Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.03.21 0 0 122594

Köszi! Megnyugodtam.

A hátsót igen, tapasztaltam ahogy irtad. Megvételnél még azt gondoltam valami esőérzékelő lehet e beépitve hátra.De rájöttem tévedek.

Előzmény: Törölt nick (122593)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.21 0 0 122593

Üdv!

 

Nem kell elindulni, ne keresd a hibát!

Csak a hátsó indul el automatikusan akkor, ha az első be van kapcsolva és rükvercbe kapcsolsz.

Előzmény: Törölt nick (122592)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.18 0 0 122592

Ejj de kihaltunk....

 

Egy kérdés:

Első ablakspriccelésnél el kell e indulni a lapátoknak?? Gyujtáson...járó motornál sem hajlandó nálam.Csak ha segitek,a karral neki.Már nem emlékszem ezelőtt hogy működött.Alig használom mióta rain-off-al van kezelve az üveg.

Biztositék esetleg nem lehet?

Thx.

 

Hernyócsavarral sikerült feljebb tornászni a "veretést" a szélvédőre.(felső 2/3 ).

grande645 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 122591

 

Én ilyet építettem be.Faragni nem,de fúrni kellett:)

Előzmény: nemszabad (122590)
nemszabad Creative Commons License 2020.03.04 0 0 122590

Sziasztok! Egy alapból nem középső kartámaszos Grandéba mennyire nehéz/egyszerű beépíteni

egy bontott könyöklőt? Megvannak a csavarhelyek, vagy fúrni-faragni kell?

 

Szezso30 Creative Commons License 2020.03.04 0 0 122589

 

Sziasztok,

 

tudom kicsit off de hátha tud segíteni valaki:

 

Fiat Albeába (2006-os, 1,4 8v 350A1000 motorkód) berakható-e a Grande Punto vagy a Linea (szintén 350A1000 kódos) 5 fokozatú sebességváltója? Van-e valakinek ilyen tapasztalata? Válaszokat előre is köszönöm!

Airbag. Creative Commons License 2020.02.23 0 0 122588

Üdv

Néha indításkor elkezd villogni a km számláló.

kicsit keresgélve azt találtam hogy proxy rendezés kell neki,

mivel pl a gyári rádíó el lett távolítva

valaki tud erről többet mondani?

Airbag. Creative Commons License 2020.02.22 0 0 122587

 

mernek nagyot álmodni..

:-))

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.14 0 0 122586

Sikerült találnod ilyen csatlakozót???

Nálam nem ilyen drasztikus "még". Csak a barna vezeték kezd feketedni.(talán nem ég le a kocsi velem együtt ).

De amugy amióta ajánlották ezt a hengeres fogpiszkáló kiékelést,azóta szinte nincs is időszakos felpörgése a ventinek.Lehet nagy illesztés miatt (rezonancia miatt ) kontakthiba alakul ki,ezért is van megégés.

Nem tudom járható e az ut ,hogy lecsipve autóvillamosságis odaforrasztja fixre csak a vezetéket.

Előzmény: sanis_7 (122548)
nemtomika Creative Commons License 2020.02.14 0 0 122585

Látva a km óraállást a generátor felújítása is aktuális lehet rövidesen. (persze ez csak saját tapasztalat,az én kocsimnál)

Előzmény: 1.3 JTD (122581)
nemtomika Creative Commons License 2020.02.14 0 0 122584

Akku,esetleg testkábel,pozitív főkábel ......

Előzmény: 1.3 JTD (122581)
grande645 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122583


A borostyánsárga színű általános hibajelző lámpa az alábbi esetekben világít (FIAT modellek):

- motorolaj nyomásérzékelő jeladó hiba,

- a külső világítás üzemzavara,

- tüzelőanyag hozzávezetés zárt állapota (ütközési inerciakapcsoló),

- esőérzékelő jeladó hiba,

- ultrahangos parkolási érzékelők hibája,

- gumiabroncsnyomás érzékelő rendszer hiba (pl. ha olyan kerék is van, melyben nincs jeladó),

- dízel részecskeszűrő eltömődött (például FIAT Multijet).

Előzmény: 1.3 JTD (122581)
Airbag. Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122582

Motorolajnyomás-érzékelOE
hibája
A figyelmeztetOE lámpa kigyullad a
motorolajnyomás-érzékelOE mıködési
zavarának észlelése esetén. A lehetOE
leghamarabb keressünk fel egy Fiat
márkaszervizt a hiba megszüntetéséhez

 

A könyv ezt irja erre a visszajelzőre.

