Keresés

Részletes keresés

facsega Creative Commons License 2002.02.23 0 0 38
off
A triatlonos topicba azért nem írok, mert ott nem nagyon van élet...
Hát ott tényleg nincs, szvsz az is egy kicsit belterjes volt, leginkább a futobolondok jegyezték. Az az igazság, hogy az utóbbi időkig én sem nagyon erőlködtem, hogy itt az indexen "éljek", meg szerintem nem is igazán egészséges, a szó összes értelmében :o) Egyrészt sok időt vesz el az embertől, másrészt meg rohadtul rá lehet szokni, ami minden más rovására megy. Erről ennyit.
on

Elég kezdő vagyok még (idén először próbalom meg talán a középtávot triatlonban) és ahogy az amatőr haverjaimat elnézem mindegyikünknek van mit fejlődnie biciklin. Én is úgy tervezem, hogy megpróbálok elindulni néhány biciklis versenyen, a fejlődés, de leginkább tapasztalat-szerzés érdekében. Tavaly novemberben(?) volt egy bicikliverseny a hungaroringen, amin először indultam. Hát mit ne mondjak. Azért egy 60-80-as bolyban 50-el lefelé gurulva bevenni a kanyart egy kicsit más, mint amit a triatlonnál megszoktam.

Más. Tavaly többször olvastam, asszem a Sportban, hogy szokott lenni valami bringa edzés féle, azt hiszem a Margit-sziget környékén, ahová bárki odamehetett. Tud erről valaki bővebbet esetleg ?

Előzmény: tom1977 (36)
tom1977 Creative Commons License 2002.02.23 0 0 37
Nincs valakinek ötlete, hogy hol lehet hajlított (triatlonos) nyeregcsövet(d=27,2mm) kapni itthon?

A Profile honlapján találtam egyet, de Európában csak Németországban lehet kapni.

Az általam ismert -ismertebb- bp.-i kerékpárboltokban nem kapható és nem is tudják, hogy mikor lesz. :o(((

Előzmény: tom1977 (36)
tom1977 Creative Commons License 2002.02.23 0 0 36
Én is inkább triatlonosnak tartom magam. A triatlonos topicba azért nem írok, mert ott nem nagyon van élet...

Én személy szerint eddig nem nagyon jártam bringa versenyekre (na jó: 2x voltam a Tour De Rudin), de idén, ahová tudok elmegyek, mert fejlődnöm kell bringában (az Ironman miatt).