Egyelőre LVJ-235 a fordás kocsi, de amint kész lesz a PIG-492 akkor véglegesen ő lesz a fordás kocsi. A FKE-797, 799 nagy felújításra szorulna, lehet selejtezni fogják őket...
A szökevény BOS-776 kb november 10. és december 20. között folyamatosan, heti hat naponon át helytállt a PIG-497 fordáján Krasznokvajdán, naponként kb 265 km-t menekülve a kohó elől.
Az FLR-812-t a GLB-584 gazdáira sózták rá. A GLB tartalék volt, a járat amit látott a tt. pedig a szokásos hétfői és pénteki "süketmiskolc" volt, amit mindig tartalék visz, de nem mindig az LNV-684, pláne most, mikor hetek óta alkatrészre vár.
HEM, abban tudnál segíteni, hogy most éppen Hidvégardóban mi a fordás kocsi? Most épp az LVJ-235 van kint, de gyakorlatilag már a komplett Miskolci és ex. Kövesdi tartalék állomány megfordult itt. Az FKE-797 marad esetleg vagy azt a kocsit már eltemettétek a 799-el együtt?
Ez tök buli, mert 3 forrásból hallottam eddig az LVN-608 vándorlásáról, Eger, Jászberény, majd Salgótarján sorrendben. :)
Talán annyi a közös a három városban, hogy egyikük sem barátkozott eddig a kicsi Credokkal, de egykori beoszott sofőrje erősen mosolygott a bajsza alatt a várható hatásokra gondolva. :)
Ennek nyomán egy aprófalvas képeslappal kívánok a Tisztelt Olvtársaknak boldog Karácsonyt és rezsimenetben gazdag új évet!
Az LVN-608 tegnap Salgótarjánba vitték. A helyére a LVN-609 került, Szőlősardóba pedig az LVN-787 megy majd, ha kész lesz az LVN-786 ami vissza kerül a helyijárati fordájára.
Szinte semmi. Én az általad említett Ikarus dömpinget nem tapasztaltam. Oké, kint van a BOS-776, meg innen-onnan (Eger, Encs, Kazincbarcika) bejön 1-2 db kósza C56, C80, de se több, se kevesebb Ikarus nincs kint.
Azt meg tudja vki mondani,hogy 8:50-kor Miskolcról Répáshutára induló busz rendszeresen miért nem jelentkezik be a rendszerbe?? Rendszeresen szándékos vagy rendszeresen elfelejti? Az érdekesség az egészben,hogy visszairányban 10:15-kor már rendszeresen be van jelentkezve és követhető a jármű mozgása amelyből kiderül,hogy az NRL-918 csinálja a járatot,ebből következtethető,hogy 8:50 kor is az ment kifelé.
Illetve az is szépíti a történetet, hogy Encs területe is időnként bekerül a kavarásba. Pl múlt héten az LVN-608 javításon volt, gondolom Miskolcon. Onnan egyik reggel a rásonysápberencsi fordán kötött ki, a reggeli Csenyéte-Miskolc járat teljesítése után költözött vissza Bódvaszilasra.
Az LVN-787 meg egy napig csinálta a régi ózdi fordáját, majd másnap már Hidvégardóban dolgozott.
Szóval óriási területeket járnak be rezsimenetekkel, biztos hatalmas költségeket lehet így megtakarítani az okozott kimaradásokkal együtt.
Igazából azért kerültek át a buszok, hogy kevesebb buszt keljen Ózdra levinni javításra. Mivel napi 6-8 busznak kéne Barcikáról lejárni javítani Ózdra és ez lehetetlen feladat elé állítja Barcikát. Miskolc se tud buszt adni. Múlt héten szerdán, csütörtökön és pénteken 4 forda nem ment műszaki hiba és autóbusz hiány miatt. Ami felszabadult az új buszok érkeztével vagy javít, vagy selejt. Ami itt folyik Ózd, Barcika, Miskolc között egyszerűen tarthatatlan, napi szinten ilyen 30-50 körüli a kimaradt járatok száma...
Idősebb tesójuk, NZM-441 és majd még valami amit nem álmodtak meg, de valószínű egy másik fehér Credo.
Igen, barcikai vezetésnek ez a mániája, másnak nehogymár új busza legyen, vegyük el tőlük. Csak abba nem gondolnak bele hogy annó amikor az NZM-ek érkeztek hányat kapott Barcika és hányat Ózd, amikor a PIG-ek jöttek Ózd megint nem kapott egyet sem mert amit kapott volna azt Barcika benyúlta magának. Az RTR-esekből már nem is volt gondolat hogy Ózd kapjon, SSM-ből kivételesen nem kapott, szúrta is a szemüket, de hát látod, megoldották, hogy legyen. Na meg nehogy már Ózd 2 inovellt kapjon Barcika meg csak 1-et, szereztek mellé egy 3. SSM-et Encsről.
Az SSM-524/SSM-525 mai nappal át telephelyezve Barcikára. Az SSM-524 dédesi kint alvós (nekézsenyi műszakos forda), SSM-525 pedig nekézsenyi kint alvós lett , a PIG-492 helyére került. A PIG-492 valamelyik Barcikai fordán lesz.