Motorolajnyomás-érzékelOE hibája A figyelmeztetOE lámpa kigyullad a motorolajnyomás-érzékelOE mıködési zavarának észlelése esetén. A lehetOE leghamarabb keressünk fel egy Fiat márkaszervizt a hiba megszüntetéséhez
Van egy 2013-as Diesel Lineam. A következő a probléma: időközönként világít a idításgátló és a akkumulátor töltést jelző lámpa , ilyenkor egy pillanatra elmegy az aram, ill. a távirányítós kulcsal előfordul, hogy nem tudom nyitni az ajtót. Az szerelő generátor hibára gyanakodott, de a generátor cseréje után is fenn áll a probléma. Valaki találkozott már ilyennel?
Van egy 2008-as, 1368 cm3-is, benzines Fiat Grande Puntom. Egy ideje azt csinálja, hogy váltáskor, a kuplung benyomásakor felpörgeti a fordulatszámot kb. 30-ig, vagy alig lépek rá a gázra, de akkor is felpörgeti a motort. Általában már kb. 30 perce megyek vele, amikor elkezdi csinálni és változóan kb. 5-10-20 percig csinálja, aztán mintha semmisem történt volna, tökéletesen működik tovább az autó. Az autószerelőmnek említettem ezt, de azt mondta, hogy nem tudja, mitől lehet ez. Esetleg valaki tapasztalt már valami hasonlót, vagy ötletek, hogy mitől lehet ez a probléma? Engem ez nagyon idegesít, és nem hiszem, hogy ez az autónak is jót tenne. A válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Meg lettem szólítva eme remek elmefergetegben. Szóval akkor:
Különvözőek vagyunk különböző preferenciákkal. Ezért nekem az az autó ahogy kinéz plusz a ”csippelés” nem szimpatikus. Mert azt vallom hogy ami a gyárból jön ki az a legjobb kompromisszum. Tartósság, esztétika, kényelem, gazdaságosság, menetdinamika stb. terén. Ha valamihez hozzányúlunk javító szándékkal, akkor az valaminek a rovására fog menni. Aztán persze azt is igyekszünkkijavítani és már rajta is ülünk a nagy körforgón vagyis egy vágtelenített folyamatba kezdünk bele. Nálad pozitív dolog a 120 helyett 180 LE, mit kezd ezzel a futómű pl.? Szegény Grande ebből elég butácskát kapott. Ott a döglött kormányzás is, a magas kasztni amik nem jó alapok a tuninghoz. Szóval lehet ez az alakítgatósdi remek projekt, de ez a te hobbid, a te dolgod, ne várj mindenkitől elismerést érte. Az ár meg olyan kérdés hogy amennyit adnak érte annyit ér.
Csavarmeghúzás: Én még nyomatékkulcs nélküli világban szocializálódtam, szóval engem hidegen hagynak a Newtonméterek, pláne olyan kötéseknél amiknél igazán nélkülözhető. Oké hogy neked kell a precizitás, ezért van nyomatékkulcsod, de vajon hitelesíteni szoktad-e? (Hát persze) mert anélkül nincs értelme precizitásról beszélni. Ha pl hengerfej csavart húzol ott lényeges a Nm. Termosztát háznál nem létkérdés, kivéve ha tényleg nem tudsz okoskulcs nélkül csavarozni. Nem akarok ellenséges kommenteket, mert nem ez a cél, hanem épp az összetartás. Ha úgy érzed megbántottalak, kérlek ne haragudj!
Pajti, en nem tudom mi a gond nalad, de ha mar a nagy tuning kozbe nem sikerult venni egy Haynes manual-t (vagy ra guglizni) ahol le van irva hogy mit merre hol hany nm kell meghuzni, es azon felhuzod magad, hogy nem kapsz valaszt egy publikus forumon az nem az en problemam…
Hirdetni hirdetheted, bar en azt hittem az eladas a cel xD
Biztos vagyok benne a gorogok a demokracio utan megalkottak a csipsztuning 2.0-at ami megbizhatobb mint a gyari abarth de az ilyen autot nagyreszt a fast&furious gyerekek kedvelik, beloluk meg nem sok van itt. Szvsz, meg amugyis kihalo fel, fuggetlenul attol, hogy az auto jo/nemjo
Négy darab japan racing jr3 felni, 4 db toyo r888, és egy teljes 304SS anyagból készült rozsdamentes rendszer árából pont kijön egy lefingott multijet grande.
Ezek a tárgyak van akinek értéket képvisel, van aki röhög rajta.
Ezt tudomásul veszem.
Át lett építve abarth esseesse verzióra. Sokaknak ez sem jelent semmit. Sőt egyenlő a boyracer kategóriával.
