Plusz kicsi belül 4 személynek, nem férnek bele csomagok, zajos, ráz, gyenge a futóműve, ha már terhelve van nem bír egy emelkedőre felmenni, ha nagy sebességgel használod akkor már többet fogyaszt mint egy erős nagy autó.
"Csak az, ami szerinted a technológiai haladás csúcsa, szerintem merő értelmetlenség, mert önmagáért való, valós funkció nélküli. "
Ez a lenyege a technologiai haladas csucsanak, hogy onmagaert valo funkcio nelkuli. Kulonben kommersz szar tomegtermek lenne, amire mindenkinek szuksege lenne. Igy meg a magasabb szintu igenyeket (onmegvalositas, alacsony libido stb) elegiti ki. ;)
Izé... szerintem meg ízlések és pofonok... attól, hogy szerinted valami a technológia csúcsa... szerintem még bőven lehet szar + kényelmetlen.
Emellett hiába kényelmes, ha 80k+ euroba kerül... sosem fogom azt mondani rá, hogy megéri... kb. ahogy sosem fogok Bayern meccsre se menni, még akkor se ha kapok rá ingyenbérletet... mert voltam már, nem élveztem, szerintem baromság. Az operát és a balettot se szereti mindenki...
... szóval igen, a "prémium kategória" egy nagy baromság szerintem és igenis túlzó az autók teljesítménye + az ára... ezért nem is veszek... van
aki meg de. Az kb az ő dolga. De ettől még igenis tudok véleményt alkotni. Csak az, ami szerinted a technológiai haladás csúcsa, szerintem merő értelmetlenség, mert önmagáért való, valós funkció nélküli.
Az ajtócsukószajt már a szériaautókban is eléggé pofásan optimalizálják, városi + országút használatban végig lehet ülni 2-3 órát bennük... a többi meg kb nem érdekel.
En nem mondtam hogy egjen a pofad miatta, te dolgod milyen autod van. Csak ne kezd el allitani hogy attol aztan nincs jobb, es minden ami dragabb-erosebb az ertelmetlen.
hasznalj nehany hetig egy 300 lovas premiumautot. Utana lesz szar visszaulni a 60 lovas gyöszbe
Ugyanezt el lehet mondani más témában is.
Például: "Kúrjál néhány hétig egy 175 magas, hosszúcombú, nimfomániás, egzotikus topmodellt...aztán feküdj vissza az asszony mellé. Majd meglátod a különbséget"
Hagyjuk már. Aztán kiderül, hogy jön egy másik okostojás, amelyik azt mondja, hogy: "Hajtsál pár hétig egy 450 lovast...oszt meglátod mekkora fos-gyösz a tetű 300 lovasod".
Ilyen alapon, nem az autójáért, hanem inkább a lakásáért kéne égjen mindenkinek a pofája - mert:
"Igaz ugyan, hogy egy tágas, komfortos, kellemes, élhető házban laksz... na de hol van ez bazmeg egy beverly-hills-i, 16 szobás,, 6 furdőszobás, külső-belső medencés, saját golfpályás kérótól.
Nyomorult, ruppótlan proli vagy, mi? És még jól is érzed magad a sóherségedben"
Te biztosan előnyben részesítenéd egy Audi A1 komfortját ami árban hasonló az Octaviához, én ez utóbbira voksolok, mások a preferenciáim, más tulajdonságokat tekintek használati értéknek.
Ha mindenki ugyanúgy gondolkodna, csak egyetlen autótípust lehetne eladni. :-)
Hát ugye nálam a "rendes" autók 2/3-a eleve kilőve... be sem ülök olyanba aminek alacsony az ülése... ha gokartozni akarok, majd elmegyek a vidámparkba... a maradék 1/3-tól meg nem vagyok seggre ülve... engem mindig is jobban érdekelt az ár-érték arány...
... csak, hogy érezd: úgy szoktam autót venni, hogy beleülök... és ha elfér a fejem + lábam, akkor jóvan... a mostanit kb. egy éve
hajtottam és fingom se volt a beépített funkciók 80%-áról... a sógorom mutatott meg egy csomót (amiket azóta se használok), ma
se tudom hány lóerős... meg azt se milyen gumi kell rá... meg azt se hány literes a tank... na ennyire érdekel...
... szóval én pont nem az leszek, aki különbséget fog tenni :Đ
Egy invázióval felérő népvándorlást, idegen kultúrák behatolását és megtelepedését egy másik territóriumba nem lehet jó dolognak tekinteni egyik fél számára sem. Ez nagyon fontos egyik félnek sem jó.
Ez most zsidózás akar lenni? A periféria mindég meghódítja végül a központot, ezt látod most is, de több generáción áthúzódó folyamat ez.
Csalódás lesz mindenkinek, csak az a kérdés hogyan oldják fel azt a feszültséget ami ebből származik?
Azt gondolod, hogy a jövő a beilleszkedni képtelen bevándorlók és kulturájukat féltő őslakosok konfliktusai?
Egyáltalán nem, hanem libsik és nácik (így oda vissza egymás szemében) fogják machetákkal kaszabolni egymást. ....és ha figyelsz az üvöltözésekből az hallik ki, hogy
Eddig ebben a topikban mindig azt hallottuk, hogy ilyen esetekben nagy a vinnyogas is, meg a vonyitas is a motorhaz iranyabol ... de lehet, hogy csak nem vettetek eszre ... fülmosatas? :-)
26 egeszen pontosan es olyan nagy teljesitmenyu dinamo szolgalja az elektromos rendszeret, hogy telente azert biztos* ami biztos be kellett hozni az akksit a futott szobaba es ratenni a toltore :)
De azt a kocsit meg olyan emberek vezettek, akiknek meg volt tapasztalatuk a szonyegbombazasrol tehat nem feltek se az autobalesettol se a passziv dohanyzastol
*meg egyebkent is erdemes volt lejtore parkolni vele, mert ugy nem kellett az inditomotort jaratni
Biztosan vannak komfortos és kevésbé komfortos autók, de érdekes, a zöldkomcsi semmit nem vesz észre belőle annyira elvonja a figyelmét az, hogy ki az útitársa. (-:
A lengyelek kispolszkival jártak Bulgáriába, az 60 sincs. A jó nyaraláshoz nem lóerő kell hanem fiatalság és egészség. (-: De ha a lovakért már feláldoztad mind a kettőt megette a fene. )-: