A következő problémában kérném a segítségeteket: Adott egy Peugeot Boxer 3.0 HDI 2008-as jármű, amiben fojtószelep lett cserélve. A régi szelep ki lett "iktatva" egy korábbi szerelés alkalmával, de így a MIL lámpa folyamatosan jelzett. a Régi szeleppel az autó megy rendesen de az ujjal 3100 f/p-nél letilt. Új a fojtószelep, a MAP szenzor, az EGR vezérlő elektro-pneumatikus szelep, az EGR kitakarítva, tehát minden új de mégsem jó. Ha a régi fojtót visszateszem a Boxer normálisan működik. A következő hibakódot dobja fel: P0638 fojtószelep vezérlő egység (túl nagy hőmérséklet) Jut eszembe, új a vízhőmérséklet jeladó is. Találkozott már valaki hasonló esettel? Ötlet valakinek? Előre is köszönöm
Sziasztok! Egy jóbarátom 2002-es 2.8HDI Ducatoja egy gödörbe hajt.s után csak alapjáraton hajlandó ketyegni, nem pörög fel. Mi lehet a gond? Van valami csatlakozó, cső stb. ami hajlamos a szétcsúszásra?Köszi
egy 2013/12 havi Ducato 2.3Multijet 131 lovas az alany, kerepel a befecskendező. van valakinek tapasztalata, hogy ez mitől lehet? egyre hangosabban, már 1500-as fordulatnál is, az elején csak 2000-nél volt hallható. hibatároló üres.
Mastert cseréltem Duxira, eddig ez nekem szűz terep
Olyan kérdésem lenne, hogy szeretnék venni egy Citroen Jumpert (2002, 2.8 HDI 35L Chassis Cabin 250 000km). Jó állapotúnak tűnik van egy két esztétikai hibája de körbenézve nem rohad sehol egy két kisebb felszíni rozsda azért van de azt leszámítva jónak mutatja magát. Viszont az olajbetöltőről levéve a fedelet elég erős kartergázt lehet tapasztalni. Na most mivel nem értek hozzá nem igazán tudom hogy ez mennyire megszokott az ilyen típusú motoroknál. Továbbá van egy kis porlasztóhoz hasonló piktogram a műszer fal bal oldalán ami pirosan világít. Sajnos arról semmit sem találtam neten. Ja meg még annyi hogy ha a vezető oldali ajtó felől alánézünk akkor valami csöpög körülbelül középen. Szerintem az a tank és mintha a gázolaj csöpögne belőle kicsit. Tudnátok segíteni nekem, hogy mik lehetnek a hibák és hogy szerintetek érdemes e foglalkozni ezzel az autóval? Előre is köszönöm! :)
Keress inkább 2.5TD motort váltóval, teljesen kompatibilis az autódba, ez hosszútávú megoldás lesz. Az 1,9-es motor gyenge ehhez a nagy bódéhoz, persze lehet próbálkozni, de nagy csodát ne várj! Ami rentábilis megoldás lehet : SOFIm 2.5 TD- esetleg 2,5 D- motorral szerelt kisteher vásárlása, átépítés, maradékok eladása. A PSA féle , CX 2.5 td motort lehetőleg kerüld el.Tudom, hogy nem ezt kérdezted, de talán érdemes elgondolkodni rajta....
Bármelyik külföldi veterán börzén találsz legalább 20 féle megoldást. ( lábakon álló ágy és alá pakolsz, ugyan így csak fent rögzítve, oldalfalra felhajtott majd lenyitás után két kitámasztó láb stb. stb. stb.) függ attól milyen sűrűn kell. Bent hagyod az autóban vagy csak évi egy- két útra beteszed. Amikor beteszed elfér-e a többi dolog mellette vagy az út alatt ki kell venni. Mi a kényelmi igényed.
Sziasztok, vettem egy régi Ducato alapokra épített Hymer lakóautót, 1.9td 82le motorral, elég ólommadár, de ez van...tudomásom szerint gyártották ugyanezt intercoolerrel szerelve az 90le sikerült....ha teszek rá egy cooler hűtőt és becsövezem, van még más dolgom is, pl turbo nyomás, vagy adagoló hangolása? Ha valaki épített össze ilyet, vagy van tapasztalata ennek az 1.9td motornak a teljesítmény növelésére annak megköszönném a segítséget!
Abban szeretném a segitségeteket kérni hogy ti hogyan alszotok a furgonban ha nincs hálófülke? valami megoldás hogy hogyan épithetnék valami ágy szerüséget?
2014 évjáratú Peugeot Boxer 3.0 180 LE motorral felszerelt tehergépkocsival rendelkezünk. Mostanában azt csinálja, hogy nem lehet berakni sebességbe, alig lehet vele elindulni, majdnem hogy szét kell erőltetni a váltókart. Egy pár óra múlva meg teljesen jól működik mintha misem történt volna. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Megoldási javaslat?
2005-ös Peugeot Boxer 2.8 HDI a következő tüneteket produkálja, motorhiba jelzőlámpa mellett, elindul de a motor állandó 1500-as fordulaton jár, indításkor kicsit darabosan, gázpedálra pedig nem reagál. Bármilyen segítséget, ötletek köszönök!
Sziasztok! Van nálam egy Jumper, aminek igen érdekes problémája van, valahol eltűnik az áram, ha az ember ráteszi a gyújtást, akkor se világítás nincs, se a műszerfalon nincs semmi visszajelzés, a motor beindul, jár semmi baja, de belül mintha a kulcsot se raktam volna bele, semmi nem történik. Régebben időszakos volt a probléma a tulaj szerint, de mostanában már állandó. Hol érdemes kezdeni a hibakeresést, van esetleg valami tipikus tünete/oxidációs helye stb, ahol érdemes elindulni? Minden segítséget megköszönök.