Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nkresi Creative Commons License 2020.05.25 0 0 649

Hali!

 

Az Ali-n 7-körül van az ára, nekem a Jettán is szórakozott az anyósülésnél, kiszedtem a gumidugót az ajtóból, ott látható egy piros bizgentyű. A gumidugóba beleragasztottam egy műanyagdarabot olyan 2cm körül. Azóta jó.

A motor végállásban bedöglik, a bizgentyű, ha kicsit meg van nyomva akkor nem éri el a végállást és a motor vissza tudja húzni. De! Ha túl nagy a műanyagdarab akkor bezár és nem tud kinyílni, úgyhogy pontosan el kell találni a méretet, épphogy egy picit kell csak eltartania.

Előzmény: tundi100 (631)
vabence Creative Commons License 2020.05.25 0 0 648

Egyel alattad amit írtam (Nox szenzor) szintén egy gyári 250.000Ft tétel + beszerelés (ha nem te csinálod).

Utángyártott hát ja...Bontós...szintén valószínűleg rossz.

 

Én elengedem ezt a témát, nem cseréltetem ki. Minimális LE kiesést jelent (kb 5LE) és kicsivel több fogyasztást.

Amennyit én megyek vele évente 10.000-15.000km elviselem a kicsivel nagyobb fogyasztást.

Előzmény: faradit (647)
faradit Creative Commons License 2020.05.19 0 0 647

Kigyulladt a katalizátor hibát jelző sárga lámpa. Azt mondják, hogy az első lamda szonda hiba, de

ez valami speckó okos szonda, aminek a szervizes ára 300 ezer, utángyártva a kínai is 150 ezer.

Már múlt héten kiütötték, de a héten újra kigyulladt és folyamatosan ég.

Benzines 2006 évi 1.6 os V-ös Golf.

Az egész autó nem ér sokkal többet mint a szervizes javítási költség.

Sokan csodálkoznak, hogy ezek a szondák tizen párezres tételek, de akkor miért mondtak rá

a szervízben 300 ezret? Vagy ez a szondák vezérlője lehet?

Esetleg valakinek bontottan ilyen alkatrész?

vabence Creative Commons License 2020.05.19 0 0 646

Akinek a következő hibakód jelenik meg JELENTHETI a Nox szenzor cseréjét is. (1.6FSI BAG) 

 

17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached

kerigergo19950815 Creative Commons License 2020.04.24 0 0 645

Sziasztok, van egy Golf V (2005 1.6BGU) autóm, elszántam hogy rakok bele kilépőfényt sikerült is az első kettő ajtóba de hátulra nem sikerül, a kódolással nincs gond jó a kód. az a probléma hogy videóban 4.14. pinbe dugja de nekem a 14.-ben van egy kábel, valaki aki nagyon ért hozzá segítene? :)
Köszönöm hogy elolvastad.

Zorán1991 Creative Commons License 2020.04.02 0 0 644

Sziasztok van egy 1.4 16 v Golf 4 -em .. abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy tudja e valaki miért csinálhatja az autóm azt ,hogy kb 10km megtétele után bevillan az olajlámpa ,leesik a fordulatszámmérő és az autó leáll !! Ha ujra akarom imdítani akkor többszöri probálkozás után elindul , de ujra ugyenezt csinálja ..   Elvittem villamossági szerelőhöz is aki rátette a számitógépre kijelezte a fordulatszámmérő jeladó hibát , de a szerelő átbaszott kifizettem a semmire  20 ezret .. a jeladót nem cserélte mert állitólag le kell bontaniba váltót hogy hozzáférjen ! Laikus vagyok ilyen téren szerintetek mit csináljak ???? Köszi a válaszokat

davtsik Creative Commons License 2020.02.17 0 0 643

Ha közösségi oldal, akkor ezt tudom javasolni: https://www.facebook.com/groups/1926430950995468/

Előzmény: ricsi9 (642)
ricsi9 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 642

ha neked jó akkor ide irhatsz és akk felveszlek vmi közösségi oldalon tar.richard94@gmail.com

Előzmény: ricsi9 (641)
ricsi9 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 641

igen 2005. 12 havi. esetleg egy elérhetőséget ha tudnál adni lehet könnyebben tudnánk beszélni vagy irok egy emailt és akkor ott megirod privátba az elérhetőséged

Előzmény: davtsik (640)
davtsik Creative Commons License 2020.02.15 0 0 640

Ha belemegy a kábelkötegbe, akkor csípd el, meg az újat és kösd/ forraszd össze a vezetékeket. 2006 előtti a golfod? Küldj egy évjáratot és megnézem kapcsolási rajzon.

