Az Ali-n 7-körül van az ára, nekem a Jettán is szórakozott az anyósülésnél, kiszedtem a gumidugót az ajtóból, ott látható egy piros bizgentyű. A gumidugóba beleragasztottam egy műanyagdarabot olyan 2cm körül. Azóta jó.
A motor végállásban bedöglik, a bizgentyű, ha kicsit meg van nyomva akkor nem éri el a végállást és a motor vissza tudja húzni. De! Ha túl nagy a műanyagdarab akkor bezár és nem tud kinyílni, úgyhogy pontosan el kell találni a méretet, épphogy egy picit kell csak eltartania.
Sziasztok, van egy Golf V (2005 1.6BGU) autóm, elszántam hogy rakok bele kilépőfényt sikerült is az első kettő ajtóba de hátulra nem sikerül, a kódolással nincs gond jó a kód. az a probléma hogy videóban 4.14. pinbe dugja de nekem a 14.-ben van egy kábel, valaki aki nagyon ért hozzá segítene? :) Köszönöm hogy elolvastad.
Sziasztok van egy 1.4 16 v Golf 4 -em .. abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy tudja e valaki miért csinálhatja az autóm azt ,hogy kb 10km megtétele után bevillan az olajlámpa ,leesik a fordulatszámmérő és az autó leáll !! Ha ujra akarom imdítani akkor többszöri probálkozás után elindul , de ujra ugyenezt csinálja .. Elvittem villamossági szerelőhöz is aki rátette a számitógépre kijelezte a fordulatszámmérő jeladó hibát , de a szerelő átbaszott kifizettem a semmire 20 ezret .. a jeladót nem cserélte mert állitólag le kell bontaniba váltót hogy hozzáférjen ! Laikus vagyok ilyen téren szerintetek mit csináljak ???? Köszi a válaszokat
igen 2005. 12 havi. esetleg egy elérhetőséget ha tudnál adni lehet könnyebben tudnánk beszélni vagy irok egy emailt és akkor ott megirod privátba az elérhetőséged
Ha belemegy a kábelkötegbe, akkor csípd el, meg az újat és kösd/ forraszd össze a vezetékeket. 2006 előtti a golfod? Küldj egy évjáratot és megnézem kapcsolási rajzon.
Szia! meglett a probléma de sajnos nem hárult el mert amit te mondtál h lenni kell egy két pólusu csatlakozónak az nekem nicns hanem az ami leszakadt vagy le lett vágva a zárszerkezetnél a ki jeladóról az nekem a bal odlali fényszóró nagy csatlakozójába megy bele. egy helyen ez a 2 kábel már összevolt adva mert sztem leszakitották vagy nemtudom mit kókányoltak össze. na már most találtam szerkezetet is ujat valamint bontottatt de az mind a gyári állapptába van vagyis a jeladóból kijövő kábel végén ott a csatlakozó amit teis mondtál de nekem nincs mivel összedugni...és ilyenkor mi a teendő vagy h tudnám én azt megoldani? köszi a választ előre is
szia! amiket leirtam azokat nem a kisujjamból találtam ki hanem nekem ezt mondták. az ugynevezett "szerelő" meg akiről azt mondták hogy jó, nekem azt mondta h vigyek neki egy uj komfortelektronikát az se baj ha nem pont ugyanilyen ami ebbe van mert vmit nekem átír rajta és fog működni. a xenon az nem gyári volt hanem utólag belerakott így lámpa mosóm nincs és erre mondta h a magasabb feszültség miatt az ablaktörlőjét kiütötte. az ablaktörlő motor tuti hogy jó mind a régi mind az új mert mikor megvettem az újat és azse működött kilett próbálva egy másik golf 5 ön és ott müködött az új valamint a régi is. amiket leirtál azok jók ki fogom próálni hátha segít de már igyis többet segitettél mint ezek. még annyi h a szervizbe annyit mondtak ahova legelőször vittem hogy géppel megnézték és a kapcsoló adja minden funkcióról a jelet de a motorig nem megy el valamiért.
Köszönöm a segítségedet remélem fogsz tudni segiteni mert az nemlenne rossz ha működne :)
A xenon kiütötte a komfort elektornikát :) ez vicces. Mielőtt kicserélték a motort, egyáltalán mértek feszültséget, hogy a motorig eljut-e? Komfort elektronikából 1 van, a kesztyűtartó mögött, az vezérli az ajtókat, semmi köze az ablaktörlőhöz vagy a xenonhoz. Az ablaktörlő motor az engedélyező jelet a központi hálózati vezérlőből (J519, sofőr oldal/pedálok felett) kapja. A működéséhez szükséges áramot a motortérben lévő biztosíték tábláról a 31 vagy 19es, 30A-os biztosítékon keresztül kapja. A xenon miatt van lámpamosód is, ha az sem működik akkor a motorháztető zárjában a mikrokapcsolót ellenőrizném le. Úgy is kiiktathatod/ tesztelheted, ha a zártól balra a hűtő felső sarkánál széthúzod a kapcsoló 2 pólusú csatlakozóját. Ugyanis ha nyitva érzékeli a motorháztetőt akkor nem működik az ablaktörlés.
