Kérdezni szeretném a Dellorto PHVA 17,5 karbi beömlő nyilás külső átmérő méretét,és a légszűrő külső átmérőt. Elképzelhető hogy azonosak a méretek a PHVA 14-es Karbival ?
Nekem is Aeroxom van és sajnos ki kell vágni egy kis részen az oldalsztendernek a helyet. Ha a hasidomot leszeded a motor bal oldalán fogod megtalálni azthiszem M10-es csavar megy bele, gyárilag minden motornál ott a hely, csak a burkolaton nincs kivágás.
Itt minden ütem munkaütem, 4T esetén meg csak minden második. Ettől persze hatékonyabb nem lesz, de azért ez egy olyan feature, amit ki lehet használni. (Vannak ilyen nagyon könnyű, kisköbcentis cross-motorok és bivalyerősek.)
Husquarna fűnyírómról nem is beszélve: szerintem 25ccm sincs de úgy eszi a damilt, mintha azon élne :-)
De a fogyasztás ehhez aránytalanul nagy: a Scarabeom anno (50ccm) 3,6-ot evett, a 400-as SYM ennél csak picikét többet - 2 személlyel :-)
Aeroxra az oldal sztendert hova kell felcsavarozni? A légszűrőház előtt van a lábtartót rögzítő váz elem, oda kellene? Viszont a burkolatból kicsit vágni kell jól gondolom?
Még egy utolsó kérdés mára: Kétüteműnek mennyi szokott lenni az alapjárata? Nekem most 2500-3000 környékén van melegen, de van, hogy idegen ha beindítom, megyek vele és megállok még 4000 felett pereg sokáig, és ha húzok egy kis gázt leengedi 3000 alá.
Ha nem volt nagyon használva,miért kellene felújítani?Egy szervíz szükséges,szűrők,néhány gumi alkatrész cseréje,kipucolás.Szerintem bőven kijön 50ezerből.
Ha az óra nem jó, akkor milyen vezetékek? Vagy lemerült az elem benne, vagy tönkrement az óra. Az első esetben kicseréled az elemet és örülsz, a második esetben keresel egy bontott órát, ki lehet szerelni külön.
Hello! Karburálási tanácsot, oktatást kérnék :) Motowell Magnet RS, a képen látható karbival. Nem tudom melyik tű melyik, a recézett réztekerős a főtű, ha jól tudom.
A kérdés az lenne, hogy a szívótoroknál levő pici tű mit szabályoz, illetve hány tű van, meg hogy kell egy kétüteműt karburálni? Fentről lefelé, vagy hogy? Aki csinált már ilyet szívesen meghallgatom, házilag hogy tudom optimálisra belőni a gépet. Teljesen gyári, 65-70el járok általában :)
A műszerfalon csak az óra nem jó. Azt nem értem hogy a szerelő azt mondta hogy korábbi szerelési hiba de mondtam neki nem volt ekkora ez a csík mikor megvettem ,azért is vittem szerelőhöz,de a szerelő azt mondta szétszedte a műszerfalat és nem látott semmit vagyis a vezetékek jók. akkor én már nem értek semmit hogy most mi van?
Nemis értelek, minek kéne motor felújítás, az nem korfüggő, hanem km.
Itt a 16. kerben van 2 szervíz is a lányom Apriliáját csinálta az egyik, valami 15-20 közötti ajánlatot adtak általános nagyszervízre. (szíj, görgők kuplung, porlasztótiszt.)