Előzmény: ricsi9 (639)
ricsi9 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 639

Szia! meglett a probléma de sajnos nem hárult el mert amit te mondtál h lenni kell egy két pólusu csatlakozónak az nekem nicns hanem az ami leszakadt vagy le lett vágva a zárszerkezetnél a ki jeladóról az nekem a bal odlali fényszóró nagy csatlakozójába megy bele. egy helyen ez a 2 kábel már összevolt adva mert sztem leszakitották vagy nemtudom mit kókányoltak össze. na már most találtam szerkezetet is ujat valamint bontottatt de az mind a gyári állapptába van vagyis a jeladóból kijövő kábel végén ott a csatlakozó amit teis mondtál de nekem nincs mivel összedugni...és ilyenkor mi a teendő vagy h tudnám én azt megoldani? köszi a választ előre is

Előzmény: davtsik (636)
ricsi9 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 638

Koszi a segitseg jo volt mert megneztem es a zarszrkezetrol a kabel levan szakadva. Annyi hogy azt visdzatudom forrasztani vagy ujat kivan?:D 

Előzmény: ricsi9 (637)
ricsi9 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 637

szia! amiket leirtam azokat nem a kisujjamból találtam ki hanem nekem ezt mondták. az ugynevezett "szerelő" meg akiről azt mondták hogy jó, nekem azt mondta h vigyek neki egy uj komfortelektronikát az se baj ha nem pont ugyanilyen ami ebbe van mert vmit nekem átír rajta és fog működni. a xenon az nem gyári volt hanem utólag belerakott így lámpa mosóm nincs és erre mondta h a magasabb feszültség miatt az ablaktörlőjét kiütötte. az ablaktörlő motor tuti hogy jó mind a régi mind az új mert mikor megvettem az újat és azse működött kilett próbálva egy másik golf 5 ön és ott müködött az új valamint a régi is. amiket leirtál azok jók ki fogom próálni hátha segít de már igyis többet segitettél mint ezek. még annyi h a szervizbe annyit mondtak ahova legelőször vittem hogy géppel megnézték és a kapcsoló adja minden funkcióról a jelet de a motorig nem megy el valamiért.

Köszönöm  a segítségedet remélem fogsz tudni segiteni mert az nemlenne rossz ha működne :)

Előzmény: davtsik (636)
davtsik Creative Commons License 2020.02.11 0 0 636

A xenon kiütötte a komfort elektornikát :) ez vicces. 
Mielőtt kicserélték a motort, egyáltalán mértek feszültséget, hogy a motorig eljut-e? Komfort elektronikából 1 van, a kesztyűtartó mögött, az vezérli az ajtókat, semmi köze az ablaktörlőhöz vagy a xenonhoz.
Az ablaktörlő motor az engedélyező jelet a központi hálózati vezérlőből (J519, sofőr oldal/pedálok felett) kapja. A működéséhez szükséges áramot a motortérben lévő biztosíték tábláról a 31 vagy 19es, 30A-os biztosítékon keresztül kapja. 
A xenon miatt van lámpamosód is, ha az sem működik akkor a motorháztető zárjában a mikrokapcsolót ellenőrizném le. Úgy is kiiktathatod/ tesztelheted, ha a zártól balra a hűtő felső sarkánál széthúzod a kapcsoló 2 pólusú csatlakozóját. Ugyanis ha nyitva érzékeli a motorháztetőt akkor nem működik az ablaktörlés.

