Én ezt találtam dupla annyiért.Mi lehet az oka minőség miatt.Ami most bent van,azt tél valahogy taccsra vágta és azért akarom kicserélni. http://www.vatera.hu/peugeot_307_meretpontos_szonyeg_uj_tuning_162906126.html
xenon-fejekben otthon lévőktől (Zoltán úr?;)) kérdezném, lehet-e olyan H1-es xenon fejet kapni odahaza, aminek az üvege TEJLESEN henger alakú, semmilyen dudor nincs a közepénél.
Vagy, másképp feltéve ugyanazt a kérdést, faceliftes H1-es tompítottba ki hol veszi a fejet? (Ha rajtam kívül van ilyen közöttünk...)
Azon a részen valamiért megszorul, és a becsípődésgátló miatt visszaengedi az ablakot. Vagy a szerkezet szorul a kárpit alatt, vagy az üveg a járatában. Nézd át pucold meg, zsírozd be. :)
A vezetőoldali elektromos ablakommal valami nincsen rendben. Leengedem tökéletes, Fel akarom húzni frankón elindul de a végállás előtt kb 10 cm-rel megáll és visszaenged olyan 5-8 centit. Mindaddig csinálja ezt míg ki nem szállok az autóbol és kívülröl rá nem segítek kézzel. Kapcsoló kontakt vagy valami egyébb lehet? Volt már valakinek hasonló esete?
Tegnap voltam gyökérkezelésen,előtte három napig nyomtam az ágyat mert a fogam miatt belázasodtam.Ma másztam ki az agyból mert hálisten jobban vagyok. Vettem levegőbeömlőt,ajánlom mindenkinek sokat dob a belső hangulatán a kocsinak. http://www.vatera.hu/peugeot_307_gti_krom_levegobeomlo_uj_szett_163952461.html
Lehet, hogy nincs igazam, de az utángyártott műanyagoktól én félek. Nem ilyenkor, de pl. nyáron 40C°-ban + a motor hője nem kizárt, hogy eldeformálja aztán a szél letépi, kitudja még mivel együtt.
Érdemes a gyárira is rákérdezni, én a múlt héten vettem 206-oshoz, és 40.000 ft helyett 15.000- ért kaptam eredetit. (már egy ideje a peugeot is átszabta az árait )
Minden reggel hallom Árpád hídon, van egy úthiba ami kikerülhetetlen. De ha ott nem megyek akkor 10km alatt kb 2-5 alkalommal, tehát elég gyakori. Ezt nem nyomja el a zene, mert a fülem már ráált teljesen, és egyből kiszúrom.
Még idén szerintem megvállok tőle, és majd a következő tulaj megkeresi mi a gond.
Addigis ha valakinek kell egy 2003.09 havi 307 XSI full extrás , és makulátlan állapotban 64.000 km- az szóljon. 2.0 16V "Csak kupog a fotómű":-)
Az én autóm is márciusban lesz 3 éves, s most 44.000 km van benne. Második autónak használjuk :) Az elsődleges egy 13 éves Fiat Puntó. A Puntó munkába járó autó, a Peu pedig a családi és nyaralóautó :)
A bemeneteken (gombok, kapcsolók stb.) nincs biztosíték, csak a kimeneteken (lámpa, ablaktörlő, indítómotor stb.). Sajan ezt nem lehet külön szétszedni. Ha az indexkarral fordul elő a szokásos hiba (tompított, reflektor vagy index össze-vissza kapcsolgat), akkor is a teljes kormányoszlop kapcsolót cserélik, aminek ez a kar is része. Ennek ára 72.000 Ft-tól kezdődik, de a pontos ár az extráktól függ (automata lámpa, esp stb.).
Ehhh sz@r dolog, ha az ember feladja. Aztán amikor kiderül, hogy mi okozza akkor vered a fejedet a falba. Biztos hogy valami banális kis bizbasz lesz valahol...
És mi lenne ha csak egyszerüen lekakálnád a hangot!? Zene fel! :) Vagy túl gyakori? Percenkén vagy óránkén hányszor hallod? Persze útvonalfüggő de mégis!?
Jaja még mindig esszel küzdök. Már számomra kezd ez az egész borzalmas lenni. Nem segít ezen már semmi:-) Csak 1 kanna benzin és egy gyufa. :-) Hátsó hidat egyszer már leszedtem, hogy be tudjam tenni a 2mm-es lemezeket. CSak a fékcső tartotta az egészet. Onnan már nem tartana semmedig a csere. De ezt nem fogom már megcsinálni. Elfogyott sajnos a türelem.
Eladó egy Millenium fejegység, csereberébe jött nekem, de nem bírja eléggé meghajtani az erősítőt 3pár RCA 1.5V-os, sub-front-rear, kb a pug gyárinak megfelelő rádióvétel, az előző jvc-nél jobb, usb ami piszok gyorsan beolvas, léptet, mappa track file keresés, plause, indítás után megjegyzi hol tartott a szám közben nem úgy mint a LG, SD-card, távirányító, 2009 dec 6. vásárlás, gari, fólia még rajta a kijelzőn, ára 12ezer ft.
>Az előző tulaj azt hitte táras és hogy a gépezetben tárolja a cd-ket :).
Amikor az asszony 206-ját kerestük, voltunk jópár kereskedésben is, ahol kintről behozott járgányok tömegei voltak (a 6 légzsák és a valóban gyári riasztószenzorok árulkodóak). Az egyikben a nagy szaktudású "eladó" vadul magyarázott, hogy ez bizony cdtáras, merthát ott a gomb a fejegységen. És "majd holnap hozok is pár cd-t, kipróbálom". Nem lehetett meggyőzni róla, hogy fa..kalap.
Megoldódott a cd probléma. Az előző tulaj azt hitte táras és hogy a gépezetben tárolja a cd-ket :). Tiszta nevettséges.Mostmár szépen müxik.
Menete: 1. cd alatti lomos kipattintása 2. 4 db hosszúszárú vékony műszerészcsavarhúzó a négy lukba, kissé az ablakok felé kihuzva KISSÉ!!! 3. Cd egység kijön, tyúkbelek leszedve 4. a cd fém tetejének lepattintása 2 oldalt 2 hátul 2 másik oldalt, az egy kissé macerásabb de megoldható. 5 tyúkbelek vissza, kiadógomb megnyomni és a cd-re kis segítség a műszerész csavarhúzóval. Nem nagy meló csak óvatosságot igényel, és nem is kell szétbarmolni a fejet.
Müxik franyán, egyenlőre a többire még keresem a magyarázatot, maj meghesszelem a fedi compot is. :) béke
Még mindig ezzel küzdesz? Azt hittem a teló csavarja okozta a hangot. Úgy emléxem ki volt kopva, lötyögött, majd felfúrtad nagyobbra, bele a nagyobb csavar és végül jó lett!? De ezek szerint mégsem.
Bontóból bérelj egy komplett hátsó futóművet. Nem kis meló átépíteni de ahogy olvasom neked ez nem okozhat gondot. Ha azzal is van hang akkor a kasztniban van a hiba. Akkor jöhet az ajtók nélküli próbakör. Ennyi keresés után nem kellene feladnod, bár ez anyagilag meg idegileg is biztosan megterhelő... Nem irigyellek. :(