Eladó női tihany brinyó feltárt állapotban, 1971 ből csere beszámítás érdekel háború előtti cuccra...psze kár is ezt kiírni mert senki sem ad oda úgyse semmit abból az időből, namindegy.
Az adott link alapján rákerestem, de szeretném, ha ti azonosítanátok be a kerékpár korát. és még ha valamit tudni lehet róla. Az én ilyen ismereteim gyengécskék. A krómozás miatt megálltam. megjön a kormány fogantyú és összerakom. Valószínűleg tavaszig megáll a projekt. Már csak azért is, mert hívtak dolgozni, meg megyek csavarogni is.
Szegecstáv 99 mm
Szám: 38068
A muffok képei rosszak lettek, ha kell, akkor majd holnap. Szerintem a sárvédők és a kerekek említésre sem méltóak.
Szia köszönöm a választ ....de tényleg még nehezebb lett a beazonosítás ...Ezek közül szerintem a Montara hasonlít a legjobban ...még egyszer köszönöm. Üdv Zsolti
Köszönöm, hogy próbálsz segíteni, lehet hogy nem is rossz az okoskodásod. Erröl a mozaikszavas rövidítésekről már hallottam, csak nem gondoltam rá, hogy itt is használhatták.
Én a muffolás "primitívségéből" már arra gondoltam, hogy talán nem is német gép?
A betű és szám vázszám a németeknél járatos volt? Én még nem találkoztam vele.
A Szojuz-35 űrhajó Valerij Nyikolajevics Kubaszov ezredes, és első magyar űrhajósunk Farkas Bertalan századossal a fedélzetén 1980 június 3-án tért vissza a Földre.
Ünnepélyes fogadásuk részeként a Csepeli gyárba is ellátogatott a két asztronauta, ahol teljesítményük elismeréseként többek közt a magyar ipar külföldön is megbecsült egy egy termékét kapták ajándékba.
A csatolt videó csak említést tesz erről az eseményről ( 1 : 52-nél ).
Az elhangzó mondatot annyival egészíteném ki hogy egész pontosan két db ,,Csepel-Camping,, típusról van szó melyet nem lehet kérdéses, joggal megérdemelhetett a két kiváló kozmonauta nem mindennapi feladatuk végrehajtását követően.
Az elhangzó egyetlen mondat elgondolkodtató.
Fogalmakról mint elhivatottság, tettrekészség, teljesítmény és jutalom.
Remélem Csepel szimbolikus ajándéka hosszan és megbízhatóan szolgálta életüket.
Megtisztelő és örömteli hogy a Csepel Vas és Fémművek része lehetett a történelem egy röpke megismételhetetlen és egyben felemelő pillanatának.
Szia Szaki! Ez ilyen formában engem nem illet meg - felelősséggel is jár :)) -, téged és jópár másik személyt a fórumban viszont igen, de köszönöm a megtiszteltetést! Elnézést a kis kitérőért...! :)
Tehát legjobb tudomásom szerint a 09-es kód volt feltüntetve, és Harsányi Peti kollégával nem is gondoltunk erre amit írtál, amikor ő segített szét és össze, helyre rakni a hátsóagyat.
Ez egy olyan helyzet, olyan információ, amire valóban mondhatom, hogy mindig tanul valami újat az ember. Talán rajtam kívül is egy páran - köszönöm! Ha nem is most, de ki tudja, évekkel később is lehetséges hogy valaki pont ilyen témában szeretne választ találni. Akár csak a kis 09-es jelölésre... azért ahhoz képest hogy milyen/mennyi információ állt rendelkezésre a téma megnyitásakor, erre szerintem nem gondolt senki. Nagy cipőben jár már ez a "fanatikusság" és szeretet, ami a veterán kerékpárokat övezi.
Furcsa, hogy 1909-es konstrukciót használtak egy 1934-es agyban. 25 év alatt nem találtak kedvezőbb lehetőséget ha jól értem. Ez mai szemmel nézve is bámulatos lenne.
szlaci01 kolléga! Nagyon szép darabok, gratulálok! Külön tetszik a háttérben a doboz stílusa, kopottsága, múzeumi darab lehetne az egész pakk dobozostul. :)