Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nemtomika Creative Commons License 2020.02.14 0 0 122584

Akku,esetleg testkábel,pozitív főkábel ......

Előzmény: 1.3 JTD (122581)
grande645 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122583


A borostyánsárga színű általános hibajelző lámpa az alábbi esetekben világít (FIAT modellek):

- motorolaj nyomásérzékelő jeladó hiba,

- a külső világítás üzemzavara,

- tüzelőanyag hozzávezetés zárt állapota (ütközési inerciakapcsoló),

- esőérzékelő jeladó hiba,

- ultrahangos parkolási érzékelők hibája,

- gumiabroncsnyomás érzékelő rendszer hiba (pl. ha olyan kerék is van, melyben nincs jeladó),

- dízel részecskeszűrő eltömődött (például FIAT Multijet).

Előzmény: 1.3 JTD (122581)
Airbag. Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122582

Motorolajnyomás-érzékelOE
hibája
A figyelmeztetOE lámpa kigyullad a
motorolajnyomás-érzékelOE mıködési
zavarának észlelése esetén. A lehetOE
leghamarabb keressünk fel egy Fiat
márkaszervizt a hiba megszüntetéséhez

 

A könyv ezt irja erre a visszajelzőre.

Előzmény: 1.3 JTD (122581)
1.3 JTD Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122581

1.3 JTD Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122580

Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni.

1.3 jtd 90 le grande puntoról van szó.

Ma kivillant a sárga háromszög,felkiáltó jellel lámpa a műszerfalon.

Az autó nem indul és az önindító sem teker.

Esetleg van valakinek ilyennel tapasztalata?

Papo99 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 122579

Sziasztok!

Van egy 2013-as Diesel Lineam. A következő a probléma: időközönként világít a idításgátló és a akkumulátor töltést jelző lámpa , ilyenkor egy pillanatra elmegy az aram, ill. a távirányítós kulcsal előfordul, hogy nem tudom nyitni az ajtót. Az szerelő generátor hibára gyanakodott, de a generátor cseréje után is fenn áll a probléma. Valaki találkozott már ilyennel?

vboszi77 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 122578

Sziasztok,

Van egy 2008-as, 1368 cm3-is, benzines Fiat Grande Puntom. Egy ideje azt csinálja, hogy váltáskor, a kuplung benyomásakor felpörgeti a fordulatszámot kb. 30-ig, vagy alig lépek rá a gázra, de akkor is felpörgeti a motort. Általában már kb. 30 perce megyek vele, amikor elkezdi csinálni és változóan kb. 5-10-20 percig csinálja, aztán mintha semmisem történt volna, tökéletesen működik tovább az autó. Az autószerelőmnek említettem ezt, de azt mondta, hogy nem tudja, mitől lehet ez. Esetleg valaki tapasztalt már valami hasonlót, vagy ötletek, hogy mitől lehet ez a probléma? Engem ez nagyon idegesít, és nem hiszem, hogy ez az autónak is jót tenne. A válaszokat előre is nagyon köszönöm.

Varshi Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122577

Vrööööööm!

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.29 0 1 122576

Meg lettem szólítva eme remek elmefergetegben. Szóval akkor: 

Különvözőek vagyunk különböző preferenciákkal. Ezért nekem az az autó ahogy kinéz plusz a ”csippelés” nem szimpatikus. Mert azt vallom hogy ami a gyárból jön ki az a legjobb kompromisszum. Tartósság, esztétika, kényelem, gazdaságosság, menetdinamika stb. terén. Ha valamihez hozzányúlunk javító szándékkal, akkor az valaminek a rovására fog menni. Aztán persze azt is igyekszünkkijavítani és már rajta is ülünk a nagy körforgón vagyis egy vágtelenített folyamatba kezdünk bele. Nálad pozitív dolog a 120 helyett 180 LE, mit kezd ezzel a futómű pl.? Szegény Grande ebből elég butácskát kapott. Ott a döglött kormányzás is, a magas kasztni amik nem jó alapok a tuninghoz. Szóval lehet ez az alakítgatósdi remek projekt, de ez a te hobbid, a te dolgod, ne várj mindenkitől elismerést érte. Az ár meg olyan kérdés hogy amennyit adnak érte annyit ér.

