Keresés

Részletes keresés

ferri72 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16427
Ez nagyon teccik "csak néznek rá , mint gyujtogató a vizes szalmára ".
Előzmény: katalog (16423)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16426
:D értem:D
Elvileg majd ha minden igaz itt lesznek olyanok:D
Előzmény: katalog (16423)
ferri72 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16425
Üdv mindenkinek. ÉN ,VALÓSZÍNŰ.
Előzmény: MTZ Betyár (16422)
A "traktoros" Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16424

 Köszöntök Mindenkit.

 Na elkezdődött a "dili" :-)))

katalog Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16423
Nem lesz elterjedve nálunk , fölösleges bár milyen új tip is be mutatni . Mi az első reakció " á hhhh ez csak MTZ marad " . Itt van a .4 DEUTZ motoros , csak néznek rá , mint gyujtogató a vizes szalmára . Azon kívül semmi . Pedig a DTX motor az egyik leg modernebb .Ebbe a részébe a dolognak már belefáradtam és nem emlegetem és nem is foglalkozom vele.
Előzmény: Belarus 925.3 (16421)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16422

Jó estét!

 

Pénteki nap ki megy az expóra?

Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16421
Üdv Katalog!

Én szeretem őket, és szerintem sem rosszak sőt hogy őszinte legyek ezekkel az újításokkal nem nagyon szokott szerintem probléma lenni vagyis melyekkel én találkoztam kevés hiba.
katalog Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16420
Üdv . Mindenkinek !

Ne legyetek ennyire pesszimisták . Jó lesz az . Hogy nem az utolsó verzió az biztos .
Csak azért mert Orosz , nem biztos , hogy rosszabb lesz .
Van elQrás a nyugatiban is ,csak nem tudunk róla olyan sokat .
Előzmény: Belarus 925.3 (16419)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16419
Szerintem nem okoznak csalódást az újítások. Csak újítsanak én csípem őket:D
Előzmény: Törölt nick (16418)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16418
Igen, az áruk miatt már sokan inkább x-órás nyugati traktort vesznek. Meg sokan tartanak az orosz újításoktól.
Előzmény: Belarus 925.3 (16415)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16417
Magyarán akkor annyira nem rosszak. Kössz a válaszokat! Meg a képeid is jók! Szerintem élőben úgysem nagyon látok ilyeneket, mert nem nagyon fog venni senki, de azért érdekel, hogy miket fejlesztett a ruszki, ez a felező ez már haladás.
Előzmény: Belarus 925.3 (16412)
Józsi73 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16416

Üdv.!

Nekem van.

Előzmény: FügeGLX (16413)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16415
Sajnos igen már ahogy fejlüdnek azért az áruk is fejlődik hozzá. De viszont itt sokan azért szeretik még ha nem is olyan mint egy nyugati, mert azért erősek és azt a teljesítményt leadják amivel rendelkeznek és ha valami tönkre megy benne azért nem mindegy hogy mennyit költesz javításra. ÉS azért ezeken még sokat meg lehet spórolni és míg ott a szervíz költség sem mondható kevésnek azért ezeknél nagyon sok mindent meg lehetcsinálni ha kicsit értesz is hozzá.
Előzmény: Törölt nick (16414)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16414
Akkor az jó! Egyébként én is gondoltam, hogy földön is jó, nem csak szállításkor. Tiszta nyugati "feeling"! :-) Remélem beválik majd, bár én már ennyikért nem MTZ-t veszek majd ha eljön az ideje.
Előzmény: Belarus 925.3 (16410)
FügeGLX Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16413
Urak!

