Keresés

Részletes keresés

kano78 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1759

Mint előbb írtam Online nem jó az egyetlen hivatalos oldalról. A jutalékos/lehúzós oldalakról nem tudom.

Előzmény: judit56 (1754)
kano78 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1758

Nem építenek semmilyen egyéb adatbázist. Így történt, hogy pl. az autópálya matrica a Nemzeti ..... oldaláról vásárolva szerintük nem utazás kategória és reklamációra sem korrigálták.

Azóta nem vagyunk jóban az Erstével.

Előzmény: tavarga (1755)
bounty112 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1757

A kategóriáktól tartottam én is, de egyelőre jók a tapasztalataim az eltelt rövid idő alatt. Pl. a szórakozásban gyakorlatilag az összes étterem (gyors, hagyományos, gofrizó stb.), bowling klub, mozi után jött szépen a százalék.

Előzmény: tavarga (1755)
bounty112 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1756

"repülőjegy, hotelek, utazási irodák, autóbérlés, vonatjegy, távolsági busz, városi közlekedés, taxik"

 

Ebbe nekem nem fér bele a pályamatrica, de amúgy csatlakozom a fogalmam sincshez.

Előzmény: judit56 (1754)
tavarga Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1755

A kategóriákkal az a bibi, hogy a POS-ra vagy a kereskedőre beállított MCC kódból próbálják kitalálni. Három probléma van:

- nem pontosak, és nem is tudnak azok lenni, mert néhány elfogadó bank hányavetin állítja be, és a kereskedők is néha tologatják a POS-okat az üzletek között, ahogy nekik jól esik,

- csak egy MCC kód lehet, és az fix, a tevékenységhez "legközelebbi" beállítás, vagy legalábbis valamelyik tevékenység...

- az ügyfélnek esélye sincs megtudni, nemhogy az üzleti értelmű KATEGÓRIÁT, de a fizikai MCC-t sem, mert azt ott a boltban senki sem fogja tudni megmondani neki... azt se értik mit kérdeznek tőlük, és nem az ő hibájuk.

Szóval ha valakinek nem úgy sül el a "kategóriája" ahogy tervezte, az ezért van, ez a bizonytalanság a hirdetményben is szerepel. Persze lehet pontosítani egy plusz adatbázissal, amit a reklamációkból építenek (lehet hogy csinálják is), de az jó nagy plusz meló - költség, és csak bizonyos mértékben csökkenti a bizonytalanságot, mert Józsinak ugyanaz a bolt biokajás étterem, ami Ferike néninek biodrogéria. Szerencse kell hozzá. :-)

 

judit56 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1754

köszönöm:-)

Előzmény: edkedk (1752)
VénSzaky Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1753

Most beszéltem a telefonos hölggyel, azt a tájékoztatást adta hogy 24.-én lesznek feltöltve a kivonatok.

Majd meg látjuk, remélhetőleg sikerül végre ...

Előzmény: tavarga (1750)
edkedk Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1752

Ha benzinkúton veszed, az benzinkút kategória. Ha online, akkor kizárt dolog, mert nem tudom.

Előzmény: judit56 (1751)
judit56 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1751

sziasztok, 

 

Autópálya matrica utazásba vajon mehet?

 

Köszönöm

tavarga Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1750

Továbbra sincs számlakivonat. Se régi ERSTE-s kártyáról, se migrált CITI. Így aztán nem lehet tudni mi került az elszámolásba, mi alapján terheltek díjakat, kamatot. Egyedül a számlakivonat bizonyító erejű, ha az MNB-hez akar az ember fordulni. Nyilván ezért nincs kivonat, kisebb kockázatúnak ítélte egy kopogós cipőjű menedzser azt, hogy valaki a kivonat hiánya miatt tesz bejelentést (ami ugyancsak törvénysértéssé válik, lesz ha elérjük a hó végét), mint azt, hogy a kivonaton szereplő tévedés miatt...

Előzmény: szocske_ (1724)
bounty112 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1749

Jelentem jóváírták a megreklamált zárlati díjat, minden hepi, az ég kék, csicseregnek a madarak.

edkedk Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1748

A +36 1 302 5885 számon is?

Előzmény: Törölt nick (1745)
nyman Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1747

ja a BB banktol sincs mar ket honapja info. A mult heten kiderult, hogy beragadt a kerelem, par napon belul rendezodik. Ott is csak varok turelemmel.

 

Ugy tunik szopoagon vagyok bankugyekben

:)

Előzmény: nyman (1746)
nyman Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1746

En is tobb, mint masfel hete irtam uzenetet az erste forintjovairasrol. En meg ott tartok, hogy eddig egyetlen egy Erstes kartyas fizetesre sem kaptam meg egyetlen forintot sem.

 

A masik, hogy a zarolt osszegeknel ott szerepel a fordulonap utan egyszer mar a reszletfizetes altal levont tetelek es mintegy 90 ezerrel kevesebb az elerheto egyenlegem.

