"Mindeközben az Alstom - a végleges típusengedély nélkül, saját felelősségére - legyártotta a 2-es metró vonalára mind a 22 járművet." Ez igaz?Már mindegyik készen lenne,csak bent a gyárban?Én úgy tudtam,amíg nincs meg a típusengedély,leálltak a gyártással.
Én is ezt a verziót hallottam , de attól még ott van a T4-es kocsi oldalán a 410-es matrica ( rövid ideig volt egy 420-as is a vezetőfülke ajtaja mellett , de ez már nincs rajta ).
A T2-es a 415-ös , a T6-os pedig a harmadiknak érkezett szerelvény Fehér út felőli vezérkocsija , de ezen még nem láttam pályaszámot.
A "melyikek" alatt mit értesz ? Ha pályaszámot , akkor az említett 415-419-esen kívül a másodiknak érkezett szerelvény Fehér út felőli vezérkocsiján van egy 410-es matrica , de a többi kocsin nincs semmiféle pályaszám , akárcsak a harmadiknak érkezett szerelvényen.
nem értem miért kell minden aproságra éveket várni. érdekelne h a régi metrokon van e szakcég által validált szoftver meg automatikus menekülölétra, mert akkor ezen az elven a régieket is ki kéne iktatni a forgalombol. az a baj h magyarországon a fejlödéshez nem a pénz hiányzik, azt ad a punio, hanem a bürokrácia aláássa a haladást.
Ma egy éve - 2009. janár 28-án - gördült le a trélerekről és foglalta el helyét a Fehér úti kocsiszínben az első kettő Alstom metrókocsi. Ez a két kocsi a próbát futó szerelvény Déli pu felőli ikerkocsija és a 418-419-es pályaszámot viseli.
Arról van valakinek infója, hogy az Alstom közben folytatja a termelést és készülnek a metrók, vagy félretette a budapesti projektet amíg át nem adják az elsőt.
Vagyik szépen sorakoznak egy Katowicei udvaron az új metrók, vagy majd csak akkor állnak neki legyártani a többit, ha ez az itthon lévő 3db. elindul.
De jó! Viszont a 2 hónap elbírálási idő soknak tűnik. A dokumentáció egy része már ismert. Persze jól meg kell fontolni, mielőtt pöcsét kerül a papírra :)
Hmmm. A "Szaklap" mindig is egy kissé bulvárosan fogalmazott (minden szémban többször elsütni egy vasjárműről, hogy "pózol"), stílusa bratyizó és erőltetetten jópofizó, de azért nagyon sok műszaki érdekességet le tudnak írni (melyek közé jelen cikk nem tartozik...).
Jók ezek a cikkek, megint néphülyités és fölösleges idegesítése az embereknek. Miért kell az emberekbe ezt a "na megint sz*art vettünk" belesúlykolni? Természetes, hogy minden új dolognak vannak gyermekbetegségei, ezek majd
a teszetek alatt kijönnek és ki lesznek javítva és nem lesz vele gond x évig. Régi orosz metrók próbáján, akkor tesztjein is biztos voltak kissebb problémák .... Most meg ha kiég 1 neon az új metóban, akkor meg már hír!
Télleg ennyire rosszak lennéne? Épp most akartam kérdezni, hogy hogy állanak a szállítással, és mikor szállítanak utasokat, meddig kell leszállítani őket???
Eléggé túlzó a cím, mert teljesen természetes, ha egy új járműnek már a teszt alatt kijönnek a betegségei; inkább most jöjjön ki minden baja, minthogy később, amikor már itt az egész flotta. Nem hiányzik még egy olyan fiaskó, mint ami a Combinoknál volt...