"Kérlek ne is válaszolj, mert átveszem a mentalitásod és elkezdek jelzőzni én is" ezt Te írtad,erre válaszoltam"meg kell várnom az engedélyed a hozzászólásra. Hát nem kedves barátom szereptévesztésben vagy."Remélem most már érted!Érted? Ismerős a leoltani kifejezés,de inkább használd a társaságodban,ott ez a színvonal.
Látod Ti veteránok hoztátok ezt a stílust ebbe a topicba, egyedül Ti tehettek róla, nem a véletlenül tanácsot kérni beeső.Miért kellene megvetned, mert felhoztam a faluk-falvak párost? Tisztában vagy a megvetés jelentésével?
no utoljára hátha megvilágosodsz, aztán kapod az ikszet.
Etniezről annyit, némi képe lehet pöcsköszörű ügyben, 4 évet futárkodott velük Londonban...
eztTe írtad Ötzinek :
Miért nem nagyobb motort vesztek a virításhoz?
erre írtam neked hogy milyen nagyobb motorjaim vannak. (nem három volt, hanem tízes a szám) nem dicsekvés hanem információ és nem virításra tartom hanem használatra.
Mivel számodra a virítás fokmérője a motor nagysága, az sajnálatos módon a frusztrációd mutatója is.
ja mellékes infóként: '72 óta motorozom összesen 2x fektettem el motort, egyszer még friss jogsival esőben vészfékezve, másodszor pár éve egy kanyarkijáraton elfolyatott gázolajcsíkon.
Sajnálom a Barátod, nekem is volt ilyen, de ez nem jelenti azt hogy be kell parázni és abbahagyni.
A kis gyűszűddel ugyanúgy elérhet ez a "szabályos" sebességed ellenére
majd ezt is Te írtad:
Akkor válaszolj csak, ha érdemben is tudsz mondani valamit!
most pedig nekem írtad:
meg kell várnom az engedélyed a hozzászólásra. Hát nem kedves barátom szereptévesztésben vagy.
akkor most ez hogy is van? Te megmondod hogy nem mondhatom, szerintem nem én tévesztettem szerepet, de ki a tökömet érdekelnek a kilométereid, főleg autós, ebben a motoros fórumban nem erről szól a történet.
Szomorú hogy nem ismerős a leoltani kifejezés számodra, én így 63 évesen is tudom értelmezni és megfelelően használni is. Ha kicsit képezed az elméd neked is sikerülni fog.
most pedig itt a végleges vége a köztünk lévő "információcserének" mert látom elég szelektíven sikerül csak feldolgoznod.
Falukban-falvakban.Picit törni magyar,de azért nagy az ablak:-).mi a mazochizmus abban, ha valaki 50-es táblánnál 50-nel megy.Magyarázd el kérlek!"2T-vel udvarias dolog előre sorolni, ezt már tudom.
Kulturált hozzászólás "leszarom "! "A stílus maga az ember!"
A P20 -as óta nagyot nőtt a monitor, de a hozzávaló szoftver nem,legfeljebb a zsebed!
Utoljára az óvodába hallottam ilyen dicsekvést, bibi nekem három motorom volt és legszarabbat a BMW-t eladtam. Ez ám a valami!
Etniez rettenetes stílusban osztotta le a tanácsra várót,meg kell várnom az engedélyed a hozzászólásra. Hát nem kedves barátom szereptévesztésben vagy.
Kérlek írj már hivatalos dolgot,hogy a Ti "kultúrátokon" kívül hol elfogadott a magyar nyelvben a" leoltottad,leszarom".Nem frusztrál a robogóm ilyenre volt szükségem ilyet vettem, nem szar BMW-t,amit mindenki tudomására kell hozni,mert nem akkor egyébként nem lehet felvágni vele. A robogóm végsebessége 65-70 km,de betartom a szabályokat,mert lakott területen használom többnyire és ez a plusz 15-20 km bőven elég.