Sziasztok! Egy golf 5 ről lenne szó, 1.9 pdtdi Bkc. Egyik pillanatról a másikra elromlott az ablaktörlőm. A motorja 2x lett kicserélve azt gondolván h az okozza a hibát, de nem. Egy villamossági szerelő aztmondta h a xenon kiütötte a komfort elektronikát ami vezérli az ablaktörlöt. Ha valaki tudna segíteni hogy most melyiket kell cserélni ami a kormányoszlop mellett van vagy ami a kesztyűtartónál azt megköszönném vagy esetleg vmi ötlet h mi lehet a hiba vagy valaki találkozott e már ilyennel. Ja hozzáteszem 2 helyen is volt szervizbe..kifizettem a munkadíjat a hibafeltárást és a végén úgy jöttem el hogx "nagyon sajnáljuk de nemtudjuk mi okozza a hibát". Műszerrel meglett nézve a kapcsoló a motor minden más működik és ezért gondotlam h a komfort modul a hibás na de melyik. köszönöm a válaszokat.
Ahogy öregszik/ használva van az alkatrész úgy mennek sorba tönkre. Általában a zárban a motor megy tönkre, elkopik a szénkeféje. Esetleg egy mikrokapcsoló meghibásodás.
Olyan hiba jelentkezik 2008as Golf V 1.6fsi-n, hogy néha hidegben 2-3000es fordulatnál bedadog és ha nem veszem el a gázt teljesen, felvillan kb 3szor a check engine, az asr visszajelzo pedig folyamatosan világít utána míg le nem állítom és újra nem índítom az autót. Ha a gázt teljesen elveszem nem történik ez. Miután bemelegedik a motor megszűnni látszik a probléma. Tudjátok esetleg mi lehet?
szeretnem megkerdezni, hogy masnak is romlik el egymas utan az ajtozarja? Nem zarodik be. Mar harmat kicserelt a szerelo 25 ezer / db es most a 4. is elromlott. Mitol tortenhetett ez? tudna valaki megoldast, hogy tudnam most megoldani zarcsere nelkul?
Nekem egy Golf V 1,4 fsi 66kw os modellen van, és mivel nem jó bele az új e10 es benzin, az a kérdésem hogy ennek a motornak jó e a magasabb oktanszamu benzin?
Ha valakinek 1.4 16V-s szívó Golfja van, és a motornak olyan hangja van mintha a hidrotőkék rosszak lennének, gondoljon a vezérműtengely végén lévő szíjtárcsára.
Nálam ez elmozdult, így a vezérlés - bár látszólag minden a helyén, "jelen" volt - mégiscsak elmászott.
Az összes hidrotőke ki lett cserélve (feleslegesen). Új szíjtárcsa lett feltéve új csavarokkal. Most olyan a hangja a motornak mint a Doxa óra.
A motorban különben 182 000km van. Vezérműtengely kopásmentes, kompresszió, olajnyomás hibátlan. Olajfogyasztás nincs (olaj 5W-30).
Sziasztok, kb.2 hete vagyok egy Golf 5 1.9 TDI 105 lovas tulajdona, BLS motorkoddal. 3 kulcsal kaptam az autot amibol valoszinu az egyiknek nem volt chipje, vagy ha volt is nem volt szinkronizalva, mert tobbszor hasznaltam ugyanazt a kulcsot ( veletlenul ) es azzal nem engedett elindulni, majd teljesen letiltott minden kulcsal...olvasgattam, erdeklodtem es megtudtam, hogy ha bent tartom a hibatlan mukodo kulcsot kontaktban 25 perc utan bekell induljon az auto, igy is csinaltam, es beindult...kozben lemerult az akksi, kicsereltem es feltoltottem...beinditottam es azota indul de nem tolti az akksit, ezzel egyutt a szervo sem mukodik, az ESP sem es meg egy ket funkcio sem megy...voltam elektronikusnal, azt mondta, hogy a generatorral lehet hiba, es az miatt nem megy a tobbi funcio sem...es amig nem oldodik meg a toltes addig nemtudja kitorolni a hibakat sem...nektek mi a velemenyetek? Mi lehet a hiba? Nekem nagyon gyanus, hogy egy aksi cseretol, elromlik a generator...inkabb chippelesre gyanakszom...megjegyzem, hogy amiutan kulcsal ujra betudtam inditani az autot, utana nem tortent szinkronizalas a kulcsok es az auto kozt..ezzel kerestem meg az elektronikust de o csak a generatorral foglalkozott....