Majd ManóÚr lesz a Te fő-embered, rengeteget szerelt 600Z-ket. A svejci'-osztrák modellek lefojtottak szoktak lenni - lehet, Manó a "rendes" teljesítményt is ki tudja hozni belőlük.
Sziasztok tagok! Ma sikerült hozzájutni egy XT600Z 2RW tÍpushoz (svájci belpiacos). Olyan kérdésem volna hogy ami a karbi pár előtt van az egy vákuum csap vagy az egy vákuum pumpa ami a benyát nyomja az úszóházba? Ha az nincs esetleg a rendszerben lehet valami probléma a kaja ellátással vagy előfordulhat hogy nem is fog kaját kapni? Sajnos 10 évet állt egy helyben és minden gumi alkatrész olyan mint a ropi és vagy amit ért a benzin az olyan mint a takony. :( Néztem én felújÍtó szettet de nem jártam sikerrel, az lenne a kérdés hogy egy esetleges kiváltással lehet ugyan azt a szintet hozni, vagy meg is lehetne szüntetni? Igazából nekem hobbi motorként üzemelne de egy igényes szép állapotban lávő motorról van szó tehát szeretnék ragaszkodni a gyári kivitelhez. Válaszotokat előre köszönöm további szép estét! :)
Ésakkor újra: én az elsőből vettem - az még forgásirány-mentes, talán...
Van egy 15ezres is, de még nincs kibontva sem - és erről a komplettről jött vissza az az info, hogy nem lett jó a forgásiránya :-( (Azt sem tudom, hogy lehet-e rosszul összerakni pl, és csak a kicikínyai rosszul pakolta össze...)
A generátor csapágylehúzásához a 3 csavar osztókörét tudod esetleg? Minamellett nem jó hír amit írsz. Az ali egyrészt most már nem annyira olcsó, hogy szart rendeljek. Bár lehet, hogy elég a rugó belőle ezek szerint. Minden esetre először szétszedem, csak azt nem tudom mit kéne látnom... Így kicsit nehezebb.. Minden esetre köszi.
Az 1,2mm-es szorító rugót kell cserélni - ami a "görgőket" összetartja.
Nekem egyszer a szerelőm 2 db szimmeringet tönkretéve "alkotott" egyet - sokévet elment.
Aliexpress-ről lehet rendelni, raptor 660-ra keress rá. Én vettem egy komplettet - ami lehet, hogy sz@rt se ér, mert ugyaninnen MOST rendelve (fél évvel ezelőtt kb) a forgásirány nem stimmelt :-( :-( (én meg még ki sem bontottam...) Legrosszabb esetben a LEGKISEBB vasdarabot rendeld meg, amiben a rugó már benne van :-)
Yama-nál aranyárban mérik nyilván a vasat, vmi 150 eFt-re emlékszem komplett árra (még 280-as ojróval' persze) (VS Ali 15-25 - bár, ha az meg nem jó... :-((((((
Szabadonfutót hol lehet olcsóbban venni mint a gyári? Nem indít csak forog az önindító. Szétborítottam és hol beakad hol meg nem, de nyilván általában nem ,ha meg igen akkor azonnal le is old. Apropó a külső házát és a fogaskereket is kell cserélni, mert így elég horror árra jön ki...És imádom , de azért ez már elgondolkodtató, hogy inkább szétbontom.. Persze most csináltam meg az első telókat... Ja igen van 2 gumiharmonika az első telóra mert nem jól írta a webáruház , az 1db az 1 pár...KÉK.
Az enyém is dupla kereklámpás 3YF volt 1998-ból. A leírása szerint pl.a magyarországi forgalomba helyezésűnél tompított állásban csak az egyik világított, de asszem pl az olaszországinál mindkettő.
Kereklámpás 3YF volt ez 100%-ig biztos, a gyári plexi (igaz ez cserélhetö), és az összes idomban is 3YF volt bele sütve (vagy inkább az kidudorodott). A mostani egy kockalámpás 1992ből, 4BW a motor és a vázszám is (ez ilyen butított kiadás).
