Első ablakspriccelésnél el kell e indulni a lapátoknak?? Gyujtáson...járó motornál sem hajlandó nálam.Csak ha segitek,a karral neki.Már nem emlékszem ezelőtt hogy működött.Alig használom mióta rain-off-al van kezelve az üveg.
Biztositék esetleg nem lehet?
Thx.
Hernyócsavarral sikerült feljebb tornászni a "veretést" a szélvédőre.(felső 2/3 ).
Fiat Albeába (2006-os, 1,4 8v 350A1000 motorkód) berakható-e a Grande Punto vagy a Linea (szintén 350A1000 kódos) 5 fokozatú sebességváltója? Van-e valakinek ilyen tapasztalata? Válaszokat előre is köszönöm!
Nálam nem ilyen drasztikus "még". Csak a barna vezeték kezd feketedni.(talán nem ég le a kocsi velem együtt ).
De amugy amióta ajánlották ezt a hengeres fogpiszkáló kiékelést,azóta szinte nincs is időszakos felpörgése a ventinek.Lehet nagy illesztés miatt (rezonancia miatt ) kontakthiba alakul ki,ezért is van megégés.
Nem tudom járható e az ut ,hogy lecsipve autóvillamosságis odaforrasztja fixre csak a vezetéket.
Motorolajnyomás-érzékelOE hibája A figyelmeztetOE lámpa kigyullad a motorolajnyomás-érzékelOE mıködési zavarának észlelése esetén. A lehetOE leghamarabb keressünk fel egy Fiat márkaszervizt a hiba megszüntetéséhez
Van egy 2013-as Diesel Lineam. A következő a probléma: időközönként világít a idításgátló és a akkumulátor töltést jelző lámpa , ilyenkor egy pillanatra elmegy az aram, ill. a távirányítós kulcsal előfordul, hogy nem tudom nyitni az ajtót. Az szerelő generátor hibára gyanakodott, de a generátor cseréje után is fenn áll a probléma. Valaki találkozott már ilyennel?
Van egy 2008-as, 1368 cm3-is, benzines Fiat Grande Puntom. Egy ideje azt csinálja, hogy váltáskor, a kuplung benyomásakor felpörgeti a fordulatszámot kb. 30-ig, vagy alig lépek rá a gázra, de akkor is felpörgeti a motort. Általában már kb. 30 perce megyek vele, amikor elkezdi csinálni és változóan kb. 5-10-20 percig csinálja, aztán mintha semmisem történt volna, tökéletesen működik tovább az autó. Az autószerelőmnek említettem ezt, de azt mondta, hogy nem tudja, mitől lehet ez. Esetleg valaki tapasztalt már valami hasonlót, vagy ötletek, hogy mitől lehet ez a probléma? Engem ez nagyon idegesít, és nem hiszem, hogy ez az autónak is jót tenne. A válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Meg lettem szólítva eme remek elmefergetegben. Szóval akkor:
Különvözőek vagyunk különböző preferenciákkal. Ezért nekem az az autó ahogy kinéz plusz a ”csippelés” nem szimpatikus. Mert azt vallom hogy ami a gyárból jön ki az a legjobb kompromisszum. Tartósság, esztétika, kényelem, gazdaságosság, menetdinamika stb. terén. Ha valamihez hozzányúlunk javító szándékkal, akkor az valaminek a rovására fog menni. Aztán persze azt is igyekszünkkijavítani és már rajta is ülünk a nagy körforgón vagyis egy vágtelenített folyamatba kezdünk bele. Nálad pozitív dolog a 120 helyett 180 LE, mit kezd ezzel a futómű pl.? Szegény Grande ebből elég butácskát kapott. Ott a döglött kormányzás is, a magas kasztni amik nem jó alapok a tuninghoz. Szóval lehet ez az alakítgatósdi remek projekt, de ez a te hobbid, a te dolgod, ne várj mindenkitől elismerést érte. Az ár meg olyan kérdés hogy amennyit adnak érte annyit ér.