Csavarmeghúzás: Én még nyomatékkulcs nélküli világban szocializálódtam, szóval engem hidegen hagynak a Newtonméterek, pláne olyan kötéseknél amiknél igazán nélkülözhető. Oké hogy neked kell a precizitás, ezért van nyomatékkulcsod, de vajon hitelesíteni szoktad-e? (Hát persze) mert anélkül nincs értelme precizitásról beszélni. Ha pl hengerfej csavart húzol ott lényeges a Nm. Termosztát háznál nem létkérdés, kivéve ha tényleg nem tudsz okoskulcs nélkül csavarozni. Nem akarok ellenséges kommenteket, mert nem ez a cél, hanem épp az összetartás. Ha úgy érzed megbántottalak, kérlek ne haragudj!

ThePretorian Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122574

Legyen neked igazad cimbi :)

Előzmény: laciipacii (122573)
laciipacii Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122573

Pajti, en nem tudom mi a gond nalad, de ha mar a nagy tuning kozbe nem sikerult venni egy Haynes manual-t (vagy ra guglizni) ahol le van irva hogy mit merre hol hany nm kell meghuzni, es azon felhuzod magad, hogy nem kapsz valaszt egy publikus forumon az nem az en problemam…

Hirdetni hirdetheted, bar en azt hittem az eladas a cel xD

Biztos vagyok benne a gorogok a demokracio utan megalkottak a csipsztuning 2.0-at ami megbizhatobb mint a gyari abarth de az ilyen autot nagyreszt a fast&furious gyerekek kedvelik, beloluk meg nem sok van itt. Szvsz, meg amugyis kihalo fel, fuggetlenul attol, hogy az auto jo/nemjo

Előzmény: ThePretorian (122572)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.29 -2 0 122572

Nézd...

Négy darab japan racing jr3 felni, 4 db toyo r888, és egy teljes 304SS anyagból készült rozsdamentes rendszer árából pont kijön egy lefingott multijet grande.

Ezek a tárgyak van akinek értéket képvisel, van aki  röhög rajta.

Ezt tudomásul veszem. 

Át lett építve abarth esseesse verzióra. Sokaknak ez sem jelent semmit. Sőt egyenlő a boyracer kategóriával.

Ezzel sincs semmi baj. 

Minőségi anyagokból hozzáértő szakemberek csináltak belőle egy 180 lovas verziót ami 3 éve tökéletesen üzemel. Aztán jönnek a "laikusok" "fotel mérnökök" akik azt hallották a haver szomszédjának a barátnőjének a szobatársától aki a totalcaron azt hallotta hogy ha valamit módosítanak egy locsin akkor az egy rakás szar lett azonnal....

Képekről és egy leírásról ítéletet mondani tökéletesen kimeríti a foteltudós kategóiát nálam :)

Főleg az bosszant mikor felteszek egy kérdést, és a válasz helyett mellébeszélést kapok..

 

Lásd korábban - > "mekkora nyomatékkal kell lehúzni a termosztát csavarját?" 
válasz ->              "nem tudsz meghúzni egy csavart??? Há' ne szakítsd bele, ha ezt nem tudod ne szerelj"

 

Nem babám, a válasz: x NM 

 

Ha nem tudod a választ ne oktass ki csavarok meghúzásáról :) 

Amit azért még hozzátennék hogy az iskolában nálunk nem volt olyan hogy "érzésre húzd meg"

 

Nem célom kirobbantani vitát, ez olyan fogadj isten - adjon isten szitu.

Ha valakibe bele áll valaki, ne lepődjön meg ha jön a válasz :)

 

Na de jut eszembe, "csipsztuning" témához csak egy hozzászólásom lenne. 
Sok öreg innen a fórumról a revlimit.gr csapattal csináltatta ezt a sokak számára ismeretlen dolgot.

A régi motorosok ezen a fórumon meg fognak benne erősíteni hogy ez nem az a csipptuning amit a jóska gyerek beszívva bele böfög.

A "gyüttmentek" pedig használják a keresőt :)

 

És igen gondolom a stilusból leesett, én hírdetem.

További szép napot mindenkinek :)

Előzmény: laciipacii (122570)
Samott Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122571

Ez a te kocsid, nem? :) Egyebkent realis aron adod, meg nyilvan alkudni fognak meg belole, de a tobbit is ennyire tartjak.

Előzmény: ThePretorian (122569)
laciipacii Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122570

viccelsz? le van irva hogy modositott/irhato ecu van az autohoz.

 

a moshato szuro, meg egyedi kipuff meg ajandek:D

Előzmény: ThePretorian (122569)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122569

Ezt kifejtenéd kérlek részletesebben?

a boyracer rendben van, de ez a “biztosan csippelve van” dolog, ezt szeretném megérteni :)

Előzmény: Énvagyok148V (122568)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.28 0 0 122568

Én bottal sem piszkálnám ár ide vagy oda. Tipikus boyracer autó. Valszeg csippelve is van.