Ezt frusztrál dolgot beszéld meg a dilidokiddal,segíteni fog.Nem vindikáltam a jogot ,hanem tényként megállapítottam,ez jött le hozzászólásaidból,hiszen egy 95 LE-s BMW-det elkellet adnod,mert szar. Tudod 1433300-km-rel a hátam mögött én másképp látom a gépeket és a közlekedést. Nem vagyok,voltam gk.vezető, ezt mind komoly kategóriájú autókkal tettem,de sajnos BMW nem volt közöttük,nem volt rá igényem:-), én más ember vagyok,hogy a bömösök közé tartozzak. A motorozást KTM túramotorral kezdtem,de a legjobb barátom nagyon korai elvesztése óta nem ültem nagy motoron és nem is fogok.
Találtál egy fórumozót aki nem állt be a nyájadba bégetni. Ez a "kérlek ne válaszolj" az én billentyűzetemről még korábban nagyon felidegesített,de csak az a valami ami Tőled származik és bólogatnak hozzá az"elv"társak!
Meglett a megoldás, az Adiva Ad200 motorja SYM , a SYM-en belül a HD200-ban alkalmazzák, amely motort árulták Peugeot LXR200 néven is.
Injektoros-vízhűtéses.
A hazai SYM kereskedő 2000km-kén javasolja az olajcserét, 10W40 Motul olajjal ( én most Expert MB - t fogok beletenni ).
Egy gyári légszűrő bele 12.500Ft, utángyártott van 2500/db-ért.
A motor vashengeres, nagyon kényes a bemelegítésre, amíg nem mozdul ki a vízhőfok mutató tilos vele elindulni, ha nagyon jót akarunk a motornak, meg lehet várni a teljes bemelegedést indulás előtt.
A konkrét motor, ami most hozzám került, egy Adiva AD200 2009-ből, 11.000-nél áll a mk mutató, ami hihetőnek tűnik a motor állapota alapján, szépen indul, szép hangja van és egészen jól is megy, sokkal jobban, mint az első generációs Adiva a 150-es Piaggio blokkal.
( Ezeket ugyan nem kérdezte tőlem senki, de gondoltam hátha jól jön majd néha valakiknek a jövőben, ha ezen motor(ok) közelébe kerülenek... )
Tudtam mit veszek egy 280 kilós 95 lóerős túramotort.
Ezek nem arról szólnak hogy ráülök körbekarikázom a teret és megállapítom a végső konklúziót. Nem közértbe futkosós meg városban villamost helyettesítő kínzóeszközről beszélünk.
Itt az van hogy felcuccolsz felültök rá és nekiindulsz egy több száz(ezer) kilométeres túrának aztán kiderül hogy alkalmas e arra amit elképzelt az ember.
Igen a hetvenes években elég volt nekem is a P20 a maga tizenpár lóerejével.
A mazochista jelző az én hozzászólásomra írt válaszban jelent meg.
És? Leszarom. Etniez viszont nem a Te hozzászólásodra írt mégis leoltottad.
Még egyszer megkérdezem ki a fasznak képzeled magad és hogy merted vindikálni magadnak a jogot hogy engem nagyképűnek , butának titulálj? Nagyon sajnálom hogy frusztrál a robogód amit azért tartasz mert spúr vagy egy jogsit csinálni és egy venni normális járművet, de megideologizálod miért jó hogy annyival tud menni mint a megengedett.
Kérlek ne is válaszolj, mert átveszem a mentalitásod és elkezdek jelzőzni én is
Egyébként azt a gyenge szar BMW-t miért vetted meg,ha igaz az állításod róla?
elmondtam, jó ára volt, szükségem volt rá, és vélemény is tudtam róla alkotni.
Te bezzeg próba nélkül is biztos tudtad volna.
A fórumnak a címe egyszerű, így senkit nem jogosít fel arra, hogy leszólja azokat...