Előzmény: ricsi9 (635)
ricsi9 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 635

Sziasztok! Egy golf 5 ről lenne szó, 1.9 pdtdi Bkc. Egyik pillanatról a másikra elromlott az ablaktörlőm. A motorja 2x lett kicserélve azt gondolván h az okozza a hibát, de nem. Egy villamossági szerelő aztmondta h a xenon kiütötte a komfort elektronikát ami vezérli az ablaktörlöt. Ha valaki tudna segíteni hogy most melyiket kell cserélni ami a kormányoszlop mellett van vagy ami a kesztyűtartónál azt megköszönném vagy esetleg vmi ötlet h mi lehet a hiba vagy valaki találkozott e már ilyennel. Ja hozzáteszem 2 helyen is volt szervizbe..kifizettem a munkadíjat a hibafeltárást és a végén úgy jöttem el hogx "nagyon sajnáljuk de nemtudjuk mi okozza a hibát". Műszerrel meglett nézve a kapcsoló a motor minden más  működik és ezért gondotlam h a komfort modul a hibás na de melyik. köszönöm a válaszokat.

davtsik Creative Commons License 2020.02.01 0 0 634

Ahogy öregszik/ használva van az alkatrész úgy mennek sorba tönkre. Általában a zárban a motor megy tönkre, elkopik a szénkeféje. Esetleg egy mikrokapcsoló meghibásodás.

Előzmény: tundi100 (631)
vabence Creative Commons License 2020.01.15 0 0 633

Folytószelepet pucold ki, lehet hogy kokszos. Nálam ez megoldotta a hideg indításos fordulatszám problémámat. 

(Nem egészen volt olyan mint a tiéd, de vannak hasonlóságok)

Előzmény: Geri Tomori (632)
Geri Tomori Creative Commons License 2020.01.14 0 0 632

Sziasztok!

Olyan hiba jelentkezik 2008as Golf V 1.6fsi-n, hogy néha hidegben 2-3000es fordulatnál bedadog és ha nem veszem el a gázt teljesen, felvillan kb 3szor a check engine, az asr visszajelzo pedig folyamatosan világít utána míg le nem állítom és újra nem índítom az autót. Ha a gázt teljesen elveszem nem történik ez. Miután bemelegedik a motor megszűnni látszik a probléma. Tudjátok esetleg mi lehet?

Köszönöm!

tundi100 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 631

Sziasztok,

szeretnem megkerdezni, hogy masnak is romlik el egymas utan az ajtozarja? Nem zarodik be. Mar harmat kicserelt a szerelo 25 ezer / db es most a 4.  is elromlott. Mitol tortenhetett ez?  tudna valaki megoldast, hogy tudnam most megoldani zarcsere nelkul? 

Nagyon szepen koszonom a segitseget

vabence Creative Commons License 2020.01.06 0 0 630

Üdv!

 

Forgalmijában, illetve az tank nyitónál kellene lennie egy matricának amin vagy 95 vagy 98 szerepel.

Előzmény: Emouwa (629)
Emouwa Creative Commons License 2020.01.04 0 0 629

Üdv! 

Nekem egy Golf V 1,4 fsi 66kw os modellen van, és mivel nem jó bele az új e10 es benzin, az a kérdésem hogy ennek a motornak jó e a magasabb oktanszamu benzin?

 

 

Válaszokat előre is nagyon köszönöm! 

RÖZSE Creative Commons License 2019.12.18 0 0 628

Üdv

Itt választ kapol a kérdésedre,hogy milyen autókba lesz jó,és nem az E10https://autotechnika.hu/cikkek/diagnosztika/8636/mely-autokba-tankolhatunk-e10-et

         

               

 

   

 

 

 

Előzmény: vabence (624)
RÖZSE Creative Commons License 2019.12.18 0 0 627

Üdv

Benzinszürő mikor lett cserélve?

Az ac pumpát is nézd,vagy nézezsd meg

Előzmény: Balázs János Es Magdolna (615)
RÖZSE Creative Commons License 2019.12.18 0 0 626

üdv

Hátsó lambdaszonda,amit cserélned kell 4 szálas,(vezetékes)

Előzmény: B_Tibi (610)
_c_ Creative Commons License 2019.12.17 0 0 625

Hali!