Előzmény: ThePretorian (122566)
nemtomika Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122567

onindito.hu keresd őket !

Előzmény: pajti11 (122565)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122566
pajti11 Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122565

Sziasztok egy kérdésem volna hozzátok már biztos hogy volt róla szó de az én hibámra nem találtam infot a forumon

szoval az a gondom hogy elindulok az autoval és kb 5-10 km megtétele után elmegy a szervom ujrainditás után birja akár 200 km is de ezt csinálja minden nap indulás után már vagy 3-4 honapja.

a kormány nem remeg nem zug semmi hibát nem észlelni talán olyan mintha egy kicsit balra huzna az auto 

1kabo1 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 122564
Sziasztok
170ezerhez érek lassan a kicsikével, és az lenne a kérdésem kell-e valami nagyobbat szervizeltetni rajta? (Illetve hogy érdemes-e)
Gyújtógyertya, folyadékok stb alap..ezeken felül esetleg?
Kuplung kinek mennyit ment el? Elvileg ezen még gyári, legalábbis cseréről nem tudok, és tesz is a dolgát :)

Köszi!
Varshi Creative Commons License 2020.01.22 0 0 122563

Nincs.

Előzmény: nemszabad (122561)
Varshi Creative Commons License 2020.01.22 0 0 122562

De, sok.
Évi 6000 km, havi 500, az nagyon sok városi üzemet jelent, ez legalább olyan sokat kivesz az autóból, mint ha kétszer annyit menne autópályán. Persze szívesen hinnénk, hogy 4 hétből 3 hétig állt, a többin meg tempolba és rokonokhoz jártak vele az ország másik felébe, amúgy meg garázsban óvták, de ez többnyire rózsaszínű állon. Persze csodák azért vannak! :)

 

Ráadásul az nem egy erőmű, én elkerülném. Kivéve, ha szintén havi pár 100 km-re kell, és előzni eszedbe se jut. De akkor meg ott leszel, hogy 5 év múlva is alig lesz benne km, de a kutya se fogja elhinni... Nehéz ügy ez.

Persze egy próbát megér, már csak hogy összehasonlítsd a piac többi darabjával.

Előzmény: Móncsa (122557)
nemszabad Creative Commons License 2020.01.22 0 0 122561

Sziasztok! Van az 1.3-as 75 lovas jtd Grandéban kettőstömegű? Mert az alkatrész kereső oldalakon

nincs rá találat....

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.21 0 0 122560

Kérdés hogy neked megéri-e. Nem olcsó az tény, és itt jön egy nagybetűs DE.. Ha minden rendben van vele, az állapota szalonszerű akkor megéri többet fizetni a nyugalomért ami a jó állapottal és megbízhatósággal jár. Én kifizetném.

Előzmény: Móncsa (122557)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.21 0 0 122559

Biztosíték, relé, kapcsoló. Első körön.

Előzmény: Levanthey (122558)
Levanthey Creative Commons License 2020.01.20 0 0 122558

Köszönöm! Valamint lenne mégegy kérdésem. 
valamilyen oknál fogva nem világít az első kettő ködlámpám, a ködzáró pedig igen. Ennek mi lehet az oka? az izzók jók bennük.

Előzmény: Énvagyok148V (122554)
Móncsa Creative Commons License 2020.01.19 0 0 122557

Sziasztok!

 

2009.09.havi egy gazdás Grande Punto 1.2 8V  Actual  62000km-el sérülés mentesen -- rendszám alapján le lett ellenőrizve az ügyfélkapun  -- Téli gumikkal szerelve acélfelnin, tartozék a nyári gumik alufelnivel!  Ezért sok az  1.1 millió?

 

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.16 0 0 122556

Ha nem bowdenes akkor meg a mozgató mechanika szorulhat pátyolgatásra vagyis szétszedés, tisztítás, kenésre.

Előzmény: gufo (122555)
gufo Creative Commons License 2020.01.16 0 0 122555

Kösz az infót.Körbenézem.Már nem bovdenes.

Előzmény: Énvagyok148V (122552)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.15 0 0 122554

Tartsd egy kicsit feljebb a fordulatszámmérőt. A 90 lovas motor 1800 körül kezd el élni. "Ugyanaz a motor" Hát nem, más a turbó, més a szoftver, szóval nem ugyanaz. A kettős tömegű is hálás lesz ha nem kínzod 1500-on.

Előzmény: Levanthey (122553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!