Keresés

Részletes keresés

badboy33 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266876

Üdv.

Kérdezni szeretném a Dellorto PHVA 17,5 karbi beömlő nyilás külső átmérő méretét,és a légszűrő külső átmérőt.  Elképzelhető hogy azonosak a méretek a PHVA 14-es Karbival ?

tcaoe Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266875

A cég mérnökei nem hülyék, ők nem is mondtak ilyen fasságot, mint amit ott valaki összehordott.

Előzmény: Törölt nick (266874)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266874

Biztos,a cég mérnökei mind hülyék,ellenben veled.

Előzmény: tcaoe (266867)
balint730 Creative Commons License 2017.06.21 0 1 266873

Nekem is Aeroxom van és sajnos ki kell vágni egy kis részen az oldalsztendernek a helyet. Ha a hasidomot leszeded a motor bal oldalán fogod megtalálni azthiszem M10-es csavar megy bele, gyárilag minden motornál ott a hely, csak a burkolaton nincs kivágás.

Előzmény: jaszaimihaly (266859)
jim32 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266872

Jogos.

Előzmény: tcaoe (266870)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266871

Meg 300-as állandó fordulatszám.

Előzmény: lapar (266868)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266870

Oké, de arra azt mondjuk, hogy jobb teljesítmény-tömeg arány.

Előzmény: jim32 (266869)
jim32 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266869

Itt minden ütem munkaütem, 4T esetén meg csak minden második. Ettől persze hatékonyabb nem lesz, de azért ez egy olyan feature, amit ki lehet használni. (Vannak ilyen nagyon könnyű, kisköbcentis cross-motorok és bivalyerősek.)

Husquarna fűnyírómról nem is beszélve: szerintem 25ccm sincs de úgy eszi a damilt, mintha azon élne :-)

 

De a fogyasztás ehhez aránytalanul nagy: a Scarabeom anno (50ccm) 3,6-ot evett, a 400-as SYM ennél csak picikét többet - 2 személlyel :-)

Előzmény: tcaoe (266867)
lapar Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266868

szerintem is lehet a 2T jobb, de ahhoz feltöltés, és közv befecsi kell, mint a 2T dízelmotornál.

Előzmény: tcaoe (266867)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266867

Mert ez egy komplett hülyeség. A hatékonyabb azt jelentené, hogy kevesebb üzemanyagból jön ugyanakkora teljesítmény, az pedig nem igaz.

Előzmény: Marty (266866)
Marty Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266866
Előzmény: lapar (266863)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266865

Nem írtam el Direct Injection technology (Ditech).Nem annyira új,talán 2001-től.

Aprilia gyártja és asszem még a Yamaha.

http://motorinfo.hu/teszt/2006/05/05/tartosan_tesztelunk_aprilia_sr50_factory_ditech/

Előzmény: lapar (266863)
mmiata Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266864

Koszonom szepen a valaszokat!

lapar Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266863

"direkt befecsis kétütemű"

Tényleg, van ilyen kis robogóban? Közvetlen hengerbe fecskendez, vagy elírtad?

(nem vagyok képben az új masináknál)

Előzmény: Törölt nick (266855)
lapar Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266862

Ha már itt vag: nem válaszoltál a kormánygörbülés-egyenesítés kapcsán. Cserélni kellett?

Előzmény: etniez (266861)
etniez Creative Commons License 2017.06.21 0 1 266861

A kulcsavak: aerox side standard fitting és google a barátod:

 

Előzmény: jaszaimihaly (266859)
etniez Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266860

Kizártnak tartom, hogy gyári oldalsztender felszereléséhez vágni kéne az idomból.

Előzmény: jaszaimihaly (266859)
jaszaimihaly Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266859

Aeroxra az oldal sztendert hova kell felcsavarozni? A légszűrőház előtt van a lábtartót rögzítő váz elem, oda kellene? Viszont a burkolatból kicsit vágni kell jól gondolom?

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.21 0 0 266858

1400 körülbelül a Ditech Scarabeomnak.A 2500-3000 túl magas.

