Az alábbi megkeresés érkezett ma hozzám, mindenképp szerettem volna megosztani Veletek is. Aki szívesen részt venne a rendezvényen előadóként írjon, és továbbítom a Szervezőkhöz.
Cím: mgyvkvirtualismuzeuma@gmail.com
"Azért kerestelek meg titeket, mert 2015 tavaszán a Tatabányai Múzeum kerékpáros kiállítást szeretne csinálni. Ez jelenleg úgy néz ki, hogy bemutatásra kerülne egy magán gyűjtemény. Ennek megszervezése jelenleg folyamatban van. Veletek azért szerettünk volna kapcsolatba lépni, mert tervek között szerepel a kiállításhoz kapcsolódó egy vagy több előadás is. Ha lenne köztetek akit érdekel a dolog, hogy előadást tartson a kerékpár fejlődéséről és más érdekességről, akkor szeretném elkérni az elérhetőségét, hogy kapcsolatba léphessen vele a szervező csapat."
Kérdezném, Tihany kerékpár abroncsot szeretnék befűzni, első ill. hátsó küllők mérete egyforma? Mert ha igen elég csak az egyik küllőt bevinnem mintának. Köszi a választ!!!!
Mármint nem kínai, hanem indiai (tudomásom szerint).
Szomszédok ugyan, de azért mi sem vagyunk sem szlovákok, sem románok, sem horvátok (vagy csak egy kicsit :-)
És azt hiszem, hogy az indiai mint minőségjelző azért egy fokkal a kínai felett áll, ők talán nem spóroltak annyira az anyagminőséggel, mint a kínaiak.
Megnéznék egyszer egy harminc évvel ezelőtti kínai bringát, hogy az milyen anyagokból és kidolgozással készült! Akkor még mindenki azzal járt, vajon már akkor is hulladékgyártásban utaztak?
Az imént nézegettem a veterán kerékpárok múzeomának képtárát és nem találkoztam a felsorolásban egy a tulajdonomba lévő típussal ,az Unió-val.Gondolom ha az Apolló belefér a veterán kategóriába akkor az Unió is.Ez úton szeretném felhívni a T.szerkesztők ,szerzők figyelmét szocialista iparunk eme gyöngyszemére is.Elég jól megmaradt az utókor számára az enyém,érdemes lenne felvenni a képtárba, hogy gazdagítsa azt.Íme néhány kép róla:
Az Atlas-t én indiaiként ismerem (de nem biztos, hogy jól), és a 80-as évekre saccolnám.
A 90-es években egyszer vettem a MÉH-ben egy nullkilométeres Atlas vázat, a láncvédője még a gyári papírban volt. Volt belőle vagy öt a telepen. Hogy azok hogyan kerülhettek oda, és miért ilyen formában?
Szia! A 38-at ki és miből merítette? Nem lenne baj a bringáról egy "egész alakos" sem...:)! A pedálok biztos a "mai kor" termékei...A lánckerék mögötti fedélke és a kontrakar együtt öregedtek,de az agy fiatalabb szerintem a bringánál...Ezért is lenne jó látni mindkét felnit,mindkét agyat...