 

A zarolt tetelek listajaban szerepel 310 Ft, de a zarolt osszeg nagysaga 973 216 Ft. Na ezt magyarazza meg vki.

 

 

 

Előzmény: bounty112 (1742)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1745

Na most én konkrétan eddig is Erste ügyfél voltam, nem vótcitis és vannak elintézni valóim a telefonos ügyfélszolgálaton, ettől még ugyanúgy 40+ percet kell várnom ügyintézőre mint aki a Cititől jött át.

 

Előzmény: szocske_ (1740)
VénSzaky Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1744

Tudni kell hogy kinek kell írni ....:)

Nekem sem válaszoltak kb. egy hete.....

Előzmény: szocske_ (1743)
szocske_ Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1743

akkor nekem szerencsém volt, vagy neked nincs szerencséd... nekem 2 levelemre is 1 héten belül válaszoltak az átállás óta.

Előzmény: bounty112 (1742)
bounty112 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1742

Jól hangzik, csak a valóságban 10 napja semmi reakció a netbankos panaszomra, van ott gond náluk rendesen. Ez persze független a kivonattól, nekem az nem is hiányzik.

Előzmény: szocske_ (1741)
szocske_ Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1741

de ezt látod a számlatörténetben, írsz nekik üzenetet a netbankban, javítják, ehhez nem kell kivonat, sem telefonálgatás

Előzmény: nyman (1726)
szocske_ Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1740

nem kell őket hívogatni az átállást követő 2 hétben (meg máskor sem) és akkor nincs gond.

nekem is számoltak fel indokolatlanul kamatot és késedelmi díjat, írtam egy üzenetet a netbankban, 1 héten belül válaszoltak és jóváírták.

Előzmény: Törölt nick (1734)
Hrabovszki2 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1739

és igen, újra megvan.Hihetetlen élmények az Erste-nél:)

Előzmény: edkedk (1738)
edkedk Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1738

Ott van a Bankkártyák főmenü alatt.

Előzmény: Hrabovszki2 (1737)
Hrabovszki2 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1737

nem találom az erste forint menüt, nektek megvan? hol?

fegyosz Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1736

Nekem is dupla havidíjat vontak a hitelkártyámra. Még átadás előtt a Citi gyorsan ráterhelte a havidíjat a számlára, záráskor pedig az Erste még egyszer.

Most van két -690Ft-os tételem, az egyik a nyitó tétel a Citis havidíjról, a másik meg az Erstés havidíj (mindent visszafizettem az átadás előtt). Emailben már egy hete jeleztem nekik, eddig semmi válasz. 

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.21 0 2 1735

Bármennyire is sérelmezed, nincs igazad.

Nem az ügyintéző tévedését verik le rajtad, mivel nem vele kötöttél szóbeli szerződést.

 

A bank várja el, hogy betartsd a szerződést, amit aláírtál. A kondíciók pedig nyilvánosak.

 

Egy éven belüli számlamegszüntetés esetén a bankok felszámíthatnak bizonyos költséget, de ez is nyilvános, az ügyfél elfogadja amikor aláírja a szerződést.

 

"Csak, hogy tudja aki itt kötne szerződést hogy mire számíthat."

 

Arra, hogy be kell tartania mind a banknak, mint az ügyfélnek amit a szerződésben vállal. Más banknál is így működik.

Előzmény: ZakyCsabi (1718)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1734

Jaja, kezd helyre állni a rend ez tisztán látszik, azért van még mindig 40+ perces várakozási idő a telefonos ügyfélszolgálaton...

Plusz káosz és felkészületlenség is van azért...

Előzmény: szocske_ (1697)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1733

Ezt az információt annak szántam, aki gyakran vásárol külföldön/külföldről és jól jön neki egy olyan hitelkártya, ami MNB középen váltja a devizát.

Előzmény: Törölt nick (1693)
bounty112 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1732

Ugyanez nálam is, az a január 30 határidő kicsit megtévesztő, de az az _előző_ havi kivonatban szereplő, tehát január eleji fordulónap egyenlegének a visszafizetésére vonatkozik. Az átadáskori összeget+a február elejei fordulónapig könyvelt tételeket pedig március 6-ig kell visszatolni.

Előzmény: ac07 (1730)
ac07 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1731

Az elszámolást nem a kártyakibocsátó bank kezdeményezi, hanem a kereskedő elfogadója - ha ez magyar bank, akkor 1-2 munkanap az átfutás, ha pedig pl. sixpay vagy hasonló, nem banki elfogadó, akkor több nap is lehet.

Előzmény: bounty112 (1729)
ac07 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 1730

Nekem is hatodika volt pont a forduló, de csak annyira számolt el a citi, hogy átadhassák az erstének a nyitóadatokat. Az erstés zárás 12-én volt nekem, az abban szereplő (citi + erste) költést kell március hatig kifizetnem majd. Esrte kivonat még sehol, csak a számlaadatoknál látom, meg a kapott sms-ből, hogy mikorra mennyit kell fizetnem.

Előzmény: citis (1727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!