Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11098

Van valami trükk, spec dolog amire oda kell figyelni? A legjobban attól félek, hogy eltörök valamit..

Előzmény: andrasrx8 (11095)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11097

Hali.

 

Nekem nb nem bírt ki egy évet se, ami gáz :D

Semmilyen másik izzóm nem égett még ki suzukiban csak nb :D

 

Mega ultra +90 meg szélesebben terít, igaz nem olyan intenzív előre, de azért nem baj, ha oldalra is látok egy keveset :D

 

Üdv

Előzmény: andrasrx8 (11096)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11096

Szerintem is, mert a gyári izzó nem égett ki egyik oldalon se.

Előzmény: Törölt nick (11089)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11095

Nekem már rutinból megy. :D Mondjuk a hátsót a vonóhorog miatt nem tudtam levenni teljesen.

 

Az elsőben meg még egy meglepetés is volt. :D

  

Előzmény: Ati977 (11094)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11094

Bájosak vagytok.. :))

 

Ez az izé, talán valamivel egyszerűbb..

 

 

Azé az nemnormális dolog ám, hogy a hátsó rendszámtáblavilágítás ötvattos akármijének a cseréjéhez is le kell szedni a lökhárítót..

 

Előzmény: Wicked Belzebub (11091)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11093

:))

 

Végül is nem maradt, sőt a lukból volt a több.

Mikor mentem a kötelezőre, mondtam nekik, h nézzék már meg, mert szerintem nem minden lukba jutott patent, de rendesek voltak, kipótolták :))

Előzmény: Varshi (11092)
Varshi Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11092

Ami kimaradt, azt meg elteszed a következő alkalomra tartaléknak, ha eltörnének. :-p

Előzmény: Wicked Belzebub (11091)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11091

Én is féltem, amikor az Accordon megcsináltam a DRL-t. De szerencsére 50-60 patentnál nem fogta több, viszont azok sem voltak egyformák és nem minden luk volt patentos, szóval majdnem sikerült minden úgy visszatenni, ahogy volt :))))

Csak bíztatlak :PP

Előzmény: Ati977 (11090)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11090

Bár megúsztam volna ennyivel.. Mindenesetre most egy kicsit rehabilitáltam a Tungsramot.  Az MU+90esek egy hónap használat után is olyanok mint az újak.

 

Tudom, nem szabad messzemenő következtetéseket levonni.. 

 

Tréningezek lökhárító leszerelés ügyben. Félek tőle mint a tűztől.

 

Előzmény: andrasrx8 (11087)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11089

Hali.

 

Ha rámértek fogadni mernék, hogy jó értékek lesznek, vélhetően 14.2-14.3 az izzóknál :) Suzukiról van szó :D

Nekem is 14.3 van izzónál, de nekem újra lett kábelezve, gyári megoldásnál is ennyi volt egyébként csak nekem a 100/80 miatt kellett másik kábel.

 

Simán túl vannak húzva az izzók és túlnyomják gázzal, hogy evvel még inkább kihúzzák a maxot belőle, csak pár esetben lehet ez túl jól sikerül :(

 

Üdv

G

Előzmény: andrasrx8 (11088)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11088

Még az jutott eszembe, hogy a Suzukiban jobb oldalon még az első NB van, a bal oldalon meg már kiégett egy NB és egy NBP is.

Előzmény: andrasrx8 (11087)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11087

Most hírtelen csak ezt találtam, de volt olyan is, ahol nem lyukadt ki, csak púpos lett az üveg.

 

A Suzukiban 8 évesek voltak a gyári Osramok, mikor cseréltem Night Breaker-re, de még működtek.

Előzmény: Ati977 (11083)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11086

Hali.

 

Elég annyi is, ha egy részen vékonyabb az üveg vagy karcolt.

 

Amúgy meg nem kis nyomás van alapban ezekben az izzókban :)

 

Üdv

G

Előzmény: andrasrx8 (11082)
Reléguru Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11085

Ezt mire alapozod??

Előzmény: T-Adee (11084)
T-Adee Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11084

Félő,hogy ez az "így jártál"kategória,de nem legyen igazam.

