Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zj68 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 20996

Tisztelt Fórumozók!

 

A következő problémában kérném a segítségeteket: Adott egy Peugeot Boxer 3.0 HDI 2008-as jármű, amiben fojtószelep lett cserélve. A régi szelep ki lett "iktatva" egy korábbi szerelés alkalmával, de így a MIL lámpa folyamatosan jelzett. a Régi szeleppel az autó megy rendesen de az ujjal 3100 f/p-nél letilt. Új a fojtószelep, a MAP szenzor, az EGR vezérlő elektro-pneumatikus szelep, az EGR kitakarítva, tehát minden új de mégsem jó. Ha a régi fojtót visszateszem a Boxer normálisan működik. A következő hibakódot dobja fel: P0638 fojtószelep vezérlő egység (túl nagy hőmérséklet) Jut eszembe, új a vízhőmérséklet jeladó is. Találkozott már valaki  hasonló esettel? Ötlet valakinek? Előre is köszönöm 

 

té.bé Creative Commons License 2017.11.19 0 0 20995

Nekem 2.8HDi-nél volt ilyen, biztosító rugót kihúztam fejet visszatoltam a helyére rugó vissza és minden jó azóta is.

Előzmény: Törölt nick (20994)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.19 0 0 20994

Üdv tud valaki  segíteni peugeot boxer 2002-es 2.2hdi porlasztócsúcs résgázolaj visszatérőnél a biztosító rugónál a kúpos tömítésnél ereszt.

Nem szeretem a fülkében a gázolaj szagot.

Hol tudnék ilyet venni illetve beszereltetni Hajdú Biharban elsősorban.

 

kvalus Creative Commons License 2017.11.18 0 0 20993

Szia ! Kiderült már,hogy mi a hiba ?

Előzmény: Tréleres Peti (20979)
tclar Creative Commons License 2017.11.13 0 0 20992

Sziasztok! Egy jóbarátom 2002-es 2.8HDI Ducatoja egy gödörbe hajt.s után csak alapjáraton hajlandó ketyegni, nem pörög fel. Mi lehet a gond? Van valami csatlakozó, cső stb.  ami hajlamos  a szétcsúszásra?Köszi

saab95TTID Creative Commons License 2017.11.11 0 0 20991

üdv,

 

egy 2013/12 havi Ducato 2.3Multijet 131 lovas az alany, kerepel a befecskendező. van valakinek tapasztalata, hogy ez mitől lehet? egyre hangosabban, már 1500-as fordulatnál is, az elején csak 2000-nél volt hallható. hibatároló üres.

Mastert cseréltem Duxira, eddig ez nekem szűz terep

oszi_91 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 20990

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy szeretnék venni egy Citroen Jumpert (2002, 2.8 HDI 35L Chassis Cabin
250 000km).
Jó állapotúnak tűnik van egy két esztétikai hibája de körbenézve nem rohad sehol egy két kisebb felszíni rozsda azért van de azt leszámítva jónak mutatja magát. 
Viszont az olajbetöltőről levéve a fedelet elég erős kartergázt lehet tapasztalni. Na most mivel nem értek hozzá nem igazán tudom hogy ez mennyire megszokott az ilyen típusú motoroknál. Továbbá van egy kis porlasztóhoz hasonló piktogram a műszer fal bal oldalán ami pirosan világít. Sajnos arról semmit sem találtam neten.
Ja meg még annyi hogy ha a vezető oldali ajtó felől alánézünk akkor valami csöpög  körülbelül középen. Szerintem az a tank és mintha a gázolaj csöpögne belőle kicsit. 
Tudnátok segíteni nekem, hogy mik lehetnek a hibák és hogy szerintetek érdemes e foglalkozni ezzel az autóval? 
Előre is köszönöm! :)

farkasnadrág Creative Commons License 2017.11.09 0 0 20989

Szia!

 

Keress inkább 2.5TD motort váltóval, teljesen kompatibilis az autódba, ez hosszútávú megoldás lesz. Az 1,9-es motor gyenge ehhez a nagy bódéhoz, persze lehet próbálkozni, de nagy csodát ne várj! Ami rentábilis megoldás lehet : SOFIm 2.5 TD- esetleg 2,5 D-  motorral szerelt kisteher vásárlása, átépítés, maradékok eladása. A PSA féle , CX 2.5 td motort lehetőleg kerüld el.Tudom, hogy nem ezt  kérdezted, de talán érdemes elgondolkodni rajta....

Előzmény: Wave71 (20986)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.08 0 0 20988
Előzmény: Szamos97 (20985)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2017.11.08 0 0 20987

Bármelyik külföldi veterán börzén találsz legalább 20 féle megoldást. ( lábakon álló ágy és alá pakolsz, ugyan így csak fent rögzítve, oldalfalra felhajtott majd lenyitás után két kitámasztó láb stb. stb. stb.) függ attól milyen sűrűn kell. Bent hagyod az autóban vagy csak évi egy- két útra beteszed. Amikor beteszed elfér-e a többi dolog mellette vagy az út alatt ki kell venni. Mi a kényelmi igényed. 

Előzmény: Szamos97 (20985)
Wave71 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 20986

Sziasztok, vettem egy régi Ducato alapokra épített Hymer lakóautót, 1.9td 82le motorral, elég ólommadár, de ez van...tudomásom szerint gyártották ugyanezt intercoolerrel szerelve az 90le sikerült....ha teszek rá egy cooler hűtőt és becsövezem, van még más dolgom is, pl turbo nyomás, vagy adagoló hangolása? Ha valaki épített össze ilyet, vagy van tapasztalata ennek az 1.9td motornak a teljesítmény növelésére annak megköszönném a segítséget! 

