Persze miért ne? :) Ha nem fog esni és nem lesz elviselhetetlen az az időjárás, én megyek vagy szombat vagy vasárnap 13h után. Persze arra garancia nincs, hogy 1 normális kép is fog készülni. ;)
Valahogy még én vagyok ezzel így :-) Nagyon kezdő vagyok a fotózásban ,és nem egy őstehetség ,de érdekel és szeretek fotózni ,ha van rá időm . Még jpeg-ben sem mindig sikerül normális fotót csinálnom ,a raw-ot pedig még nem is konvertálom -szerkesztem . Én DSLR-t vettem mert megérlelődött bennem a gondolat ,hogy olyat szeretnék ,mert én olyannal szeretnék fotózni /fotózgatni :-) / . Persze én is szeretnék sok mindent megtanulni a szerkesztésekkel kapcsolatban megtanulni ,de amíg nem tudok bizonyos dolgokat megy ,ahogy megy . Ennyi ,és ez itt,szerintem lényeges ,hogy van olyan gépem ami tetszik ,és színpatikus nekem ,és fotózok vele ahogy tudok :-) .
Azt hiszem érthetően leírtam. A váz után elsőre megvettem a Tamron 28-75/2.8-at meg a vakut, bár ez utóbbi nem tartozik a témához csak annyiban, hogy mivel váratlan kiadás volt hátrébb tolta a többi objektív vásárlást. Most rendelés alatt van az 50/1.4 USM, tavaszra lesz a 100/2.8 USM macro és valamikor nyáron a Tokina 12-24. Mire nem válaszoltam? Minden ott van leírva.