Nem tudtok valakit aki mostanában akar venni egy outi-t olcsón? El szeretném adni az enyémet
Cro-Mo vázas, nagyon jó állapotban van, ezüst-szürke, 1 éves, kb 1200km van benne. 54-es váz (felsőcső 56cm), Shimano 105-ös hajtómű (52/42) és fékek, Shimano 6-os fogaskoszorú, Sachs Classic váltók és agyak, duplafalu alufelni, Selle Royal nyereg, Tomo XC óra, 23-622 gumik vannak most rajta, egy Schwalbe elől és egy Conti hátul. 65000HUF, ez a vége, szerintem kb ennyit ér talán még egy picivel többet is.
Tegnap ugyanez volt, sőt már a Ventoux-n is: enged nyerni valakit, aki nem veszélyezteti az összetettbeni elsőségét és hajlandó kihajtani magát egy-egy szakasz kedvéért. Neki bírnia kell egészen Párizsig, és nyilván politika is van a dologban -- már így is sokan utálják és mondogatják, hogy unalmassá teszi a Tour-t, ha biztosan A. nyer mindent (mint Schumacher a Forma 1-ben).
Szerintem próbáld meg holnap felhívni a Kerékvárt, elég sok régebbi típusú, de új alkatrészük szokott lenni amit importálnak ráadásul nagyon jó árban adják.
I.ker. Hunyadi J.u.4.
214-8814
Én is szoktam ragasztgatni, mert az én hosszú szepeles belsőim már nem olyan olcsók (1200FT).
Nekem is használható a TIP-TOP készlet jó sokáig.
Én külsőben sok félét használtam már:
Schwable volt régebben, most a téli bringán Michelin van, a nyárin pedig Hutchinson. Elégedett vagyok mindkettővel.
Versenyen a szingó normál magyar országúti használatban a drótperemes az ajánlott. A szingósakkal az a gond (igaz én még nem használtam), hogy nem nagyon bírja a magyar utakat és defekt veszélyes, mivel ragasztani kell ha valahol lerohadsz vele kicsit nyűgösebb cserélni. Drótperemest pedig olcsó, egyszerű cserélni, szinte bármelyik boltban kapsz. Szimpla drótperemest már nem nagyon lehet kapni, helyett kevlárt használnak így hajtogatni is lehet és lazán elfér egy mez hátsó zsebébe. Én speciel Continental Sport 1000-et használok és nekem nagyon bejött 5,5 bar-on tapad mint az ökör és olcsó is, de sokan istenítik a Michelin Axial sorozatát.
Figyusztok,lenne egy kérdésem:melyik a jobb,a szingó vagy a dortperemes gumi? Melyiknek mik az előnyei és hátrányai?
Milyen kerekeket tudnátok ajánlani viszonylag olcsón?
Igen Bodrogit Lacit kinézte magának a USPS, de vele párhuzamban a jövőre alakuló Lotto-Domo összefogás is.
Nem biztos még, hogy a Mapei megszűnik, csak valószínüleg az egyik névadó szponzor száll ki, lehet, hogy siker másik befektetőt találniuk.
Ö a legjobb. És persze Bodrogi. Ha utolsóként futna be, akkor is isten lenne a szememben, de így, hogy ilyen klassz helyen áll, meg főleg. Az Armstrong meg amit a könyvében leír, hogy két kemoterápia között is milyen adagokat nyomott teljesen gyenge fizikummal, azután nem csodálkozom rajta, hogy most már, szerencsére egészségesen, hogyan alázza a hegyi szakaszokon a mezőnyt. :)
Cak annyi, hogy a télinek nemvezettet télen használom, porban-sárban-latyakban, emiatt nem "csúcs" alkatrészek vannak rajta, mint a nyárin, amit féltenék téli körülmények között haszánlni, tehát kizárólag ősz végéig használom, aztán csere.
Az egésznek az az értelme, hogy kíméld a féltett-jónak tartott gépedet
Egy picit én is belekontárkodom ebbe a F/Vkar dologba. Szerintem nem csak a versenyzőknek éri meg, én lassan lecserélem a mostanit, mert valahogy biztonságot kölcsönöz BP útjain, hogy nem kell kátyúkerülgetés közben elengedni a kormányt és ez is lassan olyan lesz mint a váz téma (acél-alu), nem nagyon lehet majd mást kapni igaz itt a "technológiai" váltás még odébb van...