 

Üdv. Sanyi

Szamos97 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 20985

Heló!

Abban szeretném a segitségeteket kérni hogy ti hogyan alszotok a furgonban ha nincs hálófülke? valami megoldás hogy hogyan épithetnék valami ágy szerüséget?

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.27 0 0 20984

https://alkatreszek.hu/syntrans_vfe_75w_1l   3,2liter kell a váltóba a tolatókapcsoló helyén beleöntve.

Előzmény: Ferenc Szabján (20982)
guszti25 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 20983

A légtömegmérőt takarítsd le féktisztítóval.Ne törölgesd,megszáradt, tedd vissza.

 

Előzmény: safrg (20981)
Ferenc Szabján Creative Commons License 2017.10.26 0 0 20982

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni!

 

2014 évjáratú Peugeot Boxer 3.0  180 LE motorral felszerelt tehergépkocsival rendelkezünk. Mostanában azt csinálja, hogy nem lehet berakni sebességbe, alig lehet vele elindulni, majdnem hogy szét kell erőltetni a váltókart. Egy pár óra múlva meg teljesen jól működik mintha misem történt volna. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Megoldási javaslat?

 

Előre is köszi! 

safrg Creative Commons License 2017.10.18 0 0 20981

Sziasztok!

2005-ös Peugeot Boxer 2.8 HDI a következő tüneteket produkálja, motorhiba jelzőlámpa mellett, elindul de a motor állandó 1500-as fordulaton jár, indításkor kicsit darabosan, gázpedálra pedig nem reagál. Bármilyen segítséget, ötletek köszönök!

kvalus Creative Commons License 2017.10.16 0 0 20980

Szia ! Felső munkahenger is lett cserélve ?Ott szoktak elkopni a karmantyúk és levegőt szív be és levegős lesz a rendszer.

Előzmény: Tréleres Peti (20979)
Tréleres Peti Creative Commons License 2017.10.09 0 0 20979

Sziasztok! 2011 boxer 3.0hdi kuplung csere után naponta 1x beesik a kupplungpedál van valakinek ötlete hol keressem a hibát?.köszönöm előre is.

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.06 0 0 20978

http://www.mypneu.sk/pneumatiky/10384-michelin-agilis-alpin.html   Michelin Agilis Alpin 215/75 R16C 116 R

119,28 € s DPH

99,40 € bez DPH

té.bé Creative Commons License 2017.10.05 0 0 20977

Az enyémen csak a műszerek ugrálnak.

A lényeg olasz járműveken a világításkapcsoló összeég.

Relével lehet védeni a kapcsolót.

Előzmény: Transitász (20976)
Transitász Creative Commons License 2017.10.03 0 0 20976

Sziasztok! Van nálam egy Jumper, aminek igen érdekes problémája van, valahol eltűnik az áram, ha az ember ráteszi a gyújtást, akkor se világítás nincs, se a műszerfalon nincs semmi visszajelzés, a motor beindul, jár semmi baja, de belül mintha a kulcsot se raktam volna bele, semmi nem történik. Régebben időszakos volt a probléma a tulaj szerint, de mostanában már állandó.  Hol érdemes kezdeni a hibakeresést, van esetleg valami tipikus tünete/oxidációs helye stb, ahol érdemes elindulni? Minden segítséget megköszönök. 

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.22 0 0 20975
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.22 0 0 20974
Előzmény: RELOAD_Legalista (20973)
RELOAD_Legalista Creative Commons License 2017.09.20 0 0 20973

Igazad van, nem zártam ki, csak rosszul fogalmaztam... :-) Tehát tessék jönni!

Előzmény: Moto76-reloaded (20972)
Moto76-reloaded Creative Commons License 2017.09.20 0 0 20972

Miért 2006 utáni? Az az előtti az nem jumper/boxer/ducato? Halott ötlet ha kizárod a régebbi típusokat. De sok sikert

Előzmény: RELOAD_Legalista (20971)
RELOAD_Legalista Creative Commons License 2017.09.19 0 0 20971

Mivel nem nagyon él ez a fórum, ezért bátorkodom életre hívni egy facebook csoportot.

Kérem, akinek 2006 utáni DUCATO / BOXER / JUMPER van a birtokában, csatlakozzon!

 

https://www.facebook.com/groups/277358542761705/

 

Előzmény: RELOAD_Legalista (20970)
RELOAD_Legalista Creative Commons License 2017.09.19 0 0 20970

Nos, nem egyszerű a dolog, mert nagyon kevés a kesztyűtartó alatt a hely, tehát aki nem ismeri, mit kell leszerelni, annak nehéz.

Én leszereltem a kesztyűtartót és még így is megszenvedtem vele. Következőleg már pikkpakk menni fog enélkül...

Sajnos a stekkert is cserélni kell, kicsit megpörkölődött...

Előzmény: RELOAD_Legalista (20969)
RELOAD_Legalista Creative Commons License 2017.09.18 0 0 20969

szitttya (19910) posztja alapján fűtőmotor/venti előtét ellenállás lesz a problem.

Előzmény: gyökerek (20967)
RELOAD_Legalista Creative Commons License 2017.09.18 0 0 20968

Pontosan hol van ez az előtét ellenállás? A jobb oldali kesztyűtartó alatt, vagy a középső rekesz mögött?

Azért ezeket is "le kell bontani"...

Előzmény: szitttya (19910)
gyökerek Creative Commons License 2017.09.17 0 0 20967

Ugyan ezt nekem is produkálta mostanában a 2011-es ducatóm... 

Előzmény: RELOAD_Legalista (20966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!