 

Ha valakinek 1.4 16V-s szívó Golfja van, és a motornak olyan hangja van mintha a hidrotőkék rosszak lennének, gondoljon a vezérműtengely végén lévő szíjtárcsára.

Nálam ez elmozdult, így a vezérlés - bár látszólag minden a helyén, "jelen" volt - mégiscsak elmászott.

Az összes hidrotőke ki lett cserélve (feleslegesen). Új szíjtárcsa lett feltéve új csavarokkal. Most olyan a hangja a motornak mint a Doxa óra.

 

A motorban különben 182 000km van. Vezérműtengely kopásmentes, kompresszió, olajnyomás hibátlan. Olajfogyasztás nincs (olaj 5W-30).

 

 

vabence Creative Commons License 2019.12.16 0 0 624

Szia!

 

Több dologból is ki lehet deríteni:

-Rá van írva az autó hátuljára pl: 1.6FSI

-Forgalmiban valószínűleg szerepelnie kell, bár ebben nem vagyok biztos

-Ha tudod hány LE az autód akkor is sínen vagy: 1.4 FSI 90LE , 1.6 FSI 115LE , 2.0 FSI 150LE

 

A "sima" benzinesekre csak a szám van ráírva hátul pl: 1,4 1,6 illetve 10-15LE kevesebb papíron mint az FSI változat.

 

Ettől függetlenül én is kérdeznék a többiektől, mert nekem 1.6 FSI van.

Eszerint a dokumentum szerint nem igazán tesz jót az 1.6 FSI-nek ez a típusú benzin ha jól értelmeztem: https://www.acea.be/uploads/publications/ACEA_E10_compatibility.pdf

 

Milyen lehetőségek vannak, 98-as benzin? (Elvileg ez 100-as az OMW-nél?!)

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: tundi100 (623)
tundi100 Creative Commons License 2019.12.14 0 0 623

Sziasztok!

Honnan tudom, hogy a 2004-ben gyartott golfom FSI vagy nem?

A bevezetett uj benzin miatt erdekel

koszonom a segitseget

 

DejaVu93 Creative Commons License 2019.12.03 0 0 622

Sziasztok, kb.2 hete vagyok egy Golf 5 1.9 TDI 105 lovas tulajdona, BLS motorkoddal. 3 kulcsal kaptam az autot amibol valoszinu az egyiknek nem volt chipje, vagy ha volt is nem volt szinkronizalva, mert tobbszor hasznaltam ugyanazt a kulcsot ( veletlenul ) es azzal nem engedett elindulni, majd teljesen letiltott minden kulcsal...olvasgattam, erdeklodtem es megtudtam, hogy ha bent tartom a hibatlan mukodo kulcsot kontaktban 25 perc utan bekell induljon az auto, igy is csinaltam, es beindult...kozben lemerult az akksi, kicsereltem es feltoltottem...beinditottam es azota indul de nem tolti az akksit, ezzel egyutt a szervo sem mukodik, az ESP sem es meg egy ket funkcio sem megy...voltam elektronikusnal, azt mondta, hogy a generatorral lehet hiba, es az miatt nem megy a tobbi funcio sem...es amig nem oldodik meg a toltes addig nemtudja kitorolni a hibakat sem...nektek mi a velemenyetek? Mi lehet a hiba? Nekem nagyon gyanus, hogy egy aksi cseretol, elromlik a generator...inkabb chippelesre gyanakszom...megjegyzem, hogy amiutan kulcsal ujra betudtam inditani az autot, utana nem tortent szinkronizalas a kulcsok es az auto kozt..ezzel kerestem meg az elektronikust de o csak a generatorral foglalkozott....

nymilkomk5 Creative Commons License 2019.12.03 0 0 621

Szia.

 

az valószínű az immobiliserhez kell/kellett.

Előzmény: jónás1 (617)
davtsik Creative Commons License 2019.11.25 0 0 620
Előzmény: Tarpityu84 (568)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!