Amibe belemegy a spirál (szöghajtás) abban úgy emlékszem van egy szimering és az ereszt át (de lehet csak gumi gyűrű) a spirál meg csak úgy viszi magával :D. Viszont miután ki iktattam a spirált (azt a kis szöghajtást is) a másik blokkról a lezáró fedelet átraktam egy új gumigyűrűvel és azóta nem folyik semmi (ott) :)
Hali! 4MY volt az a "kereklámpás 3YF" - nem? :-) Vagy csak vki átszabta "kicsit" a fejidomot...
Megböké' szememet ez az olaj-folyás duma. Nekem is vaaaan! :-( :-( Nálad hol folyt? Alul, felül?
Nálam a MŰSZERIG felnyomja a fordmérő bowden-házban !!! Valsz az ötödik szelepem nem tökéletes vagy az auto deko környéke, mert elég sűrűn leböffen alapjáraton, és lehet, hogy kifúj valahol, ami miatt megnő a nyomás - és képes feltolni az olajat :-( :-( Januárban lesz bontva.
Nekem 3YF gépem van, bár szerintem mindegy 3YF vagy akármi más mert nekem az előző Tenerém egy 3YF volt és az egy dupla körlámpás volt. Most egy 40 lovas XTZ660-om van ami gyárilag a fordulatszámmérő spirálos és ha jól értem Te ezt szeretnéd megszüntetni (nekem elszakadt a spirál + folyt az olaj is ott).
Úgy csináltam meg, hogy a CDI-től behúztam egy plusz kábelt a műszerfalig (kábelköteg csere szerintem szarabb mint 1 kábel behúzása, főleg, hogy nem egyforma hosszú a két kábelköteg és nem is teljesen ugyan az) és kicseréltem az óracsoportban a fordulatszám mérőt, így gyárias maradt. Viszont a CDI más a két típusnál. Egyikkel megy a másikkal nem (nekem mind a két féle van itthon) így lehet abba lehet valami kihagyva.
De áruld már nekem, hogy miaf... rancot kerestél, amire ez volt a Válasz??? Beírtad gugliba, hogy "nagymellű nagycsöcsű fogmosás". Őszintén érdekelne...
Én sajnos nem tudok ezekkel lépést tartani........ de egészen más verzióban képes visszaadni ugyanazt az élményt........ csak kerekedik a szemem a látványtól....... :-)
Van ott ennek a srácnak egy másik hasonló videója is........ kicsit furcsa még nézni is........
Amikor először láttam a felvételt, akkor nem esett le egyből, hogy milyen módon készült a videó nagy része, de utána megláttam a csomagtartóra rögzített álló kamerát......... szóval tök jó volt pl. összevágva az esés is, amikor először a sisak kamera felvételét lehet látni, utána a csomagtartóra rögzített kamera is beletoccsan a sárba...... :-)
Nem is emlékszem, hogy láttam volna ehhez hasonló 360 fokos felvételt........ itt persze nem arra gondolok, hogy 360 fokra volt felhevítve a kamera!
Lassan már Hazánkban is egyre nagyobb az esély "igazi" medvével találkozni........ egyszer Taki is "találkozott" egy hatalmas "Grizzly"-vel......... :-)
Olvasom, hogy a sok tiltás miatt lesznek átdolgozandó részek....... nem kis feladat!
De öröm látni, hogy sokan használják a TET kínálta lehetőségeket itthon is!
Jönnek ide messzebbről is.......
Ez ugye nemzetgazdasági szempontból sem egy elhanyagolható kérdés! :-)
Ejj, a régi szép idők, amikor Szmukival ezt a mátrai rész kettesben "betrekkeltük" ! :-))
Nagy kaland volt - és az is lesz minden "áthaladás", sztem az egyik legtechnikásabb rész a magyar TET-ben, nagyon kezdők el-el fognak düledezni' .
Amikor a videók visszajutnak hozzám, hol ilyen, hol olyan kívánságok közepette :-) - mindig megjegyzem, hogy egyrészt, nem kergetett senki ott föl benneteket, másrészt, szemlélődni, gondolkodni nem tilos - ezzel párhuzamosan, 10 m-rel jobbra ott megy a nulla nehézségű földút :-))) De hát az a vadász, aki szopni jár - az medvét talál...