Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Sziasztok.Egy kis érdekesség....Gázolajszürőt akartam cserélni ami rendben meg is történt,ám miután visszatettem a helyére a szűrőt, az üza. csöveket,elektromos csatlakozókat és légteleníteni akartam a képen látható pumpával.A pumpa úgy megragadt/megszorult,hogy légteleniteni nem tudtam.Persze újra kiszerel,szétszed,wd40 és egyéb varázslatok bevetése,ám a siker elmaradt.Peugeot szervízben az alkatrész csak egyben szürővel együtt kompletten kapható.37000ft.Az új komplett szüröt visszaraktam,légtelenítettem és tökéletesen működik.Mindezt azért írtam le,hogy cserénél mielött beépítenétek a helyére a szürőt(ha saját magatok szereltek) nyomkodjátok meg a pumpát párszor,hogy rendben műkődik e.Peugeot5008 2014 1.6hdi 84/114le.
Szerintem ebben a topikban igen kevesen fogják a Rextont ajánlani. Szinte mindenki meg van elégedve az autójával, a régebbi benzinesekket kell csak kerülni.
Ma elvitték a roncsot. A biztosító reális összeget ajánlott, már csak a felelősséget megállapító rendőrségi határozatra várok, hogy megkaphassam a "jussomat". Aztán, hogy mi lesz helyette, az még a jövő zenéje.
köszönöm, akkor már szint biztos valami gubanc van, kb 2hónapja regisztráltam online. Azóta síri csend. Amikor ~1hónapja bent voltam személyesen a riftert körbe szaglászni, akkor a szervizes kolléga, aki ezzel foglalkozik épp szabin volt. Úgy látom lesz még egy köröm.
Egy érdekesség: a pótkerék-csörlőm beragadt (milyen meglepő) kaptam rá árat gyári szerviztől: 41.000 + beszerelés...
Más: tavaly az autó megvásárlása után beregisztráltam a Főnix programba. Most a csörlő miatt azt írta a szerviz, hogy visszahívásban is érintett az autóm, vezérléscsere. Az tök jó, de mivel pár hónapja elszállt a vízpumpám már túl vagyok egy vezérléscserén de vajon miért nem szóltak tavaly a Főnix-esek???
Köszönöm a tippet, egyenlőre visszaraktam, mert kellett az autó, de megpróbálom majd 2K műgyantával, ha lesz időm, beszámolok majd az eredményről is. Mondjuk fura, hogy így félrekopott. Valószínűleg a membrán nem teljesen hosszanti irányban húzza a rudat, hanem picit keresztben, különben nem az oldala kopott volna.
Sziasztok! Segítséget kérek: Az autó tegnap ment 1000 km-t, ma reggel önindítózáskor csak kettőt vagy hármat sípol és kész. Nem ír ki semmi hibát a képernyőre, pedig az izzó kiégést is jelezni szokta. Az önindító nem kezd tekerni, az üzemanyagjelző mutató ilyenkor leesik. Ennyi a tünet. Köszönöm előre is.
Én megpróbálnám 2K műgyantából (pl. Epoxi gyantából) felépíteni a hiányzó anyagot. Egy a mozgató tengellyel megegyező hengert a közepébe, majd maszkoló szalaggal egyik oldalt befedni síkba és kiönteném a gyantával, majd mindkét oldalt síkba reszelni/csiszolni. Keményebb lenne, mint az eredeti műanyaga.
Nekem csak érintkezési hiba van a csatlakozónál. 200km után kellett megint igazítanom rajta, nyaralás után. Aztán hazáig megint jó volt. Így nem is kellett bontanom, csak az anyós ülés lábrészénél van egy takaró lemez, azt leszedni.
Sajnos úgy néz ki a fojtószelep működtetéssel kapcsolatos problémák még nem oldódtak meg teljesen. Egy picit hosszabb táv megtétele után megint megjelent a P2125 hiba, ezért kiszereltem a fojtószelepet. A probléma innentől elég látványos és egyértelmű. A vákuumos működtetőn van egy furat, ez meglehetősen kikopott, már közel áll ahhoz, hogy átszakadjon az anyag:
Tudtok esetleg valami forrást, ahol ezt külön be lehet szerezni? Eddig csak komplett fojtószelepet találtam házzal együtt, ami meglehetősen drága és felesleges volna az egészet kicserélni.
Ötleteket is szívesen vennék, hogy hogyan lehetne azt a furatot valahogy újból felépíteni.
Még mielőtt valaki nekiesne a ventilátor cserének, én cseréltem 2 évvel ezelőtt. Nem a sofőr oldalán kell kivenni, hanem az anyósülés felől. Le kell venni a műanyagokat, kesztyűtartót ki, és a kesztyűtartó keretét kell még kivenni, vagy elhúzni. Utána be lehet nyúlni valamennyire, de én így is befeküdve szenvedtem, és éppen hogy ki lehetett bújtatni. De a lényeg, hogy a műszerfalat nem kellett nagyon kibontani. (Nekem más hibám volt, egyik ventilátor lapát letört, de kompletten tudtam csak venni bele másikat. Így van egy jó motorom, törött lapáttal.)
Csak érdeklődés kép, az Euro6 -os 2.0 BlueHDI (2015-ös, facelift-es, de még nem SUV) -ban található hagyományos FAP rendszer is az Euro6 SCR rendszer mellett vagy
Fejlemény: a kárszakértő kalkulációja szerint az autó gazdaságosan nem javítható. Állítólag a hét második felében tájékoztat a biztosító az általa kifizetni kívánt összegről. Kíváncsian várom...
Igen az utasok lábánál levő RCA-ba dugtam a képet. Elég az egyikbe a jelet bevinni és a másik monitort átkapcsolni arra a csatornára amelyik be van dugva. A hangot is lehet oda dugni, de nekem nincs meg a két hozzá való fejhallgatóm, amik bluetooth-on keresztül működnek. Össze lehetne párosítani az autó bluetooth rendszerével, de nálam azon van a mobilom.
Így az anyós üléseben ülő látja a fejegységen levő kijelzőt a hátul ülők pedig a fejtámla monitort és mindenki hallja sztereóban a hangot. Telefon fogadásakor lehalkítja a hangot és a kihangosító működik rendesen.
Sziasztok egy kis segítség kellene most vettem egy Peugeot 5008 1.6 thp 156 le kincset és az a kérdésem hogy mért van az hogy ha a gázra lépek a turbó sziszeg. Mintha lefujna, és menet közben mikor váltok akkor is csinálja. Előre is köszönöm a segítséget.