A fórumnak a címe egyszerű, így senkit nem jogosít fel arra, hogy személyre szóló jelzőkkel illessen számára ismeretlen embereket.
szerinted azért mert olvastál egy általános kijelentést hogy vannak mazochisták, (amit azonnal magadra húztál) feljogosít arra hogy butának, stb. tituláld a beszélgető partneredet?
Én kifejezetten veszélyesnek tartom a robogót pl. így 40-es végsebességre lefojtva. Naponta többször akarnak kivégezni, aki ezt kitalálta reggeltől estig a Soroksári vagy a Váci úton járatnám egy ilyennel. Hiába szabály ez, egyszerűen forgalmas nagyváros nagyobb útjain életveszélyes, vagy legalábbis jóval veszélyesebb 45-re korlátozottan, mint ha fel tudnám legalább megközelítőleg venni vele a forgalom 60 körüli ritmusát. Ha mégsem így lesz, majd mondom, a héten remélem el tudom vinni az első szervízre ahol megszüntetik ezt a "problémát" meg megcsinálják a kötelezőt. Peremkerületekben, kisebb mellékutcákban, vidéken oké lenne, de ahol jórészt használom, ott horror, taposnak, tolnak, passzíroznak a kocsik a járdaszigetbe, pedig már majdnem azon megyek és még úgy is.
Talán,ha megérted a leírtakat, akkor rájössz,hogy a mazochistát nem én írtam le.
A véleményemet továbbra is fenntartom, fórumtársunk tanácsot kért egy robogó vásárlásához egy lehetetlen összegből és egy kivételével kiosztottátok "hozzáértők".
Egyébként azt a gyenge szar BMW-t miért vetted meg,ha igaz az állításod róla?
Biztosan nem tudnának olyan árat kínálni, amiért egy gyenge szar motort megvegyek, az összes leírt indokaid ellenére(márkafanatikusok véleménye(kabaré),számít ez valahol?).
A fórumnak a címe egyszerű, így senkit nem jogosít fel arra, hogy leszólja azokat akik robogójukat arra használják amire tervezték és úgy ahogyan kell a szabályoknak megfelelően.
Aztán ha valahol hatvan, neadjisten hetven a megengedett?:)
Plusz az sem mindegy, hogy mennyire gyorsul. Egy 2T simán elpörög annyira állóból az autók elől, hogy ne akarjanak az ember seggébe állni, egy 4T meg nem. így meg előre sorolni sem udvarias dolog vele. Falukban, kisvárosokban, nyugodtabb útvonalakon esetleg nincs különösebb hátránya, de hogy mazochizmus-e, az nagyban függ attól, hogy hol használja az ember.
A megengedett 50-nél nyugodtan megy ötvenet, attól még senki nem lett mazochista,ha betartotta a szabályokat!
Te ellenben ezzel a hozzászólással csak buta lettél! Miért nem nagyobb motort vesztek a virításhoz? Lehet majd sopánkodni, ha egy autós másképp látja az erőviszonyokat!Akkor válaszolj csak, ha érdemben is tudsz mondani valamit!
Közlekedésre tökéletesen elegendő, tudom elmarad a virítás:-), ami számotokra a leglényegesebb. Lakott területen teljesen elég a teljesítmény, minimálisra csökken a különbség. Sokan vagyunk akik közlekedésre használjuk a robogónkat:-)
A stílus ellenére az a helyzet, hogy a 4T-k 3-3,6 lóerősek, a 2T-k meg 6-7,6 lóerősek (Honda-Minarelli-Piaggio vonalon). Ezt nevezhetjük releváns különbségnek.
Semmilyen más jelet nem látok az írásjeleken kívül, így nyugodtan komolynak gondolhatom ezt a sok hülyeséget amit ide borítottál. Miért is nem mennek a 4T-ék,hány gép használatából származik az aranyköpésed? A 2T-ék büdösek, próbálj a kipufogótól előrébb ülni, biztosan más lesz a véleményed:-) Tanácsért fordult a fórumhoz és nem a hányadék stílusodért, bölcsebb maradhattál volna ha hallgatsz!