Érdekes nekem pont az ellentettje jött le, és a totalcar-os cikk előtt nem is jutott volna ilyesmi az eszembe. Kezdtem kicsit utána olvasni, és abból is az jött le hogy a fap az önigazolás az autógyártóknak, egy egyszerű tétel szerint is hogy a nagyobb méretű korormrészecskével tud mit kezdeni a tüdő, de a megszűrt mikronossal meg nem. Ezt már egyik autó gyártó sem fogja beismerni hogy bocsmán a fap/dpf-es autó még károsabb mint a sima mikor már milliók belefolytak a fejlesztésekbe, azokat a milliókat már meg kell keresni a vásárlókon. Én jobban hiszek a totalcaros cikknek mint az autógyártók propagandájának, ahhoz ez túl nagy horderejű ügy hogy önigazolásból kitalálják.
Nem ezért vettem FAPos autót. De ezt már talán kifejtettem párszor... Ha olvastad a totalcar-on a csikós cikkét, ami persze megint inkább egy önigazolást kereső, féligazságokon és ködös sejtéseken alapuló katyvasz, azért abból is az jött le, hogy a CR dízel szar FAPpal (avagy átütött kerámiával) a legrosszabb verzió. De amíg értelmes forrásból, megerősítést nem nyer ez az agymenés, addig szerintem a FAP a dízelek egyetlen jogos létformája.
Az élet és autózás apró vagy nem is olyan apró örömei, ma megszűnt a nyüszítő síró hang a hosszbordás szíj vonzáskörzetéből ez volt a bűnös, már őrületbe kergetett, már elnyomta a motor hangját teljesen. Tavaly ősszel ráhagytam a keresgélést mert nem lógott semmi meg rosszul is esett 8ezer ft-ot kidobni az ablakon generátor csapágyazásra, ami nem hozott sikert. Ma nekifogtam és leszedtem a teflonos feszítő csapágyat, ami tökéletes volt, utána meg a támasztó csapágyat ami egy kicsit, de nagyon kicsit érzékelhetően furán szaladt, meg is rendeltem mázlim volt sikerült 6700ért INA csapágyra lelnem meg is hozták hatra, beleraktam fejlámpával és végre hallom, hallom azt a csodálatos turbó hangot amit a legjobban imádok ebben az autóban. Teljesen happy vagyok már nagyon bosszantó volt hogy egy kilométerről hallották ha megyek az autóval.
Tegnapi jó hír meg ez a mai miatt le is álltam az autócsere projekt-el, a nyáron ha minden jól megy, kap egytömegű szettet kevlár tárcsával 100ezer, Fapmentesítést 70ezer. aztán jövőre esedékes kb a vezérlés szervíz, most tartok 97ezernél, csereperiódus 120-160ezer, de ez majd lóvé függő. Nem marad gyenge pont.
Fapmentesítés ha valakit érdekel: -megszűnik a regeneráláshoz szükséges gázolaj utóbefecskendezés=-1liter a fogyasztásban+morotolaj kevésbé használódik el -a turbó várható élettartama megduplázódik -teljesítmény növekedés, nincs adat mennyi lóval de egy natúr katalizátor 10lovat hoz a konyhára, akkor ennek többet kell. -nem fog regenerálni, eolys befecskendezni az üzemanyagba, és nem lesz neki miért AF hibákat küldözgetni, letíltani, nem kell tanksapka jeladó kábelt venni 12ezerért, eolyst stbstb, . -CO mérés, teljesíti a kategórizálásának az értékeit.
Nem azt mondtam, hogy könnyebb ellopni.. Én azt mondtam, hogy alapból kinyitni egyszerű. A mienket valszeg 1 csavarhúzóval nyitották ki. A DVDs fejegység miatt írtam. :)
Az utolsó dolog lenne amire költenék,ill.még akkor sem.Nemrég vetted a kocsit inkább használd 1 évet és utána eldöntöd,hogy megtartod vagy megválsz tőle.Ha eladod én soha nem vennék sportkipufogós kocsit,ha megtartod lesz a normál üzemből kifolyólag amúgy is költenivalód rá.Vagy már minden tip-top az autóval?
Hú ezt most nem értem.Tudsz valami trükköt,vagy hol olvastad hogy könnyebb ellopni mint más autót.Nekem jelenleg kb 200 000ft be van a védelem amiket beépítettem az autóba.Persze pajszer,kalapács,vágó,meg brutális eszközökkel mindent lehet,de akkor még ott van az elektronika,nem viszik el azt olyan könnyen.
