Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138124

Sziasztok! Egy Mazda rf7 dízel motoron rejtélyes, de igen idegesítő olajfolyás lokalizálása miatt le kell szednem a vezérlés alatti fémlemezt. Mire kell nagyon figyelni ennél a vezérlésnél? A vezérműtengely kerekét is le kell vennem. Kell valamilyen célszerszám a pozicionálásához, vagy nincs semmi extra, és retesszel van megoldva? A feszítőpatron esetében mire kell figyelni, ki illetve visszaszerléskor?

tractorsound Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138123

Csinaltam lambda grafikont es alig oszcillalt +- 0,2V-ot meg gazadasra is, bar meg igyis jobb volt mint a regi szondaval. Huztam egy direkt szalat akku negativ es hengerfej koze es lam a probaut alatt elkezdett jobban menni, alabbhagyott a fustoles es a lovak is elokerultek, tovabba a fuldoklas sem jelentkezett ujra. Gondolom miutan kieg a gane a katalizatorbol es ujrairja magat az ECU tovabb fog javulni. Hurra, iszom is egy sort :)

tigronca Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138122

Valaki tudna segíteni abban hogy egy 1999-es opel campo,(isuzu campo )2.5 td manuál váltóba ,osztóműbe ,(asszem egybe van) , mennyi 10w 50 kell?

tractorsound Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138121

Ha lehuzom a szonda csatijat megy az auto. Teszter uzemi honel 89-93 celsius kozotti erteket irt, muszerfal is ugyanugy mutat mint regen. Ha hazaerek kap egy motortestelest akkura aztan legalabb azt kizarhatom.

C20NE Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138120

Üzemanyag nyomás, hőmérők rendben?

Előzmény: tractorsound (138118)
Kisfiatal Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138119

Üdv !

 

Az a dolog mennyire működőképes, hogy egy autóra másik típus (közép)kipuffdobját feltenni ? 

tractorsound Creative Commons License 2014.11.27 0 0 138118

Faszat bele, megprobaltam az alapjarattanitast akkusaru levetele utan visszatert a teljes problema, vagyis alapjaratingadozas plussz leallasok alacsony fordulaton menet kozben. Le kellett huznom a lambdaszondat, hogy tudjak jarni az autoval. Meg nem tettem teszterre, de gyaniton, hogy az uj szondaval is egyenes csik a grafikon. Testelesi problema lenne, huzzak egy testszalat motorrol az akksira?

cam aro Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138117

probat megér. 

viszont a katalizatornak kell ido mig kitisztul. 

Előzmény: tractorsound (138116)
tractorsound Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138116

Akkusaru levetel es alapjarat ujratanitassal nullazodna a regi ertek?

cam aro Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138115

elso korben megkellene kergetni, hogy az 0.2V-s lambda miatti dusitas kiegjen belole. 

 

ha mod van, akkor elotte uzakorrekciok/adaptaciok torlese.. 

ha nincs.. akkor menni kell vele mig az ecu atirja. 

 

tippszint.

Előzmény: tractorsound (138114)
tractorsound Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138114

Udv emberek! A napokban irtam, hogy melegen alapjarat ingadozos-megszunos es leallos problemam volt a Hyundai Accentemmmel. A 40 ezret futott Bosch lambdaszondanak olyan volt a grafikonja, csak egy egyenes csik volt, mint a halott ember EKG-je, 0.2V fole nem is ment, igyhat kicsereltem egy eredeti gyari Kefico szondara. Olyan szepen jart a motor mint az ora, de az oromom nem tartott sokaig. Uzemi homersegletre melegedve ismet elkezd dusitani. Olyan benzinszagu fustje van, hogy nem lehet mogotte allni. Annyi a valtozas, hogy van alapjarat es nem all le. Falslevegot nem talaltam. Uj szondaval meg nem csinaltam grafikont.

Otlete valakinek?

gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138113

Megkérdezem. Köszi.