Előzmény: Ati977 (11080)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11083

Megmutatod ezeket a képeket pls? Reléguru arra tippel, hogy a búrán belülre levegő kerülhetett, ami túlzott nyomásnövekedéshez vezetett. Túlfeszültségtől nem hiszem. Legfeljebb hamar kiég. Ettől függetlenül, holnap megmérem a töltést (a gyári izzók közül az egyik 5és fél év után égett ki, idén januárban, a másik még jó).

Előzmény: andrasrx8 (11082)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11082

Ez durva. Neten láttam képeket szétrobbant NB-ről, meg olyan is van, ahol egy dudor lett az izzón és tiszta korom belül. Nálam egyelőre semmi gond velük egyik autóban se. Mitől robbanhat így szét egy izzó? :o Túl nagy feszültséget kap, vagy mitől?

Előzmény: Ati977 (11071)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11081

Most nézem, 18.-án tettem be őket. Az még egy hét sincs. Szerintem NBPvel ilyen még nem történt - ilyen pechem is csak nekem lehet.. :(

Ati977 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11080

Felhívtam Reléguru topictársat, nagyon segítőkésznek mutatkozott. Azt ígérte küldi az infót az Osramnak, és kihajtja belőlük amit lehet. Meglátjuk..

Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11079

Ugyanannyi a teljesítménye, mint egy normál H4-nek, nem több.

Előzmény: Ati977 (11078)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11078

Anno WB sok izzót kimért, NBPt pont nem. Baromi kíváncsi volnék..

Előzmény: Wicked Belzebub (10883)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11077

Hali.

 

Ha megtalálom a +90-es nb-t, akkor meglesem a melegedését :)

Mert nekem úgy rémlik a búra közel olyan meleg volt nb-vel, mint a 100/90 merénylettel, de mindenképp melegebb, mint 100/80 tungsram...

 

Nincs vkinek hőmérője búraellenőrzéshez? :D

fél óra használat után pl meglesni a búra hőmérsékletét nb-vel, 100/80-al...

 

üdv

Előzmény: Ati977 (11073)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11076

Igen köszi. Ott az a kis búra benne, nem lehet rendesen betolni a csövet. Mindegy is, mert a foncsor teljesen tönkre van cseszve..

Előzmény: szikla2 (11075)
szikla2 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11075

Bocs. Elkéstem.

Előzmény: szikla2 (11074)
szikla2 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11074

Végy egy porszívót, és egy gégecsövet. Összeeszkábálod a két tételt, és kifogod tudni pórszívozni. 

 

Bontás nélkül nincs jobb ötletem.

Előzmény: Ati977 (11071)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11073

Szerintem is.. A másik oldalon is kikezdte a tükröt (meglilult, és két pici sávban meg is vakult), jóllehet annak az izzónak különösebb baja nincs - bár egy hét használat után megrepedezett a festék a hegyén.. Próbáltam kiporszívózni a szilánkokat, de persze nem igazán sikerült.. Fényszóró darbja 38e..

 

Hát b@szki, sokmindent gondoltam volna, de ezt nem.. Mérhetetlenül el vagyok keseredve.. :(

Előzmény: Wicked Belzebub (11072)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11072

Húbaszki :(

Szerintem Relégurun keresztül az Osramnak ezt állnia kéne!

Előzmény: Ati977 (11071)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11071

 

Alig több mint egy hét használat után, szabályosan szétrobbant az NBP! Az elfüstölt spirál természetesen szétégette a foncsort, a búrán belül áll az üvegszilánk. Tönkretéve a hibátlan fényszóró.  A cseréhez meg kell bontani, az eddig bontatlan autó elejét, a költségekről nem is beszélve.

 

Reléguru topictárs! Az izzót nálatok vettem. Mit szólsz ehhez?

Trotter66 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11070

Jaja, de én emelt teljesítményűt keresek. Az std versusokból áll pár darab a garázsban.

Előzmény: Ati977 (11068)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 11069

Ma reggel erre ébredtem:

 

 

Az a baj, hogy annyira szakadt a hó, hogy az ablaktörlő is csak maszatolt egy idő után és a fényszórót is ellepte hamar.

 

 

Teljesen jó az NBL havon, a távfény kicsit gyengének tűnik, de azért van, mert a fényszóró felső részén a tompított fény leolvasztotta a havat, de az alsó felére meg odafagyott.

 

 

Előzmény: andrasrx8 (11064)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!