Nálatok még nem kérdeztem! Nincs valakinek eladó 80-100 vagy 120 literes tartálya kompresszorhoz??
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16412
A nagyokat eddig csak tsz-ek vették. És sajnos itt nagyon nem törödöm traktorosok vannak egyedül a 2022 sofőrjéről vagyok jó véleménnyel. Ő figyel, kérdez ha valamit nem ért és azért nem ész nélkül ami a csővőn kifér. S akár milyen furcsa a 2022-el amin már 4000 felett van az üó olajcserék voltak, egyszer az egyik klima kapcsoló elégett, egy csőnél folyt az olaj, meg beászott egy jeladó a Bosch hidraulikánál és azt kellett cserélni marha kevés hiba volt vele.
Előzmény: Törölt nick (16409)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16411
visszatérve nem csak potkocsinál jó mert ha valami nehéz föld munkát csinálsz akkor is jó mert nem kell kuplung mert pl ha szántás közbe váltasz akkor ha kinyomod a traki meg is áll itt meg csak nyomsz és nem vesztesz a lendületből
Előzmény: Törölt nick (16409)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16410
Egy sima mágnes szelepet mely pl az elsőhajtást vagy difit vezérli azt nem nehéz mert az egyik képen látszik is hogy az ott van a váltó oldalára szerelve, könnyű hozzá férhetőség kb 5 perc alatt ki lehet cserélni vagyis nekem még nem telt több időbe:D ennek a felezőnek meg ott van egy tömb ráépítve a felűlről a kuplungházra ahol a felező fedél van a hagyományosoknál olyat még nem cseréltem de szerintem ki kell szedni hozzá a padló lemezt és hozzá lehet férni. De viszont ebbe a felezőbe az tetszik hogy próbálgattam, hogy van egy kis panel mely jelzi hogy milyen sebességbe van. Alap esetbe sárgán irja a betűt de ha terhelés nagy neki akkor zölden el kezd villogni a betű ami jelzi hogy válts vissza:D És mikor váltasz vele ha jól be van állítva ezen a 1022-en jó akkor szinte nem is érzed hogy átvált nem rángat egyáltalán visszaváltásnál meg ha leveszed elötte a gázról a lábad akkor is szépen vált.
Előzmény: Törölt nick (16407)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16409
Hol használják ezeket a nagy-MTZ-ket? Igen általában jönnek aztán a "vélemények", hogy az MTZ szar. Ezek sem tűrik már hosszabb távon a hitvány traktorosokat.
Előzmény: Belarus 925.3 (16401)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16408
Én el tudom képzelni. 7-8 milliós "alap" MTZ után bármi jöhet! :-)
Előzmény: Belarus 925.3 (16405)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16407
És nagy dolog cserélni a mágneszelepet? Az igazat megvallva tetszik a megoldás, hogy csak kapcsolni kell. De azért is kérdeztem, hogy milyen mert ugye ez is tönkre szokott menni. Arra én is kíváncsi leszek, hogy ez a "power" felező mennyire válik be! Jó elgondolás, főleg pótkocsival, bár nekem ilyen MTZ-m már nem lesz. :-)
Előzmény: Belarus 925.3 (16404)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16406
A mágnes szelep mibe nem megy tönkre. Itt a cégnél a az egyik kombin cserélni kellett mindet ami a vezérlő tömböt működteti.
Előzmény: Belarus 925.3 (16404)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16405
2 milla plusz azért nem hiszem hogy van
Előzmény: Törölt nick (16403)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16404
Eddig túl sok tapasztalatom nincs ezzel a váltóval mert eddig csak néhányat vettek és azok még cska bejáratosak 50-100 üó-sok. Eddig nem volt velük még próbléma, és majd kiforrja magát hogy mennyire megbízható. Amiről tudok nyilatkozni az az elektormos elsőhajtás, elektormos diffizár és az elektoromos kardán. Szerintem megbízhatóak mert nem nagyon szokott velük baj lenni. Előfordul hogy a kapcsoló szét megy vagy olan is volt egyszer hogy a mágnes szelep zárlatos lett de szerintem azokkal nem mondhatni hogy baj van.
Előzmény: Törölt nick (16402)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16403
Itthoni viszonylatban kb. 2 milla. Ezt itt nem fogják nálunk megfizetni.
Előzmény: Belarus 925.3 (16396)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16402
Egy-két kérdés ki kívánkozik belőlem! Ez az elektromos felező mennyire megbízható technika? Legalább már észbe kapott a ruszki és csinált egy ilyet mert hát a kétkaros váltó nemigazán való enélkül szállítani. De a megbízhatóságát még ki kell várni. Megbízható ezekben az elektrohidraulikus elsőhajtás kapcsolás pl? Mármint kapcsol amikor kell? :-)
Előzmény: Belarus 925.3 (16393)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16401
Nem de itt azért túlzásba viszik az emberek és hiába mondasz nekik bármit mit használjanak utánna azt hiszik ezek minden elvisznek. De általában 4 és 5 ekéket húzkodnak velük, meg azt hiszem 4 méteres tárcsát a hetest csak mi próbáltuk ki mikor összeraktuk a tárcsát és mielött megvették. De itt szántanak, tárcsáznak, meg van 1db 2022 amivel még a 21köbös fekált húzkodják mely oda szórja a sorba a trutyit. De volt egy faszi aki a 952.3 után vett magának egy ötös ekét és elment vele szántani és ki kellett menni mert nem értette miért áll meg a traki mikor beleengedi a földbe:D
Előzmény: 892.2 (16399)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16400
tényleg nem tudom mennyit tesz rá ez a váltó
Előzmény: Törölt nick (16397)
892.2 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16399

csak ilyen nagy munkagépek vannak?

ha azt nézed a 250es rábák visznek ilyeket.

Előzmény: Belarus 925.3 (16398)
Belarus 925.3 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 16398
Még csak pár darab van belőle, de hogy öszinte legyek az az egy bajuk, hogy kényelmetlenek a használóik szerint, bár ez szerintem nem olyan vészes. Kissé lehetne nehezebb az önsúly, de ez megoldható, hogy a gumik fel lettek töltve. Egy pl:van egy ami két éves és 4000 üzemóra van rajta, s srác hatos ekét húzott vele, míg egy 160 case 5-et és sebességbe lenyomta igy is hogy eggyel több fejet vitt. Mi próbáltuk az orosz hét méteres tárcsát vele ősszel kukorica földbe és 11 km/h-val húzta, de ez sok volt neki mert 3 ha után felmelegedett. Azt nem mondom hogy nem romlanak mert olyan mtz nincs ami tökéletes, de sok hiba a kezelő miatt volt eddig. Azért szerencsére ritka volt a gyári hiba velük.
Előzmény: 892.2 (16395)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!