Az idomos motorokra inkább bukógombát szoktak rakni, nézzd meg, hátha olyat találsz. Nem igazán szép, de még mindig jobban el tudom képzelni egy teliidomos motoron, mint egy bukócsövet. Érdemes lenne egy közeli kereskedésben érdeklődni.
Nem találtam a neten semmilyen gyári bukócsövet az f-re, pedig arra kéne csak igazán. Eldől a motor, ami azért valljuk be előfordulhat, aztán ott az anyagi csőd.
A louis elvileg árul rá, de a képen GS500E va, úgyhogy nem értem a dolgot. Nameg itthon 39000Ft az, ami kinn 110 euró.
Valószínűleg alkalomadtán kimegyek Bécsbe és veszek egyet.
Úgy gondoltam én is, hogy nem biztos hogy GS500 lesz a neve, csak a kategória lesz az "olcsó 500-as kezdőmotor". Nem tudok venni, mert építkezünk :-( Majd jövőre talán.
Az hogy lehet, hogy ott lehet forgalmazni, itthon meg nem? Nem lehet, hogy ott is a már az országba beléptetett darabokat adhatják még el 2008-ban?
Nem hinném, hogy egy az idén egy hijján 20 éves konstrukciót megérné befecskendezővel felszerelni, szerintem inkább egy új modellt tolnak majd elő az ER-6 ára alatt egy kicsivel... :-(
Szóval gyorsan vegyél egy karburátoros K7-est, amíg még van, akár részletre is (úgy még olcsóbban is adnák)... :-)))
Igaz, viszont Németországban továbbra is árulják újan. Ez azért gáz, mert amíg árulhatják, addig nem csinál a Suzuki új GS500-at befecskendezővel, ami viszont piszkosul érdekelne.
Azt tudjatok, hogy itthon miert nem forgalmazzak mar az idei GS500-at?
globalsuzuki.com-on ott a 2008-as (mondjuk nekem nem tetszik az uj szin), itthon meg mar semelyik kereskedonel sincs, max nehany raktaron maradt 2007-es 1.1millioert.
Tegnap kipróbálhattam, hogy milyen esőben motorozni :-(
bár még mindig jobb, mint nem motorozni:)
a kipufogó-könyök esetén valószínűleg valamit változtattak, mert az enyém se rozsdás, pedig az már a 4. évében van.
Ezzel ellentétben pár apró helyen (csavarfejek belseje itt-ott, illesztések) megjelent a rozsda a gépen sajnos...bár ez a totalcar tesztjében is benne van. A spanyol üzem igénytelensége.
Szerintem ez utóbbi. Ahogy a simán festett kipufogó forró állapotban egy párszor vizet kap, mondjuk egy esőben, idővel megrozsdásodik... Én utálok esőben motorozni, remélem egy jó darabig nem lesz vele gondom. Ha pedig elkezd csúnyulni, akkor vagy kap egy új festést, vagy megy a fémcsiszolóhoz+krómozóhoz és lesz szép krómozott, ahogyan eleve ki kellett volna jönnie a gyárból...
Mondjuk az eddigi komoly 00141 km futásteljesítmény után még nem kell foglalkozzak a kérdéssel... :-)
A faridomban van egy kis műanyag táska lerögzítve, gondolom az a szerszámtáska, de még nem bontottam ki, hogy mi van benne. Ha akarod, akkor kiszedem és lefényképezem, hogy mi van benne...
Az előző motoromat közel 3 évesen úgy adtam el, hogy nem volt még kibontva a szerszámkészlete, sőt a helyéről sem vettem ki a szerszámtáskát... :-))
úgy 130-ig nagyon jó a szélvédelme! Előtte alkalmam volt párszáz km-t menni egy 98-as Honda Cb 500-al, annál sokkal jobb. A 3-4 literes fogyasztás országúti, de még csak előzetes eredmény :)
Neked adtak a motorhoz állítószerszámot a hátsó rugóstaghoz? Illetve mi volt a gyári szerszámkészletben? Azért kérdezem, mert én ezeket nem kaptam meg az előző tulajtól.
Az F változat plexije mennyire jó szélvédelmet ad? Nem nyomja nagyon a kabátodra vagy a sisakodra a menetszelet?
Én szeretnék venni egy plexit (az F változaténál nagyobbat) az enyémre, de több helyen olvastam, hogy plexivel rosszabb lett a helyzet, és nem szeretnék fölöslegesen pénzt kidobni, pláne amit kinéztem 24eFt... :-(
Én írok a sportmotor.hu oldalon lévő GS500 topicra is, de az nekem valahogy kevésbé átlátható... Nem látod egyből, hogy ki, mire válaszol, nem tudok benne szavakra rákeresni, stb., azért erőlködök itt... :-)
Ott azt találtam (Blue Devil oldalán), hogy a lefojtott változatban ki vannak fúrva súberek... A tied nyitott?
Mik az eddigi tapasztalataid? A fogyasztás engem is érdekelne...