Keresés

Részletes keresés

hjvb Creative Commons License 2004.11.28 0 0 205
Egy-két hónapja az 1174-es egri fordázott valami keletis-fradis gép helyett. Láttam 5500-ason, sőt az EN240-esen is. Mennyit késhetett akkor Hegyeshalomig? 1198-as került ki látókörömből, pedig Fehérvár tőlem egy köpés.
Előzmény: tom0477 (198)
kisvautas Creative Commons License 2004.11.28 0 0 204

Ma délután 15:38 kor ez kép tárult a Pozsonyi f.p.u. a Kúty / Jókút/ Prága irányba várakozók elé. Állítólag Kúty-ig repítette a gyorsot.Már a multkori komáromi baleset után is kaptam információt hogy Szili hozta a vonatot egészen idáig. egyszer jólenne elcsípni, belekukkantani .

mavesz Creative Commons License 2004.11.27 0 0 203

MvJeno te mozdonyvezető vagy a 140-es vonalon?

HA igen melyik szilin? Mert lehet fényképeztelek már.

Előzmény: mvjeno (196)
V43 2376 Creative Commons License 2004.11.27 0 0 202
Logikusan igen,csak reménykedtem,hátha lesz működőképes gép az egyikből valamilyen pályaszámon. 
Előzmény: 1047 005-2 (201)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.11.27 0 0 201

"Akkor most melyikből milyen pályaszámon és mi lesz ? "

 

Logikusan:

 

V43-1056->Vf 1168->Keleti

 

Vf-1168->V43-1056->Selejtújhely lenne.

Előzmény: V43 2376 (200)
V43 2376 Creative Commons License 2004.11.27 0 0 200

"igencsak szét vannak kapva valamiért."

"Nem tünt fel semmi rendkívüli? ;-)"

 

Ezek szerint tényleg psz. csere ? Nem mertem mondani,mert csak este mentünk be a villanyszínbe,aztán siettünk is fel az oktatóterembe.

 

Akkor most melyikből milyen pályaszámon és mi lesz ?

Előzmény: czzf50 (199)
czzf50 Creative Commons License 2004.11.25 0 0 199
"igencsak szét vannak kapva valamiért."

Nem tünt fel semmi rendkívüli? ;-)
Előzmény: V43 2376 (195)
tom0477 Creative Commons License 2004.11.25 0 0 198

2 hete még a fradiban járt fordában, Vmax: 80-as. Messze került Fehérvárról...

Előzmény: mvjeno (196)
IST Creative Commons License 2004.11.25 0 0 197
Én szombaton délután Kiskunhalason láttam tehervonattal.
Előzmény: mvjeno (196)
mvjeno Creative Commons License 2004.11.25 0 0 196

 

  Hali. Ha valakinek szívügye a V43 1177 az éjszaka Kecskeméten találkoztam vele!

V43 2376 Creative Commons License 2004.11.24 0 0 195

"1056 és 1172 eltűnt! Csak nem Selejtújhely, utolsó út stb???"

 

Mind a kettő Fradiban található jelenleg. A 1172-es az Északi előtti helyén... Az 1056 a villanyszínben van a Keletis fűtőgép (VF-1168) mellett,igencsak szét vannak kapva valamiért.

Előzmény: v63 152 (175)
hjvb Creative Commons License 2004.11.23 0 0 194
...vasárnapra kapott újat.
Előzmény: hjvb (193)
hjvb Creative Commons License 2004.11.21 0 0 193
...és egy áramszedőt el is hagyott a pénteki viharban.
Előzmény: fant0mi (191)
Cheew Creative Commons License 2004.11.21 0 0 192

Sziasztok!

 

Felraktam a novemberi képgalériámat amiben akad néhány kép a Komáromnál pórul járt GySEV szili bontásának megkezdése utáni állapotáról.

 

akit érdekel lesse meg:)

 

a következő címen megtekinthető:

http://www.freeweb.hu/cheew/TRAINS/GYSEV/Gallery/november/arles_gallery/index.html

 

üdv Cheew.

fant0mi Creative Commons License 2004.11.19 0 0 191
Oktober 25-en erkezett vissza Sv-re.
Előzmény: hjvb (188)
Nydqist Creative Commons License 2004.11.19 0 0 190

Szia!

 

Kérdéseidből arra következtetek, hogy elég kezdő vagy, de ettől még szeretettel köszöntelek a vasutasok között!

Szóval nem mindenki mozdonyvezető, például én sem.

Egy gépnél fontos az állomásítás, ez nagyban meghatározza, hogy valaki esetleg melyik géphez vonzódik jobban. Az hogy melyik gép merre jár éppen, vagy mi van vele, sokunkat érdekel, de azt nem tudom megmondani, hogy miért fontos. Egyszerűen számomra nem mindegy, hogy a vonatot, amellyel utazom, melyik, milyen gép viszi. Mindig megnézem, és ez alapvetően meghatározza a hangulatomat (ettől is vagyok vasútmániás).

A Gigant valóban 5000 LE-s, a Szili pedig 3000. Ha úgy gondolod, nyithatsz topicot a V63-nak, ha meglesz a 100 hozzászólásod az Indexen.