Előzmény: 1.3 JTD (122581)
1.3 JTD Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122581

1.3 JTD Creative Commons License 2020.02.13 0 0 122580

Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni.

1.3 jtd 90 le grande puntoról van szó.

Ma kivillant a sárga háromszög,felkiáltó jellel lámpa a műszerfalon.

Az autó nem indul és az önindító sem teker.

Esetleg van valakinek ilyennel tapasztalata?

Papo99 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 122579

Sziasztok!

Van egy 2013-as Diesel Lineam. A következő a probléma: időközönként világít a idításgátló és a akkumulátor töltést jelző lámpa , ilyenkor egy pillanatra elmegy az aram, ill. a távirányítós kulcsal előfordul, hogy nem tudom nyitni az ajtót. Az szerelő generátor hibára gyanakodott, de a generátor cseréje után is fenn áll a probléma. Valaki találkozott már ilyennel?

vboszi77 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 122578

Sziasztok,

Van egy 2008-as, 1368 cm3-is, benzines Fiat Grande Puntom. Egy ideje azt csinálja, hogy váltáskor, a kuplung benyomásakor felpörgeti a fordulatszámot kb. 30-ig, vagy alig lépek rá a gázra, de akkor is felpörgeti a motort. Általában már kb. 30 perce megyek vele, amikor elkezdi csinálni és változóan kb. 5-10-20 percig csinálja, aztán mintha semmisem történt volna, tökéletesen működik tovább az autó. Az autószerelőmnek említettem ezt, de azt mondta, hogy nem tudja, mitől lehet ez. Esetleg valaki tapasztalt már valami hasonlót, vagy ötletek, hogy mitől lehet ez a probléma? Engem ez nagyon idegesít, és nem hiszem, hogy ez az autónak is jót tenne. A válaszokat előre is nagyon köszönöm.

Varshi Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122577

Vrööööööm!

Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.29 0 1 122576

Meg lettem szólítva eme remek elmefergetegben. Szóval akkor: 

Különvözőek vagyunk különböző preferenciákkal. Ezért nekem az az autó ahogy kinéz plusz a ”csippelés” nem szimpatikus. Mert azt vallom hogy ami a gyárból jön ki az a legjobb kompromisszum. Tartósság, esztétika, kényelem, gazdaságosság, menetdinamika stb. terén. Ha valamihez hozzányúlunk javító szándékkal, akkor az valaminek a rovására fog menni. Aztán persze azt is igyekszünkkijavítani és már rajta is ülünk a nagy körforgón vagyis egy vágtelenített folyamatba kezdünk bele. Nálad pozitív dolog a 120 helyett 180 LE, mit kezd ezzel a futómű pl.? Szegény Grande ebből elég butácskát kapott. Ott a döglött kormányzás is, a magas kasztni amik nem jó alapok a tuninghoz. Szóval lehet ez az alakítgatósdi remek projekt, de ez a te hobbid, a te dolgod, ne várj mindenkitől elismerést érte. Az ár meg olyan kérdés hogy amennyit adnak érte annyit ér.

Csavarmeghúzás: Én még nyomatékkulcs nélküli világban szocializálódtam, szóval engem hidegen hagynak a Newtonméterek, pláne olyan kötéseknél amiknél igazán nélkülözhető. Oké hogy neked kell a precizitás, ezért van nyomatékkulcsod, de vajon hitelesíteni szoktad-e? (Hát persze) mert anélkül nincs értelme precizitásról beszélni. Ha pl hengerfej csavart húzol ott lényeges a Nm. Termosztát háznál nem létkérdés, kivéve ha tényleg nem tudsz okoskulcs nélkül csavarozni. Nem akarok ellenséges kommenteket, mert nem ez a cél, hanem épp az összetartás. Ha úgy érzed megbántottalak, kérlek ne haragudj!

ThePretorian Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122574

Legyen neked igazad cimbi :)

Előzmény: laciipacii (122573)
laciipacii Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122573

Pajti, en nem tudom mi a gond nalad, de ha mar a nagy tuning kozbe nem sikerult venni egy Haynes manual-t (vagy ra guglizni) ahol le van irva hogy mit merre hol hany nm kell meghuzni, es azon felhuzod magad, hogy nem kapsz valaszt egy publikus forumon az nem az en problemam…

Hirdetni hirdetheted, bar en azt hittem az eladas a cel xD

Biztos vagyok benne a gorogok a demokracio utan megalkottak a csipsztuning 2.0-at ami megbizhatobb mint a gyari abarth de az ilyen autot nagyreszt a fast&furious gyerekek kedvelik, beloluk meg nem sok van itt. Szvsz, meg amugyis kihalo fel, fuggetlenul attol, hogy az auto jo/nemjo

Előzmény: ThePretorian (122572)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.29 -2 0 122572

Nézd...