 

Előzmény: bxbreak85 (138112)
bxbreak85 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138112

Esetleg a Veszelszki autóbontót még megkérdezheted...Jó nagy.. :) (Kecskemét)

Előzmény: gesszti (138111)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138111

Ok. Értem.

 

 

Előzmény: Quattroman (138110)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138110

nem jó mert nincs dokumentálva a sorozatszám.

409 és már sokan mások is leírták a megfejtést

Előzmény: gesszti (138106)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138109

Adásvételi? Más talán nem kell hozzá.

 

tévedsz. ez magyarország.

Előzmény: Törölt nick (138107)
TraguAre Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138108

A papírokat sose láttad, a motorszám meg természetes úton lerohadt...

Előzmény: gesszti (138106)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138107

Adásvételi? Más talán nem kell hozzá.

Előzmény: gesszti (138106)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138106

Olyat találtam, hogy külföldi papíros komplett autó. Ha ilyenből rakom át a motort, akkor hogy papírozzam?

gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138105

Nézegetem a bontókat. A Grassalkovich utcaiban nincs. A Garónál nincs. Mihályinál nincs. :-( Pesti úti még nem válaszolt. A soproni Lajter se válaszolt még. Hol érdemes még megnézni?

 

 

409 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138104

Az a legjobb, ha egy természetes úton megsemmisült motorszámú blokkot tudsz venni..........

Előzmény: gesszti (138101)
Quattroman Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138103

szemlével megoldható.

azt kell csinálni amit Tibi mondott. az esedékes vizsgáig nyugodtan használd így,esetleg a számlát hord magaddal

Előzmény: gesszti (138101)
novothauto Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138102

Ha ugyanaz a motorkód, az esedékes időszakos műszaki vizsgakor bemész

bármelyik vizsgálóállomásra és adatlapra vizsgáztatod. Utána okmányban

új papírok és kész.

 

 

Előzmény: gesszti (138101)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138101

Persze, hogy benne van a motorszám. :-/

 

Nkh-nál mi az ügymenet? Csak a motort nézik meg, vagy teljes vizsga?

Előzmény: Quattroman (138078)
gesszti Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138100

Minden esetre sajnálom ezt a blokkot. Könnyen indult, erős volt, tettem rá új vezérlést, mindig friss olajat, stb... Kár érte.

 

Ha veszek egy másik blokkot, azon tudok valami tmk-t elkövetni, hogy tartósabb legyen? (hajtókarcsapágy, szimeringek, gyűrűk/dugattyúk takarítása, egyéb bixbaxok cseréje?)

Előzmény: cam aro (138083)
Paco155 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138099

Ez lesz a sorrend. :)

Előzmény: kormi07 (138094)
Paco155 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138098

Hmmmm......

 

Nos.  A kérdés az, hogy ha valamit csináltál és nem lett tökéletes akkor érdemes volt-e megcsinálni vagy talán megfelelt volna a "kenjük be sárral oszt jó lesz" hozzáállás is?

Előzmény: vezeték (138095)
Robátkó Creative Commons License 2014.11.26 0 0 138097

8 éve az enyém, azóta csipegette, de csak keveset, kb. 10 ezrenként fél - egy litert. Két éve cseréltem hűtőt rajta, továbbra is fogyogatott, 3 hónapja termosztátot, utánna még jobban ette. Most nem látok vizet a termosztát alatt leállítás után sem. Csere előtt volt alatta, mert repedt volt. A szivósor tömítés is ki lett cserélve. Új vizpumpát kb. 4 éve kapott, azóta 34 ezret mentem. 

Előzmény: tigronca (138096)
tigronca Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138096

Mióta van nálad,és mióta eszi a vizet ?Hogy kezdődött?

Előzmény: Robátkó (138081)
vezeték Creative Commons License 2014.11.25 0 0 138095

Olvasgatom ezt a töltés dolgot egy ideje,de mi a kérdés?Indul,vagy nem indul az autó?

Előzmény: Paco155 (138092)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!