Előzmény: DrazséHadvezér (266857)
DrazséHadvezér Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266857

Még egy utolsó kérdés mára:
Kétüteműnek mennyi szokott lenni az alapjárata? Nekem most 2500-3000 környékén van melegen, de van, hogy idegen ha beindítom, megyek vele és megállok még 4000 felett pereg sokáig, és ha húzok egy kis gázt leengedi 3000 alá.

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266856

Ha nem volt nagyon használva,miért kellene felújítani?Egy szervíz szükséges,szűrők,néhány gumi alkatrész cseréje,kipucolás.Szerintem bőven kijön 50ezerből.

Előzmény: mmiata (266845)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266855

én sem értek hozzá,de szerintem ne babráld.hallottam már 7-8 literre felugrott fogyasztást is,ami ilyenből adódott.

Nekem egy direkt befecsis kétütemű Scarabeom van,elmegy 2 literrel.Korábban egy Liberty 3,7-et fogyasztott.A karbisak többet kérnek.

Előzmény: DrazséHadvezér (266854)
DrazséHadvezér Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266854

4 körül eszik ha jól emlékszem, szóval szerintem nem piszkálom akkor.

Van egy nitrós kétütemű modellautóm, abban már nagyon gyakorlott vagyok, de úgy látszik a kétütemű robogó "kicsit más".

Meg fateré a gép és nem nagyon macerálnám, mert ő nem vágja a témát és paranoiás lenne hogy mi ment tönkre :) 

Előzmény: Roadkill (266853)
Roadkill Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266853

Ha jó, ilyen tempó mellett nem 8l-t eszik akkor ne nyúlj hozzá.

Ha hozzányúlsz nagyon jól jegyezd meg hol volt, hogy utána vissza tudd tekerni legalább annyira, hogy a szerelőig elmenj.

 

Főleg egy 2t-t csak nagy gyakorlattal (értsd: szerelők közül is kevesen) lehet jól belőni, mert nagyon széles tartományban megy "valahogy".

Előzmény: DrazséHadvezér (266851)
tcaoe Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266852

Ha az óra nem jó, akkor milyen vezetékek? Vagy lemerült az elem benne, vagy tönkrement az óra. Az első esetben kicseréled az elemet és örülsz, a második esetben keresel egy bontott órát, ki lehet szerelni külön.

Előzmény: dávidsv50 (266848)
DrazséHadvezér Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266851

Hello!
Karburálási tanácsot, oktatást kérnék :)
Motowell Magnet RS, a képen látható karbival. Nem tudom melyik tű melyik, a recézett réztekerős a főtű, ha jól tudom.

A kérdés az lenne, hogy a szívótoroknál levő pici tű mit szabályoz, illetve hány tű van, meg hogy kell egy kétüteműt karburálni? Fentről lefelé, vagy hogy? Aki csinált már ilyet szívesen meghallgatom, házilag hogy tudom optimálisra belőni a gépet. Teljesen gyári, 65-70el járok általában :) 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266850

Ha minden van,akkor szikra nincs.Annak is nézz utána.Gyertya állapota sok mindent elárul.

Előzmény: szeximaxi (266835)
balint730 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266849

Meg kell nézni, hogy az óra megkapja-e a 12V-ot ha igen az óra a kuka, ha nem akkor az odavezető kábeleknél kell keresni a hibát.

Előzmény: dávidsv50 (266848)
dávidsv50 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266848

A műszerfalon csak az óra nem jó. Azt nem értem hogy a szerelő azt mondta hogy korábbi szerelési hiba de mondtam neki nem volt ekkora ez a csík mikor megvettem ,azért is vittem szerelőhöz,de a szerelő azt mondta szétszedte a műszerfalat és nem látott semmit vagyis a vezetékek jók. akkor én már nem értek semmit hogy most mi van?

Előzmény: balint730 (266841)
lapar Creative Commons License 2017.06.20 0 0 266847

Nemis értelek, minek kéne motor felújítás, az nem korfüggő, hanem km.

Itt a 16. kerben van 2 szervíz is a lányom Apriliáját csinálta az egyik, valami 15-20 közötti ajánlatot adtak általános nagyszervízre. (szíj, görgők kuplung, porlasztótiszt.)

Egyik a Rákosi úton van, másik a Csömörin.

Előzmény: mmiata (266845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!