Marha jó! Erre sincs gép a saját fordákhoz! Talán, ha a Keletiből az 1205-öst kiszednék, egy géppel enyhülne a hiány, meg ha az 1375-öst sem 150-eseztetnék!
Hali. Ez amit írtál csak az ajtók kopottságára vezethető vissza. Kivannak kopva és a kilincset teljesen föl kell húzni,hogy ne legyen huzat. Viszont ha be akarsz menni nehezen lehet nyitni. A gép kb 8-éve volt fm-be. Azóta nem lett javítva,csak romlott. Becsukás sem egyszerű,mert töbször be kell csapni ,hogy beakadjon a zárnyelv.Ezért kell csapkodni. Ismerem a gépet nap mint nap megfordulok rajta.
Rajta is van a géptérajtókon a tábla, hogy outsiderek ne mászkáljanak be:)
Ha a kijelölt helyen bóklászik a pógár, és nem nyulka piszkál, a megfelelő burkolatok a helyükön vannak, akkor nincs gond. Nem nagyon hallottam róla, hogy mozdonyvezetőt a géptérben ért volna áramütés -mászkálás közben-.
Valamennyi mozdonyajtó ilyen. (Na jó a néhány új beszerzésűt leszámítva).
Ja! És nem nagyképűsködésből, lazaságból csapkodjuk a mozdonyajtókat, hanem azért, mert csak így lehet őket becsukni. Vannak sajnos olyanok is amiken a géptérbe a Zbr kar kalapács üemmódjának segítségével lehet bejutni... Na ezen az ajtón keresztül próbáljunk menekülni...(lehet, hogy edzzenem kellene?:))
Sziasztok. Egyet szeretnék kérdezni tőletek lehet hogy hülyeséget kérdezek de nem vagyok jártas a vasútban csak rajongó. töbször szoktam látni hogy a V43-as mozdonyokban a vezetők nehézkesen tudják kezelni a gépterem ajtaját. valami bizsángi előirás miatt van? Most Püspökladányban láttam V43-1104 Hátrament valamiért amit oda adott a aki szétkapcsolja avagonokat és nehéz kessen jutott be a géptérbe aztán visszajött az elejére és a gépterem ajtót vagy 3 szor rögzitette.
Ezeket a sárga kerekeket hívjál vendégkeréknek. A normál kerék ill. hajtómű ki van kötve, s ezek csak azért vannak alatta, hogy a gépet mozgatni lehessen.
Mivel 2 db Fészkesfehérvári roncsnak kell a Ferenci fordában járni. Ezért láthatod, néha még a 70-es 80-as 120-as vonalon is. Ingás gép hiány miatt vannak ide rendelve. Az EN 240-es biztos Hegyeshalomban nem késett, mert az Csorna felé közlekedik.
Nem tom merre lehet, hülyeséget nem akarok mondani. Viszont a 1023-as a héten Kelebia fele teherezett. Rengeteg teher van most Kunhalas fele a sóder és répa miatt
Egy-két hónapja az 1174-es egri fordázott valami keletis-fradis gép helyett. Láttam 5500-ason, sőt az EN240-esen is. Mennyit késhetett akkor Hegyeshalomig? 1198-as került ki látókörömből, pedig Fehérvár tőlem egy köpés.
Ma délután 15:38 kor ez kép tárult a Pozsonyi f.p.u. a Kúty / Jókút/ Prága irányba várakozók elé. Állítólag Kúty-ig repítette a gyorsot.Már a multkori komáromi baleset után is kaptam információt hogy Szili hozta a vonatot egészen idáig. egyszer jólenne elcsípni, belekukkantani .
"1056 és 1172 eltűnt! Csak nem Selejtújhely, utolsó út stb???"
Mind a kettő Fradiban található jelenleg. A 1172-es az Északi előtti helyén... Az 1056 a villanyszínben van a Keletis fűtőgép (VF-1168) mellett,igencsak szét vannak kapva valamiért.