Csavarmeghúzás: Én még nyomatékkulcs nélküli világban szocializálódtam, szóval engem hidegen hagynak a Newtonméterek, pláne olyan kötéseknél amiknél igazán nélkülözhető. Oké hogy neked kell a precizitás, ezért van nyomatékkulcsod, de vajon hitelesíteni szoktad-e? (Hát persze) mert anélkül nincs értelme precizitásról beszélni. Ha pl hengerfej csavart húzol ott lényeges a Nm. Termosztát háznál nem létkérdés, kivéve ha tényleg nem tudsz okoskulcs nélkül csavarozni. Nem akarok ellenséges kommenteket, mert nem ez a cél, hanem épp az összetartás. Ha úgy érzed megbántottalak, kérlek ne haragudj!
Pajti, en nem tudom mi a gond nalad, de ha mar a nagy tuning kozbe nem sikerult venni egy Haynes manual-t (vagy ra guglizni) ahol le van irva hogy mit merre hol hany nm kell meghuzni, es azon felhuzod magad, hogy nem kapsz valaszt egy publikus forumon az nem az en problemam…
Hirdetni hirdetheted, bar en azt hittem az eladas a cel xD
Biztos vagyok benne a gorogok a demokracio utan megalkottak a csipsztuning 2.0-at ami megbizhatobb mint a gyari abarth de az ilyen autot nagyreszt a fast&furious gyerekek kedvelik, beloluk meg nem sok van itt. Szvsz, meg amugyis kihalo fel, fuggetlenul attol, hogy az auto jo/nemjo
Négy darab japan racing jr3 felni, 4 db toyo r888, és egy teljes 304SS anyagból készült rozsdamentes rendszer árából pont kijön egy lefingott multijet grande.
Ezek a tárgyak van akinek értéket képvisel, van aki röhög rajta.
Ezt tudomásul veszem.
Át lett építve abarth esseesse verzióra. Sokaknak ez sem jelent semmit. Sőt egyenlő a boyracer kategóriával.
Ezzel sincs semmi baj.
Minőségi anyagokból hozzáértő szakemberek csináltak belőle egy 180 lovas verziót ami 3 éve tökéletesen üzemel. Aztán jönnek a "laikusok" "fotel mérnökök" akik azt hallották a haver szomszédjának a barátnőjének a szobatársától aki a totalcaron azt hallotta hogy ha valamit módosítanak egy locsin akkor az egy rakás szar lett azonnal....
Képekről és egy leírásról ítéletet mondani tökéletesen kimeríti a foteltudós kategóiát nálam :)
Főleg az bosszant mikor felteszek egy kérdést, és a válasz helyett mellébeszélést kapok..
Lásd korábban - > "mekkora nyomatékkal kell lehúzni a termosztát csavarját?" válasz -> "nem tudsz meghúzni egy csavart??? Há' ne szakítsd bele, ha ezt nem tudod ne szerelj"
Nem babám, a válasz: x NM
Ha nem tudod a választ ne oktass ki csavarok meghúzásáról :)
Amit azért még hozzátennék hogy az iskolában nálunk nem volt olyan hogy "érzésre húzd meg"
Nem célom kirobbantani vitát, ez olyan fogadj isten - adjon isten szitu.
Ha valakibe bele áll valaki, ne lepődjön meg ha jön a válasz :)
Na de jut eszembe, "csipsztuning" témához csak egy hozzászólásom lenne. Sok öreg innen a fórumról a revlimit.gr csapattal csináltatta ezt a sokak számára ismeretlen dolgot.
A régi motorosok ezen a fórumon meg fognak benne erősíteni hogy ez nem az a csipptuning amit a jóska gyerek beszívva bele böfög.
A "gyüttmentek" pedig használják a keresőt :)
És igen gondolom a stilusból leesett, én hírdetem.
Sziasztok egy kérdésem volna hozzátok már biztos hogy volt róla szó de az én hibámra nem találtam infot a forumon
szoval az a gondom hogy elindulok az autoval és kb 5-10 km megtétele után elmegy a szervom ujrainditás után birja akár 200 km is de ezt csinálja minden nap indulás után már vagy 3-4 honapja.
a kormány nem remeg nem zug semmi hibát nem észlelni talán olyan mintha egy kicsit balra huzna az auto
Sziasztok
170ezerhez érek lassan a kicsikével, és az lenne a kérdésem kell-e valami nagyobbat szervizeltetni rajta? (Illetve hogy érdemes-e)
Gyújtógyertya, folyadékok stb alap..ezeken felül esetleg?
Kuplung kinek mennyit ment el? Elvileg ezen még gyári, legalábbis cseréről nem tudok, és tesz is a dolgát :)