Selejtezett gépek: nagyrészük szétvágásra kerül, miután kiszedték belőlük a használható alaktrészeket. Sátoralja (Selejtalja) újhelyen van mozdonytemető.

Az esetek többségében a mozdony fenntartása a drága, és ezért van, hogy vannak fenntartás alól kivont járművek.

 

A Gigantokat (főleg a Taurus birtokában) nem éri már meg átalakítani 160-asra, és  160-as pálya is csak az 1-es vonalon van.

 

Majd írok még, ha lesz időm, kérdezz bátran!

 

Üdv.: Nydqist

Előzmény: Rumcice (189)
Rumcice Creative Commons License 2004.11.19 0 0 189

Sziasztok!

 

Nekem a V63-asok tetszenek, mert olyan robosztusnak néznek ki, állítólag 5000 LE-sek, míg ha jól tudom, a V43 csak 3000 LE. Mért nincs külön topicja a V63-asoknak? Mert kevés van belőlük? Olvaslak titeket, ti mozdonyvezetők vagytok? Furcsa olvasni, hogy mit keresett az 1184-es Záhonyban, van-e valakinek fényképe erről meg arról a V43-asról, az én szememben mind tök egyforma, azonos típus, olyan, mintha a különböző rendszámú fehér Suzuki Swifteket fényképezgetnétek.

 

Meg most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy megjavították-e már az 1010-est...:) Remélem igen.

 

Van két elég lepukkant V43, az 1186-os és az 1196-os, ezeket leselejtezték? Nem éri meg őket felújítani? Mi olyan drága, vagy mi tud rajtuk úgy tönkremenni, hogy nem éri meg őket feljavítani? És ilyenkor mit csinálnak velük? Csak állnak és hagyják , hagy egye meg őket a rozsda? Leselejtezéskor hova teszik őket?

 

Valahol egy linken olvastam, hogy a 100-nál nagyobb sorszámú V63-asok 160-nal is tudnak menni, mért nem alakítja át a MÁV a többit is, mehetnének gyorsabban is a vonatok, láttam szép nagy tárcsafékeket az IC kocsik alatt. 3000LE nehogy ne legyen már elég ekkora sebességre, mikor  a legtöbb IC mindössze 5-6 kocsival jár.

hjvb Creative Commons License 2004.11.19 0 0 188
Kijött fővizsgáról
BXRJ Creative Commons License 2004.11.18 0 0 187
Jogos a kétpont, hanem felejtem el, szombaton dobok egy emilkét. Most rohanok vissza, a depóba, holnap meg nyugdíjas bucsúztatón leszek.
Előzmény: 1047 005-2 (186)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.11.18 0 0 186
Publikusak már a távvezérlési gubanc okai?
Előzmény: BXRJ (185)
BXRJ Creative Commons License 2004.11.18 0 0 185

Sziasztok!

 

Nem igaz, és nem is lesz igaz.

Előzmény: nohabpeti (184)
nohabpeti Creative Commons License 2004.11.18 0 0 184
Valaki azt mondta,hogy a 2244-ben már nem a hagyományos kontrollerkerék,hanem a BDt 400/2-n elterjedt menetszabályozó kar került beépítésre.Igaz ez???
mvjeno Creative Commons License 2004.11.16 0 0 183

 

 Hali. 

 

http://kepeim.hu/userlapok/kep.php3?langi=0&u=12378&kid=264949

http://kepeim.hu/userlapok/kep.php3?langi=0&u=12378&kid=264950

 

 

hg7wgq Creative Commons License 2004.11.15 0 0 182

Sikerült végre lefotózni:

 

 

 
V43 1298 Creative Commons License 2004.11.10 0 0 181
A képen a felújított V43 1099 lett volna a http://lococlub.try.hu/ oldalról.
Előzmény: V43 1298 (180)
V43 1298 Creative Commons License 2004.11.10 0 0 180

Üdv Mindenkinek!

Ki tudja nekem megmondani, hogy a képen látható szili és egy papagáj között mi a külömbség? A válaszokat előre is köszönöm.

A képet készítette: Czabalay László

nohabpeti Creative Commons License 2004.11.10 0 0 179

Ha jól informálódtam,a debreceni pft-esek átvettek öt vagy hat V43 gépet Nyíregyről.

Tudja valaki,hogy ez igaz -e,és melyek azok illetve mi lesz a sorsuk de legfőképp a pályaszámuk?

A választ egy mailban kérném szépen!

Köszönet! ++!

luc72 Creative Commons License 2004.11.10 0 0 178
Azon kívül, hogy külsőleg szakadt, én ezt a problémát is találtam.
Előzmény: v63 152 (175)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 177

"V43 1196-os Istvántelken szolgáltatja az energiát a fűtéshez. Állati lepattant, de fogalmam nincs, mit nem lehet ezen felújítani?!2

 

Fel lehet,de nincs rá szükség és nem is éri meg.

Előzmény: v63 152 (175)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.08 0 0 176
Tud valaki arról valamit, hogy a 1184-es szili mit keresett Záhonynál?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!