Nem tudod, hogyan foglalj ingyen a Ryanairnél? A Wizzairnél? Nem akarsz kártyadíj-sarcot fizetni a légitársaságoknak? Gondod van a fizetéssel? Nem jött meg a megrendelt Wizz-bankkártyád?
Itt mindenre választ kapsz. Csak olyan gondban kérdezz vagy írj, ami a légitársaságok jegyeinek vagy más szolgáltatásainak kifizetésével kapcsolatos.
Én sikeresen aktiváltam egy kártyát (még nem az enyémet). Valamiért nagyon lassan jött meg az sms. Viszont az 1€-s pingelésből simán vissza lehetett volna számolni a valós terhelést. Jött sms 268Ft-os terhelésről, ez az 1€ és egy másik 365Ft-ról. És valóban 365/268=1.36 volt a terhelés. Persze nem mertem bevállalni.
Azért akkora összegben vásárolni nem egyszerű, az elfogadóhely sem hülye (általában) ellenőrzi ilyenkor a vásároló adatait. Engem először ilyen utazgatás-reptéri vásárlás miatt 2008 októberében hívtak, kicsit furcsának találta a rendszer, hogy 3 nap alatt 5 ország 8 városában használtam a kártyát :D Mivel a telefonom végig át volt irányítva engem nem tudtak elérni, megmondták nekik, hogy igen, arra felé vagyok külföldön és mikor érek vissza, aznap délután már hívtak is egyeztetni, hogy akkor jóváhagyható e minden. Általában nagyibb értékű netes vásárlások után szoktak hívni, mert abban nagyobb a kockázat, hogy valaki megszerzi az adatokat és neten név és arc nélkül használja, mint normál üzletben arcot felvállalva.
Megnéztem a Citis Malév kártya aktuális feltételeit. Most nem érdems kiváktani: piszok drága, ingyens repjegyről szó vsincs benne, csak pontgyűjtésről. 1 pont=250 Ft nagyon kevésnek tűnik.
Írtak egy levelet, amiben elnézért kértek, meg leírták hogy az 1.72 €-t ne úgy írjam, hogy 1,72. Persze nem ez volt a gond, hanem, hogy találgattam.
A másik wirecard számlám nyitását még most intézem, csak ott meg ugye az AXA szernt 1.00 EUR van a közleményben (már 2 telebankos ügyintézővel beszéltem)...
Viszont a 2 számla egyenlegét össze lehet majd vezetni. Azt tudtátok, hogy wirecard szmlák között ingyenes az átutalás?
Másrészt viszont ha nem vesztetted el a kártyát, csa nekik gyanús a tranzakciód és mondjuk telefonon nem tudnak elérni, mert mondjuk éppen külföldön vagy ilyesmi, akkor meg jól letiltják a kártyát? Azért ez tényleg gáz...
Ha így van, az elvesztés esetére nem túl biztató: ha nem veszem észre időben, már rég megvették vele a 10 plazmatévét, mire másnap a Citi rámtelefonál...
Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a fizetés látszólag sikeresen megtörténik, de a következő banki munkanapon felhívnak telefonon és egyeztetik, hogy valóban te vásároltál e az adott helyen, időben és összegért.
Igen, maléves pontokat gyűjtök, s most már lassan össze is jön egy egyirányú bónusz. Utána lemondom a kártyát, mert nem túl bőkezűen vannak kitalálva a pontgyűjtési feltételek, egy retúr úthoz pl. évekig kellene még vásárolgatnom. Eleve elsősorban az ingyen repjegy miatt váltottam ki, azt meg már leutaztam.
Igen, az online tranzakción online vásárlást értettem, abból lehet csak 2/nap. Furcsa a Citi-nél az is, hogy a nem online vásárlásokhoz viszont nem lehet limitet beállítani. Egy speciális algoritmus figyeli (így tájékoztattak) a használatot, és ha valami szokatlant észlel, akkor letiltja a kártyát. Ez is zavar egy kicsit, mert simán letilthat pl. ha átszállásokkal repkedek, és használni szeretném a kártyát a reptereken.
Ja, én már régebben az ügyfelük vagyok, mint Te, reggelente köszönök az ügyintéző hölgynek, aki reggelente a bank előtt szívja a cigarettát, mégse kaptam semmilyen ajánlatot: se a banktól, se a hölgytől.
Még a hitelkártyán szereplő aktuális összeget sem fizettem vissza. Sőt ha belegondolok, eddig még egy fillért nem fizettem nekik. A kártya, netbank, telebank ingyen van, és mostanáig csak költöttem. (Ja de. 200 forint havi zárlati díjat levontak.) Állati jó ügyfél lehetek így 13 nap után. Remélem, pár hónap múlva, amikor regionális igazgatót keresnek, akkor is eszükbe jutok. :)
Beszarás, most hívtak az Erste Bankból, hogy mint régi jó ügyfélnek felajánlanak egy nem tudom, mit, az már nem jutott el a tudatomig. Régi jó ügyfél. Végül is már majdnem két hete van náluk kártyám...
A közlemény rovatban nekem is ott van egy USD összeg. Az vajon, minek ?
Ezt nem igazán értem. Pont ez a gondom: Visas vásárlás, de a Wirecard EUR-ban terhel a regnél, az AXA telebankja meg nem tudja 10 nap után, mennyi volt az EUR összeg (az OTP netbanknál valóban 2-3 munkanap után egyértelműen feltüntették).