Ilyenen én is gondolkodtam, de az autó könnyű kinyithatósága még mindig eltántorított. Esetleg ha valami takarólemezt tenne olyankor az ember fölé, hogy ne legyen feltűnő.. Hát nem tudom..
Így világos mert az olyan gagyi ha az alig 60lovas verdák ordítanak, mintha királyok lennének 400m-en, főleg ha még spoiler is akad. Kinézet..., tudok olcsón remus jeles ovál végeket nagy tétételben, de azt a kipfogós srácok biztos nem teszik fel, tuning körökben elég elterjedtek a rendszerek építésével.
Nekem nem volt hangosabb tőle a kocsim amit felraktak,nem monstrumra gondoltam. De igényes szép és sportos az igen.Én erre törekszem az autónál,és nem cél a felvágás részemről.Nekem inkább a kinézet a fontos,nem a teljesítmény növelése na meg a biztonság.Én azzal elégedett vagyok.Nem szoktam száguldozni inkább öregurasan kényelmesen vezetgetek.
Érdekes elgondolás, ha neked ez fontos csináld. Én inkább halkan szeretek alázni, mint hangosan égni. Haveromat szoktam piszkálni Remus dobos calibrája van(2.0 8V), hogy beáll piroshoz és lealázza egy "hihetetlen de dízel" panda, és inkább a dob helyett turbót pakolt volna a vasra.
ilyen a cucc?:D http://www.made-in-china.com/showroom/vistek/product-detailHopnveqyluVO/China-Factory-Fitting-Car-DVD-Suitable-for-Peugeot-307-V-7600-.html
Érdekes amit írsz, hogy a símának a futóművére inkább panaszkodnak.
Én egyszer amikor megjelent a 307, otthon próbáltam ki egy síma 1,4 benzinest.
Az nagypapás gyorsulástól eltekintve teljesen korrktnek tartottam.
Az SW futóművét viszont túl feszesnek találom, igaz nem is dülöngél, vagy billeg még nagyobb tempónál sem.
Ha otthon vagyunk vele mint vitorláshajó megyek a gödrök között, annyira nagyokat csap oda a futóműnek. Meg a rosszabb minőségű útburkolaton nagyon hallatszik a gumi surrogás, igazán csak a tükörsíma felületeknél nincs hangja.
Dobhattak volna bele egy síma többlengőkaros hátsó futóművet a merev hidas helyett.
Beszéltem a régi kipufogósommal aki régen csinálta az előző kocsijaimat.A hátsó dob komplett cseréje sportdobra+ kivágva lökhárítóból az ellendarab végtől függően szereléssel együtt.35000-45000 ft között lenne.Vélemény?
Én úgy emlékszem régebben is volt ez már téma, és hogy ez a hang csak a sima verzióra jellemző, és a break sw-re nem, nyáron egy break-al jártuk a hegyeket úttalan utakon Cserépfalu környékén a subajuknál továbbmentünk, és egyszersem hallottam azt a hangot, mint amit az enyém produkál egy sima vasútátjárónál is.
Valaki nagyon régen írt olyat, hogy egyszerűen papírzsepit tett .... na a lényegre nem emléxem pont, de valami papírzsepivel történő rögzítés megszüntette a nyekergést. Ha SW-d van, tegyél a lyukba és úgy csukd rá, a sima verzió ülését nem ismerem, de hátha valaki alkalmazta itt a módszert.
Megnéztem a videokat, de megmondom őszintén én semmi rendellenes hangot nem hallok. El sem tudom képzelni milyen lehet amire gondolsz. Ahol írtad, hogy a 11. mp-től. Ott amit én hallok hogy vagy dilettáción, mentél át a hídon, vagy vasúti síneken, de amit hallok az csak és kizárólag a gumi hangja.
Jellegzetes hangja van a hátsó futóműnek, de semmivel sem rosszabb hangosabb vagy zavaróbb mint bármelyik másik autónál.
Nálam kétszer zörgött, mindkétszer a leesett porvédő kopogott a doblemezen. Felragasztottuk és jó.
A műszerfal precegés 1800-2000 fordulat között még megvan. És NEM sikerült véglegesen, teljesen orvosolni a klímacsövek átnézésével. Arról a tájékról jön, de nem tudom, honnan. A középkonzolt még nem bontottam fel, de muszáj leszek.
Találtam még alkatrészt, ami zöröghet, az akksit borító doboz rosszul volt feltéve, megigazítottam, de nem az volt. A klíma csövei bemennek a motor mögé, csak kézzel tapogatható ki, hol mennek be az utastérbe a hőcserélőhöz, de ott fixen áll minden. Rögzítettem a csöveket biztos-ami-biztos alapon panduittal, talán halkult a dolog, de megvan.