Négy darab japan racing jr3 felni, 4 db toyo r888, és egy teljes 304SS anyagból készült rozsdamentes rendszer árából pont kijön egy lefingott multijet grande.

Ezek a tárgyak van akinek értéket képvisel, van aki  röhög rajta.

Ezt tudomásul veszem. 

Át lett építve abarth esseesse verzióra. Sokaknak ez sem jelent semmit. Sőt egyenlő a boyracer kategóriával.

Ezzel sincs semmi baj. 

Minőségi anyagokból hozzáértő szakemberek csináltak belőle egy 180 lovas verziót ami 3 éve tökéletesen üzemel. Aztán jönnek a "laikusok" "fotel mérnökök" akik azt hallották a haver szomszédjának a barátnőjének a szobatársától aki a totalcaron azt hallotta hogy ha valamit módosítanak egy locsin akkor az egy rakás szar lett azonnal....

Képekről és egy leírásról ítéletet mondani tökéletesen kimeríti a foteltudós kategóiát nálam :)

Főleg az bosszant mikor felteszek egy kérdést, és a válasz helyett mellébeszélést kapok..

 

Lásd korábban - > "mekkora nyomatékkal kell lehúzni a termosztát csavarját?" 
válasz ->              "nem tudsz meghúzni egy csavart??? Há' ne szakítsd bele, ha ezt nem tudod ne szerelj"

 

Nem babám, a válasz: x NM 

 

Ha nem tudod a választ ne oktass ki csavarok meghúzásáról :) 

Amit azért még hozzátennék hogy az iskolában nálunk nem volt olyan hogy "érzésre húzd meg"

 

Nem célom kirobbantani vitát, ez olyan fogadj isten - adjon isten szitu.

Ha valakibe bele áll valaki, ne lepődjön meg ha jön a válasz :)

 

Na de jut eszembe, "csipsztuning" témához csak egy hozzászólásom lenne. 
Sok öreg innen a fórumról a revlimit.gr csapattal csináltatta ezt a sokak számára ismeretlen dolgot.

A régi motorosok ezen a fórumon meg fognak benne erősíteni hogy ez nem az a csipptuning amit a jóska gyerek beszívva bele böfög.

A "gyüttmentek" pedig használják a keresőt :)

 

És igen gondolom a stilusból leesett, én hírdetem.

További szép napot mindenkinek :)

Előzmény: laciipacii (122570)
Samott Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122571

Ez a te kocsid, nem? :) Egyebkent realis aron adod, meg nyilvan alkudni fognak meg belole, de a tobbit is ennyire tartjak.

Előzmény: ThePretorian (122569)
laciipacii Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122570

viccelsz? le van irva hogy modositott/irhato ecu van az autohoz.

 

a moshato szuro, meg egyedi kipuff meg ajandek:D

Előzmény: ThePretorian (122569)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.29 0 0 122569

Ezt kifejtenéd kérlek részletesebben?

a boyracer rendben van, de ez a “biztosan csippelve van” dolog, ezt szeretném megérteni :)

Előzmény: Énvagyok148V (122568)
Énvagyok148V Creative Commons License 2020.01.28 0 0 122568

Én bottal sem piszkálnám ár ide vagy oda. Tipikus boyracer autó. Valszeg csippelve is van.

Előzmény: ThePretorian (122566)
nemtomika Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122567

onindito.hu keresd őket !

Előzmény: pajti11 (122565)
ThePretorian Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122566
pajti11 Creative Commons License 2020.01.24 0 0 122565

Sziasztok egy kérdésem volna hozzátok már biztos hogy volt róla szó de az én hibámra nem találtam infot a forumon

szoval az a gondom hogy elindulok az autoval és kb 5-10 km megtétele után elmegy a szervom ujrainditás után birja akár 200 km is de ezt csinálja minden nap indulás után már vagy 3-4 honapja.

a kormány nem remeg nem zug semmi hibát nem észlelni talán olyan mintha egy kicsit balra huzna az auto 

1kabo1 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 122564
Sziasztok
170ezerhez érek lassan a kicsikével, és az lenne a kérdésem kell-e valami nagyobbat szervizeltetni rajta? (Illetve hogy érdemes-e)
Gyújtógyertya, folyadékok stb alap..ezeken felül esetleg?
Kuplung kinek mennyit ment el? Elvileg ezen még gyári, legalábbis cseréről nem tudok, és tesz is a dolgát :)

Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!