új helyis csuklós beszerzés :-). A semmiből. És csak nektek csak most. Használjátok nyugodt szívvel.
Mert hogy a nyavajás JXF mindig le akar robbanni, abból már lehetne egy kérdőívet indítani, mennyire használható ez az egész. Főleg ez az összebarkácsolt O345G Conecto széria. Ha valakivel ki akarnék cseszni még akkor se ültetném rá. Az RVY-sek se arról híresek persze, hogy 100%-ban megbízhatóak.
Azért még így is Sopronban azt a 3 NKW-s Citaro-t felül nem múlja egyik sem. Ezt a győri kirakat Merci flottát meg az Ikarusokat is így magasan holnap kellene küldeni már a ceglédi bontóba.
Polgármester is célzott rá egy korábbi interjújában, miszerint cserélődik pár busz. Na meg a KHA,KZX.. és szóló KLF széria is már év végén/ jövő év évvel eléri a 18 évet. (HZE 21 éves hiába csak vésztartalék, attól még sokan látják és panaszkodnak) Ezek így nem vetnének jó fényt a közszolgáltatás szerződésre. A szólok helyére biztos MAN kerül majd.
Facebookon már 1-2 helyen azt olvastam hogy Sopronban nyáron a BN18-akat lehetséges hogy szigethalmi Conectok váltják? Ott azt állítják hogy sofőrök is írták már valahova, én őszintén még nem láttam, szóval az lenne a kérdésem hogy van-e ennek az állításnak valami igazságtartalma?
Sopronban minden tartalék addig, amíg a műszakija meg van. Aztán majd megválunk szépen sorjában a selejtérettebbik részétől. Pénteken gurult a KXY-490 is. És nyomkövető rendszer nélkül elég volt csak egy kulcsot elfordítani, hogy beinduljon.
Ez alapján a PPH-627-et helyettesíti éppen. Papír szerint így dolgozik, tehát 10:00 Nagylózs, 14:05 Szakony, de tapasztalataim alapján a délelőtti járattal szoktak keverni szemlék/javítások miatt.
Ezen a héten eddig a 14:05-kor induló szakonyi járatot vitte, illetve ma délelőtt (10:00-kor) ment előtte Nagylózsra is. Az a kérdésem, hogy ez így megfelel-e a szokásos fordának, azaz jó esélyem van-e arra, hogy ha a délelőtti járaton kint van, az "előre jelzi", merre lesz délután?