Ezzel sincs semmi baj.
Minőségi anyagokból hozzáértő szakemberek csináltak belőle egy 180 lovas verziót ami 3 éve tökéletesen üzemel. Aztán jönnek a "laikusok" "fotel mérnökök" akik azt hallották a haver szomszédjának a barátnőjének a szobatársától aki a totalcaron azt hallotta hogy ha valamit módosítanak egy locsin akkor az egy rakás szar lett azonnal....
Képekről és egy leírásról ítéletet mondani tökéletesen kimeríti a foteltudós kategóiát nálam :)
Főleg az bosszant mikor felteszek egy kérdést, és a válasz helyett mellébeszélést kapok..
Lásd korábban - > "mekkora nyomatékkal kell lehúzni a termosztát csavarját?" válasz -> "nem tudsz meghúzni egy csavart??? Há' ne szakítsd bele, ha ezt nem tudod ne szerelj"
Nem babám, a válasz: x NM
Ha nem tudod a választ ne oktass ki csavarok meghúzásáról :)
Amit azért még hozzátennék hogy az iskolában nálunk nem volt olyan hogy "érzésre húzd meg"
Nem célom kirobbantani vitát, ez olyan fogadj isten - adjon isten szitu.
Ha valakibe bele áll valaki, ne lepődjön meg ha jön a válasz :)
Na de jut eszembe, "csipsztuning" témához csak egy hozzászólásom lenne. Sok öreg innen a fórumról a revlimit.gr csapattal csináltatta ezt a sokak számára ismeretlen dolgot.
A régi motorosok ezen a fórumon meg fognak benne erősíteni hogy ez nem az a csipptuning amit a jóska gyerek beszívva bele böfög.
A "gyüttmentek" pedig használják a keresőt :)
És igen gondolom a stilusból leesett, én hírdetem.
Sziasztok egy kérdésem volna hozzátok már biztos hogy volt róla szó de az én hibámra nem találtam infot a forumon
szoval az a gondom hogy elindulok az autoval és kb 5-10 km megtétele után elmegy a szervom ujrainditás után birja akár 200 km is de ezt csinálja minden nap indulás után már vagy 3-4 honapja.
a kormány nem remeg nem zug semmi hibát nem észlelni talán olyan mintha egy kicsit balra huzna az auto
Sziasztok
170ezerhez érek lassan a kicsikével, és az lenne a kérdésem kell-e valami nagyobbat szervizeltetni rajta? (Illetve hogy érdemes-e)
Gyújtógyertya, folyadékok stb alap..ezeken felül esetleg?
Kuplung kinek mennyit ment el? Elvileg ezen még gyári, legalábbis cseréről nem tudok, és tesz is a dolgát :)
De, sok. Évi 6000 km, havi 500, az nagyon sok városi üzemet jelent, ez legalább olyan sokat kivesz az autóból, mint ha kétszer annyit menne autópályán. Persze szívesen hinnénk, hogy 4 hétből 3 hétig állt, a többin meg tempolba és rokonokhoz jártak vele az ország másik felébe, amúgy meg garázsban óvták, de ez többnyire rózsaszínű állon. Persze csodák azért vannak! :)
Ráadásul az nem egy erőmű, én elkerülném. Kivéve, ha szintén havi pár 100 km-re kell, és előzni eszedbe se jut. De akkor meg ott leszel, hogy 5 év múlva is alig lesz benne km, de a kutya se fogja elhinni... Nehéz ügy ez.
Persze egy próbát megér, már csak hogy összehasonlítsd a piac többi darabjával.
Kérdés hogy neked megéri-e. Nem olcsó az tény, és itt jön egy nagybetűs DE.. Ha minden rendben van vele, az állapota szalonszerű akkor megéri többet fizetni a nyugalomért ami a jó állapottal és megbízhatósággal jár. Én kifizetném.
Köszönöm! Valamint lenne mégegy kérdésem. valamilyen oknál fogva nem világít az első kettő ködlámpám, a ködzáró pedig igen. Ennek mi lehet az oka? az izzók jók bennük.
2009.09.havi egy gazdás Grande Punto 1.2 8V Actual 62000km-el sérülés mentesen -- rendszám alapján le lett ellenőrizve az ügyfélkapun -- Téli gumikkal szerelve acélfelnin, tartozék a nyári gumik alufelnivel! Ezért sok az 1.1 millió?
Tartsd egy kicsit feljebb a fordulatszámmérőt. A 90 lovas motor 1800 körül kezd el élni. "Ugyanaz a motor" Hát nem, más a turbó, més a szoftver, szóval nem ugyanaz. A kettős tömegű is hálás lesz ha nem kínzod 1500-on.