Ja az Xtremenek nagyonn szép a fej idoma meg a fényezése ( az enyémnek is :)))
Kényelemről : meg lehet szokni 80Km/t simán lenyomok vele egyhuzamban , csak az ülás vékony, de ez krosszmotoroknál/supermotonál természetes .- ezért ,,vannak helyzetek mikor pöcstörő" szoval szerintem azért elég jó .
A futómű szerintem jó , PAIOLI elöl hátul ---- szinte az összes 50es krosszon ilyen van . Nekem robogó után nagyonn jó volt és földutakonn / könnyűterepenn is nagyonn jól megy .
tapasztalat : a csajok odavannak érte , értünk ( én + motor :))
Tegnap voltunk a red robogónál és úgynéz ki hogy egy xtremet veszünk, ez annyiba külömbözik a tiedtől hogy van benne ford.szám mérő, és más a fényezése meg aa matricázása és a fejidom, krómozott kipufogóvég, és asszem ennyi a külömbség....
Az 3 gépbe szerintem ugyan az a motor van , esetleg kis változtatás a DRD-n van . De a teljesítményük ugyan az mind3 gépnek : 8,5 Le / 9000 min -nál
Szóval a motorjuk ugyan az.
Az X-Race az alapverzió , ez a legolcsóbb ( nekem ilyenem van )
Az Xtreme az teljesen az Xrace csak ha jól tudom elektromos Km órával és más fejidommal . A többi ugyan az rajt mint az Xracén : a váz , első hátsó teleszkóp stb. és csak egy kicsit drágább az Xracénél
A DRD EDiton az már sokban különbözik az alapmodeltől : a fékek az első hátsó teleszkóp , kipufogó , felnik ,........ . Ez a csúcsmodell , versenykiszerelés :)) De a váz és a motor ebben is ugyan az mint a többiben , tehát a teljesítmény is annyi mint a többibenn . Azt hallottam hogy a DRD elmegy lejtőnn 100 km/h t
Ez a motor már sokkal drágább mint a másik 2ttő .
Ha most vizsgázol 50esre akkor már 2-3 év és 125ös....nagymotorra is vizsgázhatsz . Szoval ez a motor 2-3 évig kell ezért nem érdemes nagyonn DRD- t venni .
Én most teszem le a kismotorvizsgát! Egy derbi supermotot szeretnék venni. Az lenne a kérdém hogy a 3 derbi supermoto között csupán külsőleg van külömbség vagy a mocijuk is más????
Énnekem úgy van hogy indulásnál felrakom 1 be utána húzok egyet és rögtönn 2. ba . 3.ba kb 30-35km/h aztán 4. be 40km/h 5.be 50Km/h és rakom 6.ba ahol végig 80 ig utána raknám 7.be de az nincs :)
Az enyém is hátszéllel ment 85-90 et de utánna leblokkolt . ezér maradok a max 75 nél - így a motor is tartósabb lesz.
Cseréltem elöl lánckereket, 11-13-asra. Talán még jobban is gyorsulok, tovább van abban a tartományban, ahol jó! Mostmár városban fel sem kell váltanom 6-ba. Nem kell folyton váltanom.
Az eddigi 55 helyett elég, ha 68-70-nél rakod a 6-ot. A végseb az 10 km/h-val megnőtt. Most enyhe hátszélben még a 85-öt is megüti! Egyedül 1-ben lett szarabb.
Jobban kell pörgetni, hogy elinduljon, aztán visszaesik a ford., gondolkodik, aztán indul csak meg..
Nem lehet a folyamatos kapartatást csinálni vele annyira, mint az előzővel.
Terepen viszont állat lett a 2-3 pont királyul használható, "bazi erős!"- "Túrázni" is jobb.
Na ma, ha minden jól megy, akkor rárakom 13-as lánckereket a 11-es helyett. Annak a végseben kb 12 km/h-t kellene dobnia! Így a végem 87 lenne. meglátjuk mennyi lesz! És mennyivel lesz gyengébb....
ja - én is földutazni szoktam ,az nagyonn élvezetes
párszor már a crosspályán is megúsztattam ( csak a gyerekpályán :))) ott is jól megy csak szarul tapad a kerék ezér sokkal jobban kell a motort pörgetni mint aszfaltonn.
Meg a kavicságy ban csapatni - az nagyonn jó - szórni a kavicsot mindenfele , az a kedvencem
Most épül nálunk a supermotopálya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . haverék építtik a crosspályájuk mellé . az lessz ám a móka :))) lenne már kész...
most még addig marad a parkoló ,az se rossz
holnap megyek osztálykirándulni 2napig nemleszek ,2nap no motor :(